kep Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 λοιπόν. έχω ένα μικρό χωραφάκι κάπου ξεχασμένο. απ ότι διαπίστωσα όμως σήμερα, τα τσογλάνια οι γείτονες το έχουν βάλει στο μάτι και αρχίζουν να το ροκανίζουν. πόσο πάει η περίφραξη για περίπου 250 μέτρα; πόσο τα υλικά πόσο τα εργατικά; τι επιλογές έχω; δε θέλω κάτι ιδιαίτερο, απλά μια περίφραξη να μη δείχνει παρατημένο. ρωτάω πρώτα εδώ για να πάρω μια ιδέα, καθότι είμαι άσχετος και θέλω να έχω μια ιδέα πριν πάω σε κατάστημα.
agligoros Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 αν ειναι παραλληλογραμμο βαλε 4 τσιμεντομενους πασαλους(2 στο εμπρος μερος και 2 πισω) στα συνορα και καθαρισες,ή αν εχεις ποτιστικα καναλετα στο εμπρος μερος παρε ενα σπρέι και σημαδεψε τα συνορα σου.
Sadamiraq Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 τα 250 μετρα τι ειναι? τετραγωνικα που ειναι το χωραφι η συνολικα μετρησες ποσα μετρα περιφραξης θα χρειαστεις?κοιτα χοντρικα ενα ρολλο 20x1 μετρο κανει γυρω στα 30-40 ευρω,θα χρειαστεις και πασσαλους τα οποια θα μπουν καθε 2-2,5 μετρα αυτα πανε γυρω στο 1-2 ευρω το μετρο,αναλογα την διατομη,οποτε κανε τις πραξεις και δες περιπου ποσα θα σου χρειαστουν για τα υλικα,τωρα για την δουλεια,τι να σου πω,αναλογα ποιον θα βρεις,αν τα τετραγωνικα σου ειναι τα 250 που αναφερεις οποτε μιλαμε για ενα χωραφι λιγοτερο απο 15x20 οποτε θα χρειαστεις καμια 4 ρολλα και καμια 30αρια πασσαλους(με προχειρους υπολογισμους) αυτη ειναι δουλεια για δυο ατομα δεν θα παρει πανω απο 1 μερα,αν μιλαμε απλα να καρφωσουν στο χωμα τους πασσαλους,ξετιλιξουν το ρολλο και το δεσουν πανω στα πασσαλακια,υποψιν θα χρειαστεις και αρκετα μετρα συρμα,γαλβανιζε ολα εννοειται,ελπιζω να βοηθησα