Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
insomnia.gr

Τα μελλοντικά σχέδια και το μομέντουμ του Xbox 360

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο Yusuf Mehdi, senior vice president, IEB (Interactive Entertainment Business)  και η Nancy Tellem, entertainment και digital media president, συμμετείχαν το βράδυ της Δευτέρας στην εκδήλωση All Things D: Dive into Media, που πραγματοποιήθηκε λίγο έξω από το Los Angeles, όπου και παρουσίασαν το όραμά τους για την ψυχαγωγία στο Xbox, ενώ ανακοίνωσαν νέα στοιχεία για το Xbox 360.

H Nancy Tellem μίλησε για το πολυαναμενόμενο στούντιο στο Los Angeles, όπου θα αναπτύσσεται πραγματικό διαδραστικό περιεχόμενο για το Xbox. Αποκάλυψε ότι το όνομα του στούντιο είναι Xbox Entertainment Studios και θα αποτελέσει το χώρο δημιουργίας πρωτότυπου και διαδραστικού περιεχομένου. Τα Xbox Entertainment Studios θα επιβλέπουν επίσης τα διαδραστικά live events, όπως το προχθεσινό live streaming του red carpet των Grammy Awards.

O Yusuf Mehdi μοιράστηκε σημαντικά στοιχεία σχετικά με το momentum του Xbox 360 αλλά και entertainment highlights για το 2012
·         76 εκατομμύρια κονσόλες Xbox 360 έχουν πωληθεί διεθνώς μέχρι σήμερα
·         Το Xbox 360 ήταν η νούμερο ένα σε πωλήσεις κονσόλα στις ΗΠΑ για 24 συνεχόμενους μήνες, πουλώντας τριπλάσιο νούμερο συγκριτικά με την αρχική κονσόλα Xbox
·         24 εκατομμύρια αισθητήρες Kinect έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα
·         Η κοινότητα του Xbox LIVE έχει φτάσει τα 46 εκατομμύρια συνδρομητών, σημειώνοντας 15% αύξηση ανά έτος
·         Το 2012 ο αριθμός των επιλογών ψυχαγωγίας στο Xbox περίπου τριπλασιάστηκε, ξεπερνώντας σχεδόν τις 100 προσαρμοσμένες και ελεγχόμενες μέσω φωνής εφαρμογές στο Xbox LIVE

·         Το 2012 ήταν η μεγαλύτερη χρονιά για την ψυχαγωγία και τη χρήση παιχνιδιών στο Xbox

o    18 δισεκατομμύρια ώρες ψυχαγωγίας μέσω Xbox για το 2012, πάνω από 10% αύξηση ανά έτος
o    Ο μέσος χρήστης περνάει 87 ώρες το μήνα στο Xbox, σημειώνοντας 10% αύξηση ανά έτος (Βάση: Χρήστες Xbox Live με συνδρομή Gold στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβάνεται όλη η ενασχόληση στο Xbox)
o    Η χρήση εφαρμογών ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 57% διεθνώς (σύγκριση σε ώρες μεταξύ 2011 και 2012)
o    Το Online multiplayer gaming αυξήθηκε επίσης κατά το 2012

·         Το κοινό του Xbox διευρύνεται και γίνεται πιο ενεργό

o    Σύμφωνα με την έρευνα Experian Simmons Spring 2012 Media, σχεδόν το 40% (38%) του κοινού του Xbox LIVE στις ΗΠΑ είναι γυναίκες, και το 54% της κοινότητας του Xbox LIVE στις ΗΠΑ δηλώνει ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα ή και περισσότερα παιδιά στο σπίτι

o   Από τον Ιούλιο, η κοινότητα του Xbox LIVE έχει κάψει 200 εκατομμύρια θερμίδες χρησιμοποιώντας το Xbox και το Kinect για άσκηση και για δραστηριότητα όπως το Kinect Nike+ Fitness, καθώς και άλλα προγράμματα και παιχνίδια για άσκηση

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.