Προς το περιεχόμενο

Tι ισχύει σε μια τέτοια περίπτωση?


rezoma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προχθες αγορασα μια καρτα ανανεωσης για το κινητο μου απο ενα περιπτερο. Η καρτα ηταν σε μορφη χαρτιου που βγαινει απο το μηχανημα. Παω να την βαλω, και μου ελεγε οτι δεν ειναι εγκυρη! 

Πηγα πισω στο περιπτερα και του λεω, αυτη η καρτα δεν ειναι εγκυρη, και οτι θελω να μου δωσεις μια αλλη! Μου λεει αυτο δεν γινεται, και παρε τηλεφωνο την εταιρεια(cosmote,vodafone,wind). Του λεω γιατι να το κανω εγω αυτο, εγω απο εσενα την πληρωσα, παρε εσυ την εταιρεια που εχει το μηχανημα και συνεννοησου μαζι τους.

Σε τετοιες περιπτωσεις τι ισχυει ΝΟΜΙΚΑ? Μου θυμιζει κατι με τις εγγυησεις των μεγαλων αλυσιδων προιοντων τεχνολογιας, που σου λενε με την αποδειξη στον αντιπροσωπο....να βγαλεις ακρη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη καποτε την ειχα παθει και εγω , το καλυτερο και το πιο αμεσο ειναι αυτο που σου ειπε,δηλ παρε τηλ την εταιρεια και θα το τακτοποιησουν αμεσα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη καποτε την ειχα παθει και εγω , το καλυτερο και το πιο αμεσο ειναι αυτο που σου ειπε,δηλ παρε τηλ την εταιρεια και θα το τακτοποιησουν αμεσα....

Δεν διαφωνω οτι το ευκολοτερο ειναι αυτο, απλα νομικα ας πουμε τι ισχυει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασες 3-4 φορές να την περάσεις;Καμιά φορά μαλακίζεται και δεν την δέχεται με την πρώτη.

Μπορείς να δοκιμάσεις να στείλεις τον κωδικό σε μήνυμα.Δεν ξέρω αν γίνεται σε άλλες εταιρίες αλλά cosmote δίνει και αυτή την δυνατότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασες 3-4 φορές να την περάσεις;Καμιά φορά μαλακίζεται και δεν την δέχεται με την πρώτη.

Μπορείς να δοκιμάσεις να στείλεις τον κωδικό σε μήνυμα.Δεν ξέρω αν γίνεται σε άλλες εταιρίες αλλά cosmote δίνει και αυτή την δυνατότητα.

Τελικα λυθηκε το θεμα, απο την εταιρεια περνοντας εγω τηλεφωνο! Απλα ηθελα να μαθω νομικα εγω σαν πελατης τι δικαιωματα εχω απεναντι σε μια τετοια κατασταση! Αντι για καρτα, θα μπορουσε να ηταν κατι αλλο πιο περιπλοκο ας πουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνω οτι το ευκολοτερο ειναι αυτο, απλα νομικα ας πουμε τι ισχυει? 

Κοιτα ο περιπτερας δεν εχει ευθυνη για την καρτα...ετσι την χτυπησε το μαραφετι ετσι στην εδωσε...απο κει και περα ειναι πολιτικη τους τετοια ζητηματα να διεκπεραιώνονται απο το  εκοστοτε customer care ωστε να δικαιολογουν και την υπαρξη του...Νομικα λοιπον πιστευω ειναι καλυμενοι εφοσον μαλιστα σε εξυπηρετουν .... B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ήταν εντάξει ο κωδικός ή τους τον είπες εσύ και στο βάλανε;

Eιχε θεμα ο κωδικος, το ελυσαν αυτοι απο μεσα! 

 

Κοιτα ο περιπτερας δεν εχει ευθυνη για την καρτα...ετσι την χτυπησε το μαραφετι ετσι στην εδωσε...απο κει και περα ειναι πολιτικη τους τετοια ζητηματα να διεκπεραιώνονται απο το  εκοστοτε customer care ωστε να δικαιολογουν και την υπαρξη του...Νομικα λοιπον πιστευω ειναι καλυμενοι εφοσον μαλιστα σε εξυπηρετουν .... B)

Ναι αλλα με την ιδια λογικη, οταν παιρνουμε πχ μια τηλεοραση σφραγισμενη και μετα εχει θεμα, δεν θα επρεπε καν να παμε στο καταστημα που την αγορασαμε, αλλα στον αντιπροσωπο! Ομως ξερω οτι κατι τετοιο δεν ισχυει παντα, υπαρχουν καταστηματα που σου λενε ελα εδω και το κανονιζουμε εμεις, και αλλα(συνηθως μεγαλα) που σου λενε πηγαινε να τα βρεις με τον αντιπροσωπο. 

Εδω στεκομαι εγω....σιγουρα υπαρχει σχετικη νομοθεσια πανω σε αυτο, και καλο θα ειναι να ξερουμε τα δικαιωματα μας, οπως φυσικα και τις υποχρεωσεις μας σαν πελατες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αλλα με την ιδια λογικη, οταν παιρνουμε πχ μια τηλεοραση σφραγισμενη και μετα εχει θεμα, δεν θα επρεπε καν να παμε στο καταστημα που την αγορασαμε, αλλα στον αντιπροσωπο! Ομως ξερω οτι κατι τετοιο δεν ισχυει παντα, υπαρχουν καταστηματα που σου λενε ελα εδω και το κανονιζουμε εμεις, και αλλα(συνηθως μεγαλα) που σου λενε πηγαινε να τα βρεις με τον αντιπροσωπο. 

Εδω στεκομαι εγω....σιγουρα υπαρχει σχετικη νομοθεσια πανω σε αυτο, και καλο θα ειναι να ξερουμε τα δικαιωματα μας, οπως φυσικα και τις υποχρεωσεις μας σαν πελατες. 

Και ο περιπτεράς πώς μπορεί, εφόσον είχες φύγει, να γνωρίζει ότι όντως δε τη χτύπησες; Από την άλλη, τι άλλο να σου κάνει; Να σου κόψει δεύτερη, δωρεάν, κάρτα; Προφανώς σε τέτοια ζητήματα η ευθύνη επιβαρύνει την εκάστοτε εταιρία.

Επεξ/σία από giorgos147
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο περιπτεράς πώς μπορεί, εφόσον είχες φύγει, να γνωρίζει ότι όντως δε τη χτύπησες; Από την άλλη, τι άλλο να σου κάνει; Να σου κόψει δεύτερη, δωρεάν, κάρτα; Προφανώς σε τέτοια ζητήματα η ευθύνη επιβαρύνει και στην εκάστοτε εταιρία.

Aυτα τα μηχανηματα προφανως εχουν ενα κεντρο εξυπηρετησης για ζημιες κλπ, θα μπορουσε να παρει ο ιδιος στο κεντρο και να ρωτησει τι παιζει με την καρτα που το μηχανημα τους εβγαλε ακυρη, και απο εκει και περα πραττει αναλογως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

M'αρεσε το θεμα οπως τεθηκε ομως!

"Θα θελα να ξερω νομικα τι ισχυει και αν εχει ευθυνες ο περιπτερας!"

Δεν ειπα αν εχει νομικες ευθυνες ο περιπτερας, προς θεου! Απλα ρωταω εγω σαν καταναλωτης, ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω για κατι που επρεπε να παρω απο την αρχη σωστα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει γενικα σιγα το πραμα. Παιρνεις τηλ την εταιρεια χωρις χρεωση καν και στο διευθετει εντος 1 λεπτου, οπως και εγινε εν τελει. Τα "ως καταναλωτης", "υποχρεωμενος να τρεχω", "τι ισχυει νομικα", "κανονικα να μου το διευθετησει ο ιδιος ο περιπτερας", μεχρι και το ανοιγμα ολοκληρου τοπικ για να το ψαξεις κλπ κλπ κλπ ειναι καπως overkill για αυτην την περιπτωση "προβληματος"... Οσο δε για το γεγονος οτι επιμενεις να μην κατανοεις οτι ο περιπτερας δεν εχει καμια σχεση/ευθυνη αν το μηχανημα της εταιρειας εβγαλε κουκουρουκου κωδικο, μπορει να μην ειμαι περιπτερας, αλλα δε θα ηθελα να εχω τετοιους πελατες σε οτι κλαδο του εμποριου κι αν δραστηριοποιουμουν...

 

Καμια φορα καλη ειναι και η συνεργασια και προς ωφελος ολων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτα τα μηχανηματα προφανως εχουν ενα κεντρο εξυπηρετησης για ζημιες κλπ, θα μπορουσε να παρει ο ιδιος στο κεντρο και να ρωτησει τι παιζει με την καρτα που το μηχανημα τους εβγαλε ακυρη, και απο εκει και περα πραττει αναλογως!

Μεγάλες απαιτήσεις έχεις από έναν περιπτερά ο οποίος ποιος ξέρει τι κέρδος βγάζει από τη πώληση καρτών. Σιγά μη τους επιβαρύνουν με τέτοιες ευθύνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...