Προς το περιεχόμενο

Ποια εταιρεία συμφέρει σε εξυπηρέτησης/εγγύησης?


ravend

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διάβαζα διάφορα θέματα με προβλήματα σε εγγυήσεις κτλ,που λίγο πολύ όλοι μας έχουμε μια άσχημη εμπειρία,

ποια εταιρεία κινητών τηλεφώνων  κατα τη γνώμη σας έχει ικανοποιητική εξυπηρέτηση και δεν χρησιμοποιεί τις γνωστές μεθόδους αποφυγής της εγγύησης?

 

Πχ θυμάμαι επι symbian εποχές που η nokia ήταν πολύ πάνω απτον μέσω όρο σε εξυπηρέτηση.

Πλέον κινούμε σε sony συσκευές αλλά δεν έχει τύχει ακόμα να χρειαστώ την εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ θα φανεί σαν διαφήμιση, αλλά έμμεσα (& άμεσα) αυτό που ζητάς στο παρέχει η Vodafone

εφόσον είσαι συνδρομητής σε κάποιο πρόγραμμα RED για όσο διάστημα είσαι. (http://www.vodafone.gr/portal/vodafone-red)

 

  • ΔΩΡΕΑΝ επισκευή του κινητού σου σε περίπτωση τυχαίας καταστροφής ή βλάβης από υγρό.

 

 Από τις κατασκευάστριες τώρα εταιρείες, θα έλεγα μακράν η Samsung που αυτή την στιγμή το service της

αντιπροσωπεύεται από την Smartec στο Χαϊδάρι Αττικής.

 Από προσωπική εμπειρία, το 1 hour service απλά δουλεύει.

Πας, αφήνεις την συσκευή, πας απέναντι στο ΠΡΟΠΟτζίδικο για καφέ και ένα κουπονάκι στοίχημα

και ώσπου να πας να το ρίξεις, επιστρέφεις στην Smartec για να πάρεις την συσκευή σου.

 

Σχεδόν όλες οι υπόλοιπες εταιρείες, έχουν ως service center την Arvato με την οποία όλοι μας έχουμε ζήσει

στιγμές απείρου κάλους και ευγένειας.

Τουτέστιν μακρυά από Arvato.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Εντάξει, με το που είδα το όνομα @nikoskon ήξερα πως σίγουρα θα υπήρχε η λέξη Vodafone στην απάντησή του...

 


 

Αντικειμενικά μιλώντας ψηφίζω samsung.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[spoiler.]

Εντάξει, με το που είδα το όνομα @nikoskon ήξερα πως σίγουρα θα υπήρχε η λέξη Vodafone στην απάντησή του...

[/spoiler.]

 

Αντικειμενικά μιλώντας ψηφίζω samsung.

 

Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο που έκανες επί προσωπικού.

 

Είπα κάτι που δεν ισχύει;

Παραπληροφόρησα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Μα γιατί οι πιο πολλές καταλήγουν στην arvato?δηλαδή αν το sony μου χρειαστεί θα το αναλάβει η arvato και όχι η επίσimh αντιπροσωπεία sony?

 Αυτό με τη vodafone δεν το γνωρίζω,και δεν έχω και εμπειρία απο τον συγκεκριμένο πάροχο,καλό είναι να το γνωρίζουμε.

Πάντως απο cosmote/γερμανό δεν μπορεί να είναι χειρότερη,κατα τα λεγόμενά τους,πρέπει όλοι να έχουμε βουτήξει τις συσκευές μας στη θάλασσα απο την πρώτη μέρα αγοράς τους.

 Με wind κάτι πάει και έρχεται,τελευταία φορά που έτυχε να εμπλακώ σε εγγύηση μέσω wind,όλα καλά πήγαν,και διήρκησε η διαδικασία γύρω στις 35 μέρες. Πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα κατ'εμε,η πνίγοντε στη δουλειά η κωλοβαράνε τα service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Arvato είναι ένα τεχνικό κέντρο πιστοποιημένο κλπ κλπ, το οποίο έχουν επιλέξει αρκετές εταιρείες ως επίσημο service.

Επίσης είναι ένα service center με το οποίο συνεργάζονται και οι 3 πάροχοι κινητής.

Δηλαδή αν αφήσεις ένα κινητό που αγόρασες από κατάστημα Γερμανός στο κατάστημα για έλεγχο επειδή σου εμφάνισε το Χ πρόβλημα,

ο Γερμανός το αποστέλλει στην Arvato.

Ακόμα και τα iPhone εκεί καταλήγουν.

Απλά η Arvato εδώ και χρόνια φαίνεται πως δεν κάνει καθόλου καλά την δουλειά της.

Για αυτό προς το παρόν αναφέρουμε πολλοί την Smartec(Samsung) γιατί αφενός μεν ασχολείται μόνο με Samsung,

αφετέρου δε, είναι γρήγορη και εξυπηρετική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως τα λέει ο Nikoskon για Arvato,  ευτυχώς εγώ δεν έχω μπλέξει ακόμη. Ωστόσο, ήθελα να πω πως εγώ τουλάχιστον δεν θα επέλεγα ποτέ μια συσκευή βάσει του service που έχει ή το πρόγραμμα στο κινητό μου βάσει αυτού. Για παράδειγμα γουστάρω τρελά το HTC ONE, επειδή είναι το service στην Αρβάτο, δεν θα το πάρω;;; (σιγά μην τους κάνω τη χάρη :). Όσο για εταιρίες, εγώ έχω επιλέξει την Wind καθώς ήταν η πιο οικονομική από όλες και συνάμα σου δίνει συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό χρειαστεί να επισκευαστεί η συσκευή σου. Αυτά από μένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

samsung και απο εμένα, μιας και ενας φιλος μου εχει την επίσημη αντιπροσωπεία στην θεσσαλονικη και ξερω πολυ καλα τι γίνετε εκει μεσα!!

Επεξ/σία από leonidas_fs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά η Arvato εδώ και χρόνια φαίνεται πως δεν κάνει καθόλου καλά την δουλειά της.

Για αυτό προς το παρόν αναφέρουμε πολλοί την Smartec(Samsung) γιατί αφενός μεν ασχολείται μόνο με Samsung,

αφετέρου δε, είναι γρήγορη και εξυπηρετική. 

Συμφωνώ, έχω διαβάσει (και βιώσει) κι εγώ τα απίστευτα, ωστόσο συμφωνώ και με iznodur παρακάτω

 

όπως τα λέει ο Nikoskon για Arvato,  ευτυχώς εγώ δεν έχω μπλέξει ακόμη. Ωστόσο, ήθελα να πω πως εγώ τουλάχιστον δεν θα επέλεγα ποτέ μια συσκευή βάσει του service που έχει ή το πρόγραμμα στο κινητό μου βάσει αυτού. Για παράδειγμα γουστάρω τρελά το HTC ONE, επειδή είναι το service στην Αρβάτο, δεν θα το πάρω;;; (σιγά μην τους κάνω τη χάρη :). Όσο για εταιρίες, εγώ έχω επιλέξει την Wind καθώς ήταν η πιο οικονομική από όλες και συνάμα σου δίνει συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό χρειαστεί να επισκευαστεί η συσκευή σου. Αυτά από μένα. 

Πήρα πρόσφατα το κινητό που μου άρεσε από Wind και ευελπιστώ ότι δεν θα πάθει τίποτα. Αν πάθει, θα σας πω τι έγινε να ξέρετε κι εσείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως τα λέει ο Nikoskon για Arvato,  ευτυχώς εγώ δεν έχω μπλέξει ακόμη. Ωστόσο, ήθελα να πω πως εγώ τουλάχιστον δεν θα επέλεγα ποτέ μια συσκευή βάσει του service που έχει ή το πρόγραμμα στο κινητό μου βάσει αυτού. Για παράδειγμα γουστάρω τρελά το HTC ONE, επειδή είναι το service στην Αρβάτο, δεν θα το πάρω;;; (σιγά μην τους κάνω τη χάρη :). Όσο για εταιρίες, εγώ έχω επιλέξει την Wind καθώς ήταν η πιο οικονομική από όλες και συνάμα σου δίνει συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό χρειαστεί να επισκευαστεί η συσκευή σου. Αυτά από μένα. 

ετσι είναι, δεν θα επιλέξεις μια συσκευή με κριτήριο ποιος κάνει το σέρβις...Δηλαδή πχ. οι φαν του iphone, θα στραφούν στον προαιώνιο εχθρο τους, το Samsung, γιατι το μεν το επιδιορθωνει το arvato και το δε η smartek; Μπααα...  Και επειδή οι επιδοτήσεις συσκευών έχουν γενικά μειωθεί από όλους, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ψάχνουμε ποιο είναι το οικονομικότερο πρόγραμμα της αγοράς, ωστέ να γλυτώνουμε χρήματα από εκεί και να κάνουμε έτσι απόσβεση των (πλεον ακριβών) συσκευών. Προσωπικά με αυτή τη λογική κινούμε και αυτή τη στιγμή τουλάχιστον έχω στραφει στη wind που δίνει τα φθηνότερα πακέτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 6 μήνες μετά...

Όντως παιδιά μακριά από Arvato. Ένα μήνα και για επισκευή μιας Nokia συσκευής. Είκοσι μέρες παρατήρησα είχανε και καθόταν το τηλ και μετά μια αλλάξαμε πλακέτα και δεν δουλεύει και μια δουλεύει. Και πάνω από αυτό το Nokia Care Ελλάδας ακόμα χειρότερο. Μεγάλη καθυστέρηση στο να απαντάνε στα email αφού τηλέφωνο δεν υπάρχει. Πιστεύω στην Ελλάδα μόνο η LG έχει άψογο και ταχύτατο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άσχετο με κινητά αλλά σχετικό με service,πρόσφατα πήγα macbook στο istorm και άρα infoquest,στις τρεις μέρες έγινε ο έλεγχος και στις 10 μέρες ήταν έτοιμο,δεν το περίμενα η αλήθεια είναι,γι'αυτό και το αναφέρω,με τα κινητά σταμάτησα να ασχολούμαι,αν τα παίξει,ανταλλακτικά η στον πάτο της θάλασσας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...