Προς το περιεχόμενο
Alchemist`

DOA 7 ημερών -> αντικατάσταση κινητού (ΠΛΑΙΣΙΟ)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Πήρα ένα κινητό (LG optimus 4x hd) το Σάββατο (03/08/13) από το Πλαίσιο. Μέχρι σήμερα (05/08/13) το κινητό μου παρουσίασε 3 φορές το εξής πρόβλημα:

Πατώντας το κουμπί ξεκλειδώματος (όταν το κινητό βρίσκεται σε αδράνεια) η οθόνη ενεργοποείται και εμφανίζει κάποιες μαύρες γραμμές. Πιο συγκεκριμένα η οθόνη χωρίζεται σε ίσες γραμμές πάχους μισού εκατοστού περίπου, από τις οποίες οι μισές περιέχουν κανονικά το background οι άλλες μισές είναι μαυρές. Κάτι όπως στην παρακάτω εικόνα (Που έκανα στην ζωγραφική):

New_Bitmap_Image_10.jpg
 

 

Τις 2 πρώτες φορές που συνέβη η εικόνα επανήλθε κανονικά μόνο μετά από επανεκκίνηση της συσκευής (η αφή λειτουργεί κανονικά παρά το οπτικό πρόβλημα). Την 3η φορά που συνέβη (σήμερα), ανοιγόκλεισα μερικά παράθυρα/εφαρμογές και η οθόνη επανήλθε στο κανονικό.

 

Αυτό το πράγμα συμβαίνει τυχαία. Το παρέδωσα λοιπόν σήμερα για τεχνικό έλεγχο το μεσημεράκι στο πλαίσιο του Mall. Με παίρνει προ ολίγου ο τεχνικός και μου λέει να περάσω να το παραλάβω γιατί το κινητό δεν έχει τίποτα.

Του απαντάω ότι δεν είμαι τρελός, και δεν έφερα το κινητό για να κάνω βόλτα στο Mall. Προφανώς δεν του έβγαλε τίποτα γιατί είναι κάποιο πρόβλημα που συμβαίνει τυχαία. Μπορώ βάση του DOA 7 Ημερών να απαιτήσω την αντικατάσταση της συσκευής? Δεν έχω διάθεσει να κρατήσω ένα προβληματικό κινητό 300 ευρώ που πήρα μόλις προχτές. Τι μπορώ να κάνω?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Υ.Γ. πριν παραδώσω το κινητό έκανα επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (γιατί είχα μέσα διάφορα προσωπικά αρχεία/καταχωρίσεις). Μπορεί αυτό να έφτιαξε το πρόβλημα? Αν το παραλάβω και μου ξαναρχίσει τα ίδια, πως θα τους αποδείξω ότι όντως έχει κάποιο θέμα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σου ξανατύχει τράβα το φωτογραφία και δείξτους το. 

Για το DOA (δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπορείς να το κάνεις επιστρέφοντας την συσκευή όπως την πήρες. Απλά πρέπει να φανεί το ελάττωμα που έχει...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σου ξανατύχει τράβα το φωτογραφία και δείξτους το. 

Για το DOA (δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπορείς να το κάνεις επιστρέφοντας την συσκευή όπως την πήρες. Απλά πρέπει να φανεί το ελάττωμα που έχει...

 

Το θέμα ρε αδερφέ είναι πως είναι τυχαίο το ζήτημα... Μπορεί να μην μου το ξανακάνει για μια βδομάδα ας πούμε. Θα έχω χάσει τότε το χρον. διάστημα για το DOA. Έχω δώσει 300 ευρώ για ένα προβληματικό κινητό, γιατί να το παραλάβω σαν να μην συνέβη τίποτα? :(

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, εγώ δεν σου λέω πως έχεις άδικο. Αλλά δεν νομίζω να υπάρχει άλλος τρόπος για να αποδειχτεί.

Το DOA ισχύει μόνο για ελαττωματικό προϊόν. Αν δεν αποδείξεις το ελάττωμά του τότε πως θα φανεί;

 

Όλα αυτά στα λέω και με κάποια επιφύλαξη. Κάποιο άλλο μέλος του site ίσως να σου πει κάτι καλύτερο.

 

Κάνε ένα τηλεφώνημα και στην LG Hellas να τους το αναφέρεις, για να δεις μήπως αυτοί σου πουν κάτι άλλο. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης την επόμενη φορά αγόρασε κινητό από skroutzoμαγαζο. Πρόβλημα μπορεί βέβαια να σου εμφανίσει οποιοδήποτε κινητό απ' όπου κι αν το αγοράσεις αλλά θα είχες γλιτώσει στη προκειμένη περίπτωση ένα 50ευρω.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανενα μαγαζι δεν ειναι υποχρεωμενο να εχει doa.γι αυτο αλλωστε και δεν εχουν;P

επιπλεον και να ειχε δεν παει να πει οτι θα στο αλλαξει χωρις ελεγχο.

τραβα βιντεο ή φωτο ή ακομη καλυτερα οταν ξαναχαλασει το πας οπως ειναι χωρις να το χρησιμοποιησεις.

Βάλε το τελευταιο update που υπαρχει...

ειχες βαλει προγραμματα?ειχες κανει τιποτα restore απο παλιο κινητο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σπλα πηγενε σε αλλο καταστημα και αν σου αρχισουν πσλι τα δεν εχει τιποτα ζητα τσαμπουκαλεμενος τον προισραμενο,κανε λιγη μανουρα και σε 2 λεπτα θα σου φερουν το καινουργιο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Πήρα πίσω το κινητό σήμερα από το ΠΛΑΙΣΙΟ και πάλι το ίδιο πρόβλημα εμφανίζει. Το έχω τραβήξει φωτογραφία και βίντεο με άλλο κινητό. Αν τους παραδώσω και αυτά τα στοιχεία και δεν με εξυπηρετήσουν και πάλι, θα κάνω μανούρα... Ευτυχώς μου το παρουσίασε το πρόβλημα μετά από 2 ώρες χρήσης οπότε αύριο το πρωί θα το ξαναπάω και θα είμαι μέσα στο πλαίσιο των 7 ημερών. Αρκούν αυτά τα στοιχεία (φωτο/βίντεο) για να με καλύψουν ακόμη και εάν δεν εμφανίσει το πρόβλημα στον τεχνικό? 

 

Υ.Γ. Update έχω κάνει στην συσκευή, δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Επίσης έχω κάνει επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις 2 φορές, επίσης χωρίς αποτέλεσμα.

 

Υ.Γ.2 το ξέρω ότι στο skroutz υπήρχε το ίδιο κινητό με 50 ευρώ φθηνότερα. Πουθενά ετοιμοποράδοτω όμως...

 

Δύο από τις φωτό που ανέφερα... Το corruption στην 2η εικόνα το έκανε σήμερα πρώτη φορά, μέχρι πριν είχε μόνο το θέμα με τις μαύρες γραμμές:
 

IMG_20130806_153223.jpg
 
IMG_20130806_153253.jpg
 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες τους να κοψουν το λαιμο τους να σου φερουν επιτοπου καινουργιο...

 

Ευτυχώς αυτό έκαναν... Πήγα χτες το απόγευμα στο ΠΛΑΙΣΙΟ με τις φωτό και το βίντεο και μου το αντεκατέστησαν επι τόπου... Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια παιδιά :)

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να χαίρεσαι το καινούργιο. Τώρα πλέον θα πηγαίνουμε και με αυτόπτη μάρτυρα στο πλαίσιο για αντικατάσταση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορα παλια ετυχε και πηρα κινητο με προβλημα απο Πλαισιο (δεν αναγνωριζε την sim) το πηγα και σε 10 λεπτα μου εδωσαν καινουργιο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαίσιο σε θέμα αντικατάστασης μαμεί! Έχω πάει προβληματικό ταμπλετ 1 μηνα και μου το άλλαξαν αμέσως. Έχω πάει 2 λαπτοπ που είχαν θέμα και μου τα άλλαξαν και αυτά αμέσως! Από την άλλη όμως τώρα που το σκέφτομαι.....όποτε παίρνω κάτι από εκεί μου βγαίνει ελαττωματικό.....Τυχαίο????

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαίσιο σε θέμα αντικατάστασης μαμεί! Έχω πάει προβληματικό ταμπλετ 1 μηνα και μου το άλλαξαν αμέσως. Έχω πάει 2 λαπτοπ που είχαν θέμα και μου τα άλλαξαν και αυτά αμέσως! Από την άλλη όμως τώρα που το σκέφτομαι.....όποτε παίρνω κάτι από εκεί μου βγαίνει ελαττωματικό.....Τυχαίο????

Να μαντέψω ήταν τουβλο χ?
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.