Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
shine

ερώτηση για εγγύηση προϊόντος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πριν 3 μήνες αγόρασα ένα κινητό από γνωστή αλυσίδα.

σήμερα τα έπαιξε η οθόνη. οπότε το πάω πίσω να το δούνε.

έχει εγγύηση 2 έτη.

 

επειδή το αγόρασα από κατάστημα άλλης πόλης δε νομίζω να έχω πρόβλημα.

 

αυτό που με απασχολεί είναι μη μου πούνε να το στείλω εγώ στην αντιπροσωπία;

κανονικά είναι υποχρεωμένοι να το στείλουν αυτοί;

 

δε θα είχα πρόβλημα να το στείλω εγώ μιας και πιστεύω θα τελείωνα γρηγορότερα.

το θέμα είναι ότι η αξία του κινητού είναι πολύ μικρή και δεν αξιζει.

 

με ένα άλλο κινητό που είχα αγοράσει από άλλο γνωστό κατάστημα, όταν το πήγα πίσω επειδή είχε πρόβλημα μου είπαν να το στείλω εγώ στην αντιπροσωπία.

είχα δώσει και 15-20€ για το courier.

 

απλά θέλω να ξέρω αν είναι υποχρεωμένοι να δεχθούν το κινητό στο κατάστημα.

η αξία του είναι μικρή και δεν έχω σκοπό να πληρώσω μεταφορικά. καλύτερα να το πετάξω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι υποχρεωμένοι απο το νόμο να το στείλουν αυτοί. Βέβαια λένε την καραμέλα «Ξέρετε αν το κάνουμε εμείς μπορεί να αργήσει πάνω απο μήνα» οποτε οι περισσότεροι πελάτες κάνουν πίσω. Επίσης ο νόμος λεει (στο περίπου γιατί δεν το θυμάμαι καλα) οτι αν καθυστερήσει για «εύλογο» διάστημα πρέπει να σου δώσουν συσκευή αντικατάστασης.

 

Η νομοθεσία υπάρχει σε παλιοτερες συζητήσεις στο insomnia.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.