Προς το περιεχόμενο

Εξυπηρέτηση Lg


tasep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν ένα χρόνο πήρα την lg 2362dp-pz (http://www.getitnow.gr/prod/xtreme-offers/ihos-kai-eikona/tileoraseis/lg-m2362dp-pz-23-lcd/prod1120261pp/ ) και πριν ένα μήνα μου έβγαλε πρόβλημα στον φωτισμό επάνω και κάτω, που ήταν έντονο όταν έβλεπα βίντεο σε 16:9 με πλαίσιο πάνω κάτω(ήταν πιο φωτεινά)..Πήρα στην lg και μου είπαν ότι θα γίνει αντικατάσταση..περίμενα 2 μέρες και μου έφεραν μια οθόνη επισκευασμένη όχι καινούρια(όπως άκουγα ότι κάνει η lg)..η οθόνη λοιπόν ήταν 7 μήνες παλαιότερη(η δικιά μου 11-2011, αυτή που έφεραν 4-2011) και μπροστά στο πλαίσιο είχε άλλες ενδείξεις(η δικιά μου έγραφε full hd monitor, αυτή γράφει με μεγαλύτερα γράμματα LCD TV πάνω δεξιά, αριστερά η δική μου έγραφε 2362dp ή 2362d αυτή γράφει 2362Α), την παρέλαβα αλλά τους πήρα τηλ. πάλι και τους είπα ότι ήξερα ότι γίνεται αντικατάσταση με καινούρια και μου είπαν ότι δεν γίνεται αυτό αλλά γίνεται αντικατάσταση με επισκευασμένη..τους είπα αν είναι έτσι θέλω την δικιά μου επισκευασμένη..μου απάντησαν ότι πρέπει να πάει ιαπωνία και να περιμένω 2-3 μήνες αν την ήθελα..είπα ας γίνει έτσι..σήμερα με πήραν τηλ. και μου ότι την επισκεύασαν(που το βρήκαν το πάνελ σε μια μέρα;) και θα μου την φέρουν αύριο..παίζει να με δουλεύουν..έχω εγγύηση ακόμα 11 μήνες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου θα σου πω την δικιά μου εμπειρία.πριν κανα μήνα μου έβγαζε μια πράσινη γραμμή στα δεξιά η οθόνη μου(lg ips235) και όταν πήρα τηλέφωνο με ενημέρωσε το παλικάρι οτι θα μου την αντικαταστήσουν με επισκευασμένη αλλά με νεότερο μοντέλο,το ίδιο μου είπε και το εξουσιοδοτημένο service της LG(άλλη εταιρία) και έτσι έγινε.μια χαρά η οθόνη ,ως τώρα...

 

παπατζιλίκια σου έλεγαν το πάνελ το έχουν και το αλλάζουν μέσα σε 1-7 μέρες.

 

ΥΓ. και η dell τα ίδια κάνει ,σε κολλητό παρουσιάστηκε πρόβλημα με την u2312hm και του έφεραν ίδια - ανακατασκευασμένη.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω και το καλό με την οθόνη που μου αντικαταστήσανε την δικιά μου; πάπαλα..νεκρή..μαύρη μαυρίλα.μία μέρα δούλεψε μόνο..τόσο καλή η οθόνη λοιπόν που φέρανε για αντικατάσταση..επισκευασμένη λέει..ο θεός να φυλάει..ποιος ξέρει την δικιά μου που φτιάξανε και την περιμένω, τι σόι φτιάξιμο κάνανε..καλά που έχω ακόμα 11 μήνες εγγύηση..μην ξανακούσω καλά λόγια για την lg γιατί θα γίνω τούρκος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α,τα έχω μάθει όλα τα παιδιά εκεί........

 

Λοιπόν,στις 4 Ιανουαρίου πήρα μία ips224v,μετά από 1-2 μέρες κατάλαβα ότι έχει πρόβλημα με την απόχρωση των χρωμάτων.Η αριστερή μισή μεριά ήταν προς το μπλε και η αντίστοιχη μισή δεξιά προς το μπεζ,ιδικά σε άσπρο φόντο φαινόταν αρκετά έντονα!!

Την πάω πίσω λοιπόν και μου δίνουν μία ips237,καινούρια!! Πάω χαρούμενος σπίτι αλλά και αυτή προβληματική!!! Η συγκεκριμένη άνοιγε και έκλεινε όποτε ήθελε αυτή...!!!! Την επόμενη ξανά στο service της LG,την αφήνω αλλά δεν είχαν άλλη να μου δώσουν και μου είπαν αν ήθελα να ξανά πήγαινα την επόμενη,για να ξαναπάρω την παλιά μου οθόνη μέχρι να βρούνε κάποια να μου φέρουν.

Ξαναμανά λοιπόν στο service!!

Για να μην πολυλογώ,μετά από κάποιες μέρες με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε πως είχαν παραλαβή με καινούριες και πως θα μου φέρουν μία αύριο!! Έρχεται λοιπόν και η 3η καινούρια....μόνο που ΚΑΙ αυτή ήταν προβληματική!!!!! Αυτή είχε κακή συναρμολόγηση.

Πάλι τηλέφωνα(πρέπει να πλήρωσα κάνα 20ε για να μιλάω μαζί τους),πάλι νεύρα κτλπ....Αφού κατάφερα να συνεννοηθώ μαζί τους,αποφασίζω να περιμένω 2 βδομάδες+ για να έρθει καινούρια παραλαβή γιατί δεν είχαν άλλο τέτοιο μοντέλο!

Σήμερα τελικά ήρθε(δεν είναι ίδιο...είναι η 23άρα και όχι η 22άρα που ήθελα) και αφού την στήνω βλέπω πως είναι όλα οκ μέχρι που παρατηρώ ότι έχει πολύ backlight bleeding(πολύ περισσότερο από όλες τις άλλες που μου είχαν φέρει)!!

 

Δεν θα την πάω και αυτή πίσω....βαρέθηκα...αν και κανονικά θα έπρεπε!! Θέλω να πιστεύω ότι θα το συνηθίσω....

 

Μέσα σε όλα αυτά βέβαια δεν ανέφερα και την ασυνεννοησία ή και ασχετοσύνη μερικών στην LG! ΠΧ,άλλοι μου έλεγαν δεν δικαιούσαι καινούρια οθόνη,άλλοι πως ναι θα μου φέρουν καινούρια ή πως μου έχουν κόψει πιστωτικό και δεν θα μου στήλουν οθόνη αλλά θα εξυπηρετηθώ από το μαγαζί που την αγόρασα και την επόμενη να με παίρνουν τηλέφωνο και να το αναιρούν...Τραγικά πράγματα!

 

Γενικά ήμουν LGάκιας,πλέον όμως,τέλος οι LG για μένα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω τις περιπετειες σας και φριττω. Απ' την αλλη, ειμαι απο τους κωλοφαρδους που δεν τους εχει τυχει ποτε τιποτα τετοιο!

Καταλαβαινω απολυτα την αγανακτηση σας, αλλα μπορει 1ον να συμβει στον καθενα και 2ον με οποιαδηποτε εταιρια, οπως αλλωστε εχει διαπιστωθει περιτρανα και πολλακις εδω στο φορουμ.

Αναλογιζομενοι οτι ειμαστε και στο Ελλαδισταν, αστα να πανε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν νομίζατε ότι θα μου έφερναν την δικιά μου και όλα καλά;ΛΑΘΟΣ..Μου την φέρνουν, κοιτάω αν έχει κάποιο θέμα με τον φωτισμό, όλα καλά..λέω οκ τελειώσαμε..την ανοίγω πάλι αργότερα και όπως είναι κλειστή εντελώς μαύρη παίρνει το πρώτο φως και γίνεται λίγο φωτεινή πριν ακόμα δείξει κάτι, τι βλέπω;η οθόνη στη μέση φωτεινή μπλε και γύρω γύρω περίπου 2 πόντους πιο σκούρη..ακριβώς όπως είναι το πλαίσιο ενός κάδρου, μιας κορνίζας ήταν..την πάω πίσω να την δουν λοιπόν..το βλέπουν και αυτοί ότι έχει πρόβλημα αλλά δεν μπορούν να την επισκεύασουν, δεν είχαν ανταλλακτικό..έτσι την άφησα να σταλεί για επιδιόρθωση ή να έρθει το ανταλλακτικό δεν ξέρω ακριβώς..έτσι έμεινα χωρίς οθόνη πλέον..δηλ αν μου συνέβενε αυτό εκτός εγγύησης τι θα έκανα; πόσα θα πληρώνα;α, ρε ΕΛΛΑΔΑΡΑ..αυτή είναι η ιστορία μου..και μη χειρότερα λοιπόν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις μέλλον ακόμα....η 5η-6η που θα σου φέρουν ΪΣΩΣ ναι είναι οκ(για πόσο βέβαια...άγνωστο)!!

 

Εμένα πάντως στην 4η,με έκαναν να βαρεθώ και να κρατήσω μία με τεράστιο backlight bleeding!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Επανέρχομαι με καλά νέα μετά απο νέα παρατράγουδα που είχαμε..Την προηγούμενη Τρίτη με παίρνουν τηλ. απο το service της lg και μου λένε η οθόνη δεν μπορεί να επιδιορθωθεί έλα να την παραλάβεις και να πας στο κατάστημα που την πήρες για αλλαγή με νέα, με πιστωτικό ή ότι άλλο σου πουν..πάω, την παίρνω, μου λένε συννενοηθήκαμε είναι όλα έτοιμα..πάω στον Κωτσόβολο και τους λέω την ιστορία και μου λένε δεν μας ενημέρωσε κανείς..τηλ στην lg, μου λένε έχουμε ενημερώσει τα κεντρικά του Κωτσόβολου περίμενε να φανεί στο σύστημά τους..μου λένε απο τον Κώτσο, φύγε θα σε πάρουμε τηλ. εμείς..πάει Παρασκευή και τίποτα ο Κώτσος..ξανά λοιπόν στην lg, όπου μου λένε έχουμε ενημερώσει και μου δίνουν και το όνομα αυτού που είναι ο αρμόδιος να ειδοποιήσει τον κατάστημα..παίρνω στο τηλ. κέντρο του Κωτσόβολου και αφού είχαμε παρατράγουδα και εκεί μου λέει τελικά ότι είναι ενήμεροι εδώ και 2 μέρες..νευριάζω, της λέω δώσε μου τον υπεύθυνο του καταστήματος να τα ακούσει αυτός..μου λέει και κλείνω..σε 10 λέπτα με παίρνουν απο το κατάστημα και μου λένε μπορείτε να έρθετε για την αντικατάσταση (!@!@!@!@#@ νεύραααα)..Φοβέρα θέλανε κι αυτοί για να κάνουν το αυτονόητο..τέλως πάντων πήγα και πήρα την 2352 ips με 10 ευρώ ακόμα και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...