Προς το περιεχόμενο

επιστροφή χρημάτων μετά από ακύρωση παραγγελίας


torq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γράφω εδώ το θέμα μου στο ποστ 11.

 

σε συντομία...

κάνω την παραγγελία (merimobiles) και περιμένω από τις 19/6 λόγω έλλειψης του προϊόντος. μέχρι σήμερα δε το έχουνε.

(όταν μιλάω στο chat όμως μου λένε ότι υπάρχει stock και μπορώ να το παραγγείλω ->μαλάκες)

τους έστειλα μήνυμα σήμερα να ακυρώσουν την παραγγελία.

θα αγοράσω από άλλο site ένα κινητό που το έχουν και αυτοί αλλά μου τη σπάσανε πλέον.

 

υπάρχει περίπτωση να μου κάνουν κόλπα και να μην επιστρέψουν τα χρήματα στο paypal;

υποθέτω αν γίνει κάτι τέτοιο και ανοίξω θέμα στο paypal θα μου επιστραφούνε άμεσα αφού το κατάστημα δεν έχει στείλει τίποτα. σωστά;

 

λογικά αύριο θα απαντήσουν στο μήνυμα μου.

 

οπότε εγώ να προχωρήσω στην αγορά από το άλλο site;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου απάντησαν
μου λένε να μου δώσουν credits για μελλοντική αγορά από το site τους.
δε τους είχα γράψει για refund οπότε τους έστειλα δεύτερο μήνυμα ζητώντας επιστροφή χρημάτων. περιμένω απάντηση.

αυτό που με απασχολεί είναι μήπως αρχίσουν τίποτα περίεργα το paypal θα μου επιστρέψει τα λεφτά ή θα πρέπει να περάσουν 40 μέρες;
το κινητό που θέλω να πάρω από άλλο site το έχουν και αυτοί. αν είναι να ταλαιπωρηθώ να το πάρω από αυτούς.
απλά δε γουστάρω πλέον.

δε θέλω να κάνω νέα αγορά και να έχω και δεσμευμένα τα χρήματα σε αυτούς για κανένα μήνα.
δε ξέρω και πως λειτουργεί το Paypal.

βέβαια πιθανόν να μου τα επιστρέψουν άμεσα αλλά βιάζομαι λίγο γι αυτό ρωτάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν κάνεις απευθείας dispute στο paypal και κάθεσαι και τους λιβανίζεις? 2 βδομάδες χωρίς να έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν, δε νομίζω ότι το paypal χρειάζεται κάτι παραπάνω για να αιτιολογήσει την αίτηση επιστροφής των χρημάτων σου.

 

Προσωπικά,

α) για να έχω και κάποιο χειροπιαστό αποδεικτικό για το paypal σε περίπτωση που ζητηθεί δεν θα συνομιλούσα στο chat (εκτός αν κάνεις κανενα print screen). Email, να έχω την παραδοχή τους ότι δεν έχει σταλεί ακόμη τίποτα και τις απαράδεκτες χαζομάρες τους για credits/'αρνηση επιστροφή των χρηματων.

β) Αφού απαντήσουν και έχω τις παραπάνω απαντήσεις, ένα reply ότι αν δεν γίνει refund εντός 24h θα κάνεις dispute. Aν δεν το κάνουν μετα το 24ωρο, στέλνεις το dispute.

 

Το κόβω χλωμό να μην στα επιστρέψουν μετά από αυτό και να χρειαστείς τις παραπάνω αποδείξεις αλλά ποτέ δεν ξέρεις, οπότε θα φρόντιζα να τις έχω. Ευτυχώς έχεις μπόλικες μέρες ακόμη μέχρι τις 40-45 που είναι το όριο στο paypal για dispute, αλλά μην το καθυστερείς άλλο.

 

Αν τυχόν αγνοήσουν το μέιλ σου και βλέπεις ότι δεν απαντάνε, κατευθείαν dispute να δρομολογηθεί και να τελειώνεις.

 

Κι αν δεν θέλεις να το διακινδυνεύσεις καθόλου, κάνεις την αγορά σου από αλλού μετά.

Επεξ/σία από scullyist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε σου κανουν refund μέχρι το βράδυ κάνε dispute στο paypal και θα αναγκαστούν να το κάνουν γιατί αλλιως μπλοκάρεται ο λογαριασμός τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έκανα την παραγγελία που ήθελα από το άλλο site.

 

στο merimobiles θα περιμένω μέχρι αύριο το πρωί την απάντηση τους.

όσες φορές έστελνα μήνυμα μου απαντούσαν ~9:40 (ώρα ελλάδος).

 

κι εγώ πιστεύω ότι θα γίνει refund. δεν έχω ακούσει άσχημα λόγια για το συγκεκριμένο site.

θα ενημερώσω.

 

Υ.Γ έχε γούστο τελικά να μου πούνε ότι μου στέλνουν το κινητό. (αν και αμφιβάλλω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που είναι το paypal στη μέση δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Από την άλλη την παραγγελία την ακύρωσες έτσι? Γιατί αν δεν έχει κάποιο αποδεικτικό mail τόσο με την απαίτησή σου όσο και με την επιβεβαίωση από πλευράς τους μπορεί να γίνει αυτό που φοβάσαι και να βρεθείς με 2 κινητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επανήλθα γιατί μπερδεύτηκα.

μου έχουν κάνει κι άλλες φορές refund στο paypal και πηρα πίσω τα λεφτά που είχα δώσει. είτε επειδή ήταν προβληματικό το αντικείμενο είτε επειδή δεν παρέλαβα ποτέ. τα λεφτά απο το παυπαλ πηγαίναν κατευθείαν στη χρεωστική που είχα δηλώσει χωρίς να κάνω τίποτα εγώ.

 

στη συγκεκριμένη περίπτωση:

κάνω την πληρωμή 19/06/2013 -> 121,98$ ή 94,92€ (1€ = 1.28508$)

γίνεται σήμερα 10/07/2013 refund και έπρεπε να πατήσω accept στο paypal. το κάνω.

και μου βγάζει:

 Amount received:   
    $125.99 USD
Fee amount:   
    -$6.47 USD
Net amount:   
    $119.52 USD

 

και βλέπω στο υπόλοιπο να έχω 90.87€ . δε πήγαν στην κάρτα.

 

γιατί αυτή η διαφορά; το fee amount τι είναι; μήπως έκανα καμία γκάφα;

 

και επίσης δε μπορώ να βρω πως στέλνω τα λεφτά στην κάρτα.

για να κάνω ανάληψη θέλει τραπεζικό λογαριασμό.

 

πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό

 

επίσης το μήνυμα που έλαβα από το paypal είναι τελείως διαφορετικό σε σχέση με τις άλλες φορές

ενώ τις άλλες φορές είχα λάβει μήνυμα με θέμα:

Your PayPal payment has been refunded‏

από το

τώρα έλαβα αυτό:
 

post-163565-0-54322500-1373468910_thumb.jpg

 
επίσης μου στείλαν και προσωπικό μήνυμα στο account μου (merimobiles):
 

 

MeriMobiles.com Said: Payment Sent (Unique Transaction ID # ...........................)

Sent to:
...................... (The recipient of this payment is Non-U.S. - Verified)
Email:
[email protected]
Amount sent:
-$125.99 USD
Fee amount:
$0.00 USD
Net amount:
-$125.99 USD

Date:
2013-Jul-10
Time:
21:13:16 GMT+08:00
Status:
Unclaimed

Subject:

51956
Funding Type:
PayPal Balance
Funding Source:
$125.99 USD - PayPal Account

 
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι έγινε;

 

Επεξ/σία από torq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς να είμαι ειδικός, δε σου έκαναν refund αλλά απλά σου μετέφεραν χρήματα. το γιατί δεν το ξέρω.

για να πάρεις τα λεφτά πρέπει να δώσεις τραπεζικό λογαριασμό. ή άστα στο Paypal να τα καταναλώσεις σε αγορές.

 

περίμενε να σου απαντήσει κάποιος που τα ξέρει καλύτερα ή γράψε στο θέμα για το paypal μήπως σου απαντήσουν εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως αυτό έχει συμβεί.

Και νομίζω οτι δε μπορείς να κάνεις ανάληψη στην κάρτα παρα μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό.Και θα φάς και 3 ευρώ κράτηση απο την τράπεζα σου.

 

Οπότε προτείνω εφόσον δεν έχει περάσει η προθεσμία να κάνεις dispute στην αρχική συναλλαγή και να ζητήσεις refund.

 

Όσο για τα λεφτά που σου στείλανε θα τα κάνεις refund.

Αλλιώς χάνεις κάνα 10 ευρω στο σύνολο και είσαι και ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά πόσο ηλίθιοι είναι οι άνθρωποι;

γιατί το κάνανε αυτό;

 

και παραξενεύτηκα στην αρχή που είχε να επιλέξω αν θέλω να κάνω accept.

δεν έπρεπε δηλαδή να τα δεχτώ.

 

η προθεσμία δε πέρασε αλλά μπορώ να κάνω αυτό που λες;

 

ζητάω dispute και συγχρόνως κάνω refund; βρήκα την επιλογή για να κάνω refund πάντως.

μη γίνει καμία στραβή και χάσω και αυτά που μου επιστρέψανε.

 

και φάνηκε από την αρχή ότι οι άνθρωποι είναι ό,τι να 'ναι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχε παραγγείλει φίλος παλαιότερα από αυτούς και δεν είχε πρόβλημα.

 

δε κατάλαβα.

δηλαδή σου στείλανε τα λεφτά έτσι σα να κάνουμε donate;

 

άρα η αρχική συναλλαγή "τρέχει" ακόμα.

άρα με αυτή τη λογική μπορείς να ζητήσεις refund και να κρατήσεις και τα λεφτά που σου στείλανε.  :X

καλά μη βαράτε πλάκα κάνω. (ίσως και να μην κάνω B)  )

 

τώρα δε ξέρω αν μπορούν να ζητήσουν και αυτοί refund σε αυτά που σου στείλανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...