Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είμαι οδηγός τεθωρακισμένων και δεν γνωρίζω, η λογική μου όμως λέει ότι σταματάω το όχημα για να ελέγξω την βλάβη.

 

Άμα σου φύγει το λάστιχο εσένα από το αυτοκίνητο σταμάτα για να δεις τι έγινε...

  • Like 2
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Φταινε ολοι εκτος του παιδιου.

 

Αν και δεν γνωριζω περι τεθωρακισμενων, γνωριζω ομως την κατασταση που επικρατει..

Στα χαρτια οι εκπαιδευσεις γινονται κανονικα γιατι κλεινουν το ελαχιστο χρονοδιαγραμμα και μόνο (επειδη εκπαιδεύεσαι 4-6 βδομαδες δεν σημαινει οτι ολη αυτη την περιοδο εκανες εκπαιδευση, ομως επειδη εκλεισες 4-6 βδομαδες εισαι ετοιμος).

 

Η θητεία είναι απαράδεκτο να ειναι 9 μηνες, αρκετοι ειναι εναντιον του θεσμου της θητειας..δεκτο, αλλα απο την στιγμη που ειναι υποχρεωτικη θα πρεπει να γινεται σε ικανοποιητικο χρονικο διαστημα για να αποφευγονται δυστυχηματα και σωστα.

Το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχουν οι πολιτικοι, γενικοτερα λογω οτι μειωνουν την θητεια αλλα και την ποιοτητα εκπαιδευσης (Στελεχων και μη) με λιγοτερα κονδυλια καθως και ανυπαρκτα κονδυλια για την συντηρηση του εξοπλισμου (παραυτα απαιτουν να ειναι λειτουργικα, οποτε greek failed patenta).

Οσον αναφορα οτι υπαρχουν μονιμα στελεχη που θα μπορουσαν να το οδηγουν, αυτο δεν ειναι ακριβες...γιατι μπορει απο πισω να ηταν 10 πουλμαν αλλα να μην ειχαν την ειδικοτητα για τον χειρισμο του οχηματος (ουτε την στοιχειώδη).

Γιαυτο σε κληρωτους δινονται οχηματα υποστηριξεως ωστε τα μονιμα στελεχη να καλυπτουν τις αναγκες οχηματων πρωτης γραμμης (τα οποια ειναι πολυπλοκα στον χειρισμο τους).

Μεγαλο μεριδιο ευθυνης εχει ο συντηρητης και ο λοχαγος της διμοιριας συντηρησεως που το οχημα δεν ηταν ορθα ελεγμενο.

 

Να διαβαζω ομως οτι εφταιγε ο φανταρος ειναι απαραδεκτο. Ακομα και λαθος του να ηταν, δεν εφταιγε. Φταιει κατα κύριο λογω πολιτικη ηγεσια και επιμερους στρατιωτικη. (Πλεον οι στρατιωτικοι δεν εχουν καμια εξουσια ακομα και στο στρατο, οτιδηποτε κινηση και να γινει πρεπει να πρωτα να γινει αποδεκτη απο την πολιτικη ηγεσια και κυριως τα χρηματικα).

 

Κριμα το παιδι και μονο, κανενα κεφαλι που θα πεσει, αν και να πεσει δεν θα πεσει το πραγματικα υπαιτιο, γιαυτο και θα συνεχίζονται τετοια θεματα. Γιατι πολυ απλα στα @@ τους ο βιος αυτης της χωρας.

 

Χαραμίστηκε μια ζωή άδικα.

  • Like 4
Δημοσ.

 

offtopic

 

Ξέρω αμόρφωτους που είναι πετυχημένοι στη ζωή τους με τρόπους και αξιοπρέπεια , έχουν τεκμηριωμένο λόγο και επιχειρήματα σε ποικίλα θέματα , και αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες της ζωής με μεγάλη ωριμότητα και όλα αυτά καλύτερα από πολλούς μορφωμένους με πτυχία .

 

Μην στεκόμαστε λοιπόν και μην κρίνουμε τον άλλο από το μορφωτικό του επίπεδο

  • Like 7
Δημοσ.

Άμα σου φύγει το λάστιχο εσένα από το αυτοκίνητο σταμάτα για να δεις τι έγινε...

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, μου έχει συμβεί.  :ph34r:

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι απ' τη στιγμή που κακώς σκοτώθηκε το παιδί, θα έπρεπε να γίνει μεγάλος ντόρος και ο άδικος θάνατός του να γίνει η απαρχή για βελτίωση στον εξοπλισμό και την εκπαίδευση.

 

Εκεί είναι και που θα βρείτε τους πραγματικούς υπαίτιους, δηλαδή σ' εκείνους που δε θα κάνουν τίποτα για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.

 

Επίσης, σχετικά με τις αναφορές στο μορφωτικό επίπεδο των υποψήφιων καταδρομέων, θα συμφωνήσω. Δε βρέθηκα σε μονάδα πεζικού για να μπορώ να συγκρίνω, αλλά η πλειοψηφία στις Ειδικές Δυνάμεις είναι κάτω του μετρίου. Όχι απαραίτητα σε επίπεδο μόρφωσης όμως, όσο σε επίπεδο νοοτροπίας.

Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις, και μάλιστα λαμπρές, απλά λίγες.

 

Βέβαια, και στα πολύ λίγα πάρε-δώσε που είχα με πεζικάριους, πάλι συνάντησα κούτσουρα, δε νομίζω πως μπορεί κάποιος να το αμφισβητήσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε εμάς πήγαινε ανάλογα με τη σειρά.  Ερχόταν η μία τίγκα στους 25-30ρηδες με πτυχία, νορμάλ άτομα, cool.  Ερχόταν η επόμενη με τη σάρα και τη μάρα, πιό λάχανα πεθαίνεις, μπετά εντελώς. Και μετά ξανά από την αρχή.

  • Like 1
Δημοσ.

Φταινε ολοι εκτος του παιδιου.

 

Αν και δεν γνωριζω περι τεθωρακισμενων, γνωριζω ομως την κατασταση που επικρατει..

Στα χαρτια οι εκπαιδευσεις γινονται κανονικα γιατι κλεινουν το ελαχιστο χρονοδιαγραμμα και μόνο (επειδη εκπαιδεύεσαι 4-6 βδομαδες δεν σημαινει οτι ολη αυτη την περιοδο εκανες εκπαιδευση, ομως επειδη εκλεισες 4-6 βδομαδες εισαι ετοιμος).

 

Η θητεία είναι απαράδεκτο να ειναι 9 μηνες, αρκετοι ειναι εναντιον του θεσμου της θητειας..δεκτο, αλλα απο την στιγμη που ειναι υποχρεωτικη θα πρεπει να γινεται σε ικανοποιητικο χρονικο διαστημα για να αποφευγονται δυστυχηματα και σωστα.

 

δηλαδή αν αυξηθει η θητεία, η πιθανοτητα να "φύγει" κάποιος απο ασυντηρητο, παμπαλαιο εξοπλισμό ή απο μαλακισμένη εντολή θα γίνει μικρότερη;

  • Like 2
Δημοσ.

Προφανώς και όχι, γιαυτό έθεσα και το "σωστά", όπως και παρακάτω το θέμα κονδυλίων για την ομαλή λειτουργιά του εν λόγω θεσμού.

Δημοσ.
Ρε παιδιά γράφετε κατεβατά οι περισσότεροι και δεν ξέρετε τί λέτε, χωρίς να έχετε ιδία άποψη και εμπειρία. 

 

Όσοι σας έχουν πει ότι κάποια μλκια έκανε ο τύπος με το παπί (Μ113), γιατί τα έχουν οδηγήσει και ξέρουν, τους κατακρίνετε. 

Άλλοι παρομοιάζουν το σκασμένο λάστιχο με την ερπύστρια κλπ. Για σάπια άρματα 50ετίας κλπ. 

 

Τα "σάπια" γίνωνται ανταλακτικά. Όλα τα παπιά του ΕΣ είναι τουλάχιστον αναβαθμισμένα σε Α1 και σε πολλές μονάδες Α2. 

Τα ίδια άρματα χρησιμοποιεί ο αμερικάνικος στρατός ακόμα και σήμερα σε όλα τα θέατρα επιχειρήσεων. Φυσικά και όχι στην πρώτη γραμμή, όπως ούτε και η Ελλάδα τα έχει για την πρώτη γραμμή. Για αυτό το ρόλο υπάρχουν τα ΤΟΜΑ. (Μ2 οι αμερικάνοι, Λεωνίδας, Κένταυρος, ΒΜΡ η Ελλάδα). 

 

Μλκς με αυτά στο δρόμο, κάναμε όλοι όσοι μας δώθηκε η ευκαιρία. Αλλά είναι πολύ πιο ασφαλή από ένα αμάξι κάνωντας την ίδια μλκ. 

Το να χάσεις ερπύστρια δεν είναι κάτι σημαντικό, ακόμα και στο κατσάβραχο με πολλές μοίρες κλήση και στους δύο άξονες. 

 

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν ο τύπος έχασε ερπύστρια και μετά έφυγε και αναπογύρισε στο ρέμα, η ερπύστρια θα έπρεπε να είναι ψηλά στο δρόμο εκεί που κόπηκε, και όχι κάτω μαζί με το άρμα. Απλή λογική. 

 

Η ερπύστρια δεν βγαίνει οριζόντια αλλά αν κοπεί το άρμα την αναπτύσει καθ όλο το μήκος της (διπλάσιο+ του άρματος), και όταν αυτή τελειώσει και βγει το άρμα με τους τροχούς στο δρόμο μπορείς να χάσεις έλεγχο. Αλλά η ερπύστρια είναι εκεί που έπεσε. Όχι στην χαράδρα μαζί. 

 

Από την στιγμή που κοπεί η ερπύστρια μέχρι να βγει το άρμα με γυμνούς τροχούς, θα πρέπει να είσαι πολύ μλκ για να μην σταματήσεις. και λόγο βάρους τα ΤΘ σταματάτε την στιγμή που κόψεις την μηχανή. Εκτός αν κάνεις καμμια μλκ και είσαι σε καμμια μεγάλη κατηφόρα. 

 

Χάσαμε ερπύστρια στο ΒΜΡ πολλές φορές. Μία από αυτές δυτικά από τις Σαρδές στα κατάβραχα με 11 άτομα μέσα σε άσκηση, υπό κλήση και πηγαίνοντας 40χλμ την ώρα και σούρουπο (9 το βράδυ Αυγουστος). Με το που έσπασε το άρμα σταμάτησε χωρίς να έχει βγει αυτή τελείως και ας ήταν σε περίεργη γωνία. Δεν φύγαμε στην χαράδρα και ούτε το άρμα αναποδογύρισε. 

  • Like 3
Δημοσ.

Το θέμα ρε Apoll είναι ότι τη μαλακία δεν την έκανε επειδή ήταν κάγκουρας. Ελλειπής εκπαίδευση που λαμβάνουμε στη καλύτερη όσοι πάμε στρατό, ήταν η αιτία. Από ΜΟΝΟΣ του ήξερε ότι ΔΕΝ μπορεί να το οδηγήσει.  Ο στρατόκαυλος που του επέβαλε να οδηγήσει φταιεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Είναι δυνατόν να πιέζεις άνθρωπο να οδηγήσει όχημα κα μάλιστα TOMΠ, τεθωρακισμένο δηλαδή, από τη στιγμή που ίδιος ΔΕΝ αισθάνεται ασφαλής; Έχω οδηγήσει ΤΟΜΠ μέσα στον όρχο επειδή εργαζόμουν εκεί στη Κύπρο, υπό την επίβλεψη στελέχους. Είναι εξαιρετικά απλό στη χρήση απλά χρειάζεται να έχεις την αίσθηση κ να μη το φοβάσαι. Μετά το πήραν τα στελέχη και το σκίζανε ,μιλάμε για παντιλίκια μέσα στον όρχο. Εμείς λέγαμε αν γίνει καμια στραβή κ πέσει σε κανα πυλώνα από τα υπόστεγα, θα είχαμε καμια κατάρρευση...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...