Προς το περιεχόμενο

Κομισιόν: Η πειρατεία υποβοηθάει τις πωλήσεις της μουσικής βιομηχανίας


z4rx07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εννοείτε η Blizzard το έκανε αρχικά ΚΑΙ γι αυτό. το Diablo τι ήταν? με online accounts? 99% πειρατικό το είχαμε. το Warcraft? Warcraft II? όλα τα Expansions? Starcraft? 99% πειρατικά. ε σκάει το WoW με το online accounting, μαζεύει όοοολους τους καμμένους (και μη) και με έναν σπάρο δυο τρυγώνια. καταφέρνει να έχει κέρδη και να έχει καταπολεμήσει την πειρατία.

σου λέει το θες πειρατικό? στο δίνω τσάμπα αλλά για να παίξεις θες account και πρέπει να τα στάξεις. για να μην πω για το Monthly Fee ότι βγάζει κι από εκεί πόσα κέρδη (τα περισσότερα)

 

Σου επαναλαμβανω, οτι ο σχεδιασμος και η διατηρηση ενος online game ειναι εκατονταδες φορες πιο ακριβος απο το να κανεις ενα απλο ελεγχο με online accounts. Τωρα αν εσυ θες να πιστευεις οτι games οπως το wow, l2, aion κλπ εγιναν για να καταπολεμηθει η πειρατια, εγω δεν μπορω και ουτε με νοιαζει να σου αλλαξω γνωμη. Δεν μπορω ομως να μη γελασω με το να σκεφτομαι, οτι ξεκινησε η blizzard να στηνει servers, και να δημιουργει ενα παιγνιδι απο την αρχη απασχολωντας εκατονταδες υπαλληλους σκεφτομενη οτι θα καταπολεμησει την πειρατια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εννοείτε η Blizzard το έκανε αρχικά ΚΑΙ γι αυτό.

 

προφανώς το έκανε και γι αυτό μιας και τότε ήταν σοβαρό πρόβλημα των εταιρειών. η συνταγή βρέθηκε και τέλος. ούτε λόγος για πειρατεία στα games

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανώς το έκανε και γι αυτό μιας και τότε ήταν σοβαρό πρόβλημα των εταιρειών. η συνταγή βρέθηκε και τέλος. ούτε λόγος για πειρατεία στα games

 

Προφανως το ξερεις το ξερεις εκ των εσω... διοτι αν σκοπος τους ηταν η καταπολεμηση της πειρατιας τοτε δε θα ξαναεβγαινε αλλου ειδους game αφου η μαγικη λυση θα ειχε βρεθει. Και οπως δειχνουν τα πραγματα ολοι πλεον κανουν  online games...

Ποσα εχασε τελικα το L2 απο τους privvate servers;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως το ξερεις το ξερεις εκ των εσω... διοτι αν σκοπος τους ηταν η καταπολεμηση της πειρατιας τοτε δε θα ξαναεβγαινε αλλου ειδους game αφου η μαγικη λυση θα ειχε βρεθει. Και οπως δειχνουν τα πραγματα ολοι πλεον κανουν  online games...

Ποσα εχασε τελικα το L2 απο τους privvate servers;

 

Α ΜΠΡΑΒΟ .... πάρα πολλά και σε αυτό φταίει η ίδια η εταιρεία γιατί το επέτρεψε. αλλά όμως έτσι έγινε και γνωστό.σήκωνε ο άλλος Server τον έκανε x1000 το XP & gold, ανέβαινες σε μία μία lvl 80 ξέρω γω και αυτό ήταν. μέσα σε μία μέρα πήγες Max lvl. ε μετά έχασε την "ομορφία του" το παιχνίδι κι έχασε και κόσμο. PK servers ήταν πλέον μόνο για ξύλο.

 

αν ήταν μόνο ο Official και δεν υπήρχαν prive, θα συνέχιζε ακόμα σε καλά μέτρα και σταθμά. βέβαια ήταν δίκοπο μαχαίρι. ρίσκαραν κι έχασαν.

 

ενώ στο WoW αυτό είναι, κι αν θες, αφού τα σκάσεις, και μάλιστα μηνιαία. ούτε prive ούτε τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θέμα L2 να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Οι private server βοήθησαν την ncsoft όσο δεν φαντάζεσαι. Ας πάρουμε το παράδειγμα του πρώτου BNB, όταν γα**θηκε απο τα exploit (stacked buffs klp) τι έκανε ο κόσμος; ένα μερίδιο πήγε official (που χωρις τον bnb δεν θα είχε ακούσει καν το l2) και ένα αλλο noobwars. Όντα άρχισαν οι admin (hail absolut) τις μα**κιες ένα μέρος πήγε official και ένα άλλο σε κάποιον άλλο server πχ dex. Όταν και εκεί κάποια στιγμή άρχισαν τα exploit, adena dupe κλπ αυτοί που δεν είχαν την δυνατότητα να τα σκάνε στην NCSOFT πηγαίνουν απο pvp σε pvp server ξέροντας οτι αργά η γρήγορα θα γίνει wipe (συνήθως όταν βαλτώσουν τα donations βλέπε l2extreme). Πείτε μου έναν απο εσας που θα άρχιζε λογαριασμό σε ένα MMORPG χωρίς να το έχει δει. Ειδικά  το l2 είναι κόλημα, είναι εθιστικό,  και την NCSOFT μια χαρά την βόλεψε να πίνεις δωρεάν φιξάκια και μόλις "εξαφανιστεί" ο dealer που σου δίνει τσαμπα τι θα κάνεις; Θα πας στην πηγή. Σαν κυριολεκτικά αρχαίος λιώστης του l2 σας λέω οτι η μετακίνηση ήταν πάντα προς τους official και όχι το ανάποδο.

 

 

Επίσης να σημειώσω στο θέμα των παιχνιδιών τα εξής. Το 1992 που πήρα τον πρώτο μου 286 και για αρκετά χρόνια δεν ήξερα τι θα πει γνήσιο παιχνίδι. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να πηγαίνω στο amiga shop της περιοχής, να μου ανοίγει ο ιδιοκτήτης μια δισκετοθήκη και αφού διάλεγα, να κάνει την μαγική  κίνηση: δισκέτα με παιχνίδι, άδεια δισκέτα diskcopy πληρώνεις φεύγεις. Παρόλα αυτά μια χαρα επιβίωσαν οι εταιρίες. Αργότερα ήρθε το laserlock και τα εικονικά μεγέθη αρχείων αλλά ήρθε και το clonecd. Ο online έλεγχος που αναφέρθηκε δεν ήταν εφικτός πριν το 2005 καθώς ο μέσος όρος ιντερνετ έβλεπε μόνο στα νετ καφέ. Και ναι η ncsoft / blizzard "διάβασαν" τα δεδομένα της εποχής και βρήκαν τρόπο να πολεμήσουν την πειρατεία. Όπως έκανε και η sierra με το stream που απαιτούσε έλεγχο για να παίξεις counter-strike. Το 2000-2004 που εργαζόμουν σε διάφορα ίντερνετ καφέ ως administrator, το counter-strike απαιτούσε απλά εγκατεστημένο half-life (ω ναι και αντεγραμμένο) Ποιός θα πλήρωνε για να παίξει counter-strike αν δεν είχε ήδη εκατομμύρια "εθισμένους" χρήστες στο community.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θέμα L2 να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Οι private server βοήθησαν την ncsoft όσο δεν φαντάζεσαι. Ας πάρουμε το παράδειγμα του πρώτου BNB, όταν γα**θηκε απο τα exploit (stacked buffs klp) τι έκανε ο κόσμος; ένα μερίδιο πήγε official (που χωρις τον bnb δεν θα είχε ακούσει καν το l2) και ένα αλλο noobwars. Όντα άρχισαν οι admin (hail absolut) τις μα**κιες ένα μέρος πήγε official και ένα άλλο σε κάποιον άλλο server πχ dex. Όταν και εκεί κάποια στιγμή άρχισαν τα exploit, adena dupe κλπ αυτοί που δεν είχαν την δυνατότητα να τα σκάνε στην NCSOFT πηγαίνουν απο pvp σε pvp server ξέροντας οτι αργά η γρήγορα θα γίνει wipe (συνήθως όταν βαλτώσουν τα donations βλέπε l2extreme). Πείτε μου έναν απο εσας που θα άρχιζε λογαριασμό σε ένα MMORPG χωρίς να το έχει δει. Ειδικά  το l2 είναι κόλημα, είναι εθιστικό,  και την NCSOFT μια χαρά την βόλεψε να πίνεις δωρεάν φιξάκια και μόλις "εξαφανιστεί" ο dealer που σου δίνει τσαμπα τι θα κάνεις; Θα πας στην πηγή. Σαν κυριολεκτικά αρχαίος λιώστης του l2 σας λέω οτι η μετακίνηση ήταν πάντα προς τους official και όχι το ανάποδο.

 

 

Επίσης να σημειώσω στο θέμα των παιχνιδιών τα εξής. Το 1992 που πήρα τον πρώτο μου 286 και για αρκετά χρόνια δεν ήξερα τι θα πει γνήσιο παιχνίδι. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να πηγαίνω στο amiga shop της περιοχής, να μου ανοίγει ο ιδιοκτήτης μια δισκετοθήκη και αφού διάλεγα, να κάνει την μαγική  κίνηση: δισκέτα με παιχνίδι, άδεια δισκέτα diskcopy πληρώνεις φεύγεις. Παρόλα αυτά μια χαρα επιβίωσαν οι εταιρίες. Αργότερα ήρθε το laserlock και τα εικονικά μεγέθη αρχείων αλλά ήρθε και το clonecd. Ο online έλεγχος που αναφέρθηκε δεν ήταν εφικτός πριν το 2005 καθώς ο μέσος όρος ιντερνετ έβλεπε μόνο στα νετ καφέ. Και ναι η ncsoft / blizzard "διάβασαν" τα δεδομένα της εποχής και βρήκαν τρόπο να πολεμήσουν την πειρατεία. Όπως έκανε και η sierra με το stream που απαιτούσε έλεγχο για να παίξεις counter-strike. Το 2000-2004 που εργαζόμουν σε διάφορα ίντερνετ καφέ ως administrator, το counter-strike απαιτούσε απλά εγκατεστημένο half-life (ω ναι και αντεγραμμένο) Ποιός θα πλήρωνε για να παίξει counter-strike αν δεν είχε ήδη εκατομμύρια "εθισμένους" χρήστες στο community.

 

Η ελλαδα ειναι μια απλη κουκιδα στο χαρτη, κι εσυ αυτα που αναφερεις ειναι για την ελλαδα. Σιγα τα αυγα στο θεμα του bnb  και των υπολοιπων, που ολοι μαζι δεν ξεπερνανε τους 10-15 χιλιαδες.

 

Οσον αφορα το υπολοιπο, η ncsoft  και η blizzard, "διαβασαν" τα δεδομενα σε σχεση με μια νεα τεραστια αγορα στο χωρο του παιγνιδιου με τους κινεζους και τους κορεατες, και οχι σε σχεση με ενα νεο κλειδωμα. Δεν μπορεις να λες οτι δημιουργηθηκε ολο το σκηνικο των mmorg για να γλυτωσουν την πειρατια, και παραλληλα να λες οτι η ncsoft απο μονη της ευλογουσε την πειρατια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο συγκεκριμένο thread βλέπω να γίνεται πολύς λόγος περί νομιμότητας, την οποία υπερασπίζεται με πάθος - και πολύ καλά κάνει - μεταξύ άλλων κι ένας moderator (έχει σημασία αυτό...)

 

Αφού δηλώσω εξ αρχής ότι κατεβάζω τα κέρατά μου και δεν αμφισβητώ ότι αυτό είναι παράνομο - άλλο το αν θεωρώ λογικό να είναι παράνομο - από τη στιγμή που νόμος ορίζει ότι απαγορεύεται...

 

...να ρωτήσω κάτι ρε παλικάρια, διότι θα με φάει η περιέργεια;

 

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος, να εντοπίσω μία νόμιμη περίπτωση εφαρμογής των οδηγιών, οι οποίες - από το 2008, πέντε χρόνια τώρα, χωρίς να έχει ...συγκινηθεί κάποιος υπερασπιστής τής νομιμότητας - δίνονται εδώ;

 

Αν υπάρχει, τότε να ανοίξω κι εγώ ένα θεματάκι: «Σπάζοντας την προστασία κατά τής αντιγραφής σε DVD, BLU-RAY, GAMES & SOFTWARE»...

 

...αφού έχει «επιβιώσει» το προηγούμενο, δε βλέπω το λόγο να διαγραφεί ούτε το δικό μου, ή να υποστώ ποινή, έτσι δεν είναι;

 

Όχι για τίποτε άλλο, αλλά διότι, η «σημείωση» με την οποία ανοίγει το θέμα ο δημιουργός του, δε διαφέρει ουσιαστικά από τις αντίστοιχες που υπάρχουν σε όλα τα sites που διακινούν πειρατικό υλικό («τα links παρατίθενται με σκοπό την ενημέρωσή σας και μόνο, μπλα, μπλα, μπλα...»)

 

...εκτός κι αν υπάρχουν πολλά είδη «νομιμότητας», ώστε υπέρ κάποιων να σηκώνουμε λάβαρα και απέναντι σε κάποια άλλα να σφυρίζουμε αδιάφορα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ελλαδα ειναι μια απλη κουκιδα στο χαρτη, κι εσυ αυτα που αναφερεις ειναι για την ελλαδα. Σιγα τα αυγα στο θεμα του bnb  και των υπολοιπων, που ολοι μαζι δεν ξεπερνανε τους 10-15 χιλιαδες.

 

Όταν κάποιος δείχνει το φεγγάρι, ο ηλίθιος κοιτάζει το δάχτυλο. Αναφέρω την Ελλάδα γιατί αυτά έζησα προσωπικά. Αν νομίζεις οτι ο μόνος private server ήταν o bnb τότε συνέχιζε να κοιτάζεις το δάχτυλο. Εγώ προσωπικά αν δεν είχα "εθιστεί" στο L2 χάρη στους private server δεν θα είχα παίξει ποτέ official. Δεν είναι τυχαίο που οι μόνοι private server που έκλεισαν ποτέ μετά απο καταγγελία της ncsoft ήταν ο l2extreme και κάποιος ακόμα που εκτός απο απροκάλυπτα donate (χοντροκονομούσαν δηλαδή) είχαν και custom αντικείμενα που δεν υπήρχαν στο αυθεντικό παιχνίδι (καταπάτηση πνευματικής ιδιοκτησίας όχι δικαιωμάτων). Γιατί ποτέ δεν έκλεισε η Ncsoft λες τον noobwars (που υπάρχει ακόμα) η τον DEX (επίσης υπάρχει ακόμα) που λειτουργούν τουλάχιστον εδώ και 8 χρόνια.

 

 

Δεν μπορεις να λες οτι δημιουργηθηκε ολο το σκηνικο των mmorg για να γλυτωσουν την πειρατια, και παραλληλα να λες οτι η ncsoft απο μονη της ευλογουσε την πειρατια.

 

...Θες να σου πω παραδείγματα εταιριών που ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΑΝ χάρη στην πειρατεια; MICROSOFT. Μη μου πεις τώρα οτι δεν ευλογούσε την πειρατεία η microsoft; Όταν τα παιχνίδια είχαν πληθώρα προστασιών κατα της πειρατείας ο μεγαλύτερος κολοσσός λειτουργικών συστημάτων απαιτούσε απλά ένα cd-key που έγραφες πάνω στο αντίγραφο με μαρκαδόρο. Τώρα κοιτάζοντας πάλι το δάχτυλο θα πεις και πως έγινε η πλουσιότερη εταιρία ευλογώντας  την πειρατεία; Γιατί έγινε μονοπώλιο.  Με το να έχει κάθε οικιακός υπολογιστής "παράνομα" windows δεν υπήρχε καν δίλημμα για το ποιό λειτουργικό θα επιλέξουν εταιρίες, δημόσιοι οργανισμοί, σχολεία, πανεπιστήμια για τα τερματικά του. 

Επεξ/σία από billdanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάποιος δείχνει το φεγγάρι, ο ηλίθιος κοιτάζει το δάχτυλο. Αναφέρω την Ελλάδα γιατί αυτά έζησα προσωπικά. Αν νομίζεις οτι ο μόνος private server ήταν o bnb τότε συνέχιζε να κοιτάζεις το δάχτυλο.

 

 

 

Ρε αγόρι μου αφού είσαι άσχετος με το θέμα γιατί επιμένεις; Θες να σου πω παραδείγματα εταιριών που ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΑΝ χάρη στην πειρατεια; MICROSOFT. Μη μου πεις τώρα οτι δεν ευλογούσε την πειρατεία η microsoft; Όταν τα παιχνίδια είχαν πληθώρα προστασιών κατα της πειρατείας ο μεγαλύτερος κολοσσός λειτουργικών συστημάτων απαιτούσε απλά ένα cd-key που έγραφες πάνω στο αντίγραφο με μαρκαδόρο. Τώρα κοιτάζοντας πάλι το δάχτυλο θα πεις και πως έγινε η πλουσιότερη εταιρία ευλογώντας  την πειρατεία; Γιατί έγινε μονοπώλιο.  Με το να έχει κάθε οικιακός υπολογιστής "παράνομα" windows δεν υπήρχε καν δίλημμα για το ποιό λειτουργικό θα επιλέξουν εταιρίες, δημόσιοι οργανισμοί, σχολεία, πανεπιστήμια για τα τερματικά του. Το πιασες τώρα; Κοίταζε λίγο πέρα απο την μύτη σου. Βγάλε τις παρωπίδες και σκέψου.

 

Σοβαρα μιλας; Ε πες το ρε αδερφε και δεν το ηξερα. Πες οτι η ms μεγαλουργησε λογω της πειρατιας και δεν το ξεραμε, μεγα σοφε;

 

Καταλαβαινεις για τι πραγμα εγινε κουβεντα και απλα πεταχτηκες να πεις το δικο σου; Καταλαβαινεις οτι το ιδιο πραγμα ειπα αναφερομενος στην Ncsoft; Καταλαβαινεις οτι η κουβεντα ξεκινησε διοτι το αλλο το παιδι ειπε ορι οι εταιριες παιγνιδιων για να κοψουν την πειρατια το γυρισαν στα mmorg πραγμα για το οποιο διαφωνω διοτι φανηκε απο τους private servers οτι την πειρατια δεν την εκοψαν (γιατι δεν ηθελαν), αρα ειναι αξυμωρο απο τη μια να λες "φτιαχνω το mmorg για να κοψω την πειρατια" και απο την αλλη να την ενθαρρυνεις "χανοντας" ανα καιρους τον πηγαιο κωδικα, οπως π.χ. συνηθως εκανε η ncsoft; Και τελος, καταλαβαινεις οτι το παραδειγμα της ελλαδας ειναι αποτυχημενο διοτι οπως εσυ ο ιδιος ειπες (και ολοι τα ξερουμε), εγιναν πολλες μαλακιες που ωθησαν τον κοσμο στον official, ενω αντιθετα οι αμερικανικοι και οι ρωσικοι και οι κορεατικοι private servers μια χαρα λειτουργουσαν και επεκταθηκαν τοσο πολυ που οι εταιριες αναγκαστηκαν να επεμβουν; Που ηταν λοιπον το τελειο σχεδιο διακοπης της πειρατιας με τη δημιουργια mmorg;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μίλησα για διακοπή της πειρατείας. Διάβασε τι είπα πιο πάνω. Είπα να την πολεμήσουν. Το κατάφεραν μια χαρά χωρίς να την διακόψουν. Βρήκαν τρόπο να την βάλουν να δουλέψει προς όφελος τους. Ο τίτλος του άρθρου ξαναλέω είναι κατα πόσο οι δικαιούχοι αποκομίζουν τελικά κάποιο όφελος απο την "παράνομη" διανομή του υλικού. Σε έτσουξε το παράδειγμα με την microsoft βλέπω; Δεν σου πέρασε ποτέ απο το μυαλό οτι στην πειρατεία οφείλεις το μεγαλύτερο μέρος της ψηφιακής τεχνολογίας. Ακόμα και οι ίδιες οι εταιρίες αν μπορούσαν να φανταστούν έναν κόσμο χωρίς πειρατεία και τι ζημιά θα τους έκανε αυτό θα έτρεμαν μήπως και εξαλειφθεί. Το παλικάρι που ανέφερε τα mmorpg έκανα απλά μια λάθος διατύπωση και πιάστηκες απο αυτό αμπελοφιλοσοφώντας ασκόπως. Γράψε λάθος δεν ΕΚΟΨΑΝ την πειρατεία, την χρησιμοποίησαν προς όφελος τους. Όπως έκανε και η Microsoft και πολλές πολλές άλλες εταιρίες. Θες και άλλα παραδείγματα; Κονσόλες παιχνιδιών. Είναι τυχαίο που το playstation 1 μπορούσε τόσο εύκολα ακόμα και απο έναν ανίδεο αρχάριο να "τσιπαριστεί'; Είναι τυχαίο που ακόμα και σήμερα όλες οι κονσολες, τα κινητά και παιχνίδια υπολογιστών "σπάνε" τόσο εύκολα; Απλά κάποιοι είναι μάγκες και έβαλαν το μυαλό τους να δουλέψει και εκμεταλεύονται την νέα εποχή. Ενώ κάποιοι άλλοι είναι τεμπέλικα κλαψομ**νια που έβγαλαν ένα δισκάκι και θέλουν να ζήσουν μια ζωή απο αυτό.

 

Edit: Επειδή μάλλον δεν είμαι αρκετά ενημερωμένος ποιές είναι οι περιπτώσεις που επενέβησαν κατα Private server πες μου σε παρακαλώ. Ο dex μιλώντας με προσωπική πείρα (4 ετών) είχε δεκάδες χιλιάδες παίκτες. Πιο πριν όταν έπαιζα noobwars είχε επίσης χιλιάδες παίκτες. Εκατοντάδες private server λειτούργησαν επι σειρά ετών χωρίς ποτέ να επέμβει κανένας γιατι απλά ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΛΕΦΤΑ. Οι φορές που επενέβησαν εναντίων κάποιου server ήταν όταν είχε DONATE και έβγαζε χρήματα (απροκάλυπτα) είτε όταν άλλαζε τον κώδικα του παιχνιδιού με custom αντικείμενα. Επειδή μιλάω πάντα με παραδείγματα σε παρακαλώ να μου πεις ποιές είναι αυτες οι περιπτώσεις που εννοείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μίλησα για διακοπή της πειρατείας. Διάβασε τι είπα πιο πάνω. Είπα να την πολεμήσουν. Το κατάφεραν μια χαρά χωρίς να την διακόψουν. Βρήκαν τρόπο να την βάλουν να δουλέψει προς όφελος τους. Ο τίτλος του άρθρου ξαναλέω είναι κατα πόσο οι δικαιούχοι αποκομίζουν τελικά κάποιο όφελος απο την "παράνομη" διανομή του υλικού. Σε έτσουξε το παράδειγμα με την microsoft βλέπω; Δεν σου πέρασε ποτέ απο το μυαλό οτι στην πειρατεία οφείλεις το μεγαλύτερο μέρος της ψηφιακής τεχνολογίας. Ακόμα και οι ίδιες οι εταιρίες αν μπορούσαν να φανταστούν έναν κόσμο χωρίς πειρατεία και τι ζημιά θα τους έκανε αυτό θα έτρεμαν μήπως και εξαλειφθεί. Το παλικάρι που ανέφερε τα mmorpg έκανα απλά μια λάθος διατύπωση και πιάστηκες απο αυτό αμπελοφιλοσοφώντας ασκόπως. Γράψε λάθος δεν ΕΚΟΨΑΝ την πειρατεία, την χρησιμοποίησαν προς όφελος τους. Όπως έκανε και η Microsoft και πολλές πολλές άλλες εταιρίες. Θες και άλλα παραδείγματα; Κονσόλες παιχνιδιών. Είναι τυχαίο που το playstation 1 μπορούσε τόσο εύκολα ακόμα και απο έναν ανίδεο αρχάριο να "τσιπαριστεί'; Είναι τυχαίο που ακόμα και σήμερα όλες οι κονσολες, τα κινητά και παιχνίδια υπολογιστών "σπάνε" τόσο εύκολα; Απλά κάποιοι είναι μάγκες και έβαλαν το μυαλό τους να δουλέψει και εκμεταλεύονται την νέα εποχή. Ενώ κάποιοι άλλοι είναι τεμπέλικα κλαψομ**νια που έβγαλαν ένα δισκάκι και θέλουν να ζήσουν μια ζωή απο αυτό.

 

Edit: Επειδή μάλλον δεν είμαι αρκετά ενημερωμένος ποιές είναι οι περιπτώσεις που επενέβησαν κατα Private server πες μου σε παρακαλώ. Ο dex μιλώντας με προσωπική πείρα (4 ετών) είχε δεκάδες χιλιάδες παίκτες. Πιο πριν όταν έπαιζα noobwars είχε επίσης χιλιάδες παίκτες. Εκατοντάδες private server λειτούργησαν επι σειρά ετών χωρίς ποτέ να επέμβει κανένας γιατι απλά ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΛΕΦΤΑ. Οι φορές που επενέβησαν εναντίων κάποιου server ήταν όταν είχε DONATE και έβγαζε χρήματα (απροκάλυπτα) είτε όταν άλλαζε τον κώδικα του παιχνιδιού με custom αντικείμενα. Επειδή μιλάω πάντα με παραδείγματα σε παρακαλώ να μου πεις ποιές είναι αυτες οι περιπτώσεις που εννοείς.

 

Μαλιστα. Εχω λοιπον εδω και 2 σελιδες καποια διαφωνια (σωστη ή λαθος) με καποιον χρηστη, και πεταγεσαι απο το πουθενα να μου την πεις με τα ιδια πραγματα που εγω προσωπικα συμφωνω, οτι δηλαδη το mmorg ουτε ξεκινησε να σταματησει την πειρατια, ουτε στην πορεια το θελησε, αλλα το χρησιμοποιησε προς οφελος της.

Και δε φτανει αυτο, κανεις και λανθασμενα το δικηγορο του αλλου, δειχνοντας μου οτι αλλα ειπε, κι αλλα εννοουσε. Στο μηνυμα λοιπον 146, ο αλλος χρηστης, δεν ηθελε να πει "στα 90ς κυρίως υπήρχε μεγάλη πειρατεία Video Games σωστά? (ειδικά όσοι είμαστε -άντα το ξέρουμε), 

τι έκαναν οι εταιρείες για την "πολεμήσουν"? ONLINE VIDEO GAMES (π.χ. MMO κ.λπ.). πληρώνεις account-παίζεις", αλλα ηθελε να πει, βρηκαν τροπο για να την κανουν προς οφελος τους.

Και συνεχιζεις να λες οτι η πειρατια τελικως τους εφερε οφελος, λες και καπου στα μηνυματα μου εγραψα το αντιθετο...

Οκ, κερδισες.

 

Α, παρε κι ενα λινκ http://www.dailytech.com/NCsoft+FBI+Bust+Illegal+Game+Operation/article5020.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βλέπε l2extreme

Σου είπα να μου αναφέρεις παράδειγμα ΕΚΤΟΣ του l2extreme. Στον οποίο επίσης έπαιζα εκείνο το διάστημα όπως και εκατοντάδες Έλληνες (καθώς ήταν λίγο μετά το κλείσιμο του bnb). Αν ξεθάψω τα backup 10ετίας θα βρω κάπου και το screenshot με την ανακοίνωση του fbi στο link του εν λόγο server. Ο συγκεκριμένος server το είχε ξεφτιλίσει με τα donate (απροκάλυπτα ζητούσε λεφτά στην κεντρική σελίδα, και έβγαζε αρκετά ομολογουμένως) και απο τις αλλαγές στον κώδικα που είχε κάνει ήταν γεμάτος bug. Αν υπάρχει κάποιος που έπαιζε τότε l2extreme ίσως θυμάται κάποιον korobas να πουλάει με τα τσουβάλια dc robe parts +6.

Το θέμα είναι οτι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την πειρατεία προς όφελος τους, και κάποιοι απλά κλαψομ**νιάζουν στα δικαστήρια. Εσύ πιάστηκες απο μια "λάθος" διατύπωση οτι εξάλειψαν την πειρατεία. Δεν την εξάλειψαν την έκαναν εργαλείο. Όπως η microsoft, η adobe και σειρά εταιριών λογισμικού.

Στην τελική η μόνη εποχή που δεν υπήρχε πειρατεία λογισμικού παιχνιδιών, ήταν η εποχή του cartridge. Γιατί ακόμα και σήμερα λες που τα flash memory sticks αγγίζουν χωρητικότητες 500gb δεν βγάζει καμία κονσόλα τα παιχνίδια της σε custom cartridge για να εξαλείψει την πειρατεία;

Επεξ/σία από billdanos
Ειρωνικό σχόλιο προς άλλο μελος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου είπα να μου αναφέρεις παράδειγμα ΕΚΤΟΣ του l2extreme. Στον οποίο επίσης έπαιζα εκείνο το διάστημα όπως και εκατοντάδες Έλληνες (καθώς ήταν λίγο μετά το κλείσιμο του bnb). Αν ξεθάψω τα backup 10ετίας θα βρω κάπου και το screenshot με την ανακοίνωση του fbi στο link του εν λόγο server. Ο συγκεκριμένος server το είχε ξεφτιλίσει με τα donate (απροκάλυπτα ζητούσε λεφτά στην κεντρική σελίδα, και έβγαζε αρκετά ομολογουμένως) και απο τις αλλαγές στον κώδικα που είχε κάνει ήταν γεμάτος bug. Αν υπάρχει κάποιος που έπαιζε τότε l2extreme ίσως θυμάται κάποιον korobas να πουλάει με τα τσουβάλια dc robe parts +6.

Το θέμα είναι οτι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την πειρατεία προς όφελος τους, και κάποιοι απλά κλαψομ**νιάζουν στα δικαστήρια. Εσύ πιάστηκες απο μια "λάθος" διατύπωση οτι εξάλειψαν την πειρατεία. Δεν την εξάλειψαν την έκαναν εργαλείο. Όπως η microsoft, η adobe και σειρά εταιριών λογισμικού.

Στην τελική η μόνη εποχή που δεν υπήρχε πειρατεία λογισμικού παιχνιδιών, ήταν η εποχή του cartridge. Γιατί ακόμα και σήμερα λες που τα flash memory sticks αγγίζουν χωρητικότητες 500gb δεν βγάζει καμία κονσόλα τα παιχνίδια της σε custom cartridge για να εξαλείψει την πειρατεία;

 

Ε, ας βγει ο ιδιος να πει οτι ηταν λαθος διατυπωση, εσυ που το ξερεις οταν ο ιδιος δεν το λεει;

Και στην τελικη, γιατι καθεσαι και απαντας σε μενα, που στο θεμα των mmorg συμφωνουμε, και δεν ρωτας τον αλλον τι εννοουσε, κι αν εκανε λαθος διατυπωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...