Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια ... Εχω διαβασει καποια σχολια για αυτον τον κινητηρα της Audi πως επιδη ειναι μικρου κιβισμου και βγαζει αρκετα αλογα εχει θεματα γυρω στα 100.000 χιλιομετρα σε διαφορα σημεια του ! Εχει κανεις ιδεα αν αυτο ισχυει ή οχι ?! 

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ?

αλλα ενταξει πλεον η καθε οικογενεια εχει τουλ 2 αυτοκ.αρα τα κμ μοιραζονται...

για να κανεις 100χιλ κμ θες ~7-10χρονια

Δημοσ.

Απλα αφου το διαβασα σε καποιες πηγες μετα σκεφτικα κιολας οτι ενας κινητας με πολυ μικρο πιστονι βγαζει τα ιδια αλογα με εναν με πολυ ποιο μεγαλο πιστονι λογικο δεν ειναι στα 100.000 και λιγοτερα μην πω να βγαλει καποιο προβλημα ?!  

Δημοσ.

νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ?

αλλα ενταξει πλεον η καθε οικογενεια εχει τουλ 2 αυτοκ.αρα τα κμ μοιραζονται...

για να κανεις 100χιλ κμ θες ~7-10χρονια

γιαπωνεζικο δεν ειναι,αλλα 100κ ειναι λιγα οσο σαπιος και να ειναι ο κινητηρας.

αν το προσεχεις και το συντηρεις πιστευω θα φτασει τουλαχιστον τα διπλασια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γιαπωνεζικο δεν ειναι,αλλα 100κ ειναι λιγα οσο σαπιος και να ειναι ο κινητηρας.

αν το προσεχεις και το συντηρεις πιστευω θα φτασει τουλαχιστον τα διπλασια.

 

 

Ετσι....Πηρα της κορης μου ενα με 110.000 χλμ εριξα πανω του 920 ευρω και αλλα 900 για υγραεριο και νομιζω θα κανει αλλα τοσα.

 

edit

 

Νομιζα οτι μιλαμε για το 1.8 με 180 αλλογα turbo που πηρα

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.

γιαπωνεζικο δεν ειναι,αλλα 100κ ειναι λιγα οσο σαπιος και να ειναι ο κινητηρας.

αν το προσεχεις και το συντηρεις πιστευω θα φτασει τουλαχιστον τα διπλασια.

Σιγουρα ειναι ετσι οπως τα λες !! Απλα αυτο παντα με την προηποθεση ο κινητηρας να βγαζει τα απαρετιτα αλογα για τα κυβικα που προσφερει ! 

Δημοσ.

αυτος ο κινητηρας ειναι μονο τουρμπο ή και κομπρεσσορας; 

 

συνηθως στo vag το προβλημα το ειχαν οι τουρμποκομπρεσσορες και τα μικρα 7αρια dsg 

 

διαφορετικα αν προκειται για νεο κινητηρα ειναι πολυ νωρις 



νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ? 

 

 

γιατι να μην υπαρχουν δηλαδη ; με σωστη συντηρηση γινεται 

 

και αν μιλαμε για τουρμπο το πολυ πολυ καπου εκει να αλλαξεις και μια τουρμπινα 

Δημοσ.

νομιζεις πως υπαρχουν πλεον κινητηρες που φτανουν τα 200.000κμ?

,.....

 

Προφανως και υπαρχουν.

Η προσεκτικη συντηρηση φερνει πολλα χιλιομετρα, πολυ περισσοτερα απο τα 200.000.

 

Το ζήτησαν για δοκιμή από το Top Gear, ή όχι ακόμα; :confused:  :confused:  :confused:

 

Φιλε μην ειρωνευεσαι, εχω κατι γνωστους στην Γεωργια που θα χαρουν να σε δειρουν!  :D  :D

Δημοσ.

εχω κατι γνωστους στην Γεωργια που θα χαρουν να σε δειρουν!  :D  :D

 

Εμένα, εδώ που βρίσκομαι, δε μπορεί να με αγγίξει κανείς, αρχηγέ! Άμα τους μετρήσουμε - τους γνωστούς μας, ε; - οι δικοί μου, βάζω στοίχημα ότι είναι κατά πολύ ισχυρότεροι...

 

...άσε που - ακόμα και χωρίς γνωστούς, όσο αφορά στο να «με δείρουν» - μάλλον με τη χαρά στο μυαλό θα έμεναν. Πρέπει να μου την πέσουν πολλοί μαζί για να έχουν πιθανότητες.  :D  :D  :D   

Δημοσ.

Απλα αφου το διαβασα σε καποιες πηγες μετα σκεφτικα κιολας οτι ενας κινητας με πολυ μικρο πιστονι βγαζει τα ιδια αλογα με εναν με πολυ ποιο μεγαλο πιστονι λογικο δεν ειναι στα 100.000 και λιγοτερα μην πω να βγαλει καποιο προβλημα ?!  

Όχι απαραίτητα. Θεωρητικά όσο ποιο πολλά έχει πάνω ένας κινητήρας και όσο πιο πολύ τον pushαρεις με συμπιεστές τόσο πιο μεγάλη πιθανότητα έχει να βγάλει πρόβλημα.Στην πραγματικότητα τα εργοστασιακά μοτέρ είναι μελετημένα να αντέχουν και έχει να κάνει με το πόσο καλή κατασκευή έχει γίνει με τί υλικά κτλ κτλ. (όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος βέβαια) Κατα κανόνα τα σημερινά γερμανικά αμάξια opel και wv έχω ακούσει για πολλά προβλήματα στις εκδόσεις με τούρμπο κυρίως. Αμφιβάλλω αν ένα tsi μοτέρ μπορεί να δουλέψει χωρίς κανένα πρόβλημα τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα μηχανικά πάνω απο 130.000 χλμ. Προσωπικά γερμανικό θα έπαιρνα μόνο αν είχα γεμάτο πορτοφόλι για τυχόν προβλήματα που θα μου βγάλει γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι αν εκτός εγγύησης πάθει μια σοβαρή βλάβη το μοτερ τα γερμανικά τα χρυσοπληρώνεις. Επίσης αν δεν κάνω λάθος δε νομίζω η vw  να δίνει πάνω απο 3 χρόνια εγγύηση και επίσης δεν γνωρίζω αν έχουν όριο χιλιομέτρων. Κρατώ μια επιφύλαξη βέβαια.

 

Κάποιοι που αναφέρατε τη συντήρηση: Σωστή συντήρηση γίνεται παντού αρκεί να τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες αλλαγές και συντηρήσεις που αναγράφονται στο book service . Κάποια απο αυτά που αναγράφονται στο bookservice υπο προυποθέσεις δεν χρειάζεται να τα αλλάξεις όταν το αναγράφει ο κατασκευαστής. Το πρόβλημα δέν είναι οι σωστές συντηρήσεις αλλά ο σχεδιασμός αντοχής του μοτέρ. 

 

Σίγουρα και ο παράγοντας οδηγός παίζει το ρόλο του στη μακροζωία του μοτέρ. Πολύ δε γνωρίζουν τί ΖΗΜΙΑ προκαλείς στο μοτέρ όταν δεν έχει σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία του και το δουλεύεις πάνω απο 3.000 στροφές.  (93 βαθμούς κατα μέσο όρο αλλά αυτό εξαρτάται απο τον κατασκευαστή)

Δημοσ.

  Επίσης αν δεν κάνω λάθος δε νομίζω η vw  να δίνει πάνω απο 3 χρόνια εγγύηση και επίσης δεν γνωρίζω αν έχουν όριο χιλιομέτρων. Κρατώ μια επιφύλαξη βέβαια.

δινει 2 και αν δωσεις κανα 500αρικο (μου ειχε παει εμενα ) εχεις αλλα 2 

 

  Αμφιβάλλω αν ένα tsi μοτέρ μπορεί να δουλέψει χωρίς κανένα πρόβλημα τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα μηχανικά πάνω απο 130.000 χλμ.  

 

αυτο πού ακριβως το βασιζεις ; 

 

  Κατα κανόνα τα σημερινά γερμανικά αμάξια opel και wv έχω ακούσει για πολλά προβλήματα στις εκδόσεις με τούρμπο κυρίως. 

 

προφανως την εποχη που ολα εχουν γινει τουρμπο για τουρμπο θα ακουσεις 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...