Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημά μου μαζί σας με την ελπίδα ότι κάποιος από σας αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα και θα μπορούσε να με συμβουλέψει, μήπως και καταφέρω τελικά να ξεμπλέξω. Τέλη Σεπτεμβρίου του 2012 έκανα αίτηση στη WIND στο Βόλο  για παροχή  internet,απλή 24αρα γραμμή χωρίς δωρεάν χρόνο ομιλίας. Στις 25/10/2012 ενεργοποιήθηκε η γραμμή και εδώ αρχίζει το πρόβλημα γιατί είχα μόνο τηλέφωνο, που δεν μου ήταν απαραίτητο, αλλά όχι internet που ήθελα. Για ένα μήνα τους τηλεφωνούσα καθημερινά και η απάντηση που έπαιρνα ήταν ότι η γραμμή που τους έδωσε ο ΟΤΕ έχει βλάβη και αυτοί δεν μπορούν  να κάνουν τίποτε και δυστυχώς πρέπει να περιμένω .Τέλη Νοεμβρίου πάω στο κατάστημα που είχα κάνει την αίτηση σύνδεσης και κάνω μια καινούρια αίτηση ακύρωσης της σύμβασης αυτή τη φορά γιατί κατάλαβα ότι internet δεν υπήρχε περίπτωση να έχω ποτέ, που μου ήταν απαραίτητο για τη δουλειά μου, εξηγώντας  τους λόγους για τους οποίους αναγκάζομαι να φύγω όχι βέβαια με δική μου υπαιτιότητα και να μη χρεωθώ τέλη σύνδεσης και τερματισμού. Ταυτόχρονα έκανα αίτηση στη CYTA και μέσα σε 20 ημέρες είχα internet χωρίς κανένα πρόβλημα αυτή τη φορά. Η WIND όμως δεν έλαβε υπόψη καθόλου αυτά που τις έγραψα και μου στέλνει να πληρώσω 250 € για τέλη σύνδεσης-αποσύνδεσης και παροχές τριών μηνών. Παροχές βέβαια που ποτέ δεν είχα. Μάλιστα στο τελευταίο της λογαριασμό μου λέει ότι επιφυλάσσεται να επιδιώξει την είσπραξη του ποσού δικαστικώς. Αυτά με λίγα λόγια και συγγνώμη αν σας κούρασα. Ποια είναι η συμβουλή σας πρέπει να απευθυνθώ και εγώ τελικά σε δικηγόρο;           

Δημοσ.

Καταγγελία σε ΙΝΚΑ και ΕΕΤ.

Με στοιχεία ημερομηνίες κλπ. Κατά 80% θα λυθεί το πρόβλημά σου αυτόματα μετά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...