Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας! Σκέφτομαι να αγοράσω κινητό έχω καταλήξει μετά από αρκετό ψάξιμο στο Xiaomi Redmi Note 6 pro ( https://www.skroutz.gr/s/15912019/Xiaomi-Redmi-Note-6-Pro-64GB.html?from=account_favorites ). Θέλω να ρωτήσω αν το έχει κάποιος και αν είναι ευχαριστημένος.. ξέρετε κάποιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ κατάστημα στο σκρουτζ ή και εκτός σκρουτζ, που να δίνει εγγύηση 2 ετών και να είναι αποδεδειγμένα η αυθεντική έκδοση ( Global Version );

Επεξ/σία από ana_ange
  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 ώρες πριν, ana_ange είπε

Καλησπέρα σας! Σκέφτομαι να αγοράσω κινητό έχω καταλήξει μετά από αρκετό ψάξιμο στο Xiaomi Redmi Note 6 pro ( https://www.skroutz.gr/s/15912019/Xiaomi-Redmi-Note-6-Pro-64GB.html?from=account_favorites ). Θέλω να ρωτήσω αν το έχει κάποιος και αν είναι ευχαριστημένος.. ξέρετε κάποιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ κατάστημα στο σκρουτζ ή και εκτός σκρουτζ, που να δίνει εγγύηση 2 ετών και να είναι αποδεδειγμένα η αυθεντική έκδοση ( Global Version );

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; :D 

Δημοσ.
Στις 5/1/2019 στις 8:24 ΜΜ, Twoface είπε

Γιατί σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν και όταν ακούν την λέξη ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ σε γειώνουν όσο πιο διακριτικά γίνεται ; 

Πήρα 2 κινητά με τιμολόγιο πριν 2 μήνες ,απανωτές μέρες απο γνωστό μαγαζί , και αυτή την εβδομάδα μου έχουν κόψει παραγγελία 3 φορές με ένα σωρό μαλακίες για δικαιολογία. 
Μέχρι και βεβαίωση με γνήσιο υπογραφής ότι δεν έχω πάρει κινητό για το 2019 !!! 

Και δεν μιλάμε για ένα μαγαζί αλλά για τα 4 πιο γνωστά ο κάθε ένας με την δικιά του "πολιτική" προσπαθεί να σε διώξει αν θες τιμολόγιο. 
ΦΠΑ απαλλάσσετε ο αγοραστής απο την αγορά του εκείνη την στιγμή δίχως να τρέχεις στο λογιστή σου μετά.
Αλλά γιατί τέτοια αντιμετώπιση ;; 

Εάν κάποιο κατάστημα θέλει να αποφύγει τα τιμολόγια σε κινητά / φορητούς εγώ θα υποψιαζόμουν ότι θέλει να εισπράξει ΦΠΑ (δίνοντας το με απόδειξη και όχι τιμολόγιο) και να μην αποδώσει τελικά το ΦΠΑ στην εφορία. Ενδεχομένως να ανοίγουν την επιχείρηση σε κάποιου άλλου το όνομα που δεν έχει περιουσία και δεν τον νοιάζει εάν θα τον κυνηγάει η εφορία. Άλλο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ. Εάν έχει κάποιος κατάστημα και μπορεί να σκεφτεί άλλο λόγο ας μας τον πει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν κανα 2μηνο(ή 3μηνο, τελος παντων δεν εχει αυτο σημασια) αγορασα για ενα δωρο ενα Xiaomi Redmi 6 απο το plus3.gr(μεσω skroutz.gr) καπου 120 ευρω περιπου και μου ειπαν οτι εχει 1 ετος εγγυηση.
Εγω παραξενευτηκα, αφου ξερω οτι υπαρχει Ευρωπαικος νόμος οτι καθε ηλεκτρονικο προϊόν πρεπει να εχει εγγυηση τουλαχιστον 2 ετη, αλλά δεν το εκανα θεμα γιατι μιλαμε για 120 € και οχι για 300+ € που τοτε θα ζητουσα περαιτερω διευκρινησεις.
Η ερωτηση μου ειναι υπαρχει πραγματι τετοιος νόμος(διοτι ειμαι 100% σιγουρος οτι τον ειχα διαβασει απευθειας απο επισημη πηγη)? Και επισης εαν ναι τοτε πως το Plus3 το δινει με 1 χρονο εγγυηση?

Επεξ/σία από PostHelper
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, PostHelper είπε

Πριν κανα 2μηνο(ή 3μηνο, τελος παντων δεν εχει αυτο σημασια) αγορασα για ενα δωρο ενα Xiaomi Redmi 6 απο το plus3.gr(μεσω skroutz.gr) καπου 120 ευρω περιπου και μου ειπαν οτι εχει 1 ετος εγγυηση.
Εγω παραξενευτηκα, αφου ξερω οτι υπαρχει Ευρωπαικος νόμος οτι καθε ηλεκτρονικο προϊόν πρεπει να εχει εγγυηση τουλαχιστον 2 ετη, αλλά δεν το εκανα θεμα γιατι μιλαμε για 120 € και οχι για 300+ € που τοτε θα ζητουσα περαιτερω διευκρινησεις.
Η ερωτηση μου ειναι υπαρχει πραγματι τετοιος νόμος(διοτι ειμαι 100% σιγουρος οτι τον ειχα διαβασει απευθειας απο επισημη πηγη)? Και επισης εαν ναι τοτε πως το Plus3 το δινει με 1 χρονο εγγυηση?

Στα Xiaomi αν δεν τα πάρεις από τους επίσημους διανομής δεν έχεις διετή επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας που είναι η Info Quest.

Αυτός είναι ο κανονισμός τις Xiaomi και το έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή.

Εδώ είναι και το άρθρο 

 

Επεξ/σία από saruman123
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/1/2019 στις 12:24 ΠΜ, joe003 είπε

Έχει κανείς αγοράσει xiaomi από το hellasphone?

Στο σάιτ τους αναφέρουν το εξής:

"Με  το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς , για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία . Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται η προσκόμιση  της  απόδειξης   ή  του  τιμολογίου  αγοράς στην αντιπροσωπεία  για την άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης."

Τηλεφωνικά μου είπαν ότι τα xiaomi έχουν ένα χρόνο εγγύηση που καλύπτεται από την αντιπροσωπεία.

Ρώτησα την info quest και μου ότι για προϊόντα που δεν έχουν διατεθεί από συνεργαζόμενα καταστήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης.

Ξέρει κανείς τι ισχύει;

 

 

Δημοσ.
Στις 3/3/2019 στις 7:35 ΜΜ, fonsde είπε

κανεις?

Αγόρασα πριν 2 εβδομαδες περιπου ενα Ipad (Με τιμολογιο χωρις αποφορολογηση) την επομενη της καταθεσης παρελαβα. Ευγενικοί και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα με την συσκευή. Βασικό για μενα ήταν επισης η διαθεσιμοτητα ηταν πραγματικη.

Δημοσ.

Καλημέρα/Καλησπέρα,
ήθελα να ρωτήσω γνώμη για το you.gr για αγορά κινητού.
Συγκεκριμένα για το Samsung S10, το οποίο το έχει και σε χαμηλότερη τιμή από άλλα καταστήματα (public, mediamarkt) και με δυνατότητα δόσεων.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, jimis888 είπε

Καλημέρα/Καλησπέρα,
ήθελα να ρωτήσω γνώμη για το you.gr για αγορά κινητού.
Συγκεκριμένα για το Samsung S10, το οποίο το έχει και σε χαμηλότερη τιμή από άλλα καταστήματα (public, mediamarkt) και με δυνατότητα δόσεων.

Αξιόπιστο 100%

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλημερα σε ολους! Μιας και τωρα ξεστραβωθηκα και ειδα οτι υπαρχει θεμα με τα σκρουτζομαγαζα, ηθελα να κανω την εξης παρατηρηση. Οι κριτικες που εχουν τα περισσοτερα και ειναι 5 αστεριων επειδη απλα παρελαβαν την αλλη μερα ενα διαθεσιμο τηλεφωνο απο καποιον που θα βγαλει κερδος απο αυτο δεν ειναι παραπλανητικες για εμας τους ιδιους? Ταλαιπωρουμαι απο το kaizershop εδω και 10 μερες για κινητο LG G6 που εχει προβληματικο software που ΔΕΝ υπαρχει fix απο τον κατασκευαστη και το εχω σε χαρτι του επισημου service ζητωντας αποζημιωση. Δειτε εδω περισσοτερες πληροφοριες για τις τρελες που μου εχουν πει.

 

 

Ψωνισα απο αυτους γιατι ειχαν 500 καλες κριτικες και 2 κακες και λεω οκ θα ειναι. Το ζητουμενο ειναι πως αντιμετωπιζουν τον πελατη οταν υπαρξει προβλημα και οχι πριν πουλησουν, και εγω το εμαθα με τον κακο τροπο. Το θεμα θα το αναλαβει ο συνηγορος του καταναλωτη πλεον.

 

ps Ψαχνω το s10e πλεον που θελω να πιστευω θα ειναι βαρβατο απο καθε τετοια χαζοπροβληματα. Σε καθε περιπτωση θελω να το παρω απο καταστημα που αποτυπωνει το ιδιο τον νομο 2251/1994 και δεν θα πουλαει τρελες αν τυχον προκυψει κατι. Με λιγα λογια σοβαρο σκρουτζομαγαζο υπαρχει?? Το drele και το you βλεπω το αποτυπωνουναλλα εχει κανεις εμπειρια? Ευχαριστω!

Επεξ/σία από cloud13
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Kαλημερα σε ολους! Μιας και τωρα ξεστραβωθηκα και ειδα οτι υπαρχει θεμα με τα σκρουτζομαγαζα, ηθελα να κανω την εξης παρατηρηση. Οι κριτικες που εχουν τα περισσοτερα και ειναι 5 αστεριων επειδη απλα παρελαβαν την αλλη μερα ενα διαθεσιμο τηλεφωνο απο καποιον που θα βγαλει κερδος απο αυτο δεν ειναι παραπλανητικες για εμας τους ιδιους? Ταλαιπωρουμαι απο το kaizershop εδω και 10 μερες για κινητο LG G6 που εχει προβληματικο software που ΔΕΝ υπαρχει fix απο τον κατασκευαστη και το εχω σε χαρτι του επισημου service ζητωντας αποζημιωση. Δειτε εδω περισσοτερες πληροφοριες για τις τρελες που μου εχουν πει.

Ψωνισα απο αυτους γιατι ειχαν 500 καλες κριτικες και 2 κακες και λεω οκ θα ειναι. Το ζητουμενο ειναι πως αντιμετωπιζουν τον πελατη οταν υπαρξει προβλημα και οχι πριν πουλησουν, και εγω το εμαθα με τον κακο τροπο. Το θεμα θα το αναλαβει ο συνηγορος του καταναλωτη πλεον.

ps Ψαχνω το s10e πλεον που θελω να πιστευω θα ειναι βαρβατο απο καθε τετοια χαζοπροβληματα. Σε καθε περιπτωση θελω να το παρω απο καταστημα που αποτυπωνει το ιδιο τον νομο 2251/1994 και δεν θα πουλαει τρελες αν τυχον προκυψει κατι. Με λιγα λογια σοβαρο σκρουτζομαγαζο υπαρχει?? Το drele και το you βλεπω το αποτυπωνουναλλα εχει κανεις εμπειρια? Ευχαριστω!

Στο you σου λέω ότι είναι 1000% αξιόπιστο μιας και έχω πάρει 2 Xiaomi και το ασύρματο σταθερό με κανένα απολύτως πρόβλημα.

Το Drele ξέρω ότι είναι και αυτό αλλά δεν έχω πάρει κάτι  για να σου πω αν είναι 100%.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Στο you σου λέω ότι είναι 1000% αξιόπιστο μιας και έχω πάρει 2 Xiaomi και το ασύρματο σταθερό με κανένα απολύτως πρόβλημα.

Το Drele ξέρω ότι είναι και αυτό αλλά δεν έχω πάρει κάτι  για να σου πω αν είναι 100%.

Αξιοπιστο εννοεις σου ετυχε προβληματικη συσκευη και εγιναν οι διαδικασιες που προβλεπονται ομορφα και ωραια η οτι απλα σου βγηκαν καλα οτι αγορασες? Γιατι το τελευταιο δυστυχως ειναι στατιστικη και τυχη με ολο το σεβασμο. Σε ευχαριστω για την απαντηση!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cloud13 είπε

Αξιοπιστο εννοεις σου ετυχε προβληματικη συσκευη και εγιναν οι διαδικασιες που προβλεπονται ομορφα και ωραια η οτι απλα σου βγηκαν καλα οτι αγορασες? Γιατι το τελευταιο δυστυχως ειναι στατιστικη και τυχη με ολο το σεβασμο. Σε ευχαριστω για την απαντηση!

Μου βγήκαν καλές οι αγορές.

Εε τώρα τύχη δεν μπορείς να το πεις γιατί αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Μου βγήκαν καλές οι αγορές.

Εε τώρα τύχη δεν μπορείς να το πεις γιατί αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα.

Τυχη εννοω να μην πεσεις στο 1-5% των συσκευων που μπορει να βγαλουν προβλημα(και στο οποιο δεν φταιει το μαγαζι), η ακομα χειροτερα στο 1% του 1% που δεν επισκευαζεται και αρα πρεπει να βγαλεις ακρη με το μαγαζι. Ψειριζω τη μαιμου το ξερω αλλα καηκε η γουνα μου με την τελευταια αγορα οποτε καταλαβαινεις..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Τυχη εννοω να μην πεσεις στο 1-5% των συσκευων που μπορει να βγαλουν προβλημα(και στο οποιο δεν φταιει το μαγαζι), η ακομα χειροτερα στο 1% του 1% που δεν επισκευαζεται και αρα πρεπει να βγαλεις ακρη με το μαγαζι. Ψειριζω τη μαιμου το ξερω αλλα καηκε η γουνα μου με την τελευταια αγορα οποτε καταλαβαινεις..

Και σε μεγάλη αλυσίδα να πας και εκεί θα καείς.

Αν είναι να γίνει θα γίνει.

Εγώ παίρνω από συγκεκριμένα Σκρουτζάδικα που έχω αγοράσει και οι αγορές έχουν βγει μέχρι στιγμής καλές.

Τώρα ο καθένας θα σου πει διαφορά καταστήματα και έτσι δεν ξέρω αν σε βοηθήσουμε ή σε κάψουμε..... γιατί μπορεί να γίνει μια στραβή και μετά θα λες "να ο τάδε μου το πρότεινε"

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...