Pablo_Hasan Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 FilipposMD, on 21 May 2013 - 3:11 PM, said: Θα μπορούσε να υπάρχει ένα ειδικό σχολείο, όπου αντί για 12 χρόνια, η ύλη να καλύπτεται σε 10 ας πούμε. Σιγά την καταπίεση. Έχω στο μυαλό μου αρκετά άτομα που μια χαρά θα τα έβγαζαν πέρα διαβάζοντας μισή ωρίτσα παραπάνω τη μέρα. FilipposMD, on 22 May 2013 - 12:14 AM, said: Ρε παιδιά, εδώ μιλάμε για ιδιοφυίες, όχι για ένα απλά έξυπνο παιδί. Το παλικάρι που στα 12 κάνει διδακτορικά μπορεί να έχει IQ που απέχει από τον μέσο όρο όσο ο μέσος όρος από τον ουρακοτάγκο. Κάπου τα μπερδέυεις, απο την μια έχουμε παιδιά που τρώνε γκάζια απο τους γονείς και απο την άλλη ιδιοφυίες. Αν προκειται για τη δευτερη περιπτωση οι περισσότεροι ειναι αυτοδίδακτοι και δεν περιμένουν απο το σχολείο να μάθουν. για παράδειγμα ο Ramanujan θεωρείται απο τους μεγαλύτερους συγχρονους μαθηματικούς Srinivasa Ramanujan FRS ( 22 December 1887 – 26 April 1920) was an Indian mathematician and autodidact who, with almost no formal training in pure mathematics, made extraordinary contributions to mathematical analysis, number theory,infinite series, and continued fractions. By age 11, he had exhausted the mathematical knowledge of two college students who were lodgers at his home. He was later lent a book on advanced trigonometry written by S. L. Loney. He completely mastered this book by the age of 13 and discovered sophisticated theorems on his own. By 14, he was receiving merit certificates and academic awards which continued throughout his school career and also assisted the school in the logistics of assigning its 1200 students (each with their own needs) to its 35-odd teachers. http://en.wikipedia.org/wiki/Srinivasa_Ramanujan
FilipposMD Δημοσ. 23 Μαΐου 2013 Δημοσ. 23 Μαΐου 2013 Κάπου τα μπερδέυεις, απο την μια έχουμε παιδιά που τρώνε γκάζια απο τους γονείς και απο την άλλη ιδιοφυίες. Αν προκειται για τη δευτερη περιπτωση οι περισσότεροι ειναι αυτοδίδακτοι και δεν περιμένουν απο το σχολείο να μάθουν. Στη 2η περίπτωση αναφερόμουν στις πολύ ειδικές περιπτώσεις (10χρονοι με διδακτορικά). Η πρώτη είναι μια πιο ρεαλιστική πρόταση που αφορά αρκετά περισσότερους. Το παράδειγμα που αναφέρεις δείχνει ότι αν το μυαλό δουλεύει σε τρελές στροφές, ακόμα και στο πιο συνηθισμένο σχολείο αν πηγαίνει κάποιος, δε θα ασχολείται με πόκεμον και μπάλα, αλλά με διαφορικές και με βιβλία. Δεν έχουν όλοι όμως πρόσβαση στη γνώση ούτε όλες οι οικογένειες τη δυνατότητα να στηρίξουν εξωσχολική ενασχόληση. Γιατί λοιπόν να μην τους βοηθάει το επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα;
Pablo_Hasan Δημοσ. 23 Μαΐου 2013 Δημοσ. 23 Μαΐου 2013 στο παράγειγμα που αναφέρερω ο ramanujan δεν πήγε καν πανεπιστήμιο, τα έμαθε μόνος του, αν μίλαμε για τέτοιες ιδιοφυίες θα βρουν την άκρη ούτως ή άλλως μόνοι τους
FarCry Δημοσ. 23 Μαΐου 2013 Δημοσ. 23 Μαΐου 2013 στο παράγειγμα που αναφέρερω ο ramanujan δεν πήγε καν πανεπιστήμιο, τα έμαθε μόνος του, αν μίλαμε για τέτοιες ιδιοφυίες θα βρουν την άκρη ούτως ή άλλως μόνοι τους καλα ας μην τον ανακαλυπτε ο hardy και να τον παει στο cambridge και δε θα τον ηξερε κανεις 1
