didastom Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Πρόσφατα έφτιαξα μια ιστοσελίδα για την αδελφή μου μέσω του www.yourbusiness.gr του ΟΤΕ σχετικά με χειροποίητα κοσμήματα, ευχετήριες κάρτες κ.τ.λ. (είναι αυτή που φαίνεται στην υπογραφή μου). Βασικά είμαι γραφίστας αλλά θέλω να ασχοληθώ και με την δημιουργία website επαγγελματικά! Ίσως επειδή είμαι αρχάριος είμαι σχετικά ικανοποιημένος από την online εφαρμογή "Web Presence Builder 11.0.12" με την οποία έφτιαξα το site και την οποία παρέχει ο ΟΤΕ. Θέλω να μου πείτε την άποψή σας γενικά για την όλη φάση αλλά και συγκεκριμένα για το site που έφτιαξα! Ξέρω ότι θέλει πολύ βελτίωση ακόμα! Έχετε καμιά ιδέα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
kage Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 ο τιτλοσ(ofmyhands) ειναι ελληνοαγγλικα... handmade εστω from my hands που παλι δεν παει σκετο
Gigenis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Αν θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με τις ιστοσελίδες, ξέχνα το yourbusiness.gr και κάθε Sitebuilder. Δεν θα καταφέρεις ποτέ να φτιάξεις μια πραγματικά αξιόλογη σελίδα κι ούτε θα μάθεις ποτέ να φτιάχνεις σελίδες. Εφόσον είσαι γραφίστας, πιάσε το photoshop, illustrator και φτιάξε ένα όμορφο interface, μετά κόψτο σε κομμάτια και προσπάθησε με το notepad να συναρμολογήσεις τα κομμένα γραφικά γράφοντας html. Στη συνέχεια εμπλούτισε την και με λίγο javascript, jquery. Θα δυσκολευτείς στην αρχή αλλά αν το παλέψεις θα μάθεις πραγματικά να φτιάχνεις ιστοσελίδες. Όσον αφορά το yourbusiness.gr εκτός του ότι παράγει σελίδες μέτριας ποιότητας, μόνο τον πρώτο χρόνο είναι δωρεάν, μετά βαράει στα αυτιά! Η ιστοσελίδα που έφτιαξες για πρώτη προσπάθεια καλή είναι, αλλά εμένα προσωπικά δε μου λέει τίποτα. Εφόσον είσαι γραφίστας θα περίμενα κάτι ποιο όμορφο. Ακόμη και το header/logo δείχνει πρόχειρο. Επίσης να θυμάσαι, ότι δεν φτάνει να ανεβάσουμε μια σελίδα, αλλά και να την κάνουμε γνωστή, γιατί αλλιώς θα την βλέπουμε μόνο εμείς και οι φίλοι μας.