Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση TOSHIBA


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα άγοράσει ένα toshiba satellite πριν ένα χρόνο επειδή το είχα βρει
προσφορά σε πολύ καλή τιμη. Όταν πήγα να το πάρω απο τον αντιπρόσωπο με
διαβεβαίωσε πως εχει ένα χρόνο εγγύηση και πως ότι χαλάσει απο την
μπαταρια, σκληρο κτλπ το αντικαθιστουν αρκει να έχω την απόδειξη
πληρωμης, την οποία και φύλαξα.
Πριν κανα μήνα έσπασε ο διάολος το
πόδι του και μου χάλασε η μπαταρια οποτε επικοινωνόντας πρώτα με τον
αντιπρόσωπο έμπορο μου είπε πως η αντικάσταση γίνεται μέσω της Toshiba
europe και πως ο ίδιος δεν μπορεί να ανακατευτεί - απλά μου είπε παρε
τηλ στην αντιπροσωπεία και αυτοι θα στείλουνε ένα κούριερ να το
παραλαβει και να το στείλει για επισκευη (αλλαγη μπαταριας) και θα το
επιστρέψει ξανα μέσω κουριερ.
Έλα όμως που στην εγγυηση δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολησ δλδ ΓΙΑ
ΜΙΑ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ TOSHIBA ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 20 ΕΥΡΩ ΕΞΟΔΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΕΠΑΡΧΙΑ ΩΣΤΕ
ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ !


Μάλιστα
επικοινωνόντας με την αντιπροσωπο του service μου είπε πως αυτοί οι όροι
περιγράφονται στην εγγύηση που υποτίθεται υπέγραψα όταν αγόρασα το
λαπτοπ !!!
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η εταίρεία δεν αναλαμβάνει
ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για τυχόν απώλεια δεδομενων που θα πραγματοποιηθεί κατά την
επισκευή ούτε σου δινει κάποιο λαπτοπ για να κάνεις την δουλειά σου
!!!!

http://www.ideal.gr/pdf/International_L ... ebooks.pdf

Ερωτήματα
1. Γιατι θα πρέπει να πληρώσω έξοδα αποστολής για μια αστοχία υλικού της
εταιρείας απο την στιγμή που δεν ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ! Για έναν άνεργο, 20 ευρώ
νταβατζίλικι για ένα λαπτοπ που αγόρασε πριν χάσει την δουλεια του
είναι ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΛΑ ΛΕΦΤΑ
2. Γιατι θα πρέπει ο ΕΠΑΡΧΙΏΤΗς να
πληρώσει 20 ευρω μεταφορικά όταν ο Αθηναίος κάνει την δουλειά του τζάμπα
μεταφέροντας ο ίδιος το λαπτοπ στην εταιρεία επισκευής. Γιατι να μην
υπάρχε και 2η αντιπροσωπια επισκευής έστω στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ?
3. γιατι θα πρέπει ο ΑΝΕΡΓΟΣ να αγοράσει και άλλο ένα λαπτοπ για να στέλνει
βιογραφικά όσο το λαπτοπ του βρίσκεται στην αθηνα ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ.
Ωραίαο after sales service έχει η toshiba. Εγώ ξέρω πως όλες οι
αντιπροσωπίες αυτοκινητων και οι ασφαλιστικές σου δίνουν αυτοκινητο να
πας στην δουλεία σου όσο το δικο σου βρίσκεται για επισκευή. ΓΙΑΤΙ ΔΕ
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΜΕ ΤΑ ΛΑΠΤΟΠ?
4. Γιατι θα πρέπει ο ΑΝΕΡΓΟΣ να αγοράσει κ έναν φορητό σκληρό για να περάσει όλα τα γιγα του λαπτοπ σε
μπακαπ για την περίπτωση που γίνει καμια στραβή κατά την επισκευη
(ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ)

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΩ TOSHIBA SATELLITE ή άλλο επώνυμο ΜΗΧΑΝΗΜΑ
2. Το επόμενο λαπτοπ θα το αγοράσω 200 ευρώ απο το ebay και θα το φορτώσω με ubuntu

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς αυτοί είναι οι όροι της εγγύησης της toshiba. Αν παράλληλα με την τιμή και τα χαρακτηριστικά του λαπτοπ, είχες ως κριτίριο για την επιλογή σου και την εγγύηση, θα είχες αποφύγει, αυτή την ταλαιπωρία, αλλά και τα έξοδα.

 

Η dell, lenovo, sony, samsung ( τουλάχιστον γι αυτές γνωρίζω με σιγουριά ) δεν χρεώνουν τα μεταφορικά. Ολα πηγαίνουν στην Αθήνα ( της Sony στο Βελγιο ) και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που σου δίνει λάπτοπ, να κάνεις την δουλειά σου, όσο το δικό σου παραμένει στο σερβις.

Ισως να το κάνουν στην επαγγελματικές σειρές αυτό.

Αν είχες επιλέξει dell και στο λέω αυτό για να το έχεις υπόψη σου, για τις μελλοντικές σου αγορές, θα είχε έρθει τεχνικός τους με μια μπαταρία στο σπίτι σου, την επόμενη εργάσιμη μέρα.

 

Τέλος, η toshiba δίνει δυο χρόνια εγγύηση, εσύ γιατί έχεις ένα? Εκτός αν είναι αγγλική η έκδοση και είναι παραεισαγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H toshiba δίνει ή τουλάχιστον έδινε 2 χρόνια εγγύηση + την εγγύηση ότι και αν συμβεί (ή κάπως έτσι) για τον πρώτο χρόνο.

Συνήθως η εγγύηση για μπαταρία είναι 6 μήνες αλλα μπορεί να κάνω λάθος.

Το να συγκρίνεις το λάπτοπ με το αυτοκίνητο είναι κάπως, άσε που πολλές εταιρείς ούτε εκεί δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Παλιά service για τα toshiba είχε και στο πλαίσιο.

Τέλος δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να στείλεις το laptop και όχι μόνο τη μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όχι 2 χρόνια εγγυηση

Το να συγκρίνω το λαπτοπ με το αυτοκινητο (καποιες έταιρίες - toyota - σου έδιναν αυτοκινητο όταν η βλάβη ήταν παραπανω απο 1 ημέρα) είναι κάπως το καταλαβαινω αλλά απο την στιγμή που χρησιμοποιω ένα εργαλείο είτε αυτοκινητο είτε λαπτοπ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ είναι κάπως να πρέπει να το στειλω για σερβισ διχως αντικατασταση - ενταξει δε μιλαμε για τηλεοραση ή για το βίντεο (σε ορισμενους όμως που τους είναι απαραίτητο εργαλειο ίσως να εχουν κ εκει πρόβλημα)

Επίσης δεν αναφέρατε κάτι για τα δεδομενα... που θα τα έβαζα ????????????

Εχεις δίκιο δεν χρειάζεται να στείλεις ολόκληρο λαπτοπ για μια μπαταρια!

το παράπονο μου είναι σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών και την πολιτική της.

Ήδη στο ερωτηματολόγιο που μου έστειλαν σχετικά με την ικανοποιηση μου από
την διαδικασία - έχουν πάρει την βαθμολογία που τους αρμόζει αλλά και τα
παράπονα μου τόσο όσον αφορά τα έξοδα αποστολής αλλά και ζητήματα που
αφοράνε την κατάσταση του λαπτοπ όσο βρίσκεται υπο επισκευή δλδ για την
προσωρινη αντικατάσταση προιοντος αλλά και θέματα που αφορούνε τα
δεδομένα.... και ελπίζω να τα λάβουνε υπόψη τους αναθεωρώντας κάποια
πράγματα ως TOSHIBA EUROPE - καταλαβαίνω πως το θέμα δεν έχει να κάνει
μόνο με μένα αλλά πηγαίνει πολύ ψηλά...

Ωστόσο
απο το κατάστημα που το είχα αγοράσει - επειδή αρχικά είχα απευθυνθει
σε αυτούς - επικοινώνησαν μαζί μου σήμερα το πρωι και αποδέχτηκαν να
πληρώσουν αυτοί τα έξοδα αποστολής ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ
ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ TOSHIBA ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ.

πολυ θετικό απο την πλευρά τους και θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα στις επόμενες αγορές μου

 

logo2.png



Πάντως
σίγουρα απο εδω και στο εξής θα κοιτάζω εμπεριστάτωμένα τα "ψιλά
γράμματα" των εγγυήσεων που προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής - ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ
ΔΕ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝΕ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΩ ΕΠΙΜΟΝΩΣ ΤΟ MANUAL ΤΗΣ
ΕΓΓΥΗΣΗΣ - ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΟΥΣΙΟ (
http://support.you.gr/help/show_w.asp?oikos=TOSHIBA&cat=Notebook&b1=%C5%F0%E9%EB%EF%E3%DE)

 

Μέχρι τώρα τα desktop μου ο ίδιος τα συναρμολογούσα οπότε δεν υπήρχε θέμα να ασχολούμαι με εγγυησεις κτλπ -
αλλά
όταν μιλάμε για ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΛΑΠΤΟΠΣ, ΤΑΜΠΛΕΤΣ,
SMARTPHONES) που δεν τα αγοράζεις μεταχειρισμένα και όπου ο απλός
χομπίστας-ερασιτέχνης τεχνικός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ - η εγγύηση
παίζει πολύ σημαντικό ρόλο

 

Δυστυχως δεν ήξερα την ΠΟΛΙΤΗΚΗ ΤΗΣ TOSHIBA EUROPE - ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ

ΜΕΧΡΙ ΣΤΗΙΓΜΗΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΑΦΟΥ ΤΑ ΤΕΧΝ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΙΑ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγύηση είναι κάτι που λίγοι προσέχουν, όταν κάνουν έρευνα αγοράς γενικότερα. Καλό είναι να ανοίγονται τέτοια θέματα για να ενημερώνεται και ο κοσμος.

Εγώ προσωπικά κάτι που κάνω πάντα πριν αγοράσω οτιδήποτε, είναι να επικοινωνώ με την αντιπροσωπεία και να ρωτώ τους όρους της εγγύησης.

Μπράβο και στο you από το οποίο έχω και εγώ καλή προσωπική εμπειρία με ένα θεματάκι που προέκυψε σε μια αγορά μου και ήταν κύριοι!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο οσο γνωριζω η εγγυηση για τις μπαταριες ειναι 6 μηνες, οσο για τη toshiba και το service της εχω μονο καλα λογια να πω αφου ολα οι φορητοι που εχω αγορασει εχουν βγει αστερια και σε ενα satellite p100 που υστερα απο 4χρονια με εγκατελειψε η καρτα γραφικων η εταιρεια μου αλλαξε το φορητο με ενα νεο μοντελο αφου ειχα σοφα προβλεψει να εχω την επεκταση που τη προτεινω παντα και σε ολους οσους αγοραζουν φορητο.

για να σου δωσουν αλλο φορητο προσωρινα το κανουν ολες οι εταιρειες αλλα μονο στα εταιρικα τους μοντελα, οσο για τη μπαταρια και μενα μου φαινεται παραξενο οτι πρεπει να στειλεις ολο το φορητο εκτος και αν ξερουν οτι το συγκεκριμενο μοντελο βγαζει καποιο προβλημα σχετικα με τη τροφοδοσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου φωνάζεις αδίκως... αυτός που οφείλει να εκτελέσει την εγγύηση είναι το κατάστημα το οποίο το αγόρασες.. Η εγγύηση είναι ένα συμβόλαιο μεταξύ αγοραστή - πωλητή όχι αγοραστή κατασκευάστριας.. Οπότε μην νομίζεις οτι σου έκαναν καμιά χάρη..

Και για να μην νομίζεις τίποτα άλλο και εμένα η τελευταία μου συναλλαγή που αφορούσε την παραγγελία και αγορά ενός ανταλλακτικού ήταν απο τις χειρότερες με την Inteal η οποία πουλάει ενα ανεμιστηρακι 50 ευρώ και υπόσχεται παράδοση το πολύ 10 ημερών και τελικά με ενημέρωσαν μετά από 2 μήνες ευτυχώς κάτι φίλοι το έφεραν από κίνα στην μισή τιμή και στον μισό χρόνο με ταχυδρομείο.Αλλά αυτό είναι άλλο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...