ntinosterpsis Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Το λεω απο την αποψη οτι δεν εχει αξιοπιστια ο κινητηρας αυτος.....εχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΛΟΓΙΚΗ αυτο που λεω.Μικρος κυβισμος πολλα αλογα=περισσοτερες πιεσης μεγαλυτερη φθορα... Επισης ΝΤ1G μαλλον θα λες για το Evo...αμα κανεις μια βολτα θα καταλαβεις οτι δεν ειναι λεφτα για πεταμα εξαλλου ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ απο τεχνολογικη αποψη.
qsis Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δηλαδή το μοτέρ του evo δεν πιέζεται; Και σε ο,τι αφορά την τεχνολογία τι το high end έχει; Ένα τσιτωμενο 2λίτρο είναι
linkin Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Το λεω απο την αποψη οτι δεν εχει αξιοπιστια ο κινητηρας αυτος.....εχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΛΟΓΙΚΗ αυτο που λεω.Μικρος κυβισμος πολλα αλογα=περισσοτερες πιεσης μεγαλυτερη φθορα... ..... Αυτο που λες ειχε λογικη πριν 30 χρονια που τα αυτοκινητα φτιαχνονταν απο λιωμενα κουφαρια πλοιων. Την σημερον ημερα, με την τεχνολογια και τα μεταλα που εχουν οι εταιριες μπορουν να κανουν παπαδες. 185 αλογα απο 1.4turbo δεν ειναι και τιποτα το τρομερο. Ολες οι εταιριες εχουν αρχισει και βγαζουν μοτερ 1.4-1.6 με turbo που αποδιδουν κοντα 200 αλογα χαλαρα. Η mitsubishi δηλαδη εχει καλυτερα μεταλα και βγαζει το colt που με πρωτο σταδιο παει 215-220 αλογα απο 1500 κυβικα και δεν κανει κιχ?
ntinosterpsis Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Γιατι τo γυρνατε στη Mitsubishi?δεν μιλησα για εταιρειες αλλα αμα θελετε να μιλησουμε για ποιοτητα μοτερ και μεταλλων ΝΑΙ η Mitsubishi και ολα τα Made in Japan μοτερ αντεχουν.Δες ποσα πριονια γιαπωνεζικα υπαρχουν στα 1400.απο εκει και περα δες και τα tfsi 1,4 με 160 αλογα ποσα προβληματα εβγαλαν. Επισης για να μην λεμε οτι να ναι δεν ειναι το ιδιο ενα διλιτρο μοτερ με ενα 1, 4 οπως δεν ειναι το ιδιο ενα 2 λιτρο με ενα 3 αρι, πιο πολλα κυβικα πιο πολυ ασφαλη βελτιωση.τωρα εχω δει απειρα μικρα γαλλικα γερμανικα γιαπωνεζικα τα οποια στροφαρουν τρελα αλλα δεν βγαζουν δυναμη στο δρομο...
NT1G Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Γιατί πιο πολλά κυβικά πιο καλή βελτίωση; Τι καλύτερο έχει το 3L/385hp με το 2L/260hp, 1,4L/180hp, 1,0L/125hp ;
ntinosterpsis Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Γιατί πιο πολλά κυβικά πιο καλή βελτίωση; Τι καλύτερο έχει το 3L/385hp με το 2L/260hp, 1,4L/180hp, 1,0L/125hp ;ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ....τα περισσοτερα κυβικα σηκωνουν μεγαλητερες τουρμπινες πιεσεις βελτιωσεις.Ποσο δυσκολο ειναι να το κατανοησει καποιος? Τελος παντων ας τα αφησουμε στην ακρη ολα αυτα στην πορεια ολοι θα βγαλουμε τα συμπερασματα μας.
kage Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Η mitsubishi δηλαδη εχει καλυτερα μεταλα και βγαζει το colt που με πρωτο σταδιο παει 215-220 αλογα απο 1500 κυβικα και δεν κανει κιχ? το ralliart με τα 150 αλογα 1500κυβικα παει 215-220????!!!!?? προφανως και καποιος σας δουλευει.ή καποιος δεν ανεφερε το εως 215 αυτα τα αλογα τα πιανουν τα 1.800 με προγραμμα και αν... βγαλε καμμια 10αρια+αλογα και παει και ερχεται.τα αλογα δεν ειναι στραγαλια Η mitsubishi δηλαδη εχει καλυτερα μεταλα και βγαζει το colt που με πρωτο σταδιο παει 215-220 αλογα απο 1500 κυβικα και δεν κανει κιχ?
*Kezar* Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 το ralliart με τα 150 αλογα 1500κυβικα παει 215-220????!!!!?? προφανως και καποιος σας δουλευει.ή καποιος δεν ανεφερε το εως 215 αυτα τα αλογα τα πιανουν τα 1.800 με προγραμμα και αν... βγαλε καμμια 10αρια+αλογα και παει και ερχεται.τα αλογα δεν ειναι στραγαλια χαχαχα 1ο σταδιο colt czt+ralliart 210-215 ευκολα.. και υπαρχουνε πολλα στην πιατσα linkin gt mou murizei οτι εχεις colt?και σε ξερω?
linkin Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Γιατι τo γυρνατε στη Mitsubishi?δεν μιλησα για εταιρειες αλλα αμα θελετε να μιλησουμε για ποιοτητα μοτερ και μεταλλων ΝΑΙ η Mitsubishi και ολα τα Made in Japan μοτερ αντεχουν.Δες ποσα πριονια γιαπωνεζικα υπαρχουν στα 1400.απο εκει και περα δες και τα tfsi 1,4 με 160 αλογα ποσα προβληματα εβγαλαν. Επισης για να μην λεμε οτι να ναι δεν ειναι το ιδιο ενα διλιτρο μοτερ με ενα 1, 4 οπως δεν ειναι το ιδιο ενα 2 λιτρο με ενα 3 αρι, πιο πολλα κυβικα πιο πολυ ασφαλη βελτιωση.τωρα εχω δει απειρα μικρα γαλλικα γερμανικα γιαπωνεζικα τα οποια στροφαρουν τρελα αλλα δεν βγαζουν δυναμη στο δρομο... Eισαι πολυ μπερδεμενος δυστυχως φιλε μου. Τα προβληματα που εχει βγαλει ο 1.4 tfsi δεν εχουν να κανουν επ ουδενι με τις πιεσεις που δουλευει η τουρμπινα. Το οτι τοσα αλογα μπορουν να βγουν με ασφαλεια αποδεικνυεται απο το γεγονος πως ολο και περισσοτερες εταιριες καταφευγουν στην λυση του downsizing τουρμπιζοντας και εχοντας ειδικες αποδοσεις μεγαλυτερες του 110/λιτρο, βλ, fiat,opel,renault κλπ... Μαλλον κατι ξερουν αυτοι παραπανω.... το ralliart με τα 150 αλογα 1500κυβικα παει 215-220????!!!!?? προφανως και καποιος σας δουλευει.ή καποιος δεν ανεφερε το εως 215 αυτα τα αλογα τα πιανουν τα 1.800 με προγραμμα και αν... βγαλε καμμια 10αρια+αλογα και παει και ερχεται.τα αλογα δεν ειναι στραγαλια μετα απο λιγο http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=5 Θεος!!! Πρωτα κραζεις που ειπα οτι βγαζουν 215-220 αλογα και λες οτι καποιος μας δουλευει και υστερα ταπωνεις εσυ τον ιδιο σου τον εαυτο παραθετοντας λινκ οπου αμαξι εβγαλε 211,δηλαδη μολις 4-9 αλογα λιγοτερα απο αυτα που ειπα εγω !!! Πρωτη φορα το βλεπω αυτο. Δηλαδη πιστευεις οτι με λιγη παραπανω πιεση, λιγο καλυτερο καυσιμο ή λιγο πιο φτωχο μιγμα ψιλα δεν βγαινουν 10 παραπανω αλογακια? + Oτι το συγκεκριμενο setup που παρεθεσες στο λινκ εχει κονσερβα προγραμμα κατα πασα πιθανοτητα.... Παρεπιπτοντως, επειδη εχω κολλητο φιλαρακι mod σε club φιλων colt, και εχω παρευρεθει αρκετες φορες σε ομαδικες δυναμομετρησεις του φορουμ τους, ασε να εχω μια ιδεα παραπανω... Αν δεν με πιστευεις κανε εγγραφη σε ενα απο το φορουμ τους και δες τι αλογα βγαινουν απο colt με σωστο πρωτο σταδιο. .... linkin gt mou murizei οτι εχεις colt?και σε ξερω? Δεν εχω colt φιλε μου, ουτε ειχα ποτε. Απλα επειδη εχω οδηγησει πολλες φορες czt (και με big turbo), και εχω πατησει ακομα περισσοτερες με czt ξερω αρκετα καλα τι παιζει.
kage Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 αυτοι στο λινκ για διαφημιση ειπαν για 210 πιο πανω διαβαζα +5-10hp Ποια δυναμομετρα ρε αρχηγε...Τα δυναμομετρα ειναι ΜΟΝΟ για να μετραμε πριν και μετα τις βελτιωσεις. βαριεμαι να αναλυω τα ειδη δυναμομετρησης και ποσο ευκολα αλλαζουν τα νουμερα αναλογα με χειριστη,δυναμομετρο,θερμοκρασια,υγρασια,ανεμιστηρα κτλ αν βαλεις τα αυτοκινητα που δυναμομετρηθηκαν στο ιδιο δυναμομετρο να τρεξουν με τηλεμετρια μαλλον θα μεινουν μαλακες αρκετοι...
ntinosterpsis Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Eισαι πολυ μπερδεμενος δυστυχως φιλε μου. Τα προβληματα που εχει βγαλει ο 1.4 tfsi δεν εχουν να κανουν επ ουδενι με τις πιεσεις που δουλευει η τουρμπινα. Το οτι τοσα αλογα μπορουν να βγουν με ασφαλεια αποδεικνυεται απο το γεγονος πως ολο και περισσοτερες εταιριες καταφευγουν στην λυση του downsizing τουρμπιζοντας και εχοντας ειδικες αποδοσεις μεγαλυτερες του 110/λιτρο, βλ, fiat,opel,renault κλπ... Μαλλον κατι ξερουν αυτοι παραπανω.... Θεος!!! Πρωτα κραζεις που ειπα οτι βγαζουν 215-220 αλογα και λες οτι καποιος μας δουλευει και υστερα ταπωνεις εσυ τον ιδιο σου τον εαυτο παραθετοντας λινκ οπου αμαξι εβγαλε 211,δηλαδη μολις 4-9 αλογα λιγοτερα απο αυτα που ειπα εγω !!! Πρωτη φορα το βλεπω αυτο. Δηλαδη πιστευεις οτι με λιγη παραπανω πιεση, λιγο καλυτερο καυσιμο ή λιγο πιο φτωχο μιγμα ψιλα δεν βγαινουν 10 παραπανω αλογακια? + Oτι το συγκεκριμενο setup που παρεθεσες στο λινκ εχει κονσερβα προγραμμα κατα πασα πιθανοτητα.... Παρεπιπτοντως, επειδη εχω κολλητο φιλαρακι mod σε club φιλων colt, και εχω παρευρεθει αρκετες φορες σε ομαδικες δυναμομετρησεις του φορουμ τους, ασε να εχω μια ιδεα παραπανω... Αν δεν με πιστευεις κανε εγγραφη σε ενα απο το φορουμ τους και δες τι αλογα βγαινουν απο colt με σωστο πρωτο σταδιο. Δεν εχω colt φιλε μου, ουτε ειχα ποτε. Απλα επειδη εχω οδηγησει πολλες φορες czt (και με big turbo), και εχω πατησει ακομα περισσοτερες με czt ξερωκετα καλα τι παιζει. οκ φιλε linkin εσυ ξερεις παω πασο...αυτο που ρωταω ειναι που ειδες να βγαζουν δυναμη κατω? Σπινιαροκουβαδες ειναι ολα αυτα και τι σημαινει που η opel η η fiat κτλ χρησημοποιουν το downsizing?το χρησημοποιουν καθαρα για λογους οικονομιας και ρυππων ασχετα που βγαζουν μια τρελη εκδοση και ολοι νομιζουν οτι θα πιασουν τον παπα απ τα αρχιδια με τα πολλα αλογα και λιγα κυβικα....εδω ειμαστε θα ακουστουν λιγα απο στοματα κατοχων αλλα πολλα απο τους ειδικους της πιατσας.....εξαλλου το τοπικ λεει ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ αρα μαλλον κατι κυκλωφορει στον αερα....
linkin Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 .......Τα δυναμομετρα ειναι ΜΟΝΟ για να μετραμε πριν και μετα τις βελτιωσεις. ι... Ακριβως! Γι αυτο πριν απο μια ομαδικη δυναμομετρηση παντα βαζεις ενα μαμα αυτοκινητο για να δεις τι δειχνει το δυναμομετρο την συγκεκριμενη μερα. Οταν λοιπον ενα μαμα czt βγαζει 153 αλογα και ενα πρωτο σταδιο βγαζει 222 την ιδια μερα τοτε θεωρεις το 222 αξιοπιστο. Τελος παντων, κι εγω δεν περιμενα οτι αυτα τα μικρα μοτερακια θα βγαζαν τοσα αλογα απο πρωτο σταδιο αλλα βγαζουν. Μπες σε ενα απο τα 2 club φιλων czt και θα το δεις κι εσυ, δεν εχω λογο να επιμενω καθως ουτε φιλοιαπωνας ειμαι, ουτε czt εχω. οκ φιλε linkin εσυ ξερεις παω πασο...αυτο που ρωταω ειναι που ειδες να βγαζουν δυναμη κατω? Σπινιαροκουβαδες ειναι ολα αυτα και τι σημαινει που η opel η η fiat κτλ χρησημοποιουν το downsizing? Το αμα βγαζουν την δυναμη κατω ή οχι ειναι εντελως ασχετο. Δεν μιλαμε για μεταδοση εδω, μιλαμε για το κατα ποσο μπορουν να βγουν αλογα απο εναν μικρο κινητηρα. το χρησημοποιουν καθαρα για λογους οικονομιας και ρυππων και επειδη πλεον απο μικρα μοτερ μπορουν να βγαλουν αρκετα αλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ! ασχετα που βγαζουν μια τρελη εκδοση και ολοι νομιζουν οτι θα πιασουν τον παπα απ τα αρχιδια με τα πολλα αλογα και λιγα κυβικα.... ε???? εδω ειμαστε θα ακουστουν λιγα απο στοματα κατοχων αλλα πολλα απο τους ειδικους της πιατσας..... ε???? εξαλλου το τοπικ λεει ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ αρα μαλλον κατι κυκλωφορει στον αερα.... Προφανως και κατι κυκλοφορει. Το συγκεκριμενο μοτερ (ή ιδιας σχεδιασης αν προτιμας) κυκλοφορει εδω και 5 χρονια σε πολλες διαφορετικες εκδοσεις (122,140,160,170,185) και σε πολλα διαφορετικα μοντελα (leon,ibiza,golf,scirocco,eos,fabia rs). Δεν ειναι λογικο λοιπον οταν ενα μοτερ κυκλοφορει σε 50.000 διαφορετικα οχηματα στον δρομο, να ακουστουν περισσοτερα προβληματα απο ενα που εχει πουλησει 500? Ποσοι ξερουν για το λαδακι που καιει με το τσουβαλι ο 2λιτρος της Ρενο(197) που εμπαινε στο κλιο? Ποσοι ξερουν οτι στο εβο λιγο να το "τσιμπησεις" θα πρεπει να αλλαξεις μπιελοβιδες για να μην μπουν σε τροχια τα μπιελοπιστονα παρεα με το καπο? ΚΑΝΕΙΣ! Γιατι αυτα τα μοτερ, περα απο το οτι εχουν πουλησει ελαχιστα (συγκριτικα με τον 1.4tsi ) : α) Περνανε την ζωη τους σε ενα γκαραζ, γραφοντας ελαχιστα χιλιομετρα τον χρονο. β) Εχουν αγοραστει (συνηθως) απο συνηδητοποιημενους ιδιοκτητες που ξερουν τι πηραν. Ο 1.4 tsi ειναι φθηνο μοτερ, καθημερινης χρησης στο οποιο ο καθενας εχει προσβαση. Οταν λοιπον ο 19χρονος πιτσιρικας, που το πιο γρηγορο οχημα που ειχε καβαλησει πριν ηταν το ποδηλατο του, καβαλησει 150 αλογα θα του φανουν λες και οδηγαει 205 T16. Θα το παρει, θα το "σπασει" κρυο και μετα δεν θα το αφησει να κρυωσει γιατι θα πρεπει να το παρκαρει μπροστα απο την καφετερια να το δουν τα ___νια. Μαθετε να αξιολογειτε τα προβληματα και να καταλαβαινετε ποτε ενα προβλημα ειναι πραγματικο, και ποτε προϊον υπερπληροφορησης. Φιλικα. 1
ntinosterpsis Δημοσ. 19 Μαΐου 2013 Δημοσ. 19 Μαΐου 2013 Μαμα μοτερ απο EVO μπιελοβιδες δεν εχω ακουσει να πεταγονται ακομη και σε αστρωτα μοτερ..τουλαχιστον στο Evonet οχι να μου πεις για δισκοπλατο οκ....τωρα οσων αφορα τον tfsi θα σου ελεγα να διαβασεις λιγο στο φορουμ τους να δεις οτι δεν ειχαν μονο πιτσιρικαδες προβλημα αλλα και μεγαλοι ανθρωποι που το εχουν για τη δουλεια τους.Οταν το προβλημα ειναι γνωστο στην VW και δεν μπορουν να το διορθωσουν και βρισκουν ενα εκατομμυριο αλλες αιτιες (παντα φταιει ο οδηγος) τοτε κατι δεν πηγε καλα στην ολη ιστορια της δημιουργιας του μοτερ....μην μιλησω για την ιστορια με το περξβοητο μοτερ της χρονιας που οι δημοσιογραψοι το βγαλαν οτι καλυτερο υπαρχει εδω απλα γελαμε.....τελος παντων μακαρξ οι κατοχοι να μην εχουν τραβηγματα γιατι ειναι κριμα να μην χαιρεσαξ το αμξι σου.
qsis Δημοσ. 19 Μαΐου 2013 Δημοσ. 19 Μαΐου 2013 βασικα το ολο θεμα με το τουρμποκομπρεσσορα (και δε βαζω στην ιδια κατηγορια και τον απλο 122αρη που ειναι μονο τουρμπο ) , ειναι οτι καταργηθηκε αυτο και μονο κατι λεει , οπως και το οτι εχουν ακουστει διαφορα (ασχετως αν οντως πουλουσαν περισσοτερο και ειναι λογικο να ακουγονται περισσοτερο τα προβληματα τους στο ιντερνετ) για παραδειγμα δεν ακουστηκαν τα ιδια για τους 1.8Τ και 2.0Τ που επισης κυκλοφορουν αρκετα , οπως επισης ενα αλλο προβλημα που υπαρχει στο vag ειναι και το μικρο 7αρι dsg το οποιο θεωρω οτι ειναι προβληματικο (εχω φιλο μου που ταλαιπωριεται με αυτο και θα συνεχισει να ταλαιπωριεται ) δεν ακουστηκε το παραμικρο για το 6αρι ή το μεγαλο 7αρι (σε Α4 και βαλε.. ) , για το μικρο 7αρι ομως ακουγονται διαφορα και συμβαινουν διαφορα τωρα οι συγκρισεις με τη mitshubishi δεν εχουν νοημα, ενα evo για παραδειγμα θελει αρκετη συντηρηση και αυτοι που τα παιρνουν ειναι τυποι που προσεχουν περισσοτερο, αλλα αυτοκινητα που απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα