ZAKKWYLDE Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Πάω σε μαγαζί χθές με τη σύζυγο το οποίο είχε ομολογουμένως αρκετά καλή κουζίνα. Έχω και ένα κουπόνι 50% έκπτωση, μιά χαρά. Βλέπω τον κατάλογο λοιπόν, πιάτο Χ 10 ευρώ προσφορά 8 ευρώ. Γενικότερα ΟΛΑ τα πιάτα είχαν αρχική τιμή, και προσφορά. Μας εξηγεί ο σερβιτόρος ότι η έκπτωση είναι επί της αρχικής τιμής...ας πούμε ότι το δεχόμαστε. Έρχεται, αφήνει το κουβεράκι χωρίς να ρωτήσει πρώτα, οκ τελος πάντων (φυσικά στο κουβέρ δεν υπήρχε έκπτωση). Τρώμε, έρχεται η ώρα του λογαριασμού και διαπιστώνουμε ότι ήταν αρκετά παραπάνω απο το 50% επι της αρχικής αξίας. Παραπονιέμαι στον σερβιτόρο και έρχεται το αφεντικό. Μου λέει "κοίταξε να δεις" είναι έτσι επειδή στογγυλοποιώ πάντα προς τα πάνω. Δηλαδή το 10.50 δεν θα το χρεώσω 5.25 αλλά 6!!! Οκ το δέχομαι, ας πληρώσω...απόδειξη πουθενά φυσικά στο τέλος. Δεν ξαναπαραπονιέμαι αφού ήδη το έχω πάρει απόφαση ότι δεν πρόκειται να ξαναπατήσω. Κρίμα γιατί είχε καλό φαγητό. Μετά φταίω εγώ αμα αρχίζω να κράζω στην επόμενη ταβέρνα που θα μου κάνει το ίδιο...
johnkal Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Κάποιες φορές έχει δίκιο ο πελάτης και κάποιες ο έμπορος. Κακά τα ψέμματα όμως. ο πελάτης είναι πολύ πιο εύκολο να την "πατήσει" απο τον έμπορο με πολλούς τρόπους. Ο έμπορος πρέπει να δίνει δίκιο στον πελάτη αν θέλει να θεωρείται σωστός επαγγελματίας, εκτός αν ο πελάτης είναι λαμόγιο ή αγενής. Πρακτικές γυφτιάς όπως αυτή που ανέφερε ο ZAKKWYLDE σε βάθος χρόνου οδηγούν τον έμπορο στη χρεωκοπία.
Basilhs23___ Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Μου έχει τύχει πελάτης ο οποίος αγόρασε πριν καιρό σε μαγαζί με ηλεκτρονικά που δούλευα το ZTE Blade. Ο κύριος, από το πρώτο τηλέφωνο που πήρε, και δίχως καμία άλλη επικοινωνία απολύτως, με άρχισε στις Χριστοπαναγίες επειδή δεν έμπαινε το κινητό του στο WiFi. Μετά από πολύ υπομονή από μεριάς μου, αυτά που άκουσα απ αυτόν ακόμα μου έχουν μείνει, και μετά από 20λεπτη επικοινωνία, βρέθηκε η λύση, η οποία σαφώς ήταν στο ρουτερ του. Με λίγα λόγια: 1. Ο κύριος πήρε με κακή πρόθεση τηλέφωνο. Δεν είχε σκοπό να βρεθεί η λύση ευγενικά και όμορφα. 2. Δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να φταίει άλλος παράγοντας που δεν λειτουργούσε κάτι σωστά. Δεν σκέφτηκε ότι το κατάστημα θα ήταν δίπλα του για κάθε βλάβη. Σκέφτηκε μόνο να πάρει και να βρίσει επειδή δεν του έκανε το χατήρι το κινητό του. 3. Είναι ηλεκτρονική συσκευή. Μπορεί να ήταν πράγματι ελαττωματική η συσκευή. Το κατάστημα τι φταίει; Το κατάστημα θα φταίει άμα είναι ελαττωματική η συσκευή και αδιαφορήσει. Σε καμία περίπτωση εκεί που ήμουν, όπως και πολλά καταστήματα δεν το κάνουν αυτό. Το ότι ο κάθε υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να δέχεται την κρίση τέτοιων πελατών, εγώ το βρίσκω λάθος. Γιατί κι εγώ σαν καταναλωτής, τέτοια συμπεριφορά χαμηλού IQ δεν την έχω. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο ο πελάτης σε καμία περίπτωση δεν έχει πάντα δίκιο. Εμένα άμα τύχαινε τέτοιος από τηλέφωνο και ήμουν πολιτής θα του έλεγα καλή σας μέρα και θα του το έκλεινα στα μούτρα και ας έπεφτε και απόλυση μετά.
ChimairaX Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Τώρα είσαι κυριλέ Όταν μεγαλώσω Για μενα υπαρχουν περιπτωσεις που ο πελατης εχει ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ οταν πχ σκας 700 ευρω για ενα κινητο ή 3000 ευρω για ενα λαπτοπ ή 100000 ευρω για ενα αυτοκηνιτο τοτε εχεις παντα δικιο. Εδώ έχω ένα παράδειγμα που θα διαφωνήσω... Και θα σου το αναλύσω. Φεριπείν παίρνεις ένα κινητό των 700 ευρώ. Το βάζεις σε θήκη. Το κουβαλάς, όλα καλά. Μια μέρα μέσα στο 1ο 15ήμερο αγοράς του όμως σου φεύγει απ τα χέρια και πέφτει από ύψος 2 μέτρων. Για τον λόγο του ότι έχεις την θήκη δεν θα φανεί ίχνος χτυπήματος. Μέσα στην συσκευή έσπασε η κεραία παράδειγμα. Πας στο κατάστημα που το πήρες, το παίζεις Αλέκος και τους λες "κύριοι, το κινητό είναι προβληματικό, κάντε κάτι" Το πάνε στην αντιπροσωπεία ή σε κάποιο σέρβις, βλέπουν σπασμένη κεραία, και σου λένε είναι εκτός εγγύησης λόγω πτώσης. Τους λες "Μα δεν έχει πέσει ποτέ κάτω, και τι είναι αυτά που μου λέτε, θα σας καταγγείλω!" και όλα τα συναφή. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει δίκιο; Το παραπάνω γεγονός βασίζεται σε πραγματικό συμβάν. Ο πελάτης εν τέλει παραδέχτηκε ότι είχε φάει τούμπα το κινητό, και κατάφερε να αναστατώσει μια ολόκληρη επιχείρηση για μια βδομάδα, να υπάρξουν καυγάδες και διαφωνίες, και γενικώς ένα κλίμα πολύ μπουδ**λε... Δίκιο έχει αυτός που υπερασπίζεται το δίκαιο... Τέλος. 2
Ntinaras Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Για μενα υπαρχουν περιπτωσεις που ο πελατης εχει ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ οταν πχ σκας 700 ευρω για ενα κινητο ή 3000 ευρω για ενα λαπτοπ ή 100000 ευρω για ενα αυτοκηνιτο τοτε εχεις παντα δικιο. ε να τους γαμησεις κιολας αφου δινεις τοσα λεφτα ε? 4
gatokoritso Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Πας στο κατάστημα που το πήρες, το παίζεις Αλέκος και τους λες "κύριοι, το κινητό είναι προβληματικό, κάντε κάτι" Το πάνε στην αντιπροσωπεία ή σε κάποιο σέρβις, βλέπουν σπασμένη κεραία, και σου λένε είναι εκτός εγγύησης λόγω πτώσης. το να ριξεις το κινητο κατω ακυρωνει την εγγυηση?δηλαδη αν εσπαγε η οθονη?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 το να ριξεις το κινητο κατω ακυρωνει την εγγυηση?δηλαδη αν εσπαγε η οθονη? προφανώς, βλάβες από πτώση δεν είναι μέσα στην εγγύηση...
ChimairaX Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 το να ριξεις το κινητο κατω ακυρωνει την εγγυηση?δηλαδη αν εσπαγε η οθονη? Πτώση, νερά και κακή χρήση είναι εκτός εγγύησης φυσικά. Δε φταίει η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία αν εσύ δεν προσέχεις.
gatokoritso Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Πτώση, νερά και κακή χρήση είναι εκτός εγγύησης φυσικά. Δε φταίει η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία αν εσύ δεν προσέχεις. τα ατυχηματα συμβαινουν.θα μπορουσαν να βαλουν 6μηνη εγγυηση για ατυχηματα ή καποια εκπτωση οσο εισαι εντος εγγυησης.αλλα το φορουμ ειναι γεματο με απατεωνιες στις εγγυησεις. ο αλλος δεν θα ελεγε ψεματα αν ηξερε οτι μπορουσε να καλυφθεί.γενικα σε τετοια περιπτωση ειναι να μην σου τυχει. γιατι και τα service δεν ειναι αγιοι.
pournaras Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 τα ατυχηματα συμβαινουν.θα μπορουσαν να βαλουν 6μηνη εγγυηση για ατυχηματα ή καποια εκπτωση οσο εισαι εντος εγγυησης.αλλα το φορουμ ειναι γεματο με απατεωνιες στις εγγυησεις. ο αλλος δεν θα ελεγε ψεματα αν ηξερε οτι μπορουσε να καλυφθεί.γενικα σε τετοια περιπτωση ειναι να μην σου τυχει. γιατι και τα service δεν ειναι αγιοι. Εγγυηση συμαινει οτι σου εγγυωμαι οτι μηχανικα το προιον που σου πουλησα λειτουργει. Μεχρι εκει. Αυτο που λες εσυ, ειναι ασφαλεια. Αγοραζεις ενα αυτοκινητο, εχει εγγυηση για μηχανικες-ηλεκτρικες βλαβες, αλλα για ατυχηματα πληρωνεις ασφαλεια. Αν εκει που το εχεις παρκαρισμενο, πεσει ενα τουβλο απο το σπιτι και σου χαλασει την οροφη, ειναι ατυχημα, αλλα δεν περιλαμβανεται στην εγγυηση, αλλα στην ασφαλεια. 3
bluesattack Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 τα ατυχηματα συμβαινουν.θα μπορουσαν να βαλουν 6μηνη εγγυηση για ατυχηματα ή καποια εκπτωση οσο εισαι εντος εγγυησης.αλλα το φορουμ ειναι γεματο με απατεωνιες στις εγγυησεις. ο αλλος δεν θα ελεγε ψεματα αν ηξερε οτι μπορουσε να καλυφθεί.γενικα σε τετοια περιπτωση ειναι να μην σου τυχει. γιατι και τα service δεν ειναι αγιοι. Νομιζω καποια εταιρεια ειχε βγαλει ενα πακετο που καλυπτε κατι τετοια.Μπορει να θυμαμαι και λαθος ομως
gatokoritso Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 ωραια ας βαλουν στη τιμη του κινητου μαζι με την εγγυηση να παιζει και μια ασφαλεια.οχι επιπλεον.τεσπα τι λεω τωρα..απο αυτα ζουνε τα service..
pournaras Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 ωραια ας βαλουν στη τιμη του κινητου μαζι με την εγγυηση να παιζει και μια ασφαλεια.οχι επιπλεον.τεσπα τι λεω τωρα..απο αυτα ζουνε τα service.. Στην εγγυηση φταιει η εταιρια (εστω και ακουσια), διοτι καποιο εξαρτημα ειναι ελλατωματικο. Στην ασφαλεια φταιει εστω και ακουσια ο πελατης. Ζητας λοιπον απο την εταιρια, να επωμιστει τα λαθη του πελατη χωρις εξτρα χρεωση...
ChimairaX Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 ωραια ας βαλουν στη τιμη του κινητου μαζι με την εγγυηση να παιζει και μια ασφαλεια.οχι επιπλεον.τεσπα τι λεω τωρα..απο αυτα ζουνε τα service.. Μα... γιατί να μην έχουν δουλειά τα σέρβις;
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2013 το να ριξεις το κινητο κατω ακυρωνει την εγγυηση?δηλαδη αν εσπαγε η οθονη? Εννοειται οτι ζημειες που προκαλουνται απο τον χρηστη ειτε απο εμελεια ειτε οχι δεν καλυπτονται απο εγγυηση. Εγω παραδειγμα εχω σκυλο στο σπιτι, ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να μου αλλαξει το προιον επειδη μου το εφαγε ο σκυλος μου? Ενα παραδειγμα λεω. Αλλοι εχουν τα παιδια τους γι αυτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα