LOULATRANS Δημοσ. 9 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2013 Σωστά! Γιατί θέλει ο συναγερμός του, να λειτουργεί μόνο όταν λειτουργεί το όχημα... ´Αν κλείσει "τα ρεύματα" ας κλείσει και ο συναγερμός. Το πολύ πολύ να το κλέψουν ήσυχα. o νηματοθετης ψαχνει να βρει απο που θα παρει ρευμα για να φορτιζει την εφεδρικη μπαταρια του συναγερμου...........αν νομιζεις οτι τροφοδοτοντας τον συναγερμο αλλα ταυτοχρονα φορτιζοντας τον κιολας,το επομενο πρωι θα εχεις ρευμα για την μιζα,σε γελασανε.
.::NikoS::. Δημοσ. 9 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2013 Μα τώρα εγώ έχω άλλη απορεία. Γιατί ρωτάτε στο ινσομνια (και μαλιστα στο μπλα μπλα) για τέτοια πράγματα και περιμένετε αξιόπιστες απαντήσεις; Για το καθε τι υπαρχει και το αναλογο μερος. Άντε φίλε μου στο hlektronika.gr. Εντάξει δε λέω, όλο και κάποιος γνώστης θα υπάρχει πάνω στο θέμα, αλλά εντάξει είπαμε...
firewalker Δημοσ. 9 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2013 o νηματοθετης ψαχνει να βρει απο που θα παρει ρευμα για να φορτιζει την εφεδρικη μπαταρια του συναγερμου...........αν νομιζεις οτι τροφοδοτοντας τον συναγερμο αλλα ταυτοχρονα φορτιζοντας τον κιολας,το επομενο πρωι θα εχεις ρευμα για την μιζα,σε γελασανε. Συναγερμός + μπαταρία = εξάντληση μιας μπαταρίας φορτηγού σε μία βραδιά. Άρα πόσο θα αντέξει ο συναγερμός με την δικιά του μπαταρία; 10 λεπτά; Ή θα έχει καμιά μπαταρία τέρας ο συναγερμός που θα γονατίζει την μπαταρία του φορτικού όταν φορτίζεται;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα