Swimmer21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Εχασα το εισιτηριο επιστροφης ΚΤΕΛ προς Κομοτηνη.. μπορω να κανω κατι ή αναγκαστικα θα πληρωσω για να κλεισω καινουριο..? Η προσφορα ειναι για το φοιτητικο ειναι 50 ευρω το απλο, και 70 το μετ' επιστροφης.. αλλα εχασα το 2ο εισιτηριο.. εχει κανεις παρομοια εμπειρια?
giorgos147 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Ένα τηλ. στα κτελ πιστεύω αρκεί, αλλά θεωρητικά πας για καινούριο, εφόσον δεν αναγράφει πάνω όνομα ή κάποιον κωδικό ξερωγώ. (λογικά) Η υπηρεσία 14 505 λειτουργεί όλες τις μέρες του χρόνου 24 ώρες το 24ωρο. Αυτοματοποιημένα παρέχονται όλα τα δρομολόγια ανά την Ελλάδα (από πόλη σε πόλη), ενώ όταν ο χρήστης ζητήσει περεταίρω πληροφορίες όπως τιμές εισιτηρίων, κρατήσεις και έκτακτα δρομολόγια συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΤΕΛ το οποίο του παρέχει αυτές τις δυνατότητες.
Swimmer21 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Σε περιπτωση που καποιος παθει οτι επαθα εγω.. και επειδη δεν υπαρχει κατι αναλογο στο ιντερνετ ως απαντηση στο αρχικο μου ερωτημα.. να πω οτι ολα καλα τελικα.. Πηρα τηλεφωνο στα κεντρικα του ΚΤΕΛ και με συνδεσανε με τον αντιπροεδρο οπως μου ειπαν, ο οποιος ηταν παρα πολυ καλος (στεναχωρηθηκε κιολας που εχασα το εισιτηριο) και χωρις καν να εχουν καποιο ονομα μου ωστε να αποδειξω οτι οντως εχω κλεισει εισιτηριο επιστροφης, μου εδωσαν αλλο χωρις να πληρωσω κατι.. το μονο που τους ειπα ηταν ποτε εκανα το ταξιδι για Αθηνα και που περιπου καθομουν, και ειδαν οτι σε εκεινη την θεση ταξιδευε καποιος με φοιτητικο εισιτηριο.. 1
giorgos147 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Τέλος καλό, όλα καλά. Συγχαρητήρια στον, στενοχωρημένο, κύριο αντιπρόεδρο. 3
Swimmer21 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Και συ εδώ πάνω? Τεφατζής? η κοπελα μου.. εγω ελιωσα τοσα χρονια με τον αθλητισμο τις προπονησεις κλπ που δεν αντεχα να παω ΤΕΦΑΑ με τν καμια.. Όταν λες στεναχωρήθηκε; Δηλαδή πως αντέδρασε; Οτι κριμα τα λεφτα, και κατι πρεπει να κανουμε, και ειναι δυσκολες εποχες κλπ δεν το περιμενα..
sphinxgr Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μπράβο του που ασχολήθηκε το παλικάρι! Έπεσες στο 0,00001% Απο μεριάς management κανονικά όλοι οι managers έπρεπε να ακολουθούν αυτή τη βασική αρχή. Ίσως με τα χρόνια πάρουμε κάτι απο τον επαγγελματισμό των χωρών της άλλης μεριάς της Ευρώπης 3
haris_216 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 μπράβο στον TS που μας ενημέρωσε για το τι λύση δόθηκε. μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο για κάποιον που ίσως να βρεθεί στο μέλλον σε παρόμοια περίπτωση. παρατηρώ ότι πολλές φορές (δυστυχώς νομίζω ότι είναι οι περισσότερες) κάποιος ξεκινάει ένα θέμα, ζητάει βοήθεια, γίνεται ολόκληρη συζήτηση και στο τέλος (όταν προφανώς έχει λύσει το θέμα του) δεν γυρνάει εδώ να ενημερώσει τους υπόλοιπους. 2
djcat Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μπράβο στον αντιπρόεδρο! Και στον κολυμβητή για την ενημέρωση 2
MovingShadow Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μια και έχω πιάσει το θέμα Αγγλίας , στην χώρα αυτή θα έπερνες την εξής απάντηση: "You should be more responsible" Πολύ διαδεδομένη ενάντια στους Ελληνες φοιτητές. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα