Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προφανώς ξέρω τι γνώσεις έχω αποκτήσει από την σχολή αυτά τα χρόνια και συνεχίζω να αποκτώ.Δεν είναι λογικό να μην κρίνω τους άλλους επειδή δεν το μπόρεσα να το αποκτήσω γιατί τότε θα θέσω και το εξής επιχείρημα,που ξέρει ο άλλος υπο ποιες προϋποθέσεις δεν τα κατάφερα;!Οπότε μου φαίνεται άτοπο

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

 

Εάν μου κάνεις ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ παράθεση που να λέω περί κρίσης ΑΛΛΩΝ (σε αυτό το θέμα), τότε πάω πάσο. 

 

Σε διαφορετική περίπτωση, ξαναδιάβασε τι έγραψα και εάν έχεις απορία ρώτα. 

 

 εσύ που το έχεις αποκτήσει, αποδειξε τότε ότι αξίζει ;)

 

 

Δεν είναι ούτε θέμα απόδειξης, ούτε ποιος έχει μεγαλύτερο "mark-pennis" για να τα μετρήσουμε. 

 

Το θέμα είναι απλή λογική. Δεν κατάφερες να έχεις κάτι, δεν ξέρεις εάν αξίζει κανείς να το έχει. Δεν είναι από επιλογή η μη κατοχή του. Δεν τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ να το έχεις. Άρα, το να λες (όχι εσύ προσωπικά, συγνώμη για το β' ενικό... τόσο εδώ όσο και σε όλη την απάντηση) ότι δεν αξίζει είναι απλά άστοχο. Γιατί δεν ΞΕΡΕΙΣ εάν αξίζει μιας και ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ να το έχεις.

 

Ας το είχες και μετά ας έλεγες ότι δεν αξίζει. Μαζί σου. 

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μιλάτε ρε παλικάρια λες και όλες οι σχολές είναι το ίδιο. Εδώ ακόμα και ίδιο αντικείμενο σχολές, απλά σε άλλη πόλη, έχουν τρελή απόκλιση μεταξύ τους για διάφορους λόγους (καθηγητές που βαθμολογούν με δυαδικό σύστημα πχ. 5 ή κόπηκες). Φυσικά ο καθένας πιστεύει ότι η δική του σχολή είναι η πιο δύσκολη και αυστηρή ...

 

Μην μειώνετε τον συνομιλητή σας για τους βαθμούς του. Δείχνει ότι ξεχάσατε να μάθετε το πιο βασικό κατά τη διάρκεια της ανώτατης εκπαίδευσης σας ...

  • Like 2
Δημοσ.

Όμως, είναι θέμα κοινής λογικής ότι αυτός που ΔΕΝ έχει κάτι, επειδή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ να το αποκτήσει, δεν μπορεί να κρίνει εάν χρειάζεται αυτό το κάτι ή όχι.

 

Αμα δεν λέει για κρίση άλλων πάω πάσο.Εγώ για να ξεκαθαρίσω την άποψη μου στο θέμα πιστεύω πως η ταμπέλα του βαθμού δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι.Δηλαδή να βλέπουμε σε εις βάθος αν υπάρχει ουσία.Κάθε διαφορετική άποψη θα την σεβαστώ αλλά δεν σημαίνει πως θα πρέπει να την υιοθετήσω!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Όμως, είναι θέμα κοινής λογικής ότι αυτός που ΔΕΝ έχει κάτι, επειδή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ να το αποκτήσει, δεν μπορεί να κρίνει εάν χρειάζεται αυτό το κάτι ή όχι.

 

Αμα δεν λέει για κρίση άλλων πάω πάσο.Εγώ για να ξεκαθαρίσω την άποψη μου στο θέμα πιστεύω πως η ταμπέλα του βαθμού δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι.Δηλαδή να βλέπουμε σε εις βάθος αν υπάρχει ουσία.Κάθε διαφορετική άποψη θα την σεβαστώ αλλά δεν σημαίνει πως θα πρέπει να την υιοθετήσω!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Εμ, δεν λέει για τους άλλους...

 

Λέει μόνο για την ατάκα: "Ο καλός βαθμός πτυχίου είναι αχρείαστος". 

Δημοσ.

 

 

 

 

 

Δεν είναι ούτε θέμα απόδειξης, ούτε ποιος έχει μεγαλύτερο "mark-pennis" για να τα μετρήσουμε. 

 

Το θέμα είναι απλή λογική. Δεν κατάφερες να έχεις κάτι, δεν ξέρεις εάν αξίζει κανείς να το έχει. Δεν είναι από επιλογή η μη κατοχή του. Δεν τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ να το έχεις. Άρα, το να λες (όχι εσύ προσωπικά, συγνώμη για το β' ενικό... τόσο εδώ όσο και σε όλη την απάντηση) ότι δεν αξίζει είναι απλά άστοχο. Γιατί δεν ΞΕΡΕΙΣ εάν αξίζει μιας και ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ να το έχεις.

 

Ας το είχες και μετά ας έλεγες ότι δεν αξίζει. Μαζί σου. 

 

φυσικά και ειναι επιλογή τι λέμε τώρα; το να παρακολουθείς, να διορθώνεις μαθήματα, ρήτρες, σκονάκια, κτλ δεν ειναι επιλογή; 

Το θέμα είναι τελικά τι καταφερες; πχ. πήρες υποτροφία για την οξφορδη; με το που τελειωσες βρήκες τη γαματη δουλειά; τι σε διαφοροποιει απο τους άλλους; 

Δημοσ.

Ουτως η αλλως στα περισσοτερα μεταπτυχιακα που εχουν μεσα στατιστικη θα σου ζητησουν gmat. Αν πιστευεις οτι ο μο σου ειναι χαμηλος δωσε το gmat ουτως η αλλως και στελνε το μαι με την αιτηση ειτε το ζητουν ειτε οχι. Πιστευω οτι με ενα καλο σκορ στο gmat 650+ οι βαθμοι σου μικρο ρολο παιζουν.

 

Το MSc σε στατιστική στο LSE (μια και αυτό ανέφερε ως καλό πανεπιστήμιο ο TS) δεν ζητά GMAT και αν θες τη γνώμη μου ΚΑΛΩΣ.

 

Το GMAT OK, θα σου δείξει ότι στροφάρει το μυαλό του άλλου αλλά ο βαθμός πτυχίου θα σου δείξει ΚΑΙ το πόσο πειθαρχημένος και με στόχους ήταν στις σπουδες του.

 

Μιλάω εκ πείρας.

  • Like 1
Δημοσ.

Το MSc σε στατιστική στο LSE (μια και αυτό ανέφερε ως καλό πανεπιστήμιο ο TS) δεν ζητά GMAT και αν θες τη γνώμη μου ΚΑΛΩΣ.

 

Το GMAT OK, θα σου δείξει ότι στροφάρει το μυαλό του άλλου αλλά ο βαθμός πτυχίου θα σου δείξει ΚΑΙ το πόσο πειθαρχημένος και με στόχους ήταν στις σπουδες του.

 

Μιλάω εκ πείρας.

 

Δεν ζηταει και καποιο αλλο πτυχιο περα απο BA και toefl/ielts/whatever? Ενα GRE εστω?

 

Συνηθως ζητανε,γιατι δεν μπορουν να γνωριζουν αν καποιος που εχει BA με 9-9,5 ηταν εξυπνος και πειθαρχιμενος ή απλα τα ειχε καλα με τους καθηγητες/ηξερε τα θεματα κλπ κλπ.Μην ξεχναμε την εντυπωση που εχει ο ανεπτυγμενος κοσμος για τα πανεπιστημια της Ελλαδας.Και χωρις να εχουν αδικο.

Δημοσ.

Δεν ζηταει και καποιο αλλο πτυχιο περα απο BA και toefl/ielts/whatever? Ενα GRE εστω?

 

Συνηθως ζητανε,γιατι δεν μπορουν να γνωριζουν αν καποιος που εχει BA με 9-9,5 ηταν εξυπνος και πειθαρχιμενος ή απλα τα ειχε καλα με τους καθηγητες/ηξερε τα θεματα κλπ κλπ.Μην ξεχναμε την εντυπωση που εχει ο ανεπτυγμενος κοσμος για τα πανεπιστημια της Ελλαδας.Και χωρις να εχουν αδικο.

 

Δε ξέρω γιατί αλλά μερικά MSc Statistics που έχω κοιτάξει είναι αυτά που δεν ζητάνε GMAT/GRE ενώ τα άλλα προγράμματα στο ίδιο πανεπιστήμιο ζητάνε.

 

Στο ΕΜΠ είχα 63 μαθήματα και καμιά 40ρια καθηγητές ... αν κάποιος βγάλει 9-9,5 στο ΕΜΠ επειδή "τα είχε καλά με τους καθηγητές" τότε του αξίζει να μπει οπουδήποτε μόνο και μόνο γι αυτό ... α, και στο μέλλον θα γίνει Πρωθυπουργός

  • Like 2
Δημοσ.

Θεωρώ πως το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων το διαμορφώνουν οι φοιτητές.Πιστεύω πως άμα είχαμε ένα πιο αυστηρό σύστημα στην εκπαίδευση το επίπεδο θα ανέβαινε κατακόρυφα σε όλες τις σχολές αλλά φταίμε και μεις που δεν ζητάμε πιο πολύ γνώση από αυτό που μας προσφέρουν

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 2
Δημοσ.

Δε ξέρω γιατί αλλά μερικά MSc Statistics που έχω κοιτάξει είναι αυτά που δεν ζητάνε GMAT/GRE ενώ τα άλλα προγράμματα στο ίδιο πανεπιστήμιο ζητάνε.

 

Στο ΕΜΠ είχα 63 μαθήματα και καμιά 40ρια καθηγητές ... αν κάποιος βγάλει 9-9,5 στο ΕΜΠ επειδή "τα είχε καλά με τους καθηγητές" τότε του αξίζει να μπει οπουδήποτε μόνο και μόνο γι αυτό ... α, και στο μέλλον θα γίνει Πρωθυπουργός

 

Oπως ειπα και πριν,το θεμα δεν ειναι το πως θα πετυχεις τον υψηλο βαθμο,το θεμα ειναι να αποδειξεις σε σοβαρα πανεπιστημια οτι ο βαθμος που εχεις σε αντιπροσωπευει και ειναι δικαιος.

 

Αυτος που θα διαβασει την αιτηση σου για μεταπτυχιακο,δεν ξερει αν το ΕΜΠ ειναι ευκολο ή οχι,το ποσους καθηγητες ειχες,αν θεωρειται δυσκολη σχολη ή οτιδηποτε αλλο.Σε συνδιασμο με την αποψη που εχουν οι ξενοι για την χωρα μας (και κατ επεκταση την εκπαιδευση μας),καταλαβαινεις πως ενα 8αρι ή 9αρι απο ελληνικο πανεπιστημιο(ασχετως αμα ειναι ΕΜΠ ή η αντιστοιχη σχολη στο Πανεπιστημιο Ιωαννινων) ειναι απλα ενδεικτικο.

 

Γι αυτο και θεωρω την υπαρξη ενος πτυχιου τυπου GRE/GMAT στα admissions αναγκαια ωστε να γινεται καλυτερο ξεσκαρταρισμα στους applicants.

Δημοσ.

Αυτος που θα διαβασει την αιτηση σου για μεταπτυχιακο,δεν ξερει αν το ΕΜΠ ειναι ευκολο ή οχι,το ποσους καθηγητες ειχες,αν θεωρειται δυσκολη σχολη ή οτιδηποτε αλλο.Σε συνδιασμο με την αποψη που εχουν οι ξενοι για την χωρα μας (και κατ επεκταση την εκπαιδευση μας),καταλαβαινεις πως ενα 8αρι ή 9αρι απο ελληνικο πανεπιστημιο(ασχετως αμα ειναι ΕΜΠ ή η αντιστοιχη σχολη στο Πανεπιστημιο Ιωαννινων) ειναι απλα ενδεικτικο.

Μια σημείωση. Οι ξένοι, όταν μιλάμε για χώρες που έχουν κάνει την εκπαίδευση βιομηχανία (Αμερική/Αγγλία), ξέρουν επακριβώς αν είναι εύκολο ή όχι το ΕΜΠ/ΑΣΟΕΕ/ΑΠΘ/ΠΑΜΑΚ/ΠΑΠΕΙ κι άλλα ακρωνύμια, όχι σε επίπεδο πανεπιστημίου μόνο, αλλά σε επίπεδο τμήματος πλέον.

 

Δεν αναφέρομαι σε όλα τα πανεπιστήμια της Αμερικής και της Αγγλίας γιατί δεν ξέρω τι γίνεται σε όλα, αλλά πάμπολλα καλά πανεπιστήμια στην Αγγλία ξέρουν αν αξίζει το 9 του ΠΑΠΕΙ στην τραπεζική, κι αν είναι καλύτερος υποψήφιος από της οικονομικής επιστήμης της Παντείου. Ξέρουν αν ο μηχανικός του Μετσοβίου είναι καλύτερος από το μηχανικό του Bochuana university της Ανταρκτικής κι αν το 7 εκεί είναι χαριστικό ή πρέπει να κάνεις τον κώλο σου τηγάνι.

 

Οι ξένοι δεν έχουν καμία άποψη για τα πανεπιστήμια μας, εκτός κι αν έχω γνωρίσει τους πιο ευγενικούς και άσχετους καθηγητές του κόσμου όλου. Αυτή η μανία μας ότι τα πάντα είναι σκατά και όλοι έχουν κάψα στα @@ για το αν αξίζουν τα πανεπιστήμια της Ελλάδας ή όχι, μόνο εγχώριο προνόμιο είναι. Λες και ο καθηγητής ή ο υπέυθυνος των αιτήσεων του UCL έχει ξέρω γω τα πανεπιστήμια της Πορτογαλίας/Ισπανίας/Μάλτας/random χώρα του κόσμου πιο πάνω ή πιο κάτω από τα ελληνικά. Όταν δέχεται αίτηση από κάθε γωνιά του κόσμου το μόνο που κοιτάει είναι τι λένε τα κομπιούτερ του και η μέχρι τώρα εμπειρία του πανεπιστημίου και δεν μαυρίζουν οτιδήποτε λέει GR. 

 

Αν ίσχυε αυτό που λες δεν θα υπήρχαν έλληνες φοιτητές στα καλύτερα ιδρύματα του κόσμου. Να δεις γνώσεις απόφοιτου από πανεπιστήμιο της Κίνας με 96% βαθμολογία ή κανα Λίβανο ή καμιά Μάλτα να αρχίζεις να εκτιμάς τις ιχθυοκαλλιέργειες μας :P (για τους στενοκέφαλους ΔΕΝ λέω ότι τα πανεπιστήμια μας είναι ζηλευτά ή τα καλύτερα του κόσμου, αν αυτό κατάλαβε κάποιος, ας ξαναδιαβάσει)

 

Και δεν μιλάμε για αγορά εργασίας, όπου αν δεν είσαι στα 20/30 πρώτα το ίδιο θα κάνει του εργοδότη είτε του πεις ΑΠΘ είτε Coventry είτε δεν ξέρω γω τι.

 

Απλά στα συστήματα τους βλέπουν αν οι φοιτητές της ΑΣΟΕΕ πχ μπορούν να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα του πανεπιστημίου, πόσα μαθήματα έκαναν fail, τι βαθμό έβγαλαν κτλ και ανάλογα προσαρμόζουν το threshold των αιτήσεων στο μέλλον. Αν πχ πάρουν χαμπάρι ότι φοιτητές με 8 και πάνω ανταπεξέρχονται μια χαρά, θα δεχτούν κι άλλους. Αν δουν ότι φοιτητές του 9 είναι μια στο καρφί και μια στο πέταλο βάζουν το πανεπιστήμιο σε black list και γίνονται καχύποπτοι σε μελλοντικούς αιτούντες γιατί δεν παίζουν με το reputation τους.

 

Επίσης κάτι άλλο, τα references παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, και κυρίως το CV των references σου. Ο τάδε καθηγητής του ΕΜΠ που έχει papers, συμμετέχει σε συνέδρια και έχει διδάξει σε UCL/MIT/Imperial δεν θα παίξει κορώνα γράμματα το όνομα του για να δώσει συστατική στο κάθε γλειφτρόνι. Κι από την άλλη, ένας καθηγητής που δίνει αβέρτα συστατικές, όπου κάτσει, όποτε κάτσει δεν θα σου προσφέρει και τίποτα στο CV, καλύτερα να σου υπογράψει ένα η μάνα σου.

 

Αν παρ' όλα αυτά κάποια πανεπιστήμια συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό ενδιαφερόντων (πχ τα ΜΒΑ), ζητάνε μερικά επιπλέον κριτήρια για το ξεσκαρτάρισμα. Δεν είναι απαραίτητο δηλαδή το GMAT. Και διάολε, αν ο άλλος είναι φυσικός, έχει papers με το όνομα του, έχει references από καθηγητές που έχουν διδάξει σε Princeton/Columbia, έχει γαμάτο cover letter, βγάζει 7 και συ του ζητάς GMAT ή τον κόβεις επειδή δεν πέρασε τη βάση σε αυτό, ε κλείστο το μαγαζί.

Δημοσ.

Eπι της ουσιας δεν διαφωνω καπου σε αυτο που λες.Δεν ειπα οτι θα μαυρισουν την αιτηση που λεει  GR .Ωστοσο,ενα νουμερακι απο gmat/gre θα σου πει κατι παραπανω για τις δυνατοτητες ενος ατομου.

 

Ακομα,ναι μερικα μεγαλα πανεπιστημια ξερουν ακριβως τι παιζει με πανεπιστημια και σχολες.Αλλα δυστυχως δεν εχουν ολα τα πανεπιστημια τα resources που εχει το princeton και το mit.Επισης ,ουτε ο καθε applicant εχει δημοσιευσεις και references απο καθηγητες που εχουν διδαξει σε κορυφαια πανεπιστημια!

 

Οποτε,αυτο που λες εσυ,θα μπορουσε να υλοποιηθει σε 50 Αμερικανικα πανεπιστημια και αλλα 10-15 ευρωπαικα που οι αιτησεις που δεχονται ειναι υπερπληρης και δεν τιθονται πολλα θεματα ανεπαρκειας αυτων που κανουν αιτηση.Δεν διαφωνω με αυτο.

 

Για τα αλλα 10.000 πανεπιστημια που παιζουν στον κοσμο,ενας αριθμος (gmat/gre) μπορει να κανει την διαφορα. Γιατι το καθε gtp πανεπιστημιο/κολλεγιο της αγγλιας που ειναι 95 στην αγγλια και 600 στον κοσμο (πχ) δεν ξερει αν το 9 που του πασαρει ως βαθμο πτυχιου ο applicant απο την σχολη κονσερβοποιηας του Πανεπιστημιου ανω ραχουλας ειναι εγκυρο ή οχι.

  • Like 1
Δημοσ.

Eπι της ουσιας δεν διαφωνω καπου σε αυτο που λες.Δεν ειπα οτι θα μαυρισουν την αιτηση που λεει  GR .Ωστοσο,ενα νουμερακι απο gmat/gre θα σου πει κατι παραπανω για τις δυνατοτητες ενος ατομου.

 

Ακομα,ναι μερικα μεγαλα πανεπιστημια ξερουν ακριβως τι παιζει με πανεπιστημια και σχολες.Αλλα δυστυχως δεν εχουν ολα τα πανεπιστημια τα resources που εχει το princeton και το mit.Επισης ,ουτε ο καθε applicant εχει δημοσιευσεις και references απο καθηγητες που εχουν διδαξει σε κορυφαια πανεπιστημια!

 

Οποτε,αυτο που λες εσυ,θα μπορουσε να υλοποιηθει σε 50 Αμερικανικα πανεπιστημια και αλλα 10-15 ευρωπαικα που οι αιτησεις που δεχονται ειναι υπερπληρης και δεν τιθονται πολλα θεματα ανεπαρκειας αυτων που κανουν αιτηση.Δεν διαφωνω με αυτο.

 

Για τα αλλα 10.000 πανεπιστημια που παιζουν στον κοσμο,ενας αριθμος (gmat/gre) μπορει να κανει την διαφορα. Γιατι το καθε gtp πανεπιστημιο/κολλεγιο της αγγλιας που ειναι 95 στην αγγλια και 600 στον κοσμο (πχ) δεν ξερει αν το 9 που του πασαρει ως βαθμο πτυχιου ο applicant απο την σχολη κονσερβοποιηας του Πανεπιστημιου ανω ραχουλας ειναι εγκυρο ή οχι.

 

To 600 στον κόσμο και ΓΤΠ ακούγετι κάπως όταν (από όσο θυμάμαι) το Καποδηστριακό είναι κάπου 501-550.

 

 

@Praetorianos

 

Μπορείς να μου πεις που έκανες το μεταπτυχιακό σου και από ποιό πανεπιστήμιο είχες το 1ο πτυχίο? (αν θες με PM) 

Δημοσ.

Θεωρώ πως το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων το διαμορφώνουν οι φοιτητές.Πιστεύω πως άμα είχαμε ένα πιο αυστηρό σύστημα στην εκπαίδευση το επίπεδο θα ανέβαινε κατακόρυφα σε όλες τις σχολές αλλά φταίμε και μεις που δεν ζητάμε πιο πολύ γνώση από αυτό που μας προσφέρουν

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

μα ζητανε οι φοιτητες, συνεχεια ζητανε, δαπ - Μύκονος και τα σχετικα...

 

επισης

μιλαμε για μια χωρα οπου δουλευουμε ακομα crt, δεν υπαρχει διαφανεια στις βαθμολογησεις, το turnitin θεωρείται holy grail, και το spss δεν υπαρχει σε ολα τα πανεπιστημια...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...