LOULATRANS Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 η νταλικα σταματαει πιο γρηγορα απο οποιοδηποτε οχημα....στην περιπτωση του νηματοθετη,το ελαφρυτερο σταματαει ν ριτερα.
Dare-Devil Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 @CpkDemian: Η σκέψη που έκανες δεν ήταν λάθος. Αλλά η φυσική περιγράφει ποσοτικά τη φύση και όχι ποιοτικά καλώς ή κακώς. Τι εννοώ; Λόγω των 2 παραπάνων ατόμων, το σύστημα του αυτοκινήτου με τα παραπάνω άτομα έχει ας πούμε 10% παραπάνω μάζα απο οτι το άλλο σύστημα. Έχεις δίκιο οτι αυτό σημαίνει μεγαλύτερη κατα 10% κάθετη αντίδραση Ν η οποία οδηγεί σε μεγαλύτερη τριβή ολίσθησης η οποία είναι Τ=μΝ=μmg. Απο την άλλη, μεγαλύτερη μάζα σημαίνει οτι χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη για να αποκτήσει την ίδια επιβράδυνση σύμφωνα με τον 2ο νόμο Newton (ΣF=ma). Άρα αυξάνεται η δύναμη, αλλά αν δεχτούμε οτι οι αντιστάσεις αέρα είναι αμελητέες, έχουμε T'=1.1*T και m'=1.1*m. Άρα a'=a. Συνεπώς, αν δεν έχει abs το αυτοκίνητο, και επίσης και στις δυο μπορέσουν τα φρένα να μπλοκάρουν τους τροχούς ώστε να έχουμε ολίσθηση, τότε με μεγαλύτερη μάζα αυξάνεται ισόποσα η αδράνεια, αλλά και η τριβή ολίσθησης (θεωρούμε οτι τα λάστιχα είναι ίδια, δεν παραμορφώνονται παραπάνω λόγω βάρους κτλ). Άρα έχουμε την ίδια επιβράδυνση. Όμως, σε πραγματικές συνθήκες, όπου δεν ολισθαίνουν οι τροχοί, και η τριβή είναι στατική και εξαρτάται απο τα φρένα του αυτοκινήτου και δεν φτάνει στη μέγιστη τιμή της, δεν αυξάνεται ισόποσα και η επιβραδύνουσα δύναμη, άρα το βαρύ αυτοκίνητο σταματάει μετά απο περισσότερο χρόνο. Με το x εννούσε τον πολλαπλασιασμό όχι την μετατόπιση (φαντάζομαι δηλαδή). Tα είπες όλα σωστά και με μαθηματικά !!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα