Προς το περιεχόμενο

Είναι όντως generational leap η νέα γενιά;


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με ενδιαφέρει η άποψη σας πάνω σε αυτό το θέμα, γιατί γίνεται debate σε διάφορα φόρα -όπως και εδώ-, για το αν η επόμενη γενιά είναι πραγματικά ένα άλμα σε σχέση με την μετάβαση παλαιότερων γενιών, ή απλά ένα upgrade. Έχει ξανασυζηθεί και σε άλλα νήματα, αλλά καλό θα είναι όλες οι απόψεις γι' αυτό το ζήτημα να μαζευτούν εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η αποψη μου ειναι αυτη που ειχα και πριν.(το μονο που εχει αλλαξει ισως ειναι η αποψη για το one,λογο των εξελιξεων)

Ειναι τουλαχιστον ιδιο με παντα το leap,αν οχι μεγαλυτερο.

Θα δειξει η πορεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τεχνικα θεματα δε μπορουμε να πουμε ακομη γιατι η περασμενη γενια μας εδειξε οτι ξεζουμιστηκε.

εβλεπες στην αρχη παιχνιδια του PS360 και ελεγες wow τι γραφικαρες ειναι αυτες σε σχεση με οτι ξεραμε απο PS2/XBOX και φτασαμε τωρα τα γραφικα του πρωτου Uncharted/Halo στα ΠΣ360 να μη "βλεπονται" σε σχεση με αυτα των τελευταιων εκδοσεων. Εδω υπηρχε leap μεσα στην ιδια τη γενια που λεει ο λογος.

Βασικο στο generation leap μεταξυ της 6ης-7ης γενιας ειναι η ελευση της HDTV και του HDMI και αυτο πρεπει να τονιστει γιατι ουσιαστικα το HDMI εκανε την δουλεια. εκει υπηρχε τεραστιο leap. Σε σημειο εγω προσωπικα να μη μπορω να παιξω σε SD mode. Νομιζω τετοιο πραγμα αποκλειεται να υπαρξει ξανα. ισως ναναι και η εντυπωση που δημιουργει στο ματι αυτη η διαφορα στις τηλεορασεις..

Απο κει και περα θα υπαρξει διαφορα τωρα ξανα σιγουρα. ηδη φανηκε απο τα πρωτα δειγματα, αλλα ειναι νωρις ακομη να μιλησουμε αν δεν δουμε καλο κ ολοκληρωμενο gameplay. εγω φωτος κτλπ δεν πιστευω. μονο τι βλεπουν τα ματια μου

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το HD θα συμφωνησω οτι ηταν σημαντικο.

Πολυ μεγαλη η διαφορα στο ματι απο το SD στο 720p,αλλα ηταν και θεμα τηλεορασεων οι οποιες ηταν συνολικα πολυ καλυτερες απο μια crt:P

Τωρα απο τα 720 στα 1080p δεν θα μας φανει τοσο μεγαλη διαφορα.Την εχουμε δει ήδη σε παιχνιδια  που ετρεχαν 1080p και δεν εδειχνε τοσο μεγαλη οσο απο SD σε 720p.

 

Περα απο αυτο που ειναι σημαντικο,προς το παρον βλεπω την ιδια διαφορα,οπως παντα,αλλα ακομα ειναι νωρις.Πλησιαζει και η Ε3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην νομίζετε πως όλα τα παιχνίδια που έλεγαν 1080p έδειχναν καθαρό και γνήσιο 1080p. Είχαμε πολλούς συμβιβασμούς σε αρκετούς τίτλους. Σίγουρα θα υπάρχει διαφορα την οποία όμως θα παρατηρήσουν οι gamers σε κονσόλες κυρίως γιατί next-gen γραφικά έχουμε δει αρκετές φορές σε δυνατά PC (και ακομα πιο περα απο next-gen μην πω :P). Η διαφορά 1080p και 60fps βέβαια είναι χαώδης από την 720p και 30 fps αλλά μακάρι να βάλουν το πρώτο σαν στόχο. Γενικά δεν θέλω να ξαναδώ 720p στην νέα γενιά. Και δεν νομίζω κι όλας να γίνει κάτι τέτοιο. Τα νέα συστήματα είναι αρκετά δυνατά ώστε να τρέχουν τα παιχνίδια σε 1080p. Αρκεί να το συνειδητοποιήσουν αυτό και οι developers και βάλουν ως στόχο στα περισσότερα παιχνίδια το 1080p & 60FPS.

 

Πιστεύω σε λίγους μήνες θα μπορούμε να έχουμε καλύτερη άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ερωτημα σου ειναι σε εντελως λαθος βαση, το θεμα δεν ειναι πιστευω εαν υπαρχει αλμα, που υπαρχει, αλλα εαν μπορουμε να το αντιληφθουμε, η παρακατω εικονα πιστευω το εξηγει απολυτα αυτο που θελω να πω.

J0QR1oV.png

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

To ερωτημα σου ειναι σε εντελως λαθος βαση, το θεμα δεν ειναι πιστευω εαν υπαρχει αλμα, που υπαρχει, αλλα εαν μπορουμε να το αντιληφθουμε, η παρακατω εικονα πιστευω το εξηγει απολυτα αυτο που θελω να πω.

J0QR1oV.png

 

 

To καλυτερο ποστ του thread και αυτο ετοιμαζομουν να γραψω πριν το διαβασω.

Μια εικονα χιλιες λεξεις ομως.

 

Η διαφορα ειναι ή ιδια πανω κατω σε καθε γενια.

Οσο πλησιαζεις ομως προς το τελειο,τοσο μικροτερη φαινεται.Εξακολουθει ομως να ειναι το ιδιο μεγαλη.

Ποσο καλυτερα γραφικα ας πουμε μπορει να εχει η εσωτερικη καμερα απο το GT5.Αντε να παιξεις λιγο με φωτισμους.Σε αριθμο πολυγωνων σχεδον τερματησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ερωτημα σου ειναι σε εντελως λαθος βαση, το θεμα δεν ειναι πιστευω εαν υπαρχει αλμα, που υπαρχει, αλλα εαν μπορουμε να το αντιληφθουμε, η παρακατω εικονα πιστευω το εξηγει απολυτα αυτο που θελω να πω.

J0QR1oV.png

 

 

Σε καθαρή υπολογιστική ισχύ το άλμα είναι τεράστιο, Μιλάμε για 10χ το λιγότερο.

 

Όμως το 720p από μια απόσταση 2-3 μέτρων σε μεγάλη οθόνη (32+) ήταν υπέρ αρκετό για να μπορείς να ευχαριστηθείς gaming.

 

Για αυτό παρότι τα gaming pc ήταν 10 έως 30 φορές ισχυρότερα από τις κονσόλες, ο κόσμος συνέχιζε να παίζει σε αυτές.

 

Έχουμε πιάσει δηλ. το Good Enough.

 

 

That beeing said, η διαφορά ισχύος θα γίνεται εμφανής πέρα από κάθε αμφισβήτηση.

 

Το χειρότερο next-gen παιχνίδι ωφείλει να φαίνεται καλύτερο από το πιο καλοδουλεμένο exclusive της προηγούμενης γενιάς.

 

Τουλάχιστον όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι της εικόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και υπαρχει αλλα δεν θα φαινεται. Εχουμε περασει κατα πολυ τη γραμμη που διαχωριζει το "τεχνικα αρτιο" απο το "θα μπορουσε να ειναι πολυ καλυτερο". Ειχα κανει λογο παλιοτερα οτι η εποχη του PS2 ηταν η πρωτη γενια που περασαμε σε επιπεδο που θα μπορουσαμε να παιξουμε σχεδον τα παντα. Η τελευταια γενια εγινε η γενια που -παιζουμε- τα -παντα- αν το θελησουν. Δεν λεω οτι η επομενη γενια δεν θα μπορουσε να προσφερει κατι παραπανω αλλα η φραση "diminishing returns" ταιριαζει γαντι σε αυτο που θελω να πω.

 

Αυτο που πρεπει να εξελιχθει ειναι απλα τα εργαλεια και οι τροποι συμπιεσης (για τα γραφικα τουλαχιστον) αλλα προσωπικα δεν θελω να δω καλυτερα γραφικα, θελω να δω αλλα πραγματα, θελω να δω καλυτερο σοβαρο A.I., physics εξελιγμενου τυπου (να αναγνωριζουν και βαρος παραδειγμα), colition detection και γενικα οτι νεα τεχνολογια μπορουν να σκαρφιστουν και να εισαγουν σε ενα ηδη αρτιο οπτικα αποτελεσμα. Εκει θα πω οτι εχουμε περασει σε αλλο επιπεδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

To καλυτερο ποστ του thread και αυτο ετοιμαζομουν να γραψω πριν το διαβασω.

Μια εικονα χιλιες λεξεις ομως.

 

Η διαφορα ειναι ή ιδια πανω κατω σε καθε γενια.

Οσο πλησιαζεις ομως προς το τελειο,τοσο μικροτερη φαινεται.Εξακολουθει ομως να ειναι το ιδιο μεγαλη.

Ποσο καλυτερα γραφικα ας πουμε μπορει να εχει η εσωτερικη καμερα απο το GT5.Αντε να παιξεις λιγο με φωτισμους.Σε αριθμο πολυγωνων σχεδον τερματησε.

Ακόμα και τα πολύγωνα έχουν πολύ ζουμί ακόμη, όχι στους κύριους χαρακτήρες τόσο αλλά στο περιβάλλον, εκεί που σου πετάνε ένα  texture 

πάνω σε ένα αντικείμενο για να σου δώσουν την αίσθηση του 3d αντικειμένου ενώ δεν είναι, επίσης οι φωτισμοί παίζουν τεράστιο ρόλο στον ρεαλισμό, έχουν πολύ δρόμο ακόμα. Κάντε μια σύγκριση in game γραφικών με τον πραγματικό κόσμο για να δείτε τι περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν.  :-D  Επίσης πρέπει να δώσουν βάρος και σε Α.Ι., physics όπως αναφέρθηκε ήδη. Γενικά υπάρχουν "τρελά" περιθώρια βελτίωσης ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστέυω ειναι τεράστιο το άλμα, κάνετε το λάθος και συγκρίνεται το άλμα αναμεταξύ end titles μιας ξεζουμισμένης γενιάς 7-8 ετών με Launch titles μιας άλλης. αν θέλετε να κάνετε σύγκριση πάρτε launch titles του Xbox360-ps3 και συγκρίνετε τα με το killzone shadow fall καμία σχέση, τώρα είναι ίση η διαφορά με xbox launch title με xbox360 ? για μένα ναι, αν σκεφτείτε οτι μιλάμε και για transition σε hdmi αναλύσεις,δείτε π.χ το ninja gaiden του xbox ,απίστευτα γραφικά, σίγουρα όσοι θυμούνται last gen σκέφτονται το Ps2 αλλα το Ps2 ¨ηταν η πιο αδύναμη κονσόλα της γενιάς, με τα ίδια σκεπτικά συγκρίνετε το wii με το ps4 ,καμία σχέση...

 

ένα έχω να πω ,με το συγκεκριμένο Hardware θα δούμε παπάδες σε 4-5-6χρόνια για consoles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ακόμα και τα πολύγωνα έχουν πολύ ζουμί ακόμη, όχι στους κύριους χαρακτήρες τόσο αλλά στο περιβάλλον, εκεί που σου πετάνε ένα  texture 

πάνω σε ένα αντικείμενο για να σου δώσουν την αίσθηση του 3d αντικειμένου ενώ δεν είναι, επίσης οι φωτισμοί παίζουν τεράστιο ρόλο στον ρεαλισμό, έχουν πολύ δρόμο ακόμα. Κάντε μια σύγκριση in game γραφικών με τον πραγματικό κόσμο για να δείτε τι περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν.  :-D  Επίσης πρέπει να δώσουν βάρος και σε Α.Ι., physics όπως αναφέρθηκε ήδη. Γενικά υπάρχουν "τρελά" περιθώρια βελτίωσης ακόμα. 

 

Καλα σιγουρα υπαρχουν πολλααα περιθωρια.Δεν ειπε κανεις κατι τετοιο.

Απλα οσο προχωραμε τοσο λιγοτερο θα φαινονται οι διαφορες(σε συγκριση με παλιοτερα παντα),αλλα θα υπαρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...