Προς το περιεχόμενο

Τιμολογιακή πολιτική Olympic Air - Πτήσεις από/προς Σάμο


Vaggos02

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

 

Όποιος έχει ταξιδέψει από/προς τη Σάμο αεροπορικώς, εκτός του νησιού, σίγουρα πρέπει να "ενθουσιάστηκε" με την τιμή των εισιτηρίων.

Με αφορμή την -παράλογη- τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει η Olympic Air δημιουργήθηκε στο νησί η ανεξάρτητη δημοτική κίνηση "Υποτείνουσα" και συνέταξε το παρακάτω κείμενο:

 

Με πρωτοβουλία της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης "Υποτείνουσα", ξεκίνησε συγκέντρωση υπογραφών προκειμένου να υπάρξει αντίδραση των πολιτών της Σάμου για το θέμα των υπερβολικά υψηλών τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων προς και από Αθήνα.
Το κείμενο το οποίο καλούμαστε να υπογράψουμε, και το οποίο θα επιδοθεί στην "Olympic Air" και στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ,είναι το ακόλουθο:

ΥΠΟΤΕΙΝΟΥΣΑ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΑΜΟΥ

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
«ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ V.I.P.s- ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΤΕΣ»

Ζούμε σε ένα ακριτικό νησί με χίλιες δυό αντιξοότητες και προβλήματα και με δεδομένη και την οικονομική κρίση, οι μετακινήσεις μας προς την Αθήνα έχουν πλέον τον χαρακτήρα της αναγκαιότητας και μόνο. Για να μπορέσουμε όμως να μετακινηθούμε από τη Σάμο προς την Αθήνα αεροπορικώς, είτε γιατί υπάρχει ανάγκη, είτε γιατί τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια είναι αραιά και πολύωρα, χρειάζεται να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού η μοναδική εταιρεία που εξυπηρετεί τη γραμμή (OLYMPIC AIR) ασκεί απαγορευτική τιμολογιακή πολιτική στους ναύλους της.
Δεν μας προξενεί μόνο θλίψη αλλά και οργή, η διαπίστωση πως αεροπορικά εισιτήρια για χώρες του εξωτερικού είναι κατά πολύ φθηνότερα από αυτά για την διαδρομή Σάμου-Αθήνας. Μια κατάσταση που εκτός από μας, επηρεάζει και τον τουρισμό μας, αφού όποιος θελήσει να επισκεφτεί το νησί μας για διακοπές, από την Ελλάδα και από όποια χώρα της Ευρώπης, θα αντιμετωπίσει το τείχος των πανάκριβων αεροπορικών εισιτηρίων.

Για να υπάρξει ανάπτυξη και βελτίωση των συνθηκών η Οlympic Air θα πρέπει να συνειδητοποιήσει τη δυσχερή θέση στην οποία φέρνει η τιμολογιακή της πολιτική τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό,επιβεβαιώνεται η άποψη πως με μία και μόνο εταιρία το νησί μας είναι καταδικασμένο συγκοινωνιακά οπότε και θα στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις όποια εταιρία δείξει ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη γραμμή με τιμές προσιτές για τον επιβάτη. Είναι παράλογο και εξωφρενικό να ψάχνεις πχ από τις 22/1 εισιτήριο για να ταξιδέψεις στο διάστημα 5/3/2013 (αναχώρηση)-8/3/2013 (επιστροφή) από Αθήνα για Σάμο, Παρίσι, Ρώμη και Λονδίνο και οι τιμές ανά άτομο να είναι αντίστοιχα 166, 199,114 και 204 ευρώ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
Να προσαρμοστούν οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων στα ισχύοντα και σε άλλες περιοχές, όπου υπάρχουν περισσότερες της μίας εταιρείες.
Να μας σεβαστείτε ως ακρίτες του Αιγαίου και ως φορολογούμενους πολίτες.

 

 

Σε αυτό εδώ το site υπάρχει η δυνατότητα να "υπογράψει" κανείς και να δηλώσει στήριξή του στην κίνηση αυτή.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και συγγνώμη για το σεντόνι!

 

Αν τίθεται κάποιο θέμα με τους κανόνες του forum σβήστε το θέμα ελεύθερα!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν ενα νησι με λιγους κατοικους (αρα και λιγες πτησεις) βουλιαζει απο τους φανταρους και τα στρατοπεδα, δυστυχως εκτος απο τα πολλα (οικονομικα) καλα για τους κατοικους, υπαρχουν και ορισμενα (οικονομικα) αρνητικα. Ειδικα σε περιοδους αδειων των φανταρων οι τιμες ειναι αναμενομενο να μην πλησιαζονται.

 

Προσοχη, δεν λεω οτι δικαιολογουνται οι τιμες της Ολυμπιακης, λεω απλα οτι ο κανονας προσφορα/ζητηση ειναι απαραβατος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν όμως μιλάμε για 3 πτήσεις την ημέρα με κάμποσες θέσεις κάθε φορά να πετάνε άδειες για να μην ρίξουν τις τιμές δεν είναι ακριβώς προσφορά και ζήτηση.

Στη συζήτηση μπαίνει βέβαια και το θέμα "φόροι στο Βενιζέλος"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπεγραψα καλη τυχη!

ψαξε αεροπορικα Αθηνα-Κωνσταντινουπολη επειτα Κωνσταντινουπολη-Σμυρνη κι απο κει με κανα καικι....

πιο φθηνα θα βγει....

 



Στη συζήτηση μπαίνει βέβαια και το θέμα "φόροι στο Βενιζέλος"...

Νομιζω πως οι φοροι αεροδρομιου ειναι ψιλοστανταρ για καθε αεροδρομιο και στην συγκεκριμενη περιπτωση στο Ελ.Βενιζελος παιζει απο 25 με 35€. Σιγουρα ειναι κι αυτο που αυξανει την τιμη αλλα αν το αφαιρεσεις ηδη το ναυλο ειναι αρκετα τσιμπημενο.

Λιγο οφτοπικ αλλα ας απαντησει καποιος που γνωριζει παραπανω για τα αεροπορικα...Ποσο δυσκολο ειναι να ξαναλειτουργησει το Αεροδρομιου του Ελληνικου να εξυπηρετει κυριως πτησεις σε ελληνικους προορισμους αλλα και να ερχονται low-cost εταιριες και στην Αθηνα και να μας κατακλυζουν με μερικους χιλιαδες τουριστες..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσο δυσκολο ειναι να ξαναλειτουργησει το Αεροδρομιου του Ελληνικου να εξυπηρετει κυριως πτησεις σε ελληνικους προορισμους αλλα και να ερχονται low-cost εταιριες και στην Αθηνα και να μας κατακλυζουν με μερικους χιλιαδες τουριστες..

Πολυ. Πρωτον γιατι δεν ειναι μαλακες οι Γερμανοι που εχουν τα συμφεροντα του Ελ Βενιζελος.

Δευτερον γιατι οσο ναναι, φυγαν τοσα κονδυλια για το Ελ Βενιζελ για καποιους λογους, ενας εκ των οποιων ειναι να σταματησει η οχληρια στους κατοικους αρκετων περιοχων της Αθηνας.

Τριτον τα πισωγυρισματα οπως και να το κανουμε, ειμαι πισωγυρισματα.

Τεταρτον λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν για επενδυσεις, προσληψεις κλπ

Και πεμπτον το ελληνικο πρεπει να πωληθει.

 

Φυσικα υπαρχουν καμια 10ρια ακομα λογοι μερικους εκ των οποιων δεν ειμαστε σε θεση να τους φανταστουμε καν, αλλα τουλαχιστον οι 2-3 προφανεις που υπαρχουν ειναι αρκετοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λιγο οφτοπικ αλλα ας απαντησει καποιος που γνωριζει παραπανω για τα αεροπορικα...Ποσο δυσκολο ειναι να ξαναλειτουργησει το Αεροδρομιου του Ελληνικου να εξυπηρετει κυριως πτησεις σε ελληνικους προορισμους αλλα και να ερχονται low-cost εταιριες και στην Αθηνα και να μας κατακλυζουν με μερικους χιλιαδες τουριστες..

 

το σκεφτόμουν και εγω αυτο και η αληθεια ειναι οτι πριν μερικά χρονια ειχε συζητηθεί εκτενώς και απο τους αναλογους κυκλους της ΥΠΑ... Η λογική τους ήταν να εκτελούνται απο εκει δρομολόγια μονο εσωτερικού και απο το βενιζέλος μονο εξωτερικού με απευθείας γραμμη ΕΛληνικό-Σπατα για τις ανταποκρίσεις...

 

Κατέληξε στον κουβά προφανώς για δεκάδες λογους-κάποιοι προαναφέρθηκαν...

 

Η αλήθεια ειναι οτι επειδη εχω ζήσει και εγω σε νησι του ΒΑ Αιγαίου αυτα που γράφει ο φιλος μας ειναι γεγονος δυστυχώς...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ. Πρωτον γιατι δεν ειναι μαλακες οι Γερμανοι που εχουν τα συμφεροντα του Ελ Βενιζελος.

Δευτερον γιατι οσο ναναι, φυγαν τοσα κονδυλια για το Ελ Βενιζελ για καποιους λογους, ενας εκ των οποιων ειναι να σταματησει η οχληρια στους κατοικους αρκετων περιοχων της Αθηνας.

Τριτον τα πισωγυρισματα οπως και να το κανουμε, ειμαι πισωγυρισματα.

Τεταρτον λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν για επενδυσεις, προσληψεις κλπ

Και πεμπτον το ελληνικο πρεπει να πωληθει.

 

Φυσικα υπαρχουν καμια 10ρια ακομα λογοι μερικους εκ των οποιων δεν ειμαστε σε θεση να τους φανταστουμε καν, αλλα τουλαχιστον οι 2-3 προφανεις που υπαρχουν ειναι αρκετοι.

Πραγματι τα επιχειρηματα σου ειναι περα για περα ισχυρα και τεκμηριωνονται με την απλη λογικη, παρολα αυτα η Αθηνα ειναι πρωτευουσα(αν η Ελλαδα λογιζεται ως χωρα ακομα) δεν θεωρειται οτι ακομα ενα αεροδρομιο μικροτερων διαστασεων ειναι χρησιμο για την πολυσυζητημενη αναπτυξη;

 

Επιτρεψτε μου να αναφερω ενα παραδειγμα. Στο Σαρλερουα του Βελγιου μια μικρη πολη αλλαξε αρδην η εικονα της πολης με την διευρηνση του μικρου αεροδρομιου χαριν στις low cost εταιριες (κυριως ryanair) χιλιαδες επιβατες πηγαινουν καθημερινα στην πολη με τρενα και λεωφορεια ενας μεγαλος αριθμος υπαλληλων εργαζεται στο αεροδρομιο και γενικοτερα "κυκλοφορει το χρημα" αλλα ενας εξισου μεγαλος αριθμος τουριστων μπορει και κανει περισσοτερα ταξιδια χαριν στις φθηνες πτησεις κι ολοι αυτοι σαν τουριστες αφηνουν ζεστο χρημα σε εστιατορια ξενοδοχεια και καταστηματα με σουβενιρ κοκ...

 

Φανταστειται κατι τετοιο στην Αθηνα ενα μικρο Αεροδρομιο εστω και σε μια πιο απομακρυσμενη περιοχη της Αττικης να φερνει τουριστες αλλα και να εξυπηρετει τις απομακρισμενες περιοχες της Ελλαδας

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...