KnightRider1996 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Καλησπερα παιδια ... Εχω διαβασει καποια σχολια για αυτον τον κινητηρα της Audi πως επιδη ειναι μικρου κιβισμου και βγαζει αρκετα αλογα εχει θεματα γυρω στα 100.000 χιλιομετρα σε διαφορα σημεια του ! Εχει κανεις ιδεα αν αυτο ισχυει ή οχι ?!
cyber_katsarida Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 έχει φτάσει κανείς τα 100,000 για να μας πει; αν δε κάνω λάθος ο κινητήρας είναι σχετικά καινούργιος. πότε κυκλοφόρησε;
KnightRider1996 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Προσφατα μου φαινεται περσι πρεπει να βγηκε ! Εγω εχω το Α3 1.8Τ δεν ξερω για τον κινητηρα απλα ρωταω !
kage Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ? αλλα ενταξει πλεον η καθε οικογενεια εχει τουλ 2 αυτοκ.αρα τα κμ μοιραζονται... για να κανεις 100χιλ κμ θες ~7-10χρονια
KnightRider1996 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Απλα αφου το διαβασα σε καποιες πηγες μετα σκεφτικα κιολας οτι ενας κινητας με πολυ μικρο πιστονι βγαζει τα ιδια αλογα με εναν με πολυ ποιο μεγαλο πιστονι λογικο δεν ειναι στα 100.000 και λιγοτερα μην πω να βγαλει καποιο προβλημα ?!
Ntinaras Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ? αλλα ενταξει πλεον η καθε οικογενεια εχει τουλ 2 αυτοκ.αρα τα κμ μοιραζονται... για να κανεις 100χιλ κμ θες ~7-10χρονια γιαπωνεζικο δεν ειναι,αλλα 100κ ειναι λιγα οσο σαπιος και να ειναι ο κινητηρας. αν το προσεχεις και το συντηρεις πιστευω θα φτασει τουλαχιστον τα διπλασια. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 Δημοσ. 26 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) γιαπωνεζικο δεν ειναι,αλλα 100κ ειναι λιγα οσο σαπιος και να ειναι ο κινητηρας. αν το προσεχεις και το συντηρεις πιστευω θα φτασει τουλαχιστον τα διπλασια. Ετσι....Πηρα της κορης μου ενα με 110.000 χλμ εριξα πανω του 920 ευρω και αλλα 900 για υγραεριο και νομιζω θα κανει αλλα τοσα. edit Νομιζα οτι μιλαμε για το 1.8 με 180 αλλογα turbo που πηρα Επεξ/σία 27 Απριλίου 2013 από Γιάννης Platano 1
KnightRider1996 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 γιαπωνεζικο δεν ειναι,αλλα 100κ ειναι λιγα οσο σαπιος και να ειναι ο κινητηρας. αν το προσεχεις και το συντηρεις πιστευω θα φτασει τουλαχιστον τα διπλασια. Σιγουρα ειναι ετσι οπως τα λες !! Απλα αυτο παντα με την προηποθεση ο κινητηρας να βγαζει τα απαρετιτα αλογα για τα κυβικα που προσφερει !
deesnider Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 1.8 με 1800 αλλογα turbo που πηρα Το ζήτησαν για δοκιμή από το Top Gear, ή όχι ακόμα;
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Το ζήτησαν για δοκιμή από το Top Gear, ή όχι ακόμα; Ωχχχχχχχχχχχχ.....Οχι ακομα !!! Το διορθωσα !!!
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 αυτος ο κινητηρας ειναι μονο τουρμπο ή και κομπρεσσορας; συνηθως στo vag το προβλημα το ειχαν οι τουρμποκομπρεσσορες και τα μικρα 7αρια dsg διαφορετικα αν προκειται για νεο κινητηρα ειναι πολυ νωρις νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ? γιατι να μην υπαρχουν δηλαδη ; με σωστη συντηρηση γινεται και αν μιλαμε για τουρμπο το πολυ πολυ καπου εκει να αλλαξεις και μια τουρμπινα
linkin Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ? ,..... Προφανως και υπαρχουν. Η προσεκτικη συντηρηση φερνει πολλα χιλιομετρα, πολυ περισσοτερα απο τα 200.000. Το ζήτησαν για δοκιμή από το Top Gear, ή όχι ακόμα; Φιλε μην ειρωνευεσαι, εχω κατι γνωστους στην Γεωργια που θα χαρουν να σε δειρουν!
deesnider Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 εχω κατι γνωστους στην Γεωργια που θα χαρουν να σε δειρουν! Εμένα, εδώ που βρίσκομαι, δε μπορεί να με αγγίξει κανείς, αρχηγέ! Άμα τους μετρήσουμε - τους γνωστούς μας, ε; - οι δικοί μου, βάζω στοίχημα ότι είναι κατά πολύ ισχυρότεροι... ...άσε που - ακόμα και χωρίς γνωστούς, όσο αφορά στο να «με δείρουν» - μάλλον με τη χαρά στο μυαλό θα έμεναν. Πρέπει να μου την πέσουν πολλοί μαζί για να έχουν πιθανότητες.
Dare-Devil Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Απλα αφου το διαβασα σε καποιες πηγες μετα σκεφτικα κιολας οτι ενας κινητας με πολυ μικρο πιστονι βγαζει τα ιδια αλογα με εναν με πολυ ποιο μεγαλο πιστονι λογικο δεν ειναι στα 100.000 και λιγοτερα μην πω να βγαλει καποιο προβλημα ?! Όχι απαραίτητα. Θεωρητικά όσο ποιο πολλά έχει πάνω ένας κινητήρας και όσο πιο πολύ τον pushαρεις με συμπιεστές τόσο πιο μεγάλη πιθανότητα έχει να βγάλει πρόβλημα.Στην πραγματικότητα τα εργοστασιακά μοτέρ είναι μελετημένα να αντέχουν και έχει να κάνει με το πόσο καλή κατασκευή έχει γίνει με τί υλικά κτλ κτλ. (όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος βέβαια) Κατα κανόνα τα σημερινά γερμανικά αμάξια opel και wv έχω ακούσει για πολλά προβλήματα στις εκδόσεις με τούρμπο κυρίως. Αμφιβάλλω αν ένα tsi μοτέρ μπορεί να δουλέψει χωρίς κανένα πρόβλημα τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα μηχανικά πάνω απο 130.000 χλμ. Προσωπικά γερμανικό θα έπαιρνα μόνο αν είχα γεμάτο πορτοφόλι για τυχόν προβλήματα που θα μου βγάλει γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι αν εκτός εγγύησης πάθει μια σοβαρή βλάβη το μοτερ τα γερμανικά τα χρυσοπληρώνεις. Επίσης αν δεν κάνω λάθος δε νομίζω η vw να δίνει πάνω απο 3 χρόνια εγγύηση και επίσης δεν γνωρίζω αν έχουν όριο χιλιομέτρων. Κρατώ μια επιφύλαξη βέβαια. Κάποιοι που αναφέρατε τη συντήρηση: Σωστή συντήρηση γίνεται παντού αρκεί να τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες αλλαγές και συντηρήσεις που αναγράφονται στο book service . Κάποια απο αυτά που αναγράφονται στο bookservice υπο προυποθέσεις δεν χρειάζεται να τα αλλάξεις όταν το αναγράφει ο κατασκευαστής. Το πρόβλημα δέν είναι οι σωστές συντηρήσεις αλλά ο σχεδιασμός αντοχής του μοτέρ. Σίγουρα και ο παράγοντας οδηγός παίζει το ρόλο του στη μακροζωία του μοτέρ. Πολύ δε γνωρίζουν τί ΖΗΜΙΑ προκαλείς στο μοτέρ όταν δεν έχει σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία του και το δουλεύεις πάνω απο 3.000 στροφές. (93 βαθμούς κατα μέσο όρο αλλά αυτό εξαρτάται απο τον κατασκευαστή)
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Επίσης αν δεν κάνω λάθος δε νομίζω η vw να δίνει πάνω απο 3 χρόνια εγγύηση και επίσης δεν γνωρίζω αν έχουν όριο χιλιομέτρων. Κρατώ μια επιφύλαξη βέβαια. δινει 2 και αν δωσεις κανα 500αρικο (μου ειχε παει εμενα ) εχεις αλλα 2 Αμφιβάλλω αν ένα tsi μοτέρ μπορεί να δουλέψει χωρίς κανένα πρόβλημα τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα μηχανικά πάνω απο 130.000 χλμ. αυτο πού ακριβως το βασιζεις ; Κατα κανόνα τα σημερινά γερμανικά αμάξια opel και wv έχω ακούσει για πολλά προβλήματα στις εκδόσεις με τούρμπο κυρίως. προφανως την εποχη που ολα εχουν γινει τουρμπο για τουρμπο θα ακουσεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα