Προς το περιεχόμενο

Root κινητών.


nikolas_st

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.δεν ξέρω αν είναι η σωστή ενότητα αλλά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γιατί είμαι άσχετος.ποιος ο λόγος να γίνει root σε ένα κινητό?ποια τα υπέρ και τα κατά?κατά πόσο θα βλάψει το κινητό αν δεν πετύχει?

υπάρχει δυνατότητα αναβάθμισης σε jellybean αν γίνει root?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

To root ειναι στην ουσια administrator access στη συσκευη σου. Μπορεις δηλαδη να διαβαζεις και να γραφεις στους φακελους συστηματος.

 

Θετικα:

Εχεις πληρη προσβαση/ελεγχο στη συσκευη

Μπορεις να χρησιμοποιησεις εφαρμογες που το απαιτουν (βλ. Τitanium Backup κ.α)

Μπορεις να αφαιρεσεις αχρηστες εφαρμογες που επηρεαζουν τη μνημη και τη μπαταρια της συσκευης

και ισως αλλα που μου διαφευγουν.

 

Αρνητικα:

Χανεις την εγγυηση οσο το εχεις

Εχεις πληρη προσβαση.ελεγχο στη συσκευη. Αυτο ειναι θετικο αλλα αν δεν ξερεις τι κανεις μπορει να μπρικαρεις τη συσκευη σου και να δημιουργησεις χαος στο συστημα. Συνηθως διορθωνεται αν ξαναφλασαρεις το firmware/rom

 

 

Αν δεν πετυχει μπορει και να μπρικαρεις τη συσκευη. Μπορει και τιποτα. Εξαρταται απο τη συσκευη, απο το τι μπορει να παει λαθος και δεν πετυχε κλπ. Συμβουλη μου ειναι να διαβασεις ΠΟΛΥ καλα τις οποιες οδηγιες πριν το επιχειρησεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι κανένας τρελός χρήστης, αλλά έκανα root το κινητό μου πριν ακόμη το ανοίξω για πρώτη φορά. Οι λόγοι:

-Για να απεγκαταστήσω όλες τις σαβουροεφαρμογές που είχε το κινητό στην εργοστασιακή του μορφή.

-Για να εγκαταστήσω μία εφαρμογή αφαίρεσης των διαφημίσεων.

-Για να εγκαταστήσω ένα ισχυρό πρόγραμμα για backup και εκκαθάριση του κινητού.

-Για να εγκαταστήσω ένα mod για αύξηση της έντασης του ήχου.