Προς το περιεχόμενο

Αληθινή προσφορά Cosmote???


journeyman77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι δύσκολο να παραδεχθείς πως έγραψες κάτι που δεν ισχύει;

Το link είναι ξεκάθαρο και είναι από την ίδια την εταιρεία.

Τί δεν καταλλλαβαίνεις;

 

Επίσης είναι δυνατόν να μην φαίνεται μια προσφορά;

Είναι δυνατόν να μην ξέρει η εταιρεία αν σου δίνει κάτι φθηνότερα, γιατί στο δίνει;

Ρωτήστε κάποιον δικό σας που δουλεύει σε πάροχο να σας πει.

Το ότι μπορεί τα καταστήματα της Κοσμοτέ να μην έχουν πρόσβαση σε ορισμένες πληροφορίες που αφορούν πελάτες,

δεν σημαίνει πως συμβαίνει το ίδιο και στους άλλους 2 παρόχους.

 

γιατί αρπάχτηκες????????

 επειδή δεν είχα χρόνο να το ψάξω γιαυτό σε ρώτησα αν είσαι 100% σίγουρος γιατί δεν το ήξερα (είναι πρόσφατη αλλαγή?ξέρεις?). πάντως καλή κίνηση της voda μακάρι να ακολουθήσει κ η cosmo σε αυτό..

 

Παιδιά, κι εγώ ανήκω στην ίδια περίπτωση με τον "journeyman77". Έκλεισα να υπογράψω συμβόλαιο Δευτερα... Αλλα μου έχουν μπει σκέψεις... Έχω σκοπό να διαβάσω καλά το συμβόλαιο... Πάντως, όταν ρώτησα για ενδεχόμενο σπάσιμο συμβολαίου στο μέλλον, μου είπαν από το τμήμα αυτό της Cosmote ότι "πρέπει να επιστραφούν αθροιστικά όλα τα ποσα τις έκπτωσης που θα έχω επωφεληθεί, από την ημερα έναρξης του συμβολαίου έως την ημερα που το σπάω, ακόμα και αν αυτό γίνει πχ στον δέκατο πέμπτο μηνα"...

 

Οποιο άλλο σχόλιο επί του συγκεκριμένου θέματος και thread γενικότερα, θα το περιμένω με αγωνια...

 

Thanks!

 

Ακριβώς έτσι είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν μπορώ να βλέπω ποσταρίσματα απλά για να γίνονται χωρίς να ελέγχονται για την πληροφορία που δίνουν.

Επίσης, το συγκεκριμένο section στο οποίο διαμορφώνονται γνώμες για το που κάποιος θα πάει να ακουμπήσει τα χρήματά του,

επομένως πέρα από συμπάθειες/παρατάξεις/κόλληματα, οφείλουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά κοντά σε αυτό που ζητά ο ts.

Να τον συμβουλεύουμε και όχι απλά να μπαίνουμε σε στείρο διάλογο παραθέτοντας το εγώ μας.

 

Πάντως ειλικρινά δεν αρπάχτηκα.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Την ρώτησα για email αλλά ευγενικά αρνήθηκε.
Πήρα τηλ και στο Τμ.Εξυπ. Πελατών της Cosmote και ο υπάλληλος τα επιβεβαίωσε όλα:
δηλαδή ότι γνωρίζουν για το συγκεκριμένο τμήμα προσφορών και δεν υπάρχει κανένα θέμα, επιβεβαίωσε επίσης ότι μπορούν μετά την ενεργοποίηση να μου πουν με σιγουριά αν ισχύουν όλες οι παροχές που μου έταξαν, καθώς επίσης και ότι έχω δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στις πρώτες 15 μέρες που θα ενεργοποιηθώ!
 
Μιας και στην Vodafone τελειώνει το συμβόλαιο σε 2 μήνες, μου ζήτησαν να επιστρέψω μέρος της επιδότησης που είχα πάρει.
Όταν το είπα στην Cosmote (στο 210-8006300) μου πρότεινα να μου κάνουν δώρο και 1 πάγιο(!).
Επίσης λύθηκε και το "μυστήριο" για την διάρκεια του συμβολαίου:
είναι 18 μήνες, αλλά μπορώ να φύγω και στους 12 αλλά θα πρέπει να επιστρέψω το ποσό της έκπτωσης που έχω λάβει.

 

μονο τα ψωνια απο το σουπερ να σου φερνουν δεν σου εταξαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως δεν θα υπέγραφα στη θέση σου. Στα παπάκια τους αυτοί αν κρατήσεις το όνομα του ανθρώπου με τον οποίο μιλάς.

 

Αύριο - μεθαύριο σου λένε "ναι, τον απολύσαμε γιατί έχει πει πολλά ψέμματα σε πελάτες προκειμένου αυτοί να υπογράψουν συμβόλαια και να κάνει νέες συνδέσεις για να παίρνει ποσοστά", εσύ τους απαντάς "οκ, θέλω διακοπή συμβολαίου γιατί με ξεγέλασε ο τάδε πρώην υπάλληλός σας", αυτοί σου απαντάνε "πληρώστε πρόστιμο γιατί είναι υπερβολικά νωρίς" εσύ τους λες πως δεν φταις εσύ για ό,τι έγινε και πως άλλα είχες συμφωνήσει προφορικά με τον τάδε υπάλληλο κι αυτοί σου λένε "μα, υπογράψατε αυτό το συγκεκριμένο συμβόλαιο, δεν το διαβάσατε πρώτα...;". Και μετά το βουλώνεις και λες πάρτα μ@@@ που υπογράφεις το συμβόλαιο και νομίζεις ότι θα αναγνωριστεί το δίκιο σου αργότερα απλά κρατώντας το όνομα ενός υπαλλήλου...

Κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να βγάλει άκυρο ένα συμβόλαιο με την υπογραφή σου.

TRUE STORY.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ήρθαν σήμερα τα συμβόλαια (δεν τα υπέγραψα ακόμα μιας και τα "ξεψαχνίζω").

Πιο συγκεκριμένα αναφέρουν:

 

οικονομ.προγρ.: Cosmote Απερ.45 ΠΑΛΑΙΟ

ποσό επιδότησης: 0,0

διάρκεια σύμβασης (μήνες): 18

ποσό έκπτ. παγίου αντί επιδότησης (με φπα 23%): 180,0

είδος σύνδ: φορητότητα

άλλες: προσφορά 2χ λεπτα και ΜΒ Οικιακά, Υπηρεσία Cost Control, Περιαγωγή

 

 

για πείτε τώρα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε journeyman77, πως τα κράτησες χωρίσ να τα υπογραψεις?? Θα τα πάρω σήμερα και θα ήθελα να το κάνω κι εγώ αυτό, να τα διαωάσω και μετά να τα υπογράψω. Νόμιζα πως υποτίθεται οτι ο courier πρέπει επι τοπου να τα πάρει υπογεγραμμένα... Λάθος??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με "εξυπηρέτησε" ο κούριερ, με άφησε να τα βγάλω φωτοτυπία για να τα μελετήσω με την ησυχία μου και εφόσον συμφωνούσα θα πήγαινα στην εταιρεία κούριερ για υπογραφές και παραλαβή.

Αν πεις του κούριερ, ότι "είναι συμβόλαια κλπ, μην την πατήσουμε, να τα διαβάσω πρώτα, κλπ..." δεν νομίζω να αρνηθεί να στα δώσει για φ/τ.

 

By the way, έδωσα τα συμβόλαια σε φίλη μου στην κοσμοτέ και μου είπε δεν υπάρχει τίποτα ύποπτο.

Οπότε προχώρησα στην υπογραφή και ο Θεός βοηθός...!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks for the info!! journeyman77, θα προσπαθήσω να το μελετήσω (αν δε με βρίσει ο courier!) εκείνη την ώρα. Προς το παρόν,ακόμα δεν έλαβα το συμβόλαιο τελικά (αδυναμία εταιρίας courier!).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Όταν καλούν από το τμήμα φορητότητας της COSMOTE, όπως στην περίπτωση του τόπικ στάρτερ, ισχύουν όλα όσα σας λένε ότι σας δίνουν ως προσφορά, διότι 1) είναι τμήμα της εταιρείας, οπότε δεν παίζουν κόλπα και μουφιές και 2) το συγκεκριμένο τμήμα υπάρχει ακριβώς γι'αυτή τη δουλειά, για να κρατάει τους πελάτες στην εταιρεία ή να προσεγγίζει και να φέρνει νέους πελάτες στην εταιρεία. 

  Όταν σας παραδίδεται το συμβόλαιο, η προσφορά που σας έχουν κάνει δεν αναφέρεται σε αυτό, διότι είναι προσφορές κατ'εξαίρεση και τα συμβόλαια που παραλαμβάνετε αναφέρουν τα όσα ισχύουν για όλους με βάση την εμπορική πολιτική της εταιρείας. Όμως οι προσφορές αυτές αναφέρονται λεπτομερώς στο σύστημα της εταιρείας στην εκάστοτε καρτέλα του πελάτη, όπου εκεί μπορούμε να δούμε διάφορα στοιχεία και φυσικά και τις κατ'εξαίρεση προσφορές που έχουν συμφωνηθεί με τον πελάτη. Όλα αυτά φαίνονται από την στιγμή που ενεργοποιείτε η νέα γραμμή ή οι γραμμές στην εταιρεία, διότι τότε ενεργοποιείτε η καρτέλα του πελάτη στο σύστημα της εταιρείας. Μέχρι τότε το οποιοδήποτε στοιχείο-λεπτομέρεια-προσφορά φαίνεται μόνο στους υπαλλήλους του συγκεκριμένου τμήματος.  