*nenya* Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Ιδανικό (για μένα): 1) Να μην υπάρχει 'επίσημη εκπαιδευτική γραμμή' από το κράτος. 2) Τα σχολεία (δημόσια-ιδιωτικά) να εκπαιδεύουν τους μαθητές τους με στόχο να μπουν στην συγκεκριμένη σχολή που είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους. Όχι δλδ να παρακολουθούν όοοολοι οι μαθητές Αρχαία, Φυσική κλπ. με το ζόρι ακόμα και αν γουστάρουν να σπουδάσουν κάτι τελείως διαφορετικό στα επόμενα χρόνια. Να υπάρχουν πολλές ελεύθερες επιλογές. Όχι στο σύστημα των πανελληνίων κλπ. Το είδαμε, το δοκιμάσαμε, είδαμε τα σκατά του κλπ.3) ΝΑΙ στο δικαίωμα στο homeschooling. 4) ΝΑΙ στο δικαίωμα του ευφυούς μαθητή να μπορεί να περνάει τάξεις και μαθήματα πιο γρήγορα αντί να βαριέται ώρες ατέλειωτες και να χαραμίζεται το μυαλό του. 5) Κάθε πανεπιστήμιο να έχει τις δικές του εξετάσεις ώστε οι μαθητές να επιλέγουν συνειδητά πού θέλουν να πάνε να δώσουν. (Και όχι να δηλώνουν ένα κατεβατό σχολών και να περνάνε όπου κάτσει.) Το επίπεδο στην εκπαίδευση ΠΡΕΠΕΙ ν'ανέβει επιτέλους! Και ναι, οι πολύ ευφυείς μαθητές να μην είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν 12 χρόνια να τελειώσουν το σχολείο ώστε να ασχοληθούν τελικά με τον κλάδο που τους αρέσει. 1
Praetorianos Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 2) Τα σχολεία (δημόσια-ιδιωτικά) να εκπαιδεύουν τους μαθητές τους με στόχο να μπουν στην συγκεκριμένη σχολή που είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους. Όχι δλδ να παρακολουθούν όοοολοι οι μαθητές Αρχαία, Φυσική κλπ. με το ζόρι ακόμα και αν γουστάρουν να σπουδάσουν κάτι τελείως διαφορετικό στα επόμενα χρόνια.Στα υπολοιπα ναι αλλα το συγκεκριμενο ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ. Αρκετους στουρνους θετικους εχουμε που εχουν βγαλει Λυκειο κι αν τους κλεισεις τον ορθογραφο κανουν δεκα ορθογραφικα καθε τρεις λεξεις. Κι αντιστοιχα θεωρητικους που σε διαιρεση με δεκαδικο η κλασμα χωρις κομπιουτερακι χασκουν. Για να μην παμε σε εξτριμ θεματα του τι μετραει η ταχυτητα φωτος, σωστη δομηση κι αναπτυξη ενος θεματος , τι πολεμησαμε το 40 και απο που βγαινουν τα "πρασινα αλογα". Σφαιρικη παιδεια μεχρι Λυκειο και μετα γινε οπως θελεις, η κοινωνια ομως να κανει το χρεος της να προσπαθησει να σε κανει ανθρωπο. 1
*nenya* Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Μα ρε συ...λίγες φορές είναι που πετυχαίνουμε θεωρητικούς να μην ξέρουν ορθογραφία και θετικούς να κολλάνε σε πραξούλες;;;!! My point is, και τέτοια βασικά πράγματα νά'ναι, αν ο άλλος δεν ενδιαφέρεται/γουστάρει δεν θα τα μάθει ποτέ. Το θέμα της ιστορίας πάλι είναι ΜΕΓΑΛΟ. Ας κάτσουμε λίιιιγο να σκεφτούμε τί απ'όσα μας έμαθε το αγαπητό σχολείο είναι αλήθεια, ψέματα, προπαγάνδα κλπ. Μόνοι μας πρέπει να ξεστραβωθούμε και όχι να περιμένουμε το κράτος να μας πάρει απ'το χεράκι. In other words, ναι και στην αυτομόρφωση!
Praetorianos Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 και όχι να περιμένουμε το κράτος να μας πάρει απ'το χεράκι. In other words, ναι και στην αυτομόρφωση! Ε καλα δεν νομιζω να περιμενεις δημοτικο γυμνασιο ηλικιες να αυτομορφωθουν, εδω αλλοι πανε πανεπιστημιο και το βγαζουν κουτσα κουτσα με φροντιστηρια και "απο ποιο συγγραμα να διαβασουμε καθηγητα". Οσο για το "αν δεν ενδιαφερεται δεν θα μαθει ετσι αλλιως" απαντησα. Τουλαχιστον ας κανει η κοινωνια το χρεος της, αν μη τι αλλο να μην υπαρχει δικαιολογια για τα αυριανα μπετον αρμε. 1
*nenya* Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Δημοσ. 24 Μαΐου 2013 Ναι, περιμένω να αυτομορφωθούν. Και χρέος γονιών και καθηγητών είναι να οδηγούν τα παιδιά στην κριτική σκέψη. Δείξε στο παιδί την αρχή και στη συνέχεια θα βρει τον δρόμο μόνο του. Το θέμα εδώ είναι ότι υπάρχει νοοτροπία βολέματος τόσων πολλών ετών που πλέον είναι απίστευτα δύσκολο ν'αλλάξει! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα