Προς το περιεχόμενο
bauhaus

Παραγγελία από super-shopping.gr - Απαράδεκτοι

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα.


Γράφω το εν λόγω post για να διηγηθώ την πρόσφατη (πρώτη και τελευταία) εμπειρία μου από το προαναφερθέν κατάστημα (του οποίου "αδελφάκι", έχω την εντύπωση πως είναι το safershop.gr).

Στις αρχές του μηνός (δεν θυμάμαι αν ήταν την Παρασκευή 1/2 ή το Σάββατο 2/2), έψαχνα για ένα ανταλλακτικό που χρειαζόμουν για ένα κινητό ενός πελάτη μου.
Κάποια στιγμή, ανακάλυψα ότι ήταν διαθέσιμο (όπως ανέφερε στο site) στο συγκεκριμένο κατάστημα. Έτσι λοιπόν, τους κάλεσα στο τηλέφωνο ώστε να επιβεβαιώσω την διαθεσιμότητά του, με σκοπό να πάω να το πάρω καθώς είναι κοντά στην περιοχή που μένω. 
Ο άνθρωπος με τον οποίο μίλησα στο τηλ μου είπε ότι δεν το είχε στο κατάστημα και πως αν έκανα παραγγελία θα το είχε στο κατάστημα την Δευτέρα (4/2). Έκανα λοιπόν, τηλεφωνική παραγγελία ώστε να περάσω να το παραλάβω την Δευτέρα από το κατάστημα. Μου είπε μάλιστα πως θα με ενημερώσει και τηλεφωνικά.
Το πρωΐ της Δευτέρας, αφού άφησα να περάσουν μερικές ώρες από το άνοιγμα του καταστήματος, αποφάσισα να καλέσω ώστε να δω αν ήρθε το ανταλλακτικό (διότι το βιαζόμουν). Από εκείνη την ώρα, ξεκίνησε το κυνήγι του χαμένου μαγαζάτορα :P 
Καλούσα (και στο σταθερό και στο κινητό) όλη την Δευτέρα - μάλιστα κατα τις 18:00 της ίδιας ημέρας πήγα από το κατάστημα όπου δεν ήταν κανείς εκεί... Το ίδιο έγινε και την Τρίτη το πρωΐ όπου και αποφάσισα να πάω να το πάρω από ένα άλλο κατάστημα που το είχε πιο ακριβά αλλά *διαθέσιμο*!
Ξαφνικά, κατά τις 20:30 το απόγευμα της Τρίτης, λαμβάνω ένα sms (!) όπου με ενημέρωνε πως "το προϊόν μου βρίσκεται στο κατάστημα προς παράδοση!"...
Θαύμα!! Θαύμα!! Απορώ πως συγκρατησα την ανυπομονησία μου να πάω από εκεί να τους φιλήσω τα πόδια για την εξυπηρέτηση που μου έκαναν.. :P 
Δεν έδωσα καμία σημασία στο μήνυμα, ούτε επικοινώνησα με το μαγαζί.
Συνολικά, έλαβα 3 πανομοιότυπα sms - στις 5, στις 7 και στις 14.
Εγώ συνέχιζα να μην δίνω σημασία, καθώς ήταν απίστευτα τραγική η όλη αντιμετώπισή τους..
Ακόμη βέβαια δεν με έχουν πάρει ούτε ένα τηλ από το κατάστημα... 
Μέχρι που σήμερα το πρωΐ, χτύπησε την πόρτα μου ένας courier από τις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ.
Μάλιστα.. Με το έτσι θέλω, με το στανιό, μου έστειλε το ανταλλακτικό (το οποίο επωλείτο στα €5) με courier και αντικαταβολή 11κάτι ευρώ!!! 
Φυσικά δεν το παρέλαβα κι εξήγησα στον courier το λόγο..
Τα σχόλια δικά σας... Θα ήθελα να ακούσω αν έχει και άλλος παρόμοιες εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα (ή/και φυσικά αν έχει καλές)!

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας! :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θελω να γινω δικηγορος του διαοβολου αλλα το ενδεχομενο να εγινε κατι,να επαθε πχ αυτος κατι η καποιο συγγενικο του μελος το αποκλιεις?Μονο σου λες οτι πηγες στο καταστημα και δεν ηταν κανεις,αρα πιθανον κατι να επαιζε αφου και την τριτη το ιδιο,βεβαια το οτι στο εστειλε με courier με τα αντικαταβολη ειναι τραγικο οσο δεν παει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φυσικά και δεν το αποκλείω!! Άνθρωποι είμαστε! Αλλά η όλη συμπεριφορά είναι τραγική πέρα από αυτό... Πάρε ένα τηλ βρε αδελφέ.. Στην τελική, μπορεί κι εγώ να έπαθα κάτι..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τώρα που το σκέφτομαι.. 1ον: Τις κλήσεις μου στο κινητό δεν τις είδε;
Ένα σημείωμα στην πόρτα του μαγαζιού δεν μπορούσε να αφήσει;
Θα μου πεις, αν του έτυχε κάτι επείγον, σιγά μην σκεφτεί (και λογικό είναι) να αφήσει μήνυμα.. 
Αλλά αφού βλέπεις τις κλήσεις, κάλεσέ με πίσω, μην στέλνεις τυποποιημένο μήνυμα.. Τέσπα..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το μεσημέρι είχαμε συνέχεια, καθώς ο "επαγγελματίας"-ιδιοκτήτης του εν λόγω μαγαζιού με πήρε τηλέφωνο να με μαλώσει (!!!) επειδή δεν πήρα την παραγγελία μου...
Παρακάτω θα παραθέσω περιληπτικά την συνομιλία μας. Με «» παραθέτω όσες ακριβείς εκφράσεις μπορώ να θυμηθώ..

Μου ανέφερε πως με έχει καλέσει πάρα πολλές φορές τηλέφωνο και με ύφος ανακριτή, με ρώτησε γιατί δεν το σηκώνω.
Όταν του ανέφερα πως πρώτη φορά είδα να με καλεί αυτό το νούμερο και πως δεν έχω ξαναδεχθεί κλήση (διότι ακόμη και αναπάντητη να έβλεπα από μη αποθηκευμένο νούμερο θα το είχα καλέσει πίσω), μου απάντησε με ύφος «όλη η Ελλάδα βλέπει το νούμερό μας, μόνο εσείς δεν το βλέπετε» (ή μόνο σε εσάς δεν εμφανίζεται).
Έπειτα προσθέτει «Σας έχουμε στείλει 7 μηνύματα και δεν απαντάτε» και του απαντώ «εγώ μόνο 3 sms έχω λάβει» για να με διακόψει και μαλώνοντάς με να επαναλάβει 2-3 φορές «α και το λέτε κιόλας! Και το λέτε κιόλας!» και συνέχισε
«Εσείς, ελαφρά τη καρδία κάνατε την παραγγελία, ελαφρά την καρδία δεν την παραλάβατε.. Εγώ πλήρωσα μεταφορικά, εγώ» (εδώ είπε και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι).
Όταν του είπα πως τον καλούσα Δευτέρα-Τρίτη σε κινητό/σταθερό και πως την Δευτέρα πήγα από εκεί και δεν ήταν ανοικτά, μου απάντησε με θράσος «Υπογράψαμε κάποιο συμβόλαιο ότι θα το παραλάβετε την Δευτέρα;» (!!!!!!) και φυσικά όταν του είπα πως αυτό μου είχε πει όταν μιλήσαμε τηλεφωνικά, ξεκίνησε να με λέει απαράδεκτο πελάτη, ότι δεν είναι συμπεριφορά αυτή, ότι «το μόνο που ακούω είναι μαγκιά από το τηλέφωνο» (!!!!!!!) και άλλα τέτοια όμορφα!
Όταν, δε, του είπα «συγγνώμη, δεν κατάλαβα, με πήρατε τηλέφωνο για να μου πουλήσετε τσαμπουκά;» μου απάντησε ότι «δεν σας πουλάμε τσαμπουκά».....

Αν και δεν είμαι άτομο που θα κάτσει να τσακωθεί (και δεν είναι το στυλ μου να αρχίσω να βρίζω αντί να χρησιμοποιώ επιχειρήματα), ειλικρινά, το συγκεκριμένο άτομο με έφτασε στα όριά μου να αρχίσω τα καντήλια..

