xarda Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Δεν μπορω να καταλαβω με ποιο τροπο θα μπορεσω να τρεξω την εφαρμογη μου στον emulator ή στο desktop.Σε περιπτωση που θελω να τρεχει στον emulator επιλεγω στον eclipse: File -> New -> Android Application Project και μετα δίνω target sdk κ.τ.λ και μου εμφανιζει το main_activity.xml αρχειο οπου πανω σε αυτο μπορω να τοποθετησω τα διαφορα Buttons , text views κτλ...Ομως ο emulator μεχρι να φορτωσει τουλαχιστον στο δικο μου μηχανημα αργει και θα πρεπει να ακολουθησω τον δρομο του desktop launcher ομως πως μπορει να γινει αυτο;Ξερω πως αν επιλεξω file->new->java project και εισαγω τις απαραιτητες βιβλιοθηκες με τον παρακατω κωδικα θα τρεξει στο desktop. public class DesktopLauncherClass { /** * @param args */ public static void main(String[] args) { // TODO Auto-generated method stub LwjglApplicationConfiguration cfg = new LwjglApplicationConfiguration(); cfg.title = "ΜΥ ΑPP"; cfg.useGL20 = false; cfg.width = 480; cfg.height = 320; new LwjglApplication( new BasicClass() , cfg); } } Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nilosgr Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Κανονική συσκευή για να κανείς debug δεν έχεις; Είναι πολύ καλύτερη η κανονική συσκευή σε σχέση με τα emulators. (ειδικά σε εφαρμογές που απαιτούν πολλά fps) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xarda Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Ειχα...Τωρα πρεπει να βρω αλλη λυση.Υπάρχει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 δεν καταλαβαίνω τι εννοείς και τι θες να κάνεις, τι είναι το desktop launcher αν έχεις φτιάξει virtual device μόλις πατήσεις run δε σου ανοίγει emulator? είναι γενικά αργός αλλά αν παίζει βλέπεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moukoublen Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) Ο emulator δεν αργεί τόσο όσο νομίζεις.Απλά αφού τρέχεις μια φορα αυτό που θες κλείνεις - όχι την εφαρμογή μέσα στο android - αλλα ολόκληρο τον emulator.Το θέμα λοιπόν είναι ότι ο emulator αργεί να boot-αρει. Από κει και πέρα ΔΕΝ πρέπει να τον κλείνεις αν θες να δουλέψεις ώρα.Κάθε φορά που θα θες να τρέξεις την εφαρμογή σου απλά πάτα το play έχοντας ανοιχτό τον emulator.Το όλο σύστημα των εργαλείων θα το (επανα)φορτώσει στο android (αν τυχών έχεις κάνει αλλαγές και έχει γίνει recompile) και θα το τρέχει.Έτσι είναι και το λογικό.Για παράδειγμα αν κάνεις εξωτερικό debug σε πραγματική συσκευή, κάθε φορά που θα θες να κλείσεις την εφαρμογή σου για να συνεχίσεις τον προγραμματισμό, θα κλείνεις ολόκληρη τη συσκευή? Επεξ/σία 26 Απριλίου 2013 από moukoublen 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xarda Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 +100 αυτο ακριβως τιποτα αλλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 κάτι που ξέχασα επειδή και μένα στην αρχή μου σερνότανε αν έβαζα emulator ics και πάνω τσέκαρε στο virtual device αυτό που λέει use host gpu Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ktiniatros Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) Επίσης, είναι πιο γρήγορο αν χρησιμοποιείς emulator που πατάει σε Intel x86 image καθώς είναι λιγότερο απαιτητικό το emulation που κάνει από έναν ARM μιας οι επεξεργαστές στα desktop/laptop μας είναι x86 αρχιτεκτονικής. Υπάρχουν αρκετές οδηγίες online. Eνδεικτικά στο παρακάτω blog post, περιγράφει λεπτομερώς πώς να το κάνεις σε macos: http://developer.appcelerator.com/blog/2013/04/configuring-appcelerator-titanium-to-use-intel-x86-images.html EDIT: Fixed broken link thanks to nilosgr! Επεξ/σία 27 Απριλίου 2013 από ktiniatros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nilosgr Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Επίσης, είναι πιο γρήγορο αν χρησιμοποιείς emulator που πατάει σε Intel x86 image καθώς είναι λιγότερο απαιτητικό το emulation που κάνει από έναν ARM μιας οι επεξεργαστές στα desktop/laptop μας είναι x86 αρχιτεκτονικής. Υπάρχουν αρκετές οδηγίες online. Eνδεικτικά στο παρακάτω blog post, περιγράφει λεπτομερώς πώς να το κάνεις σε macos: http://developer.appcelerator.com/blog/2013/04/configuring-appcelerator-titanium-to-use-intel-x86-images.htm Ειναι broken το link... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chemical Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Ισχύει αυτο που εγραψε ο moukoublen. Επισης αν εχεις android συσκευη με δικαιώματα root κανεις το build εκει, ειναι ταχυτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nilosgr Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Ισχύει αυτο που εγραψε ο moukoublen. Επισης αν εχεις android συσκευη με δικαιώματα root κανεις το build εκει, ειναι ταχυτερο. Τί εννοείς; Θα έχω και αντίγραφο του project στη συσκευή για να κάνω build απ τη συσκευή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 δεν εννοεί αυτό αντι για emulator να τρέχει κατεθείαν στην συσκευή κάθε φορά που κάνεις build Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nilosgr Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Μα δε χρειάζεται να έχεις root για να κανείς debug σε κανονική συσκευή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 ναι δε χρειάζεται, τώρα το ξέρει κι ο chemical 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα