asteri1996 Δημοσ. 8 Μαΐου 2013 Δημοσ. 8 Μαΐου 2013 γνωρίζει κανείς κατά πόσο αληθεύει πως η αφαίρεση του κόφτη στα 50αρια σκούτερ συνεπάγεται μετέπειτα προβλήματα?
Dare-Devil Δημοσ. 9 Μαΐου 2013 Δημοσ. 9 Μαΐου 2013 Σε οτιδήποτε αφαιρέσεις το κόφτη μπορείς ακόμα και να καταστρέψεις ολοκληρωτικά τον κινητήρα. Σε περίπτωση ολικής τροποποίησης για να αυξήσεις την αντοχή του τότε οκ.
nick#18 Δημοσ. 9 Μαΐου 2013 Δημοσ. 9 Μαΐου 2013 50ρι και κοφτης μπορει και να μην πανε μαζι... μηπως απλα αναλαμβανει η τριβη δουλεια και δεν τραβαει? Φυσικα δεν ξερω για τι σκουτερ μιλαμε,,,
Dare-Devil Δημοσ. 9 Μαΐου 2013 Δημοσ. 9 Μαΐου 2013 οτιδήποτε έχει κόφτη απο το εργοστάσιο γιατί κάθε μοτέρ έχει μια Α αντοχή. Συγκεκριμένα μιλάμε για κόφτη στροφών στο στρόφαλο και υπάρχει για να περιορίσει τις περιστροφές του στροφάλου με αποτέλεσμα να περιορίσει τις υψηλές τριβές στα μέταλλα και τις υψηλές καταπονήσεις (δυνάμεις) . Σε αντίθετη περίπτωση αν δεν υπήρχε θα μπορούσε σε σύντομο χρονικό διάστημα το μοτέρ να σπαγε στην κυριολεξία σε τέτοιο βαθμό που δεν αξίζει ή δεν γίνεται να επισκευαστεί.
asteri1996 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Ποιο σκουτερ έχεις?? Το neos της yamaha Σε οτιδήποτε αφαιρέσεις το κόφτη μπορείς ακόμα και να καταστρέψεις ολοκληρωτικά τον κινητήρα. Σε περίπτωση ολικής τροποποίησης για να αυξήσεις την αντοχή του τότε οκ. ε τροποποίηση λογικά για να αυξήσω την ταχύτητα. Πολλοί φίλοι μου το έχουν κάνει απλώς ρωτώ γιατί έχω ακούσει από πολλούς ότι μετά θα σου παρουσιάσει προβλήματα το μηχανάκι
elvisjedi Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 τα καινουρια σχετικα 50αρια στην πλειοψηφια τους δεν εχουν κοφτη για αντοχη του μοτερ αλλα γιατι βαση νομου πλεον η τελικη τους δεν πρεπει να ξεπερνα τα 45κμ
Muchacho Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 τα καινουρια σχετικα 50αρια στην πλειοψηφια τους δεν εχουν κοφτη για αντοχη του μοτερ αλλα γιατι βαση νομου πλεον η τελικη τους δεν πρεπει να ξεπερνα τα 45κμ Πρωτη φορα του ακουω αυτο..
madsc Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Αν μιλάμε για τον κόφτη της ηλεκτρονικής στα κόκκινα του στροφόμετρου, αυτός εξυπηρετεί την μακροζωία και την αξιοπιστία του κινητήρα σου. Αυτόν καλό είναι να μην τον πειράξεις σε όποιο μηχανάκι. Θα αποκομίσεις ελάχιστα σε επιδόσεις και θα χάσεις πάρα πολλά σε αξιοπιστία. Αν μιλάμε για κάποιο άλλο κόφτη, θα πρέπει προσδιόρισεις. /sc
elvisjedi Δημοσ. 25 Μαΐου 2013 Δημοσ. 25 Μαΐου 2013 Πρωτη φορα του ακουω αυτο.. http://roussisdrivingschool.com/index.php/2011-04-26-16-49-29/2011-08-09-14-32-21/50 το γραφει και εδω στην αρχη και με μια αναζητηση θα βρεις σχετικα στοιχεια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα