Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
Plug

nikon d5200 και τιμη.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρήκα μια τιμη 680 μαζι με 18-55 φακο,να την πάρω ή ξέρετε καμιά ακρη που μπορεί να μου κανει καλύτερη,μιας και θα τα σκάσω ντούκου;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγες απο το μαγαζι?ή ειναι τιμη νετ?γιατι με το παστο στο χερι ολο και καλυτερη τιμη θα πετυχεις.....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας φίλος φωτογράφος μου την έκανε, καινούρια, με απόδειξη κ 2 χρονια εγγύηση.

Υπάρχει κάποιο κατάστημα, στο οποίο θα μπορούσα να ψαχτω για καλύτερη;

Είναι λίγο βλαμμένο αυτό που ζητάω, απλά 700€ δε δίνονται τόσο εύκολα..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω θα ήταν καλύτερα να την πάρεις με τον 18-105 φακό,διότι είναι πιο allaround.

δεν διαφωνώ αλλα ανεβαίνει πολύ...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 18-105 πάσχει από τα προβλήματα που πλήττουν τους περισσότερους all around φακούς. Στερείται ποιοτικά παρουσιάζοντας μεγαλύτερες παραμορφώσεις και μικρότερη οξύτητα, στα αντίστοιχα 18-55mm του απλού kit φακού. Ταυτόχρονα, από φωτογραφίες, οι επιδώσεις του από 56mm έως τα 105 δεν είναι και κάτι το συνταρακτικό. Έχει και εκεί τα θεματάκια του. Κάτι αντίστοιχο παίζει και με τον 18-135 της Canon. Είναι κρίμα να δώσει τόσα λεφτά έτσι.

 

Όσον αφορά το σώμα, να ρωτήσω αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σε τράβηξε οπωσδήποτε στην D5200; Δηλαδή, την D5100 για παράδειγμα την βρίσκεις από €550 σε σχετικά επώνυμα καταστήματα, χωρίς να είναι γνωστός σου ο πολητής. Η μοναδική σοβαρή διαφορά τους, (κατά την άποψή μου) είναι ότι η 5200 έχει καλύτερο AutoFocus. Τα ειπλέον MP ενδέχεται να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα διορθώνουν. (Προς αποφυγή παρεξήγησης, ξέρω ότι η D5200 έχει Wi-Fi, GPS, στερεοφωνικό μικρόφωνο και δυνατότητα 1080p στα 60 καρέ αντί των 30 της 5100. Αναφέρομαι σε πράγματα που τις διαφοροποιούν ως προς την φωτογραφία.)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην αρχη πήγαινα για 5100 αλλά μολις είδα τα στερεοφωνικά κλπ,ειπα δε βαριέσαι,ας δωσω λιγα παραπάνω να την έχω για οσο κρατήσει....η 5100 τραβαει εξαιρετικό βίντεο αλλα χάνει στον ήχο πολύ...

Ο 18-105 πάσχει από τα προβλήματα που πλήττουν τους περισσότερους all around φακούς. Στερείται ποιοτικά παρουσιάζοντας μεγαλύτερες παραμορφώσεις και μικρότερη οξύτητα, στα αντίστοιχα 18-55mm του απλού kit φακού. Ταυτόχρονα, από φωτογραφίες, οι επιδώσεις του από 56mm έως τα 105 δεν είναι και κάτι το συνταρακτικό. Έχει και εκεί τα θεματάκια του. Κάτι αντίστοιχο παίζει και με τον 18-135 της Canon. Είναι κρίμα να δώσει τόσα λεφτά έτσι.

 

Όσον αφορά το σώμα, να ρωτήσω αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σε τράβηξε οπωσδήποτε στην D5200; Δηλαδή, την D5100 για παράδειγμα την βρίσκεις από €550 σε σχετικά επώνυμα καταστήματα, χωρίς να είναι γνωστός σου ο πολητής. Η μοναδική σοβαρή διαφορά τους, (κατά την άποψή μου) είναι ότι η 5200 έχει καλύτερο AutoFocus. Τα ειπλέον MP ενδέχεται να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα διορθώνουν. (Προς αποφυγή παρεξήγησης, ξέρω ότι η D5200 έχει Wi-Fi, GPS, στερεοφωνικό μικρόφωνο και δυνατότητα 1080p στα 60 καρέ αντί των 30 της 5100. Αναφέρομαι σε πράγματα που τις διαφοροποιούν ως προς την φωτογραφία.)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη μεριά η D5100 δέχεται και εξωτερικό μικρόφωνο, στερεοφωνικό, το οποίο, εκτός κι αν ξεφύγεις πολύ άσχημα θα σου έρθει λιγότερο από την διαφορά τιμής της από την D5200. Της Nikon το ΜΕ-1 στο Amazon για 80κάτι λίρες και βρίσκεις από τρίτους κατασκευαστές με κλάσμα αυτών των χρημάτων.

 

Και τη διαφορά τη βάζεις προς έναν prime να χαρείς :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 18-105 πάσχει από τα προβλήματα που πλήττουν τους περισσότερους all around φακούς. Στερείται ποιοτικά παρουσιάζοντας μεγαλύτερες παραμορφώσεις και μικρότερη οξύτητα, στα αντίστοιχα 18-55mm του απλού kit φακού. Ταυτόχρονα, από φωτογραφίες, οι επιδώσεις του από 56mm έως τα 105 δεν είναι και κάτι το συνταρακτικό. Έχει και εκεί τα θεματάκια του. Κάτι αντίστοιχο παίζει και με τον 18-135 της Canon. Είναι κρίμα να δώσει τόσα λεφτά έτσι.

 

 

 

Από 18 μέχρι 50 ο 18-105 είναι καλύτερος και από εκεί και πάνω απλά ο 18-55 δεν έχει ποιο πάνω

 

Link.png Site: http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/632-nikkor18553556vr?start=1">Photozone.de Nikon 18-55

Link.png Site: http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/634-nikkor181053556vr?start=1">Photozone.de Nikon 18-105

 

τώρα για την canon δεν γνωρίζω τι παίζει αλλά who gives a fuck.

 

Βάζω Link από photozone.de γιατί δεν προμηθεύεται φακούς από τις εταιρίες που θα είναι cherry picked

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς αρκετός κόσμος δίνει τουλάχιστον ένα fuck για την Canon. Επίσης, αρκετοί από αυτούς, φαντάζομαι, θα έχουν τη διορατικότητα να καταλαβαίνουν ότι οι kit φακοί των περισσοτέρων εταιριών θα έχουν ανάλογες ελλείψεις/περιορισμούς. Εξ'άλλου αυτό εννοούσα αναφέροντας τον 18-135 της Canon.

 

Πέραν τούτου, νομίζω ότι και από τα νούμερα και τα συγκριτικά της photozone.de φαίνεται ότι οι φακοί είναι απείρως συγκρίσιμοι μέχρι τα 50mm. Και αν δεν σου αρέσει και το CA, τρώει και φόλα ο 18-135. Από την άλλη μεριά, εκεί φαίνεται και εμπράκτος η μετριώτητα του στις πιο μακρινές εστιακές αποστάσεις. Κάνει και τα διπλάσια λεφτά από τον 18-55. Είναι λίγο καλύτερος στα 18-55 σε κάποια θέματα και είναι μια σχετικά αδιάφορη κατάσταση ως τα 105mm. Αν είναι έτσι, ας πάρει και έναν 55-200. Έτσι θα του περισσεύουν και 95mm που δεν θα είχε με τον 18-105 ή 145mm από τον 18-55.

 

Νομίζω ότι, εν γένει, το θετικό των kit φακών ανέκαθεν ήταν η σχέση τιμής απόδωσης. Ο 18-55 στα λεφτά του είναι εξαιρετικός. Και που γράφουν και που έχω παίξει με αυτόν. Ο 18-105 που έχει πέσει στα χέρια φίλου μου (και, κατ' επέκταση, σε εμένα) ήταν σζετικά λασπέ στις γωνίες του. Έχει γυρίσει και στην Nikon για αυτό το λόγο και του τον επιστρέψανε ως είχε. Μπορεί να ήταν δις άτυχος. Τον πούλησε και δούλευε με τον 18-55 και μετέπειτα τους primes και ήταν μια χαρά ικανοποιημένος. Είμαι λοιπόν και λίγο προκατειλλημένος αλλά 18-55 για τα μπάζα ακόμα δεν έχω βρει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από 18 μέχρι 50 ο 18-105 είναι καλύτερος και από εκεί και πάνω απλά ο 18-55 δεν έχει ποιο πάνω

 

Link.png Site: http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/632-nikkor18553556vr?start=1">Photozone.de Nikon 18-55

Link.png Site: http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/634-nikkor181053556vr?start=1">Photozone.de Nikon 18-105

 

τώρα για την canon δεν γνωρίζω τι παίζει αλλά who gives a fuck.

 

Βάζω Link από photozone.de γιατί δεν προμηθεύεται φακούς από τις εταιρίες που θα είναι cherry picked

Nickelodeon κι εγώ στο λινκ τον βλέπω χειρότερο τον 18-105 και σε distortion και σε βινιέτα και σε CA. Μόνο σε resolution είναι λίιιγο καλύτερος, αλλά είναι λογικό γιατί το long end του 18-55 είναι η μέση του 18-105. Σε κάθε περίπτωση αυτά είναι νούμερα. Ο κάθε φακός έχει τα θέματά του και ο κάθε φακός έχει φανταστικές φωτογραφίες στο ενεργητικό του από χρήστες. Και για τους αρχάριους στους οποίους απευθύνονται οι φακοί, δεν έχει και πολλή σημασία.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά ειλικρινά τώρα ποιος ασχολείται με distortion βινιετάρισμα και CA σε αυτήν την κατηγορία τιμής και αυτό το εύρος ζοομ. Και αν κάποιος καίγεται μπορεί πολύ εύκολα να τα διορθώσει - άσε που το Nicon Captur NX τα διορθώνει αυτόματα πλέων τουλάχιστον όσον αφορά παραμόρφωση και CA, το βινιετάρισμα θέλει ένα κλικ παραπάνω.

 

Επιπλέον παραμόρφωση και βινιετάρισμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν δημιουργικά προς όφελος του τελικού αποτελέσματος.

Διαβάζει κάποιος που προσπαθεί να πάρει απόφαση που να ακουμπήσει τα λίγα του ευρώ για βινιετάρισμα και τρελαίνετε, παραμόρφωση απαπαπαπα.

 

jackie-chan-wtf-face-meme-i9.jpg

 

Το μόνο που βαράει άσχημα στο μάτι σε μια φωτογραφία είναι η Cromatick Aboration

 (CA) η οποία στον ψηφιακό κόσμο διορθώνετε πανεύκολα, στο φιλμ ήταν θάνατος αλλά πλέων είναι ασήμαντη.

 

Υ.Γ.

Εγώ τον 18-105 κάτω από τον Ελληνικό ήλιο θα τον χρησιμοποιούσα με f/5.6- f/8 μονίμως σε Aparture Priority και άντε γεια. Αν θέλεις παιχνίδια με το σκοτάδι σε ζοομ φακό πάρε τρίποδα ή ετοιμάσου για χιλιαρικάκι και βάλε. Αλλά και τον 18-55 με τον ίδιο τρόπο θα τον χρησιμοποιούσα όπως αλώστε χρησιμοποίησα τον παλιό 18-55 για χρόνια.

Επεξ/σία από nickelodeon

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ειλικρινά τώρα ποιος ασχολείται με distortion βινιετάρισμα και CA σε αυτήν την κατηγορία τιμής και αυτό το εύρος ζοομ.

Καλά μην τρελαίνεσαι εσύ τα πόσταρες :P . Κουβέντα να γίνεται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.