Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχει κανείς αγοράσει xiaomi από το hellasphone?

Στο σάιτ τους αναφέρουν το εξής:

"Με  το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς , για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία . Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται η προσκόμιση  της  απόδειξης   ή  του  τιμολογίου  αγοράς στην αντιπροσωπεία  για την άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης."

Τηλεφωνικά μου είπαν ότι τα xiaomi έχουν ένα χρόνο εγγύηση που καλύπτεται από την αντιπροσωπεία.

Ρώτησα την info quest και μου ότι για προϊόντα που δεν έχουν διατεθεί από συνεργαζόμενα καταστήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης.

 

Ξέρει κανείς τι ισχύει;

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, joe003 είπε

Έχει κανείς αγοράσει xiaomi από το hellasphone?

Στο σάιτ τους αναφέρουν το εξής:

"Με  το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς , για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία . Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται η προσκόμιση  της  απόδειξης   ή  του  τιμολογίου  αγοράς στην αντιπροσωπεία  για την άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης."

Τηλεφωνικά μου είπαν ότι τα xiaomi έχουν ένα χρόνο εγγύηση που καλύπτεται από την αντιπροσωπεία.

Ρώτησα την info quest και μου ότι για προϊόντα που δεν έχουν διατεθεί από συνεργαζόμενα καταστήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης.

Ξέρει κανείς τι ισχύει;

 

Το έχουμε πει ούτε και γω ξέρω πόσες φορές τη ισχύει για τα Xiaomi.

Ψάξε λίγο και θα βρεις άπειρα θέματα.

Δημοσ.

Για το ότι δεν αναλαμβάνει η info quest το ξέρω... Αλλά από την στιγμή που το hellasphone δεν έχει δικό του σέρβις, που απευθύνομαι σε περίπτωση βλάβης; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, joe003 είπε

Για το ότι δεν αναλαμβάνει η info quest το ξέρω... Αλλά από την στιγμή που το hellasphone δεν έχει δικό του σέρβις, που απευθύνομαι σε περίπτωση βλάβης; 

Πολύ απλά στο κατάστημα που το πήρες και αυτό  θα το στείλει Κίνα εφόσον δεν έχει δικό του service ή σε τρίτους.

Η Info Quest αναλαμβάνει μόνο τους επίσημους διανομής που έχουν βέβαια 2 χρόνια εγγύηση.

Τώρα το κάθε Σκρουτζάδικο που λέει ότι έχει επίσημη εγγύηση με 1 χρονο είναι ψέματα.

Μόνο δύο Σκρουτζάδικα ξέρω ότι έχουν 2 χρόνια εγγύηση καταστήματος με δικό τους service που αυτό σημαίνει ότι δεν το στείλουν Κίνα αλλά ούτε και σε τρίτους.

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ.
Στις 5/1/2019 στις 9:56 ΜΜ, madness12 είπε

εχει αναφερθει και σε προηγουμενα μηνυματα....ειναι κλασσικα προβληματα... βεβαιως πολυ υποπτα. Γινεται σε ολους μολις ακουσουν τιμολογιο. Ζητανε τα παντα και βρισκουν αρκετες δικαιολογιες πολλες φορες για να κοψουν την παραγγελια

Έχει καταφέρει κανείς ποτέ να αγοράσει με τιμολόγιο απο αυτούς; Βλέπω σε όλα τα site ένα κατεβατό δικαιολογητικών, και ότι θα πάρει 10 εργάσιμες να γίνει ο έλεγχος (όταν για παράδειγμα στο πλαίσιο την έκπτωση ΦΠΑ την έκαναν άμεσα στο ταμείο) και λέω σιγά μην κάτσω να τα κάνω αυτά. Και φαντάσου στις 10 εργάσιμες να μου πουν δικαιολογίες...

Δημοσ.
11 ώρες πριν, ZAKKWYLDE είπε

Έχει καταφέρει κανείς ποτέ να αγοράσει με τιμολόγιο απο αυτούς; Βλέπω σε όλα τα site ένα κατεβατό δικαιολογητικών, και ότι θα πάρει 10 εργάσιμες να γίνει ο έλεγχος (όταν για παράδειγμα στο πλαίσιο την έκπτωση ΦΠΑ την έκαναν άμεσα στο ταμείο) και λέω σιγά μην κάτσω να τα κάνω αυτά. Και φαντάσου στις 10 εργάσιμες να μου πουν δικαιολογίες...

Ναι αμα εχεις υπομονη θα το παρεις. Αλλα μπορει να παρει 20 μερες +

Δημοσ.

Ειμαι αναμεσα σε honor 8x dual samsung galaxy a7 και huawei mate 20 lite ποιο ειναι καλυτερο απο τα τρια σε αυτα τ λεφτα εχετε να προτεινετε καποια αλλη επιλογη?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/1/2019 στις 10:38 ΜΜ, alatonero είπε

σε πλαίσιο, Κωτσόβολο, public τι παίζει με τιμολόγια; 

εξυπηρετούν κανονικά ή σου βγάζουν την Παναγία όπως οι άλλοι;

Πολύ καλή εξυπηρέτηση από media Mark, μιλώ από προσωπική εμπειρία. 

Επεξ/σία από Thomas_83
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άποψη για το συγκεκριμένο κατάστημα https://www.gadgetaki.eu/

update: πουλάει μόνο χονδρική και μόνο με τιμολόγιο στις τιμές που υπάρχουν μέσα στο site.

Επεξ/σία από d4mage
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 29/1/2019 στις 11:30 ΠΜ, saruman123 είπε

Πολύ απλά στο κατάστημα που το πήρες και αυτό  θα το στείλει Κίνα εφόσον δεν έχει δικό του service ή σε τρίτους.

Η Info Quest αναλαμβάνει μόνο τους επίσημους διανομής που έχουν βέβαια 2 χρόνια εγγύηση.

Τώρα το κάθε Σκρουτζάδικο που λέει ότι έχει επίσημη εγγύηση με 1 χρονο είναι ψέματα.

Μόνο δύο Σκρουτζάδικα ξέρω ότι έχουν 2 χρόνια εγγύηση καταστήματος με δικό τους service που αυτό σημαίνει ότι δεν το στείλουν Κίνα αλλά ούτε και σε τρίτους.

Αν εχεις την καλοσυνη μπορεις να με ενημερωσεις σε ποια αναφερεσαι, ( στειλε μου μηνυμα) αν δεν θες να το γραψεις δημοσια, ευχαριστω!

Δημοσ.
8 ώρες πριν, bsp είπε

Αν εχεις την καλοσυνη μπορεις να με ενημερωσεις σε ποια αναφερεσαι, ( στειλε μου μηνυμα) αν δεν θες να το γραψεις δημοσια, ευχαριστω!

Το Mygad και το YouHou.gr

Δημοσ.

Βλέπω σε μερικά skroutzομάγαζα την αναφορά "EU Blister" δίπλα στον τίτλο του προϊόντος; Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό;

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, kosmasdel είπε

Βλέπω σε μερικά skroutzομάγαζα την αναφορά "EU Blister" δίπλα στον τίτλο του προϊόντος; Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό;

Ευρωπαϊκή συσκευασία.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...