firewalker Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Πάει ο στρατιώτης... RIP. «Αφού δεν πρόσεξε καλά να πάθει»... Με πόνεσε η ραχοκοκαλιά όταν το διάβασα. Σαλόνι τραπεζαρία ένα. Σαν να λέμε «Καλά να πάθουν αυτοί στη Marfin που με απεργία πήγαν για δουλειά» (καταφέραμε να του μπλέξουμε και αυτούς στο θέμα). 16
phanispal Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Έχουμε καταλήξει ότι δεν οφείλεται σε λάθος ενέργεια του; Δε λέω ότι έτσι, είναι, απλά ρωτάω. Το αν έπρεπε να βρίσκεται σε αυτή τη θέση είναι άλλο θέμα. 2
Antwni Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Έχουμε καταλήξει ότι δεν οφείλεται σε λάθος ενέργεια του; Δε λέω ότι έτσι, είναι, απλά ρωτάω. Το αν έπρεπε να βρίσκεται σε αυτή τη θέση είναι άλλο θέμα. Πιστεύεις ότι θα ξεκαθαριστεί το θέμα δηλαδή? Δε νομίζω ότι θα μάθουμε ποτέ...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Ειχε οδηγησει 3 φορες τεθωρακισμενο και του το δωσανε σε ασκηση. 12 τονοι οχημα με ερπυστριες, αντιλαμβανεται ο νους σας ποση πειρα θελει για να οδηγηθει? Οδηγω 10+χρονια και τελευταια τυχαινει να οδηγω και ενα βαν 1700 κιλων και ακομα δεν εχω συνηθισει τα φρεναρισματα (καθοτι πολυ βαρυτερο οχημα απο το ΙΧ μου), σε κανα γερο κατηφορο δε, εχει τυχει να κανω λαθος υπολογισμο και σε φρεναρισμα και σε κρατημα. Και συζηταμε αν ο αλλος στο 12τονο οχημα με τις ερπυστριες που το ξαναοδηγησε αλλες τρεις φορες εκανε λαθος? Πιθανως εκανε λαθος, αλλα αυτο τι σχεση εχει με το ζητημα? Καλα που δε του δωσανε κανενα f-16 να πεταξει, ετσι απλα για διεκπαιρεωθει η ασκηση λογω ελλειψης προσωπικου. Οσο λυπαμαι για το χαμο του νεου, αλλο τοσο εκνευριζομαι που οι ηλιθιοι, ανεγκεφαλοι, ανευθυνοι και καθυστερημενοι καραβαναδες εχουν οργανωσει ετσι το συστημα ωστε να προστατευτουν τον (χοντρο και πλαδαρο) κωλο τους και να μην τιμωρειται ποτε και κανεις για τις δολοφονιες αυτες. 10
phanispal Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Το πράγμα δεν είναι τόσο απλό, επειδή μιλάμε για πεζοναύτη/καταδρομέα. Καλώς ή κακώς, στις Ειδικές Δυνάμεις επικρατεί η λογική ότι δεν υπάρχει κάτι που δε μπορεί να κάνει ο καταδρομέας. Δεν είναι σαν το πεζικό που λέει το τζιτζίκι ο φαντάρος «δεν μπορώ» και ψάχνουν γι' άλλο θύμα. Στις Ειδικές Δυνάμεις αν πεις «δεν μπορώ» η φυλακή είναι σιγουράκι. Δεν είπα ότι ευθύνεται ο άνθρωπος, απλά αναφέρω τη νοοτροπία που επικρατεί. Επίσης, ρώτησα για το πρακτικό του ζητήματος, γιατί είναι διαφορετικό νομίζω να τα έκανε όλα σωστά και το ατύχημα να οφείλεται καθαρά σε πρόβλημα/ανύπαρκτη συντήρηση του οχήματος, και άλλο να έκανε (και) εκείνος λάθος. Όχι ότι θ' άλλαζαν και πολλά, αλλά όπως και να το κάνουμε, στην πρώτη περίπτωση έχει ακόμα λιγότερη ευθύνη. 2
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Το πράγμα δεν είναι τόσο απλό, επειδή μιλάμε για πεζοναύτη/καταδρομέα. Καλώς ή κακώς, στις Ειδικές Δυνάμεις επικρατεί η λογική ότι δεν υπάρχει κάτι που δε μπορεί να κάνει ο καταδρομέας. Δεν είναι σαν το πεζικό που λέει το τζιτζίκι ο φαντάρος «δεν μπορώ» και ψάχνουν γι' άλλο θύμα. Στις Ειδικές Δυνάμεις αν πεις «δεν μπορώ» η φυλακή είναι σιγουράκι. Δεν είπα ότι ευθύνεται ο άνθρωπος, απλά αναφέρω τη νοοτροπία που επικρατεί. Επίσης, ρώτησα για το πρακτικό του ζητήματος, γιατί είναι διαφορετικό νομίζω να τα έκανε όλα σωστά και το ατύχημα να οφείλεται καθαρά σε πρόβλημα/ανύπαρκτη συντήρηση του οχήματος, και άλλο να έκανε εκείνος λάθος. Όχι ότι θ' άλλαζαν και πολλά, αλλά όπως και να το κάνουμε, στην πρώτη περίπτωση έχει ακόμα λιγότερη ευθύνη. Με τη σειρα: Ο φανταρος καλως εκανε και δεν αρνηθηκε, το συστημα ειναι τετοιο που δεν σε αφηνει να αρνηθεις ακομα κι αν αντιλαμβανεσαι οτι η ζωη σου διατρεχει κινδυνο. Αυτο ομως δεν δικαιολογει τον καθε υδροκεφαλο που αποφασιζει να παιζει με τις ζωες αλλων και που το μονο που ξερει ειναι να δινει διαταγες ανευ λογικης σκεψεως. Δευτερον. Η μονη διαφορα στο θεμα αν ηταν κακοσυντηρημενο η αν ηταν μονο λαθος του φανταρου, ειναι οτι στην πρωτη περιπτωση θα πρεπει να λογοδοτησει ΚΑΙ κατωτερος του Δικα (που αποτι λεγεται εδωσε την εντολη να οδηγησει ο 20χρονος το 12τονο). Συνεπως, θεωρω ακομα πιο πιθανο αυτες οι γαματες ΕΔΕ που κανουν μεταξυ τους οι σαπιοι, να βγαλουν υπευθυνο καποιον τεχνικο του ορχου που δεν "διεγνωσε-διορθωσε" το μηχανικο προβλημα, ο οποιος κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι κανας φανταρος κι ετσι θα την βγαλουν καθαρη ολοι οι υπολοιποι αχρηστοι με πρωτο και καλυτερο αυτον που του δωσε το τεθωρακισμενο να το οδηγησει. Καταληγουμε στο οτι ειτε ειχε προβλημα το οχημα, ειτε ηταν οδηγικο λαθος (απολυτα λογικο, ειπαμε τους λογους), ο αυτουργος της δολοφονιας ειναι πρωτα απολα αυτος που εδωσε εντολη να το οδηγησει φανταρος. Ειτε καλοσυντηρημενο, ειτε κακοσυντηρημενο ειναι ΕΓΚΛΗΜΑ η εντολη να το παρει 20 χρονων παιδι σε ασκηση, που ουτε αμαξι δεν ξερει να οδηγαει καλα καλα. ΥΓ. Και η "πλακα" ειναι οτι αυτοι οι ανθρωποι υποτιθεται πως εχουν τα αξιωματα που εχουν γιατι κρινονται ικανοι σε περιπτωση πολεμου να καθοδηγησουν το στρατευμα. Εδω εν καιρω ειρηνης και δεν μπορουν μια ασκηση να κανουν χωρις ανθρωπινες απωλειες... 13
phanispal Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Συμφωνώ, απλά ανέφερα τη διαφορά στη νοοτροπία όταν μιλάμε για Ειδικές Δυνάμεις και καταδρομείς. Φυσικά όταν χάνεται ζωή σε περίοδο ειρήνης, όλα αυτά είναι να 'χαμε να λέγαμε. Επίσης, το ψάρι πάντα βρωμάει απ' το κεφάλι. Έτσι, ο διοικητής που λες ότι έδωσε την εντολή, προφανώς δεν του ήρθε ουρανοκατέβατο, και προφανώς είχε κι αυτός εντολές από κάποιον άλλον που είχε άλλες εντολές, κ.ο.κ.. Και φυσικά έτσι, φτάνουμε στον Πρωθυπουργό και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. 2
sphinxgr Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Για αυτό ο Ράμπος οδηγαγε τα πάντα τέλεια! Αεροπλάνα, ελικόπτερα, υποβρύχια κλπ Είχε περάσει απο ειδικές δυνάμεις στην Ελλάδα.... Κρίμα το παλικάρι. Ήταν φαντάρος και μου ακούγεται λογικό πως δεν έπρεπε να οδηγάει. Επίσης επειδή χτύπησε στο κράσπεδο , μπορεί να κόπηκε η ερπύστρια. Σίγουρα όμως με 2,3 10 φορές δεν μπορείς να οδηγήσει τέτοιο πράμα. Εδώ οδηγάς αυτοκίνητο 20 χρόνια και παίρνεις κάτι λίγο μεγαλύτερο και έχεις θέμα. Πόσο μάλλον με ένα άρμα 500 ετών που ΣΙΓΟΥΡΑ η συντήρηση του το έχει κάνει άπειρες φορές δυσκολότερο στην οδήγηση.
Apoll Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Εννοείς ότι ...χρησιμοποιούνται ακόμα σε κάποια μονάδα τα Μ-48;;; Αυτά (Μ-48/Α5) τα είχαμε στον Έβρο όταν υπηρετούσα εγώ! Για '87-'89 μιλάμε... 1996 στην Λήμνο και Μ8 Greyhound είχαμε από τον ΒΠΠ. Πιθανόν μερικά από αυτά να είχαν φάει και καμμιά ξόφαλτση από κανά Πάνθηρα ή Τίγρη στο Δυτικό Μέτωπο μετά την απόβαση. Τί να πει κανείς. Όσον αφορά τα Μ113, μπορεί να είναι μισού αιώνα, αλλά οι αμερικάνοι ακόμα τα χρησιμοποιούν στους πολέμους τους. Όχι στην πρώτη γραμμή βέβαια, μιας και χρησιμοποιούν ΤΟΜΑ (Μ2 Bradley). Όπως και η Ελλάδα χρησιμοποιεί κατακόρον ΒΜΡ για το ρόλο αυτό. Και αν θέλετε αντικατάσταση αυτών, μάλλον με το Γερμανικό Boxer , πληρώστε τους φόρους σας για να πάνε στην εθνάρχισα Μέργκελ. Και όσον αφορά την εκπαίδευση στην οδήγηση, όταν ήρθε η "απαλλαγή" μας το καλοκαίρι του 1996 στο νησί, ο Δίκας είχε την φαιανή ιδέα να πάρει όσους παλιούς ζήτησαν να παραμείνουν αντί για μετάθεση, τους μετέφερε στον ΕΜΛ και μας εκπαίδευαν επί ένα 9μηνο με τα ΒΜΡ1 σε όλους τους ρόλους του πληρώματος. Και είμασταν απλοί ΠΖ!!!! Οπότε όλα είναι σχετικά. Αυτός που φταίει στην προκειμένη περίπτωση είναι ο Δίκας που παρέβει διαταγή αρχικά για την χρήση έμπειρων ΕΠΟΠ ως οδηγούς. Αλλά δεν μπορεί να φταίει και μόνο αυτός, αν ο άλλος πήγε να κάνει τον μάγκα στον δρόμο (όλοι τον κάναμε με τα τεθωρακισμένα όταν μπορούσαμε και μας δώθηκε η ευκαιρία, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο.......) 1
Pablo_Hasan Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Το πράγμα δεν είναι τόσο απλό, επειδή μιλάμε για πεζοναύτη/καταδρομέα. Καλώς ή κακώς, στις Ειδικές Δυνάμεις επικρατεί η λογική ότι δεν υπάρχει κάτι που δε μπορεί να κάνει ο καταδρομέας. κανονικά θα έπρεπε να είναι ακριβώς το αντίθετο, στις Ειδικές Δυνάμεις πάνε συνήθως οι πιο νέοι στρατιώτες σε σχέση με τα αλλα σώματα/όπλα και συγχρόνως οι πιο αμόρφωτοι... αν και δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το που υπηρετούσε, η ειδικότητες έχουν ίδια διάρκεια/ποιότητα παντού για τους φαντάρους. Έτυχε και ήταν στους πν, αλλα και αλλου να ήταν το ίδιο θα πάθαινε.
Porg Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Θέλει κάπου 2 χρόνια καθημερινής εξάσκησης για να μπορέσεις να πεις ότι μπορείς να οδηγήσεις παπάκι οκ γίνομαι κακός αλλά δεν άντεξα
phanispal Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 κανονικά θα έπρεπε να είναι ακριβώς το αντίθετο, στις Ειδικές Δυνάμεις πάνε συνήθως οι πιο νέοι στρατιώτες σε σχέση με τα αλλα σώματα/όπλα και συγχρόνως οι πιο αμόρφωτοι... αν και δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το που υπηρετούσε, η ειδικότητες έχουν ίδια διάρκεια/ποιότητα παντού για τους φαντάρους. Έτυχε και ήταν στους πν, αλλα και αλλου να ήταν το ίδιο θα πάθαινε. Μάλλον δεν έχεις ακούσει τα συνθήματα που βρωντοφωνάζουν οι καταδρομείς όταν τρέχουν, όπως το «όταν πεθάνω μάνα μου...» 1
Dharmakaya Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Ειχε οδηγησει 3 φορες τεθωρακισμενο και του το δωσανε σε ασκηση. 12 τονοι οχημα με ερπυστριες, αντιλαμβανεται ο νους σας ποση πειρα θελει για να οδηγηθει? Οδηγω 10+χρονια και τελευταια τυχαινει να οδηγω και ενα βαν 1700 κιλων και ακομα δεν εχω συνηθισει τα φρεναρισματα (καθοτι πολυ βαρυτερο οχημα απο το ΙΧ μου), σε κανα γερο κατηφορο δε, εχει τυχει να κανω λαθος υπολογισμο και σε φρεναρισμα και σε κρατημα. Και συζηταμε αν ο αλλος στο 12τονο οχημα με τις ερπυστριες που το ξαναοδηγησε αλλες τρεις φορες εκανε λαθος? Πιθανως εκανε λαθος, αλλα αυτο τι σχεση εχει με το ζητημα? Καλα που δε του δωσανε κανενα f-16 να πεταξει, ετσι απλα για διεκπαιρεωθει η ασκηση λογω ελλειψης προσωπικου. Οσο λυπαμαι για το χαμο του νεου, αλλο τοσο εκνευριζομαι που οι ηλιθιοι, ανεγκεφαλοι, ανευθυνοι και καθυστερημενοι καραβαναδες εχουν οργανωσει ετσι το συστημα ωστε να προστατευτουν τον (χοντρο και πλαδαρο) κωλο τους και να μην τιμωρειται ποτε και κανεις για τις δολοφονιες αυτες. Για το θεμα της οδηγησης, χτυπησες κοκκινα στην υπερβολη. Δε ξερω ποτε αλλαξανε τα πραγματα, αλλα το 97 που ημουν φανταρος τα ερπυστριοφορα τα οδηγουσαν ΜΟΝΟ φανταροι, τουλαχιστον στη μοναδα πυροβολικου που ημουν εγω, αλλα και διπλα ακριβως απο εμας που ειχε τεθωρακισμενα ισχυε το ιδιο. Οδηγουσα Μ-109, το οποιο νομιζω ειναι πολυ μεγαλυτερο (καμμια 25αρα τονους), και σε πληροφορω οτι το να οδηγησεις ενα τετοιο θηριο ειναι πανευκολο. piece of cake. To μονο θεμα ηταν να συνηθισεις τον ογκο του, αλλα τοτε οι οδηγοι μεναμε 2 παραπανω μηνες στο κεντρο και τα οδηγουσαμε πολυ συχνα γι αυτο το λογο. Τα οδηγουσαμε στα βουνα και τα λαγκαδια, που λεει ο λογος, και το να βγει η ερπυστρια ηταν πολυ συνηθισμενο. Το να την ξαναβαλεις ηταν το πακεΤακη. Για το παιδι κριμα και αν ειναι αληθεια οτι το ειχε οδηγησει μονο 3 φορες μαλακια που τον στειλανε σε ασκηση. Αλλα νταξει, αν οντως ισχυουν αυτα που λες για το βανακι, μαλλον εχεις εσυ θεμα με την οδηγηση. . 2
SpirtouLisS Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 καποιος που εχει οδηγησει ή εχει γνωση μπορει να απαντησει ισως αν σπασει η ερπυστρια ενος τεθωρακισμενου τι επιλογες εχεις για να ακινητοποιησεις το οχημα πριν χασεις εντελως τον ελεγχο του λογω του βαρους του? αν σπασει η ερπυστρια η αλλαγη πορειας ειναι αποτομη και στιγμιαια και δε σου δινει τα περιθωρια για αντιδρασεις? σαν να σου σκαει μπροστινο λαστιχο δηλαδη και τρεχεις με 120 οποτε ουσιαστικα εισαι ξεγραμμενος? ή ειναι πιο σταδιακη?οπως το φανταζομαι εγω ισως αν κινουνταν και με καποια ταχυτητα μια πιθανη αποτομη αλλαγη πορειας ισως τον πεταξε εξω απο το δρομο και τουμπαρε πριν προλαβει να αντιδρασει ο φανταρος. υποθεσεις κανω αλλα πιστευω οτι οποιος του εδωσε τετοια ευθυνη του φανταρου ηξερε τις δυνατοτητες του και τις ικανοτητες του στα δυσκολα. την ευθυνη κακως του την εδωσε αλλα αυτο δε δινει αυτοματα την αιτια για το ατυχημα οσο και αν ακουγεται αρμονικα σαν ιστορια.
aris1986 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δε ξερω ποτε αλλαξανε τα πραγματα, αλλα το 97 που ημουν φανταρος τα ερπυστριοφορα τα οδηγουσαν ΜΟΝΟ φανταροι, τουλαχιστον στη μοναδα πυροβολικου που ημουν εγω, αλλα και διπλα ακριβως απο εμας που ειχε τεθωρακισμενα ισχυε το ιδιο. Aπο το 2000 και μετά, εγκαινιαστηκε ο "θεσμός" ων εποπ. Μέχρι πριν ήταν οι ΕΜΘ. Οπότε φυσικά και τα οδηγούσες εσύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα