Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν δούλευε και μου είπε δοκίμασε το παλιό  το οποίο είχε γίνει κομμάτια πως θα το χρησιμοποιούσα και να αποδείξω ότι δεν έχει πρόβλημα το digitizer και όχι το tablet. Ο πωλητής δεν ανέβασε κανένα βίντεο από δοκιμή που έγινε πριν την αποστολή και του ζήτησα είτε να μου επιστρέψει τα χρήματα είτε να μου στείλει ένα άλλο αφού το δοκιμάσει και δουλεύει εντάξει . Στο chat μου είπαν πως έχω δίκαιο και ότι τα στοιχειά είναι επαρκής και δεν χρειάζεται κάτι άλλο και δυο ημέρες μετά έχω email  και με ενημερώνει πως δεν είχα επαρκή στοιχειά που αποδεικνύουν το χαλασμένο digitizer. Τι παραπάνω να κάνω?  

 

 

 

μιλησες ξανα με το customer service?

ανοιξες dispute με ποια αιτιολογια?

 

η σωστη αιτιολογια ειναι quality problems

 

ανεβαζεις βιντεο, το aliexpress μπαινει μεσα μετα απο 5 μερες και βγαζει μια προταση για το αν δεχεται το λογο που επικαλεστηκες.

στειλε λιγο εικονα και το ιστορικο του dispute για να καταλαβω τι εγινε

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

μιλησες ξανα με το customer service?

ανοιξες dispute με ποια αιτιολογια?

 

η σωστη αιτιολογια ειναι quality problems

 

ανεβαζεις βιντεο, το aliexpress μπαινει μεσα μετα απο 5 μερες και βγαζει μια προταση για το αν δεχεται το λογο που επικαλεστηκες.

στειλε λιγο εικονα και το ιστορικο του dispute για να καταλαβω τι εγινε

post-291247-0-62127400-1490568549_thumb.png

Δημοσ.

 

μιλησες ξανα με το customer service?

ανοιξες dispute με ποια αιτιολογια?

 

η σωστη αιτιολογια ειναι quality problems

 

ανεβαζεις βιντεο, το aliexpress μπαινει μεσα μετα απο 5 μερες και βγαζει μια προταση για το αν δεχεται το λογο που επικαλεστηκες.

στειλε λιγο εικονα και το ιστορικο του dispute για να καταλαβω τι εγινε

 

 

 

ναι καταλαβα τι εγινε.

 

 

τι αποδειξεις ανεβασες? φαινεται το προβλημα?

Δημοσ.

ναι καταλαβα τι εγινε.

 

 

τι αποδειξεις ανεβασες? φαινεται το προβλημα?

στην μια φωτογραφία είχα το digitizer στα χεριά για να φαίνεται ότι εξωτερικά είναι εντάξει και ο serial number και στο vinteo έκανα εγκατάσταση το digitzerκαι στο κλιπ και ότι δεν ανταποκρινόταν  (ότι προσπαθούσα να ξεκλειδώσω το tablet και δεν μπορούσε να μετακινηθεί το εικονίδιο)

Δημοσ.

στην μια φωτογραφία είχα το digitizer στα χεριά για να φαίνεται ότι εξωτερικά είναι εντάξει και ο serial number και στο vinteo έκανα εγκατάσταση το digitzerκαι στο κλιπ και ότι δεν ανταποκρινόταν  (ότι προσπαθούσα να ξεκλειδώσω το tablet και δεν μπορούσε να μετακινηθεί το εικονίδιο)

 

 

τι να πω ρε φιλε. κανε appeal

Δημοσ.

στην μια φωτογραφία είχα το digitizer στα χεριά για να φαίνεται ότι εξωτερικά είναι εντάξει και ο serial number και στο vinteo έκανα εγκατάσταση το digitzerκαι στο κλιπ και ότι δεν ανταποκρινόταν (ότιπροσπαθούσα να ξεκλειδώσω το tablet και δεν μπορούσε να μετακινηθεί το εικονίδιο)

 

Έβαλες λάθος λόγο για dispute

 

Το σωστό είναι quality problems

 

Does not work correctly

Ίσως γι'αυτό έχασες

Δημοσ.

 

με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω και να παραγγείλω από το alibaba?

 

Το Ali Baba είναι b2b

 

Το aliexpress είναι b2c

Δημοσ.

Το γνωρίζω αυτό. Υπάρχει κάποιος οδηγός?

 

Εν γένει δεν μπορείς να αγοράσεις ως ιδιώτης γιατί είναι b2b το Alibaba. Αυτό σου λέει ο farcry. Τωρα σε ειδικές περιπτώσεις (πρέπει καταρχάς να δίνει το προϊόν του ένας πωλητής με MOQ=1 -Minimum Order Quantity-  οι περισσότεροι δεν το κάνουν) επικοινωνείς με τον πωλητή για να σου δώσει οδηγίες. Μια φορά πριν χρόνια, είχα καταφέρει να βρω κάποιον και να πάρω 2 ηλεκτρονικά τσιγάρα κατ' εξαίρεσιν. Νομίζω μου είχε στείλει paypal invoice. Άλλοι δέχονται μόνο εμβάσματα, άλλοι Western Union κλπ. Θα σου πρότεινα να μη μπλέξεις με το Alibaba. Εκτός κι αν θέλεις να πάρεις κάτι πολύ ειδικό που δεν το βρίσκεις πουθενά αλλού.

Δημοσ.

παιδια κάνω μια παραγγελία από γερμανία και στο ίδιο προιόν το ένα μαγαζί μου βάζει VAT 19% και το άλλο 24%. Γενικά μπορούν να διαλέξουν αν θα βάζουν της γερμανίας ή το δικό μας ή είναι υποχρεωμένοι να πάνε με ένα από τα δύο? Ποιό είναι το σωστό?

Δημοσ.

Το 1ο στο πουλάει με τον γερμανικό ΦΠΑ ενώ το 2ο με τον ελληνικό γιατί έχει ελληνικό ΑΦΜ, όπως πχ οι ευρωπαικές αμαζόνες.

Δημοσ.

Τωρα σε ειδικές περιπτώσεις (πρέπει καταρχάς να δίνει το προϊόν του ένας πωλητής με MOQ=1 -Minimum Order Quantity-  οι περισσότεροι δεν το κάνουν) επικοινωνείς με τον πωλητή για να σου δώσει οδηγίες.

 

 

το κανουν οσοι δινουν την δυνατοτητα για δειγματοληψια

Δημοσ.

 γεια σας εκανα μια παραγγελια απο adidas παππουτσια και ενω ολα ξεκινησαν καλα 22/3/2017 ξεκινησε η παραγγελια 23/3/2017 ειχα tracking number και 24/3/2017 εφυγε απο γερμανια 25/3/2017 ηταν αργια.....Μεχρι σημερα δεν εχω καμια εξελιξη με το tracking number γραφει οτι ερχεται στη χωρα προορισμου....ΕΝΩ ερχεται με DHL απο οτι εψαξα και εμαθα ερχεται με την γερμανικη ταχυδρομικη που συνεργαζεται με DHL αλλα ειμαι πολυ μπερδεμενος και προβληματισμενος....αν μπορει καποιος να με βοηθησει.....Μιλησα με DHL ελλαδα και μου ειπαν οτι οταν φτασει ελλαδα θα με ενημερωσουν με καινουργιο tracking number.....Αυτη η καθυστερηση ειναι φυσιολογικη

Δημοσ.

Έχει συζητηθεί πολλές φορές το μπέρδεμα μεταξύ της DHL courier και του γερμανικού ταχυδρομείου (DHL Deutsche Post).

Κάνε υπομονή γιατί μέσα στη Γερμανία, τουλάχιστον, ταξιδεύει οδικώς.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...