 

  Όταν λοιπόν με το καλό ενεργοποιηθούν οι γραμμές-γραμμή στην COSMOTE, τότε μέσω της καρτέλας του πελάτη μπορούν οι υπάλληλοι είτε στην εξυπηρέτηση πελατών είτε οι υπάλληλοι σε οποιοδήποτε κατάστημα COSMOTE (προσοχή COSMOTE αποκλειστικό κατάστημα, όχι σε ΓΕΡΜΑΝΟ ή σε αντιπρόσωπο, μπορείτε να τα βρείτε στο site της εταιρείας) να δουν την προσφορά που σας έχει γίνει από το τμήμα φορητότητας.

  Ισχύει ότι αν σας πουν από κει ότι δεν ισχύουν τα όσα σας έχουν πει (πράγμα που δε νομίζω) έχετε το δικαίωμα εντός μερικών ημερών (δυστυχώς δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες μέρες) καταγγελίας της σύμβασης χωρίς κάποια επιβάρυνση δική σας.

 

  Τώρα, όταν σας καλούν από διάφορες άλλες εταιρείες που συνεργάζονται με οποιονδήποτε από τους 3 παρόχους (εξωτερικοί συνεργάτες κτλ) και δεν είναι από κάποιο τμήμα των ίδιων των εταιρειών, εκεί μιλάμε για άλλη ιστορία και θέλει ΠΟΛΥ προσοχή, διότι εκεί δύσκολα θα βγάλετε άκρη και θα ισχύουν τα όσα σας λένε, προσφορές από αυτές τις εταιρείες γνώμη μου είναι να τις αποφεύγετε.

 

  Και τέλος, εδώ και περίπου ένα χρόνο, στα πακέτα συμβολαίου, η ελάχιστη χρέωση ανά κλήση είναι τα 60 δευτερόλεπτα, πράγμα το οποίο ισχύει και για όλα τα πακέτα δωρεάν χρόνου ομιλίας και στους 3 παρόχους, ενώ μέχρι τον Μάρτιο-Απρίλιο του 2012 ίσχυε ελάχιστη χρέωση ανά κλήση τα 45 δευτερόλεπτα και στους 3 παρόχους.

  Στα πακέτα του προσφέρουν και οι 3 πάροχοι στην καρτοκινητή, ισχύει ελάχιστη χρέωση ανά κλήση τα 3 λεπτά, δηλαδή αν κάποιος έχει ενεργοποιήσει πχ ένα πακέτο με  600 λεπτά ομιλίας προς WHAT'S UP, θα πρέπει να ξέρει πως σε γι'αυτό το πακέτο ισχύει ελάχιστη χρέωση ανά κλήση 3 λεπτά της ώρας.

 

Αυτά



 

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ήρθαν σήμερα τα συμβόλαια (δεν τα υπέγραψα ακόμα μιας και τα "ξεψαχνίζω").
Πιο συγκεκριμένα αναφέρουν:
 
οικονομ.προγρ.: Cosmote Απερ.45 ΠΑΛΑΙΟ
ποσό επιδότησης: 0,0
διάρκεια σύμβασης (μήνες): 18
ποσό έκπτ. παγίου αντί επιδότησης (με φπα 23%): 180,0
είδος σύνδ: φορητότητα
άλλες: προσφορά 2χ λεπτα και ΜΒ Οικιακά, Υπηρεσία Cost Control, Περιαγωγή
 
 
για πείτε τώρα...

 

δες εδώ για να ξέρεις

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=COSMOTE%20UNLIMITED%20PALAIA1b4126e0-c3ec-49b1-aa62-b6ecb882d439

 

όπου αν δεις στους όρους κάτω από τον πίνακα με τα προγράμματα αναφέρει και το:

 

     Η χρέωση για τις εθνικές κλήσεις ομιλίας ή/και video-κλήσεις γίνεται ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστο χρόνο χρέωσης τα 60 δευτερόλεπτα.

 

Και κάτι τελευταίο, Υπηρεσία Cost Control=Δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσης στο 80% της δωρεάν χρήσης του προγράμματος

και είναι υπηρεσία που παρέχεται χωρίς κάποιο κόστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχετικά με το τόπικ : μπαίνεις σε έναν κυκεώνα στον οποίο το πιάνεις από εδώ, το πιάνεις από εκεί, αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει κάτι στο συμβόλαιο δεν ισχύει. τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. μόνο μην κάνεις ότι και οι περισσότεροι που κλαίγονται για "επιπλέον χρεώσεις" ενώ τους έταξαν άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...