funbreaker Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Τελικά ο ο πωλητής δέχτηκε το αντίγραφο απόδειξης (post 3) και το πρόβλημα πλέον είναι πως απαιτεί μεταφορικά------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Έχω μια χαλασμένη sd με εγγύηση εφ' όρου ζωής αλλά δεν βρίσκω την απόδειξη.Δείτε τον διάλογο με τον πωλητη: Γεια σας,Είχα αγοράσει από το κατάστημά σας μια Apacher SD card 8GB πριν ενάμισι χρόνο περίπου η οποία δεν λειτουργεί πλέον. Απ ότι βλέπω η κάρτα έχει εγγύση εφόρου ζωής. Το πρόβλημα είναι πως δεν βρίσκω την απόδειξη αγοράς. Υπάρχει δυνατότητα να εξυπηρετηθώ ή να συνεχίσω το ψάξιμο?Παρακάτω φαίνεται ο διάλογός μας πριν την αγορά.Σας ευχαριστώ Καλημέρα σας,Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι χρειάζεται η απόδειξη αγοράς ή αντίγραφο της απόδειξης. Μετά από αυτό πρέπει να τη στείλουμε στα Μακεδονικά Περιφερειακά για έλεγχο. Μετά από αυτή την απάντηση έψαξα λίγο καλύτερα και βρήκα αυτό:Είναι δηλαδή το χαρτί της παραγγελίας απ το κατάστημα όπου στην πάνω γωνία είχε συρραμένο ένα χαρτάκι απόδειξης το οποίο κόπηκε μάλλον τόσο καιρό μετά και δεν το βρίσκω.Θα ήθελα να ρωτήσω:1) Νομικά με αυτό καλύπτομαι? Στην θέση του ονόματος έχει το e-mail μου.2) Αν δεν καλυπτομαι, υπάρχει περίπτωση να με εξυπηρετήσει? Δεν είναι κανένα μεγάλο μαγαζί που να είναι υπάλληλος, μια μικρή αποθήκη είναι άρα μάλλον είναι δικό του.3) Αν δεν με εξυπηρετήσει θα είναι επειδή πράγματι χρειάζεται την απόδειξη για κάποια διαδικασία ή επειδή θα έχει την δυνατότητα να με αποφύγει και να γλιτώσει κόπο ή και κάποιο κόστος?4) Ως προέκταση του 3): Γενικά η απόδειξη σε τι χρειάζεται απ την στιγμή που τους πας το προιόν και αυτό έχει εγγύηση εφ' όρου ζωής?? Θα το καταλάβαινα αν είχε πεπερασμένη διάρκεια και θα έπρεπε να αποδείξεις την ημερομηνία αγοράς. Ακόμη και στην ακραία περίπτωση που είμαι απατεώνας και θέλω να τον εξαπατήσω και την sd την αγόρασα από αλλού αυτός τι θα χάσει? Θα πάρει μια χαλασμένη, θα μου δώσει μια αλλη και η εταιρία σε αυτόν θα δώσει άλλη. Αλλά στην δική μου περίπτωση που πιστεύω πως μπορεί να πιστοποιήσει πως οντως από αυτόν την αγόρασα μιας και έχω και το παραγγελιόχαρτο και γράφει και κάτι κωδικούς τι έχει να χάσει εξυπηρετώντας με?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2013 από funbreaker
giokou Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Το έγγραφο αυτό είναι ότι χρειάζεσαι, είναι το αντίγραφο της απόδειξης είσπραξης. Τα υπόλοιπα που ρωτάς, δεν έχουν σημασία. Πες μας και το κατάστημα, επιβάλλεται. Γιατί κάλυψες τα διακριτικά, ειλικρινά δε καταλαβαίνω! Είναι μήπως το msystems?
funbreaker Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Το έγγραφο αυτό είναι ότι χρειάζεσαι, είναι το αντίγραφο της απόδειξης είσπραξης. Τα υπόλοιπα που ρωτάς, δεν έχουν σημασία. Πες μας και το κατάστημα, επιβάλλεται. Γιατί κάλυψες τα διακριτικά, ειλικρινά δε καταλαβαίνω! Είναι μήπως το msystems? Κάλυψα την εταιρία για να μην την κακολογήσω πριν μου απαντήσει. Το κατάστημα είναι το ms-shop. Τελικα μου απάντησε δεχόμενη το χαρτί που έχω αλλά λέγοντάς μου πως πρέπει να πληρώσω τα μεταφορικά. Παραθέτω τον διάλογο: Η μνήμη που αγοράσατε έχει σίγουρα εγγύηση και μετά από τον έλεγχο που πρέπει να κάνει η εταιρεία μπορεί να αντικατασταθεί. Για να γίνει αυτό όμως υπάρχει μια διαδικασία. Πρέπει να μας δοθεί πρώτα αριθμός έγκρισης και μετά πρέπει να τη στείλουμε με courier και να μας σταλεί πίσω και τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Η αξία του προϊόντος είναι πολύ μικρή εάν όμως συμφωνείτε ενημερώστε μας. MS-SHOP.GR Καλησπέρα σας, Εννοείτε πως θα επιβαρυνθώ με το κόστος στην περίπτωση που η κάρτα αποδειχθεί πως δεν είχε πρόβλημα ή ακόμα και αν αποδειχθεί πως έχει? Γιατί να πρέπει να επιβαρυνθώ με οποιοδήποτε κόστος? Απο οποιοδήποτε κατάστημα κι αν αγόρασα ποτέ κάτι και χρειάστηκε να αντικατασταθεί δεν μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο. Μάλιστα πρόσφατα μου συνέβει ακριβώς το ίδιο σε άλλο κατάστημα με κάρτα SD και δεν μου ζητήθηκε το παραμικρό. Η κάρτα ελέγθηκε επί τόπου και μου έδωσαν άλλη. Σας ευχαριστώ, Θα επικοινωνήσουμε την Δευτέρα πρώτα με την εταιρεία που δίνει και την εγγύηση και μετά θα δούμε όλα τα υπόλοιπα. Θα επικοινωνήσουμε και μαζί για να δώσουμε λύση και να σας πούμε τι θα γίνει τελικά, Πάντως αυτό που σας είπα γίνεται γιατί δεν κάνουμε τον έλεγχο εμείς αλλά το τεχνικό τμήμα του αντιπροσώπου και με αυτό συμφωνείτε όταν κάνετε την αγορά εφόσον περιγράφεται στους όρους της ιστοσελίδας μας.MS-SHOP.GR Εδώ βρήκα τους όρους της εγγύησης στην σελίδα της εταιρίας. Οπότε μάλλον πάει για πέταμα η κάρτα ε?
giokou Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Ευγενική και σωστή η αντιμετώπιση ως τώρα, από αυτά που διαβάζω. Περίμενε απάντηση τη Δευτέρα και αναλόγως κινείσαι.
funbreaker Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2013 Ευγενική και σωστή η αντιμετώπιση ως τώρα, από αυτά που διαβάζω. Περίμενε απάντηση τη Δευτέρα και αναλόγως κινείσαι. Αυτό που βλέπω ως πιθανότερο είναι να μου ζητηθεί να πληρώσω τα μεταφορικά άρα και δεν θα έχω ιδιαίτερα περιθώρια κίνησης και η κάρτα θα πάει για πέταμα.
funbreaker Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2013 Τελικά η εξυπηρέτηση αποδείχθηκε πολύ καλή.Μου έστειλαν mail πως δεν θα χρεωθώ τα μεταφορικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα