Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
TwitterLover

Dieting

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας! Εφτιαξα αυτο το thread ωστε οτι αποριες κτλ εχουμε περι διαιτας να τα βαζουμε εδω! Αρχιζω με το δικο μου. Εγω ειμαι 16 και καπως παχυς. Οταν φοραω ρουχα κι ετσι φαινομαι καλως (εκτος απο απο πισω που εκει εχω θεμα γιατι ολο το λιπος συσσωρευεται εκει). Την τελευταια βδομαδα με ειχε πιασει κατι και δεν ετρωγα τιποτα. Οχι γιατι δεν πειναγα αλλα επειδη αν ετρωγα ηθελα να τα βγαλω (και αυτο ξεκινησε απο τοτε που σταματησα να παιρνω συμπληρωματα διατροφης) τις τελευταιες μερες εχω αποφασισει να κανω αλλαγες σε αυτα που τρωω. Έκοψα τελειως το ψωμι και τα γλυκα που παχαινουν. Φτιαχνω κατι δικο μου σαν ψωμι απο βρωμη το οποιο ειναι πολυ καλο και για οποτε θα με πιασει η τρελα να φαω γλυκο εχω παρει απο αυτα τα καινουργια που διαφημιζει ο γιωτης με τις 60 θερμιδες και κατι τετοια. Χτες πχ. ξύπνησα το πρωι έφαγα πολυ λιγο δημητριακα με γαλα, μετα το μεσημερι λιγο σπανακορυζο, αγγουρι και λιγο απο την βρωμη και ενα ποτηρι χυμο πορτοκαλι (παντα στυμμενο). Το απογευμα ηπια μια λεμοναδα επειδη πηγα για καφε στα flo και το βραδυ πολυ λιγο απο το μεσημεριανο. Αυτες είναι οι δικες μου συνηθειες. Γραψτε και εσεις τις δικες σας! :) btw, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?722-%CE%A0%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%82-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B3%CE%BA%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7

man χρησιμοποιήσε αυτό και υπολόγιζε το να υποσιτίζεσαι θα έχει τραγικές συνέπεις στην μυική μάζα σου και στα μαλλιά σου(σε 3 μήνες έπεσα απο 109 στα 75 κιλά).η συμβουλή μου είναι να βρείς ένα καλό γυμναστήριο και έναν διατροφολόγο και να σε κατευθύνουν αυτοί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?722-%CE%A0%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%82-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B3%CE%BA%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7

man χρησιμοποιήσε αυτό και υπολόγιζε το να υποσιτίζεσαι θα έχει τραγικές συνέπεις στην μυική μάζα σου και στα μαλλιά σου(σε 3 μήνες έπεσα απο 109 στα 75 κιλά).η συμβουλή μου είναι να βρείς ένα καλό γυμναστήριο και έναν διατροφολόγο και να σε κατευθύνουν αυτοί.

Kοιτα γυμναστηριο πηγαινα περσι αλλα φετος δεν μπορεσα γτ μονιμα τρεχω με το φροντ (τωρα ειμαι 2α και του χρονου παω 3η οποτε με τις πανελλαδικες κι αυτα που χρονος -,-) τωρα που θα κλεισει το σχολειο κατι θα κανω 100% ειτε ειναι gym ειτε στο σπιτι. Επισηςεχω κανονισει να βγαινω για τρεξιμο με μια φιλη μου η οποια παει kung fu και τετοια και ειναι fit xD θα το δω το site και ελπιζω να βοηθησει! Θα σου ξαναστειλω με feedback. (btw, εγω πρεπει να ειμαι στα 95 περιπου, ειμαι χαλια)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά έχουμε κακή συνήθεια να αλλάζουμε την έννοια της δίαιτας.

 

λοιπόν το ότι δεν τρως γλυκά εν μέρη είναι καλό, γενικά το θέμα δεν είναι να μην δεν φας, αλλά να φας με μέτρο.

καλό θα είναι σε ένα πιάτο να υπάρχουν πολλές επιλογές, από μικρές ποσότητες και να τα τρως όλα , υδατάνθρακες,άμυλο,ιχνοστοιχεία κοκ. φυσικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο σήμερα. οπότε μπορείς ανά ημέρα να τρως διαφορετική ποικιλία φαγητού

να τρως και σαλάτες, πχ το βράδυ δεν χρειάζεται να φας κανονικό πιάτο (όπως μεσημεριανό ή πρωινό) φάει μια σαλάτα, μερικά σνακ.

το πρωινό και μεσημεριανό πρέπει να είναι βαριά/δυνατά πιάτα (όχι γύρους και τέτοια) αν μπορείς προτίμησε τα μαγειρευτά. και απέφευγε τα τηγανιτά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να φας και τηγανιτά....

οι φυσικοί χυμοί κάνουν καλο.

γλυκά μπορείς να φας λίγο, πχ μετά από κάθε γεύμα 4-5 μπισκότα ή οτιδήποτε άλλο θες άλλα λίγες ποσότητες (πάστα μια φορά την εβδομάδα αν θες),

και επίσης ΦΡΟΥΤΑ

 

μην κάνεις το λάθος να ψάχνεις πόσες θερμίδες αντιστοιχούν στον σωματότυπό σου και πιο είναι το όριο που δεν πρέπει να ξεπεράσεις. αυτά τα λέει μόνο ο διαιτολόγος μετά από εξετάσεις που σου κάνει, και σου παραθέτει διαιτολόγιο.

 

καλό επίσης είναι να βάλεις το τρέξιμο +λίγες ασκήσεις στην εβδομάδα σου.

 

αν πεινάσεις σε ενδιάμεσες ώρες μπορείς να φας κανένα φρούτο καμιά φέτα ψωμί με μέλι, σάντουιτς από ψωμί με λαχανικά.

 

το σημαντικότερο είναι ότι κάνεις να το κάνεις για όσο χρειαστεί, και μην κάνεις αλλαγές τύπου μέρα-νύχτα, σταδιακά θα γίνουν όλα,

τα χαπάκια που λες δεν θα έπρεπε να τα έπαιρνες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα συμπληρώματα το ξερω αλλα ειναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο. Είχα αρρωστησει και επειδή ο εγκέφαλος του πατέρα μου ειναι υπερβολικά κολλημενος οπότε αρρωσταινω νομίζει οτι γινεται επειδή δεν τρώω κρέας (ειμαι χορτοφαγος) αλλα δεν ειναι αυτο, ηταν η κλασική χειμωνιάτικη γρίπη που περνάω μια φορα καθε χρονο. Τεσπα, δεν πρόκειται να τα ξανάπαρω γιατι μονο κιλά πήρα απο αυτες τις μαλακιες.

Ps. Ειμαι lacto ovo vegetarian, τρώω γαλακτοκομικά και αυγά αλλα οχι ζωικες τροφές (οπως ψάρια, κοτόπουλο, μοσχάρι, κλπ)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προτίνω smoothies αντί για χυμούς (από φρούτα & λαχανικά αν μπορείς).

Παίρνεις περισσότερα θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες, σε κρατάνε περισσότερο και παίρνεις πιο αργά τη "ζάχαρη" τους.

 

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι μόνο για όσουν έχουν ελλείψεις (κάνε εξετάσεις για να ξέρεις) ή για άτομα που αθλούνται πολύ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προτίνω smoothies αντί για χυμούς (από φρούτα & λαχανικά αν μπορείς).

Παίρνεις περισσότερα θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες, σε κρατάνε περισσότερο και παίρνεις πιο αργά τη "ζάχαρη" τους.

 

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι μόνο για όσουν έχουν ελλείψεις (κάνε εξετάσεις για να ξέρεις) ή για άτομα που αθλούνται πολύ.

Tα smoothies ειναι χυμος φρουτου με γαλα ή κατι τετοιο, σωστα? μια φορα θυμαμαι ειχα πιει σε μια καφετερια xD

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ακριβώς, αν και μπορεί να περιλαμβάνει χυμό φρούτου ή λαχανικού και γάλα.

 

Είναι ολόκληρο το φρούτο ή λαχανικό (με ή χωρίς φλούδα) στο blender με νερό, χυμό ή γάλα.

 

Συνήθως βάζω μπανάνες, χουρμάδες, καρπούς goji και almond milk.

Άλλες φορές χυμό πορτοκάλι (φρεσκοστημένο) αντί για almond milk, άλλες φορές και τα δυο.

Μπορείς να προσθέσεις φράουλες, blueberries... Οι πιθανοί συνδιασμοί είναι ατελείωτοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πειτε μου εναν λογο που αξιζει καποιος να φαει φρουτα, παρα να φαει λαχανικα

Οχι: φαε το φρουτο σου γιωργακη εχει βιταμινες που ελεγαν οι γονεις σας. Θελω μια σοβαρη απαντηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω να φάει και τα δύο.

 

Τα φρούτα τα προτιμώ, βασικά λόγω γεύσης και ενέργειας που μου δίνουν λόγω "ζάχαρης" (fructose/glucose/sucrose).

Χονεύονται γρήγορα, χωρίς να βαραίνουν τον οργανισμό.

Δεν παχαίνουν και δεν ανεβάζουν το ζάχαρο (όταν τα τρως ολόκληρα, όχι σε χυμό).

Επίσης είναι βολικά, μπορείς εύκολα να τα πάρεις μαζί σου και να τα φας όπως είναι.

Τα λαχανικά από την άλλη, κάποια μπορώ να τα φάω όπως είναι, κάποια τα θέλω μαγειρεμένα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω που το πας, αλλά αν μπερδεύτηκες κάπου, σου ξεκαθαρίζω οτι εγώ προτίνω ολόκληρες τροφές.

Ούτε απομονομένα γλυκαντικά που περιέχουν fructose, glucose, sucrose, ούτε λάδια, ούτε χυμούς.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα φρουτα ειναι υψηλα σε φυτικες ινες, τοτε ειναι οπως τα λες.

To κακο ειναι φυσικα οταν μερικα ατομα τρωνε ενα φρουτο καθε μιση ωρα επειδη νομιζουν οτι δεν παχαινει κλπ.

 

Εχω ξαναπει εδω μεσα πολλες φορες, 3 ειναι οι διαιτες που εχω δει διαφορα και αυτες που εχω δει να ειναι οι πιο πετυχημενες σε αλλους, paleo, slow carb και keto. Δυστυχως πλεον δεν μπορω να κανω καμια λογω δουλειας, αλλα ειναι αυτες που προτεινω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φαντάστηκα, και οι τρεις που λες με κέτωση δεν δουλεύουν;

 

Και το low carb/high fat που προτείνεις έχει αποτελέσματα χάσιμου λύπους,

και το high carb/low fat που προτείνω εγώ έχει.

 

Πολλοί λένε ότι και οι μεν και οι δε δίαιτες είναι δύσκολες να τις διατηρήσεις,

για διάφορους και διαφορετικούς λόγους.

 

Αν και εγώ το high carb/low fat (vegan) δεν το βλέπω σαν δίαιτα

αλλά σαν διατροφή, lifestyle/φιλοσοφία.

Ξέρω, πάει μακριά... Ας μη ξεφύγουμε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως σε καμια απο τις 3 που εβαλα νιωθεις οτι κανεις διαιτα. Το αντιθετο μαλλον

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.