Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά. Εκανα μια κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου. Το site της εταιρείας έδινε την δυνατότητα είτε για απόδειξη είτε για τιμολόγιο (receipt η invoice).

 

Αμέσως μετά την κράτηση, και επειδή εκ παραδρομής είχα επιλέξει receipt εστειλα ένα mail στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών τους και ζήτησα αντί αποδείξεως, τιμολόγιο, προκειμένου να το υποβάλω στην εταιρεία μου και να αποζημιωθώ για τα μεταφορικά.

 

Η απάντηση που πήρα από την εταιρεία (στην Ελλάδα) είναι ότι ο ΚΒΣ την υποχρεώνει να κόβει απόδειξη σε έκδοση εισιτηρίων, οπότε δε θεώρησα σκόπιμο να επιμείνω.

 

Το πρόβλημα είναι ότι έλαβα τα εισιτήρια μου αλλά για απόδειξη, ούτε λόγος! Τους έστειλα πάλι, αλλά καμία απάντηση.

 

Καμία ιδέα πως μπορώ να το κυνηγήσω περισσότερο; Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής ή καταγγελία επειδή δεν έλαβα την απόδειξη;

Δημοσ.

και μέσα στην κράτηση σου δες απο την ιδια τη σελιδα...

 

παντως ειχες δικαιωμα και για τιμολόγιο απλα πλεον περάστηκε ως απόδειξη και δε θελουν να μπουν στη διαδικασία να ακυρώνουν αποδειξεις και να κοβουν χειροκινητα τιμολογια...

το ξερω και το λεω με απολυτη σιγουρια..

  • Like 1
Δημοσ.

γιατί δεν πας τα εισιτήρια, στο λογιστή της εταιρείας σου, για να πάρεις τα χρήματα?

 

Γιατί προφανώς η εταιρία για να δικαιολογήσει το έξοδο στην εφορία χρειάζεται τιμολόγιο. Επίσης, πάνω στα εισιτήρια δεν φαίνεται το κόστος αγοράς.

 

Φίλε xpapias, η απόδειξη μπορεί να ακυρωθεί και στη θέση της να εκδοθεί τιμολόγιο. Απλά, κάποιοι βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Πίεσέ τους μέχρι να σου την αλλάξουν.

 

Υ.Γ.: Αν θες πες μας από ποιο site τα αγόρασες. Έτσι για να ξέρουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

πως γίνετε να έχει τα εισιτήρια στο χέρι, αφού εκδίδονται μόνο στο ταμείο του αεροδρομίου.

και πλέον ούτε η απόδειξη κρατήσεις δεν χρειάζεται για πτήσεις εσωτερικού.

 

από την άλλη μάλλον δεν μπορεί να τα ακυρώσει (εννοώντας να πάρει τα χρήματα πίσω στο 100%)

Δημοσ.

Γιατί προφανώς η εταιρία για να δικαιολογήσει το έξοδο στην εφορία χρειάζεται τιμολόγιο. Επίσης, πάνω στα εισιτήρια δεν φαίνεται το κόστος αγοράς.

 

Φίλε xpapias, η απόδειξη μπορεί να ακυρωθεί και στη θέση της να εκδοθεί τιμολόγιο. Απλά, κάποιοι βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Πίεσέ τους μέχρι να σου την αλλάξουν.

 

Υ.Γ.: Αν θες πες μας από ποιο site τα αγόρασες. Έτσι για να ξέρουμε.

 

Κανείς δε βαριέται.

Δεν υπάρχει "τιμολόγιο" για πώληση αεροπορικών εισιτηρίων, μόνο ΑΠΕ (απόδειξη πώλησης εισιτηρίου)

Τιμολόγιο θα κοπεί μόνο για την προμήθεια του πράκτορα (αν υπήρχε τέτοια)

 

Ζήτα την ΑΠΕ με e-mail.

Δημοσ.

Γιατί προφανώς η εταιρία για να δικαιολογήσει το έξοδο στην εφορία χρειάζεται τιμολόγιο. Επίσης, πάνω στα εισιτήρια δεν φαίνεται το κόστος αγοράς.

 

Φίλε xpapias, η απόδειξη μπορεί να ακυρωθεί και στη θέση της να εκδοθεί τιμολόγιο. Απλά, κάποιοι βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Πίεσέ τους μέχρι να σου την αλλάξουν.

 

Υ.Γ.: Αν θες πες μας από ποιο site τα αγόρασες. Έτσι για να ξέρουμε.

 

 

Κανείς δε βαριέται.

Δεν υπάρχει "τιμολόγιο" για πώληση αεροπορικών εισιτηρίων, μόνο ΑΠΕ (απόδειξη πώλησης εισιτηρίου)

Τιμολόγιο θα κοπεί μόνο για την προμήθεια του πράκτορα (αν υπήρχε τέτοια)

 

Ζήτα την ΑΠΕ με e-mail.

 

Μου είπαν αρχικά, ότι ο ΚΒΣ τους υποχρεώνει να εκδίδουν απόδειξη.

 

Τους εξήγησα ότι στο site τους δίνουν τη δυνατότητα και για τα 2 (απόδειξη ή τιμολόγιο) και εν πάσει περιπτώσει ζήτησα τουλάχιστον μια απόδειξη στα Αγγλικά (η κράτηση έγινε από το εξωτερικό - όπου και εργάζομαι). 

 

Μέχρι τώρα, >24 ώρες από το τελευταίο mail μου, δεν έχω λάβει τίποτα. Το μόνο αποδεικτικό που έχω για την τιμή, είναι το αρχικό e-mail που λέει ότι *θα* γίνει κράτηση με αυτό το κόστος. Επειτα έλαβα τον κωδικό της κράτησης αλλά απόδειξη ποτέ.

 

Αυριο θα πάρω και τηλέφωνο και αν δε συμμορφωθούν θα κάνω καταγγελία.

 

Ο νόμος "δεν πήρα απόδειξη - δεν πληρώνω" - ισχύει σ'αυτή την περίπτωση;

Δημοσ.

Νομίζω ότι λυθηκε το θέμα αν και θα χρειαστεί να περιμένω λίγο ακόμα. Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών όπου μου είπαν ότι το εισιτήριο μου είναι στη φάση τιμολόγησης και ότι θα λάβω απόδειξη και στις δύο γλωσσες. 

Δημοσ.

Γειά χαρά. Εκανα μια κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου. Το site της εταιρείας έδινε την δυνατότητα είτε για απόδειξη είτε για τιμολόγιο (receipt η invoice).

 

Αμέσως μετά την κράτηση, και επειδή εκ παραδρομής είχα επιλέξει receipt εστειλα ένα mail στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών τους και ζήτησα αντί αποδείξεως, τιμολόγιο, προκειμένου να το υποβάλω στην εταιρεία μου και να αποζημιωθώ για τα μεταφορικά.

 

Η απάντηση που πήρα από την εταιρεία (στην Ελλάδα) είναι ότι ο ΚΒΣ την υποχρεώνει να κόβει απόδειξη σε έκδοση εισιτηρίων, οπότε δε θεώρησα σκόπιμο να επιμείνω.

 

Το πρόβλημα είναι ότι έλαβα τα εισιτήρια μου αλλά για απόδειξη, ούτε λόγος! Τους έστειλα πάλι, αλλά καμία απάντηση.

 

Καμία ιδέα πως μπορώ να το κυνηγήσω περισσότερο; Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής ή καταγγελία επειδή δεν έλαβα την απόδειξη;

 

Η airtickets κόβει απόδειξη/τιμολόγιο μόνο για τη προμήθειά της.

 

Έχω την εντύπωση ότι το εισητήριο έχει την ιδιότητα της απόδειξης.

 

Πολύ παλιότερα είχα ζητήσει τιμολόγιο από πρακτορείο που έβγαλα εισητήριο και μου είχε δώσει κανονικά.

 

Επίσης, πάνω στα εισιτήρια δεν φαίνεται το κόστος αγοράς.

 

Τα εισητήρια σαφώς και έχουν το κόστος πάνω. Τα boarding passes όχι.

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...