Για να μην μακρηγορώ αν και σίγουρα έχω ξεχάσει διάφορες λεπτομέρειες, μετά από αυτή την απείρου κάλλους συζήτηση που δυστυχώς δεν υπέθεσα από πριν ώστε να την ηχογραφήσω, μου έκλεισε και το τηλέφωνο στα μούτρα...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Σήμερα το μεσημέρι είχαμε συνέχεια, καθώς ο "επαγγελματίας"-ιδιοκτήτης του εν λόγω μαγαζιού με πήρε τηλέφωνο να με μαλώσει (!!!) επειδή δεν πήρα την παραγγελία μου...<br>

Παρακάτω θα παραθέσω περιληπτικά την συνομιλία μας. Με «» παραθέτω όσες ακριβείς εκφράσεις μπορώ να θυμηθώ..<br><br>

Μου ανέφερε πως με έχει καλέσει πάρα πολλές φορές τηλέφωνο και με ύφος ανακριτή, με ρώτησε γιατί δεν το σηκώνω.<br>

Όταν του ανέφερα πως πρώτη φορά είδα να με καλεί αυτό το νούμερο και πως δεν έχω ξαναδεχθεί κλήση (διότι ακόμη και αναπάντητη να έβλεπα από μη αποθηκευμένο νούμερο θα το είχα καλέσει πίσω), μου απάντησε με ύφος «όλη η Ελλάδα βλέπει το νούμερό μας, μόνο εσείς δεν το βλέπετε» (ή μόνο σε εσάς δεν εμφανίζεται).<br>

Έπειτα προσθέτει «Σας έχουμε στείλει 7 μηνύματα και δεν απαντάτε» και του απαντώ «εγώ μόνο 3 sms έχω λάβει» για να με διακόψει και μαλώνοντάς με να επαναλάβει 2-3 φορές «α και το λέτε κιόλας! Και το λέτε κιόλας!» και συνέχισε<br>

«Εσείς, ελαφρά τη καρδία κάνατε την παραγγελία, ελαφρά την καρδία δεν την παραλάβατε.. Εγώ πλήρωσα μεταφορικά, εγώ» (εδώ είπε και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι).<br>

Όταν του είπα πως τον καλούσα Δευτέρα-Τρίτη σε κινητό/σταθερό και πως την Δευτέρα πήγα από εκεί και δεν ήταν ανοικτά, μου απάντησε με θράσος «Υπογράψαμε κάποιο συμβόλαιο ότι θα το παραλάβετε την Δευτέρα;» (!!!!!!) και φυσικά όταν του είπα πως αυτό μου είχε πει όταν μιλήσαμε τηλεφωνικά, ξεκίνησε να με λέει απαράδεκτο πελάτη, ότι δεν είναι συμπεριφορά αυτή, ότι «το μόνο που ακούω είναι μαγκιά από το τηλέφωνο» (!!!!!!!) και άλλα τέτοια όμορφα!<br>

Όταν, δε, του είπα «συγγνώμη, δεν κατάλαβα, με πήρατε τηλέφωνο για να μου πουλήσετε τσαμπουκά;» μου απάντησε ότι «δεν σας πουλάμε τσαμπουκά».....<br><br>

Αν και δεν είμαι άτομο που θα κάτσει να τσακωθεί (και δεν είναι το στυλ μου να αρχίσω να βρίζω αντί να χρησιμοποιώ επιχειρήματα), ειλικρινά, το συγκεκριμένο άτομο με έφτασε στα όριά μου να αρχίσω τα καντήλια..<br><br>

Για να μην μακρηγορώ αν και σίγουρα έχω ξεχάσει διάφορες λεπτομέρειες, μετά από αυτή την απείρου κάλλους συζήτηση που δυστυχώς δεν υπέθεσα από πριν ώστε να την ηχογραφήσω, μου έκλεισε και το τηλέφωνο στα μούτρα...</p>

 

Επρεπε να του πεις "με πηρατε να μου πουλήσετε τσαμπουκά, τουλάχιστον θα τον έχετε τη Δευτέρα;" :-)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ... αυτή τη φορά σπατάλησες άδικα σάλιο, φαιά ουσία και πολύτιμο χρόνο σε καιρούς χαλεπούς.

Oh, well... μαλλον είχες την απορία πως θα προχωρήσει. Δικαιολογείσαι.  :-D

 

edit: Στη θέση σου θα ξεναέμπαινα στο πειρασμό να ξανακάνω άλλη μια παραγγελία...  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.