Προς το περιεχόμενο

επιλογή κάρτας ίντερνετ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θέλω να πάρω κάρτα για ασύρματο ίντερνετ ενόψει διακοπών, αλλά επειδή είμαι άσχετος με το θέμα θέλω τη βοήθεια σας. Το θέλω για απλή χρήση, όχι online gaming και τέτοια, και μόνο για ένα μήνα. Τί να επιλέξω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες τα διάφορα πακέτα που εχουν οι εταρίες (wind, vodafone, cosmotw) στο site του ποιο σε συμφέρει καλύτερα απο θέμα χρημάτων, πιστεύω ενα πακετάκι με 500mb θα εισαικομπλέ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/wind-mobile-broadband/oikonomika-programmata-horis-sumvolaio/απορία: στο πακέτο σύνδεσης χωρίς usb stick όταν λέει ενσωματωμένο μόντεμ τί εννοει? Σε λάπτοπ θα μπορώ να το βάλω ή θέλει απαραίτητα στικάκι?

 

Aν δεν χρειάζεσαι USB modem stick (αν έχεις για παράδειγμα ταμπλέτα με ενσωματωμένο modem), διάλεξε το απλό Πακέτο Σύνδεσης WIND Mobile Broadband μόνο με €14,90, που περιλαμβάνει 30 ημέρες δωρεάν Ιnternet αρχικό χρόνο πλοήγησης (έως 3GB χρήσης).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, θέλω να πάρω κάρτα για ασύρματο ίντερνετ ενόψει διακοπών, αλλά επειδή είμαι άσχετος με το θέμα θέλω τη βοήθεια σας. Το θέλω για απλή χρήση, όχι online gaming και τέτοια, και μόνο για ένα μήνα. Τί να επιλέξω?

επισης για να ειναι πιο κατανοητο καλο ειναι να λες καρτα για 3g/4g internet γιατι καποιος μπορει να καταλαβει οτι ψαχνεις wifi stick.ενημερωτικα και οχι κακοπροαιρετα.

στο θεμα μας τωρα.αν ξερεις ποια εταρεια εχει καλυψη εκει που θα πας ξεκινα με αυτην και ας ειναι λιγο πιο ακριβη.πχ η wind λεμε μπορει να ειναι φτηνη αλλα να μην πιανεις 3g εκει που θα πας.επισης να μην σε δεσμευει με συμβολαιο.