Προς το περιεχόμενο
SPANK

Παρουσίαση της πρώτης ψύκτρας με τεχνολογία Ενεργής Ακύρωσης Θορύβου (ANC)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει και σε άλλους τομείς, π.χ. κάνουν δοκιμές στην Ιαπωνία να το εφαρμόσουν και στα αυτοκίνητα, στον Λευκό Οίκο στο χώρο του προεδρικού γραφείου υπάρχει αυτό το σύστημα και έτσι και στις δύο περιπτώσεις δεν ακούς καθόλου εξωτερικούς θορύβους.

Χαίρομαι που εδραιώνεται όλο και περισσότερο αυτό το σύστημα. Εξέλιξη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα ήταν να εφαρμοστεί κάτι ανάλογο σε ανεμιστήρες καρτών γραφικών που κάνουν θόρυβο λές και περνάει τρακτέρ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχμ..

 

 

Βασικά, πλην ενός post στην πρώτη σελίδα όλα τα άλλα είναι από ανθρώπους εντελώς μα παντελώς άσχετους με το active noise control. Και αυτό χωρίς να πιάσω τα post σχετικά με τα μικρόφωνα... LOL. 

 

Για την ακρίβεια, το ANC εφαρμόζεται στην βιομηχανία πάνω από 10ετία.

 

Στα αμάξια υπήρχε μία συζήτηση να εφαρμοστεί από την Maserati και αυτή η συζήτηση γινόταν/γίνεται στην ΕΥΡΩΠΗ. 

 

Εφαρμόζεται σε πιλοτήρια. 

 

Μέχρι και ακουστικά (εμπορικά) υπάρχουν με ANC (αναφέρθηκε σε προηγούμενο post). 

 

 

 

Το τι σήμα θα παραχθεί είναι το ελάχιστο που απασχολεί όσους ασχολούνται με το πεδίο. Υπάρχουν αρκετά πιο σημαντικά θέμα, όπως η ευστάθεια/σταθερότητα του συστήματος για το ANC (το φίλτρο στην ουσία). 

 

 

Δεν είναι και τόσο σημαντική είδηση... πέρα από το ότι έγινε εφαρμογή του ANC σε ένα τόσο μικρό σύστημα. Έχω απορία για το τελικό αποτέλεσμα όπως και το τι rig είχαν για να το μετρήσουν/κάνουν demo. 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία!! Αλλά αργεί πολύ να έρθει! :(

 

Με το που είδα το post, είπα επιτέλους να η ψύκτρα που θα αγοράσω! Και αποτελεσματική για OC αλλά και αθόρυβη, δηλαδή τέλεια!! Αλλά μετά είδα για το 2014 και ξενέρωσα..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που έχω χτίσει ένα πρακτικά αθόρυβο pc εδώ και χρόνια που δεν το άκουγα όταν κοιμόμουν δίπλα του το βράδυ και το άφηνα ανοιχτό, χρησιμοποίησα:

  • Τεράστια CPU ψήκτρα με έλα χαμηλής ταχύτητας ανεμιστήρα 800-1000 rpm
  • Passive cooling gpu 6850 (της κάρφωσα έναν παρόμοιο ανεμιστήρα)
  • Sillent PSU που σε χαμηλό φορτίο είναι σαν να μην υπάρχει
  • 5.25 HDD Case που του έβαλα έναν green wd και του μηδένισε πρακτικά τον ήχο 
  • Silent Case με επίσης 800rpm fan

Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι αν δεν θες overclocκing, οι massive ψήκτρες σε συνδυασμό με χαμηλών στροφών ανεμιστήρες κάνουν μια χαρά δουλειά χωρίς να ξεπαραδιάζεσαι σε καινούργιες τεχνολογίες. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βγαλε και τους μηχανικους σκληρους τοτε τελειως, γιατι στο τελος αυτοι θα μενουν να σου σπανε τα νευρα 

 

μονο ssd

 

αλλα στο τελος μπορει να στη κανει κανας πυκνωτης και να τραβας τα μαλλια σου :P :P :P 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xωρίς overclock μπορείς με σωστό σχεδιασμό να εxεις PC χωρίς κανένα FAN ούτε καν στο PSU όλο με HEATSINKS.

 

 

βγαλε και τους μηχανικους σκληρους τοτε τελειως, γιατι στο τελος αυτοι θα μενουν να σου σπανε τα νευρα 

 

μονο ssd

 

αλλα στο τελος μπορει να στη κανει κανας πυκνωτης και να τραβας τα μαλλια σου :P :P :P

 

Like a pro? MAC Pro?

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχμ..

 

 

Βασικά, πλην ενός post στην πρώτη σελίδα όλα τα άλλα είναι από ανθρώπους εντελώς μα παντελώς άσχετους με το active noise control. Και αυτό χωρίς να πιάσω τα post σχετικά με τα μικρόφωνα... LOL. 

 

Για την ακρίβεια, το ANC εφαρμόζεται στην βιομηχανία πάνω από 10ετία.

 

Στα αμάξια υπήρχε μία συζήτηση να εφαρμοστεί από την Maserati και αυτή η συζήτηση γινόταν/γίνεται στην ΕΥΡΩΠΗ. 

 

Εφαρμόζεται σε πιλοτήρια. 

 

Μέχρι και ακουστικά (εμπορικά) υπάρχουν με ANC (αναφέρθηκε σε προηγούμενο post). 

 

 

 

Το τι σήμα θα παραχθεί είναι το ελάχιστο που απασχολεί όσους ασχολούνται με το πεδίο. Υπάρχουν αρκετά πιο σημαντικά θέμα, όπως η ευστάθεια/σταθερότητα του συστήματος για το ANC (το φίλτρο στην ουσία). 

 

 

Δεν είναι και τόσο σημαντική είδηση... πέρα από το ότι έγινε εφαρμογή του ANC σε ένα τόσο μικρό σύστημα. Έχω απορία για το τελικό αποτέλεσμα όπως και το τι rig είχαν για να το μετρήσουν/κάνουν demo. 

Βασικά πριν κατηγορήσουμε τους άλλους για τις γνώσεις τους σε ένα θέμα καλό είναι να είμαστε σίγουροι πως είμαστε ψαγμένοι εμείς για τα παραδείγματα που αναφέρουμε.

 

Την τεχνολογία ενεργής ακύρωσης θορύβου την χρησιμοποιούν και στο νέο Honda civic

 

 Ο τομέας όπου δόθηκε μεγάλη προσοχή ήταν η μείωση του θορύβου, ο οποίος αποτελεί και ένα μειονέκτημα των ντίζελ σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Εκτός από τη βελτίωση της ηχομόνωσης, η Honda χρησιμοποίησε κι ένα σύστημα ενεργούς αντιστάθμισης θορύβου για τη μείωση των χαμηλόσυχνων θορύβων στο εσωτερικό με τη βοήθεια στοιχείων του ηχοσυστήματος, το οποίο λειτουργεί ανεξάρτητα από το αν το ηχοσύστημα είναι ανοιχτό. Μικρόφωνα καταγράφουν τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στο χώρο επιβατών και αποστέλλουν σήμα στη μονάδα ελέγχου, η οποία στέλνει ένα ακριβές ηχητικό σήμα αντίστροφης φάσης στον ενισχυτή, που οδηγεί τα ηχεία στις πόρτες και το subwoofer στο πίσω ράφι. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά πριν κατηγορήσουμε τους άλλους για τις γνώσεις τους σε ένα θέμα καλό είναι να είμαστε σίγουροι πως είμαστε ψαγμένοι εμείς για τα παραδείγματα που αναφέρουμε.

 

Την τεχνολογία ενεργής ακύρωσης θορύβου την χρησιμοποιούν και στο νέο Honda civic

 

 Ο τομέας όπου δόθηκε μεγάλη προσοχή ήταν η μείωση του θορύβου, ο οποίος αποτελεί και ένα μειονέκτημα των ντίζελ σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Εκτός από τη βελτίωση της ηχομόνωσης, η Honda χρησιμοποίησε κι ένα σύστημα ενεργούς αντιστάθμισης θορύβου για τη μείωση των χαμηλόσυχνων θορύβων στο εσωτερικό με τη βοήθεια στοιχείων του ηχοσυστήματος, το οποίο λειτουργεί ανεξάρτητα από το αν το ηχοσύστημα είναι ανοιχτό. Μικρόφωνα καταγράφουν τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στο χώρο επιβατών και αποστέλλουν σήμα στη μονάδα ελέγχου, η οποία στέλνει ένα ακριβές ηχητικό σήμα αντίστροφης φάσης στον ενισχυτή, που οδηγεί τα ηχεία στις πόρτες και το subwoofer στο πίσω ράφι. 

 

 

Το θέμα είναι ότι η "συζήτηση" που αναφέρω είναι για το 2004... Το νέο Honda Civic πότε βγήκε; Επίσης, εκείνα τα χρόνια υπήρχαν ήδη demo της τεχνολογίας αυτής και σε άλλες Ευρωπαϊκές μάρκες ενώ η χρήση του σε πιλοτήρια και αεροσκάφη είναι κάποια χρόνια πριν το 2004. 

 

Τι έλεγες; 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.