Προς το περιεχόμενο

Ασφαλιστικές Online - Μάλλον δεν ξέρουν τι σημαίνει Online!!!


ga25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραθέτω το συγκεκριμένο θέμα εδώ μια και αφορά το Internet μεν σε σχέση με τις ασφάλειες αυτοκινήτου δε.

 

Το τελευταίο καιρό υπάρχει μία έξαρση των ασφαλιστικών εταιριών να δημιουργήσουν ιστοσελίδες για την Online αγορά ασφαλίστρων αυτοκινήτου κυρίως, ακολουθώντας την πρακτική του πρωτοπόρου της ελληνικής αγοράς Anytime. Πάρα πολλές εταιρίες έχουν φτιάξει πλέον αντίστοιχες ιστοσελίδες και λόγω  και των οικονομικών συγκυριών προφανώς έχουν και αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το μόνο πρόβλημα που μπορούμε να εντοπίσουμε σε όλη αυτή την κατά τα άλλα πολύ λειτουργική και εύχρηστη προσπάθεια είναι το παρακάτω το οποίο το παραθέτω προς ενημέρωση όλων.

 

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχω επιλέξει να ασφαλίζω το αυτοκίνητο μου   στην εταιρία ALLIANZ για λόγους αξιοπιστίας. Εχθές λοιπόν εντόπισα στο διαδίκτυο την νέα τους ιστοσελίδα http://www.allianzdirect.gr  . Ως γνήσιος έλληνας επισκέφτηκα την ιστοσελίδα και με δεδομένο ότι πρόσφατα πριν μερικές μέρες είχα κάνει ανανέωση συμβολαίου, προσπάθησα να τρέξω την φόρμα για να βγάλω την τιμή του ασφαλίστρου που είχα εγώ στα χέρια μου. Πρώτο πεδίο που έπρεπε να συμπληρώσω ήταν ο αριθμός κυκλοφορίας. Με το που τον έβαλα λοιπόν το σύστημα μου εμφάνισε ένα παράθυρο με το οποίο μου έκρυβε την  φόρμα και μου εμφάνιζε το όνομα του ασφαλιστή μου καθώς και τα στοιχεία της επικοινωνίας του. Προς στιγμήν σκέφτηκα ότι για να γίνεται αυτό προφανώς και οι όποιες τιμές είναι ανάλογες με αυτές που έχω από τον ασφαλιστή μου (ο οποίος σημειωτέων δεν είναι broker αλλά στο επίσημο αποκλειστικό δίκτυο της Allianz).

 

Επειδή συνέχισε να με τρώει λοιπόν έκανα το εξής. Έβαλα μία άλλη πινακίδα οχήματος (που γνώριζα ότι δεν είναι ασφαλισμένο στην Allianz) και επομένως προχώρησα στην υπόλοιπη φόρμα και συμπλήρωσα τα υπόλοιπα στοιχεία του αυτοκινήτου μου. Στην συνέχεια μου άνοιξε μια δεύτερη φόρμα να επιλέξω εξτρά παροχές και βεβαίως επέλεξα όλες αυτές που έχω στο δικό μου συμβόλαιο και τελικά έβγαλα την επιθυμητή τιμή. 224 € περίπου για το εξάμηνο….Super… έλα όμως που εγώ πριν 3 μέρες είχα χρεωθεί το ίδιο ακριβώς συμβόλαιο από επίσημο αποκλειστικό αντιπρόσωπο στα 303 € 25+% ακριβότερα από την ιστοσελίδα της Allianz. Επικοινώνησα μαζί τους και τηλεφωνικά όπου μου είπαν διάφορα τα οποία δεν τα παραθέτω άλλωστε δεν άνοιξα την κουβέντα για αυτό.

 

Την άνοιξα κυρίως γιατί αν και θεωρώ λάθος την πολιτική αυτή, ένας πιστός πελάτης για χρόνια να συνεργάζεται με χειρότερους όρους από ένα νέο πελάτη, είμαι υποχρεωμένος να την δεκτό μια και από ότι φαίνεται αυτή έχουν επιλέξει και βεβαίως να πάρω την απόφαση αν θέλω ή όχι να συνεχίσω την συνεργασία μαζί τους.  Αυτό που δεν δέχομαι και θεωρώ εμπαιγμό και προς εμένα και προς όλους τους πελάτες τους,  είναι να σου βγάζουν στοιχεία του ασφαλιστή σου όταν βάζεις τον αριθμό αυτοκινήτου που έχεις ασφαλίσει σε αυτούς. Προσπαθούν κοινός να αποκρύψουν εντελώς άστοχα (και προφανώς έχοντας άγνοια για το τι είναι αυτό που έχουν φτιάξει) ότι οι πελάτες τους από το παραδοσιακό τους δίκτυο έχουν χειρότερες ουσιαστικά τιμές από αυτές που μπορούν να βρουν οι πελάτες τους μέσω της ιστοσελίδας τους.  Αν λοιπόν κάποιοι από εδώ έχετε τέτοια η κάποια άλλη ασφάλεια που έχει πλέον online κάντε την άσκηση ποιος ξέρει μπορεί να ισχύει και σε αυτές κάτι αντίστοιχο. 60  € διαφορά άλλωστε στα 300 € είναι μεγάλη και νομίζω ότι κανείς δεν την χρωστάει σε κανένα. Επίσης  η επίσημη απάντηση της εταιρίας στο τηλεφωνικό κέντρου του site όταν επικοινώνησα μαζί τους ήταν να διακόψω το συμβόλαιο με τον ασφαλιστή μου και να πάω να το ξανακάνω από την ιστοσελίδα τους. 

 

Τέλος να σας πω ότι έχω στείλει και επιστολή με όλα τα παραπάνω στην ασφαλιστική εταιρία και αναμένω κάποια επικοινωνία διαφορετικά όπως τους έχω ενημερώσει θα διακόψω τα συμβόλαια και θα πάω σε άλλη εταιρία. Θα επανέλθω λοιπόν με νεότερα σύντομα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως λεει και ο φιλος παραπανω προφανως ξερουμ τι σημαινει online. Οσο περιεργο και αν σου φαινεται παντα το online ειναι πιο φθηνο. Μπες πχ στο Πλαισιο. Αλλη τιμη δινει για το καταστημα και αλλη για online. Πριν καποια χρονια ηθελα να παρω εναν προρζεκτορα και πηγα σε ενα Πλαισιο να τον δω και αποφασισα να τον αγορασω αλλα ζητησα την τιμη online και δεν μου την εδωσαν! Επρεπε δηλαδη να φυγω απο το μαγαζι, να παω σπιτι και να τον παραγγειλω! Προσωπικα μου φανηκε απιστευτα περιεργο και τελικα τον πηρα απο αλλου. Αλλο παραδειγμα ειναι τα Simply Burgers. Αν παρεις τηλεφωνο πληρωνεις κανονικη τιμη, αν κανεις την παραγγελεια online εχεος 10% εκπτωση. Και φυσικα υπαρχουν πολλα αλλα παραδειγματα.

 

Ο σκοπος ειναι να σε οδηγησουν στο online που δεν εχει μεσαζοντες, εξτρα κοστη κτλ. Απλα στην δικη σου περιπτωση το γεγονος οτι δεν σου εδωσαν προσφορα αλλα εμφανισαν τα στοιχεια του ασφαλιστη σου ειναι λιγο κουτοπονηρια. Ισως απλα να το εκαναν μετα απο πιεση των ιδιων των ασφαλιστων τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς, δεν έχεις καταλάβει γιατί έχει πιάσει τόσο πολύ η ασφάλιση online.

Γιατί κατάργησε τον μεσάζοντα που λέγεται ασφαλιστής.

Σου το έδειξε το σύστημα όταν έβαλες τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτ/του σου αλλά και πάλι αρνήθηκες να καταλάβεις ότι η εταιρεία σου σε παρέπεμψε στον ασφαλιστή σου. Όταν έβαλες τα στοιχεία άλλου αυτ/του, πήρες την κανονική απάντηση, δηλαδή ότι όσα χρόνια είσαι πιστός στον ασφαλιστή σου, τον πληρώνεις εσύ και πολλοί άλλοι για να ζήσει αυτός και η οικογένειά του.

 

Υπάρχουν, βέβαια, και πολλοί που έχουν ως ασφαλιστή πολύ δικό τους άνθρωπο (συγγενή κλπ) και δεν είναι εύκολο να φύγουν απ' αυτόν αλλά οι περισσότεροι την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και ασφάλισαν τα αυτ'τα τους στην ίδια εταιρεία με τους ίδιους όρους αλλά με πολύ λιγότερα χρήματα.

 

Από αυτή την ιστορία έμαθα και εγώ ότι πληρώνοντας ετήσιο συμβόλαιο έχω μεγαλύτερη έκπτωση από το εξαμηνιαίο ενώ μέχρι που αποφάσισα να ξεφύγω από τον ασφαλιστή μου πλήρωνα κοροιδίστικα περισσότερα. Επίσης, αν πληρώσεις με κάρτα έχεις επιπλέον έκπτωση (αυτά με Anytime, δεν ξέρω αν ισχύουν και στην Allianz).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δεν κατανοήθηκε το Post μου όπως θα έπρεπε. Προφανώς το Online έχει χαμηλότερα κόστη. Δεν είναι το θέμα μου αυτό. Το θέμα μου είναι ότι ο μηχανισμός τους δουλεύει με τέτοιο τρόπο που εγώ θεωρητικά που είμαι πελάτης τους, και δηλώνοντας την πινακίδα μου στο σύστημα τους αυτομάτως χάνω την δυνατότητα του Online δεν μου δίχνει τιμή με παραπέμπτει στον ασφαλιστή μου. 

Επομένως δεν θα το θεωρούσα καθόλου περίεργο αν μου έδιχνε και εμένα την τιμή κανονικά χωρίς να με μπλοκάρει. Αυτό λοιπόν φίλε μου δεν είναι Online είναι Online φτιαγμένο για να μην πάρουν χαμπάρι τι γίνεται οι ήδη πελάτες μας. 

 

Θα ήταν λοιπόν πολύ σωστοί αν απλά μου έβγαζαν την τιμή είτε είμαι πελάτης τους είτε όχι και στην συνέχεια μου έλεγαν μεγάλε θες την τιμή αυτή παρτην Online αλλά ξέχνα τον ασφαλιστή σου που ξέρεις και θα τρέξει για εσένα. Το να μου λένε πάρε τον ασφαλιστή σου πρώτα και αφού παρακάμψω την διαδικασία τους στην συνέχεια να μου πουν είναι πιο φτηνό για αυτό και για αυτό το λόγω θεωρώ ότι είναι στοχευμένη προσπάθεια ώστε να μην ενημερωθώ σωστά. 

 

Επίσης για την ιστορία οι μεσάζοντες δεν δουλέυουν με 25+ % το λέω για εγκυκλοπεδικούς λόγους και μόνο δεν με απασχολεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες δεν μπορεί να γίνει αφού ο ασφαλιστής είναι οργανικό κομμάτι της κάθε εταιρείας, έχει την παραγωγή του, φέρνει πελατεία και παίρνει το ποσοστό του.

 

Το σύστημα είναι έτσι φτιαγμένο για να τον προστατεύει στη μητρική εταιρεία στην οποία συμμετέχει ενεργά ο ίδιος.

Γι' αυτό φτιάχτηκαν νέες (θυγατρικές) εταιρείες απαλλαγμένες από το βάρος του ασφαλιστή και όταν ανακαλύψει ο πελάτης ότι μπορεί να ασφαλιστεί στην ίδια μεν μητρική αλλά, τυπικά, σε άλλη (θυγατρική) εταιρεία, με λιγότερα χρήματα, φεύγει όσο πιο γρήγορα μπορεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό που έχω να πώ είναι ότι από την στιγμή που αποφάσισαν να μπουν στο Online άσχετα με τις τιμές τους είναι ηθικά υποχρεωμένοι την πληροφόρηση από αυτό να την δίνουν ανεξαρτήτως σε όλους είτε είναι πελάτες τους είτε όχι και όχι να προσπαθούν επιμελώς να κρύψουν τις όποιες διαφορές της νέας τους αυτής επιχειρηματικής επέκτασης από τους ανθρώπους που ήδη τους έχουν πελάτες, ειδικά αν οι όποιες διαφορές είναι προς όφελως των πελατών τους. Και για να γίνω πιο κατανοητώς φαντάσου το πλαίσιο όταν θα έκανες login να σου έδιχνε ακριβώτερες τιμές από ότι όταν δεν έκανες login επειδή σε είχε σίγουρο πελάτη, ή ακόμα χειρότερα με το που έκανες login και έβλεπε ότι είσαι πελάτης στο κατάστημα μεταμόρφωσης να σου έλεγε α δεν μπορείς να δεις τις online προσφορες ή τις web τιμές πήγαινε στο κατάστημα να δεις εκεί τις τιμές. Αυτό πρακτικά κάνει το allianz direct και εκτός από ανήθικο δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι και νόμιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...