Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
kokkinopontiki

μηχανη και καταναλωση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα παιδες. ξερει κανεις να μου πει ποια ειναι η σχεση κυβικων-ιπποδυναμης-καταναλωσης σε μια μηχανη?? ειδα μια 600cc και 100 hp και μολις ακουσα τι καιει αγκαλιασα το αυτοκινητο μου. να μειωσω στα κριτηρια μου τα κυβικα η την ιπποδυναμη?
[η μηχανη σπανια θα μπαινει στο κεντρο της (επαρχιακης) πολης και τα πιο μεγαλα ταξιδια (σπανιως) θα ειναι το πολυ 350km αποσταση.]

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε κοιτάς την ίδια κατηγορία βέβαια. Μια μηχανή 600 κυβικά και 100 BHP δεν αποδίδει το ίδιο με ένα μέσο αυτοκίνητο (επιταχύνσεις, κλπ). Η σύγκριση θα 'πρεπε να 'ναι με καμιά Porsche Carrera. :P

 

Anyway, γενικά πάντως, οι μηχανές δεν είναι και τόσο οικονομικές στην κατανάλωση. Είναι στα σέρβις και στα τέλη τους, αλλά μόνον εκεί. Ακόμα και τα ’μικρά' μοντέλα να δεις, που θεωρητικά, βάση κυβισμού-δύναμης-βάρους κλπ θα έπρεπε να καίνε ελάχιστα, καίνε τουλάχιστον 4 lt στα 100 χιλιόμετρα. Κι αυτό συμβαίνει λόγω αδύναμου μοτέρ, που για να ανταπεξέλθει είναι όλη την ώρα «στο όριο».

 

Για τη δουλειά που τη θες θα κοιτούσα στα 250 cc. Όχι παραπάνω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η δικια μου μηχανη ειναι 650cc κ βγαζει 34hp (honda dominator 1994) η καταναλωση σε μικτο κυκλο (πολη + περιφερειακος κτλ) ειναι 4,5 με 5 λιτρα, 

απο την αλλη εχω κ ενα σκουτερ hexagon διχρονο 150cc 17hp (μανισιο) που καει 5,5 με 6 λιτρα!

αυτο που θελω να πω ειναι οτι οσο πιο ζορισμενος και φορτωμενος ειναι ενας κινητηρας για να αποδωσει τοσο πιο πολυ καταναλωνει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε κοιτάς την ίδια κατηγορία βέβαια. Μια μηχανή 600 κυβικά και 100 BHP δεν αποδίδει το ίδιο με ένα μέσο αυτοκίνητο (επιταχύνσεις, κλπ). Η σύγκριση θα 'πρεπε να 'ναι με καμιά Porsche Carrera. :P

 

Anyway, γενικά πάντως, οι μηχανές δεν είναι και τόσο οικονομικές στην κατανάλωση. Είναι στα σέρβις και στα τέλη τους, αλλά μόνον εκεί. Ακόμα και τα ’μικρά' μοντέλα να δεις, που θεωρητικά, βάση κυβισμού-δύναμης-βάρους κλπ θα έπρεπε να καίνε ελάχιστα, καίνε τουλάχιστον 4 lt στα 100 χιλιόμετρα. Κι αυτό συμβαίνει λόγω αδύναμου μοτέρ, που για να ανταπεξέλθει είναι όλη την ώρα «στο όριο».

 

Για τη δουλειά που τη θες θα κοιτούσα στα 250 cc. Όχι παραπάνω.

δεν ειναι μονο αυτο,ειναι οτι εχουν τραγικα κακο συντελεστη αεροδυναμικης,λιγη ροπη που την αποδιδουν και σε υψηλες στροφες...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.