Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν μεγαλώσω :P

 

Εδώ έχω ένα παράδειγμα που θα διαφωνήσω... Και θα σου το αναλύσω.

 

Φεριπείν παίρνεις ένα κινητό των 700 ευρώ. Το βάζεις σε θήκη. Το κουβαλάς, όλα καλά. Μια μέρα μέσα στο 1ο 15ήμερο αγοράς του όμως σου φεύγει απ τα χέρια και πέφτει από ύψος 2 μέτρων. Για τον λόγο του ότι έχεις την θήκη δεν θα φανεί ίχνος χτυπήματος.

Μέσα στην συσκευή έσπασε η κεραία παράδειγμα.

 

Πας στο κατάστημα που το πήρες, το παίζεις Αλέκος και τους λες "κύριοι, το κινητό είναι προβληματικό, κάντε κάτι" 

Το πάνε στην αντιπροσωπεία ή σε κάποιο σέρβις, βλέπουν σπασμένη κεραία, και σου λένε είναι εκτός εγγύησης λόγω πτώσης.

 

Τους λες "Μα δεν έχει πέσει ποτέ κάτω, και τι είναι αυτά που μου λέτε, θα σας καταγγείλω!" και όλα τα συναφή.

 

Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει δίκιο;

 

Το παραπάνω γεγονός βασίζεται σε πραγματικό συμβάν.

 

Ο πελάτης εν τέλει παραδέχτηκε ότι είχε φάει τούμπα το κινητό, και κατάφερε να αναστατώσει μια ολόκληρη επιχείρηση για μια βδομάδα, να υπάρξουν καυγάδες και διαφωνίες, και γενικώς ένα κλίμα πολύ μπουδ**λε...

 

Δίκιο έχει αυτός που υπερασπίζεται το δίκαιο... Τέλος.

Εδω ομως εχει κανει πουστια ο πελατης εγω μιλαω για περιπτωσεις που δεν φταις εσυ οπως εγω που πηρα πριν 3 χρονια το λαπτοπ μου απο το πλαισιο 1000 ευρω μετρητα και στις πρωτες ωρες μου εβγαλε προβλημα και αντι να μου το αλλαξουν το εστειλαν στο service!

 

ε να τους γαμησεις κιολας αφου δινεις τοσα λεφτα ε?

Εξαρταται την περιπτωση μερικες φορες δεν χρειαζεται να πεις τιποτα στεινουν κωλο απο μονοι τους  :lol: 

Παντος δεν ειπα αυτο ειπα οτι αφου περνεις ενα premium προιον πρεπει και οι υπηρεσιες που σου προσφερουν να ειναι πολυ υψηλου επιπεδου εκτος απο το παραδειγμα που ειπα πανω μια αλλη φορα πηγα στο service ενα Nokia N95 8G και εκαναν σχεδον 2 μηνες να το φτιαξουν.

 

Ε πες μου επιτρεπετε αυτο σε κινητο που τοτε ειχε 700 ευρω ???

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι λέτε;Όσοι δεν τα σκάνε γερά δεν είναι πελάτες;

Σαν την άλλη την καριόλα που επειδή σε Γερμανό επί παχιών αγελάδων(αρχές 2009)αγόρασα μόνο ένα feature phone των 25€(για τον στρατό)με ρώτησε δις εάν ήθελα τίποτα άλλο και με κοιτούσε σαν ζητιάνο όταν δεν πήρα ούτε prepaid sim;

Τέτοιες συμπεριφορές μόνο επαγγελματικές δεν είναι.

Δημοσ.
Δημοσ.

Δεν έχει σημασία αν ο πελάτης είναι σωστός ή λάθος, σημασία έχει εσύ ως ο μαγαζάτορας πώς θα τον κάνεις να νιώσει για να σου σκάσει τα φράγκα του. Είναι μπίζνες, δεν κρύβεται κάτι φιλοσοφημένο πίσω από όλο αυτό.

Δημοσ.

Όχι φίλε μου. Εδώ (στη περίπτωση της διαφήμισης της wind) δεν έχει να κάνει με καλόπιασμα πελατών. Περισσότερο με σκέτη παραπλάνηση κατά τη γνώμη μου.

 

Και επειδή στα προηγούμενα ποστ ανέφερα μια δική μου περίπτωση, με την ευθύνη να είναι 100% σε βάρος του πελάτη, και να παραπονιέται και από πάνω, και επειδή θέλω να πιστεύω πως όλοι ζητάμε να'μαστε δίκαιοι μεταξύ μας, υποθετικά μιλώντας:

αν εγώ του έλεγα φάε όσο θες, απεριόριστα, και θα πληρώσεις 39.99 €, και στη συνέχεια του έφερνα λογαριασμό 50 €, και όταν με ρωτούσε γιατί του απαντούσα πως δεν το εννούσα κυριολεκτικά ή ισχύει πολιτική ορθής μασαμπούκας, δεν θα μου άξιζε να μου φέρει το δίσκο στο κεφάλι;

 

 

Αν κάτι δεν ισχύει, μην το διαφημίζεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...