Fotis13 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Α ,δεν ξεπουλαμε τις ΔΕΚΟ,τα πετρελαια και τα νησια μας στους ξενους? Δεν εγινε η κριση με σχεδιο να μας τα παρουν ολα? τα ζαφειρια και τα διαμαντια μας ?.Αλλος ενας μυθος καταριφθηκε οπως ειδαμε δικοι μας πηραν τον ΟΠΑΠ και δεν κανει κανεις ξενος ουρα να παρει τιποτα διοτι πολυ απλα κανεις σοβαρος δεν επενδυει σε μπουρδελα. Καλα το πας συνεχισε αλλοι 1000 μυθοι σου εμειναν και θα την βρεις την ακρη. Παρεπιπτοντως οι ευνοημενοι του συστηματος τους περιεγραψες σωστα απλα δεν ειναι 500κ αλλα γυρω στα 2 εκατομμυρια περιπου .Τωρα αν κανεις τις αναγωγες με τις οικογενειες τους σε ενεργους ψηφοφορους και μη καταλαβαινεις πως ειναι σχεδον ο μισος πληθυσμος . Φυσικα δεν ειναι ολοι το ιδιο ευνοημενοι απο αυτους αλλα ειναι πολυ και αλλοι λιγο.Επομενως ?Εμεις φταιμε με διαφορετικο ποσοστο παλι εκει καταληγουμε . Συμφωνα με τον υπολοιπο πλανητη παντως μια χαρα εχουμε πτωχευσει...Α στην τσαρικη ρωσια αν εγραφες κατι τετοιο τωρα θα εισουν μεσα .Αυτο ,το οτι γραφει ο καθενας και λεει οτι θελει λεγεται Δημοκρατια το τελευταιο ειναι για τους νοσταλγους πασης φυσεως.
deesnider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) οποιος δεν συμφωνει μαζι σου ειναι για γιαουρτωμα Αυτές οι εύκολες γενικεύσεις, αυτά τα αβίαστα, «πασαλειμμένα» συμπεράσματα, το πόσο τα γουστάρω δε λέγεται! Κανενας λαος δεν μισει καποιον αλλο. Εγω βλεπω το αντιθετο στους παγκοσμιους πολεμους, οταν ολοκληρο κρατος ακολουθησε τυφλα εναν αιμοσταγη παρανοικο ηγετη Έχεις προσωπική εμπειρία από το τι πιστεύει σήμερα, ο γερμανικός λαός, για τους Έλληνες; Ο ιταλικός μήπως; Ο Τουρκικός; Διότι εγώ έχω εμπειρία κι από τους τρεις, η οποία ξέρεις τι δείχνει; Ότι δεν τρέφουν κανένα μίσος απέναντι στους Έλληνες, όπως θέλεις να φαντάζεσαι. Αντιθέτως, οι σημερινοί Γερμανοί π.χ., στη συντριπτική πλειοψηφία τους, απεχθάνονται το Hitler και καταδικάζουν τη γενιά των συμπατριωτών τους που τον ακολούθησε. Συγκρινεις τον Τζενγκις Χαν με τον Μεγα Αλλεξανδρο. Το μονο που δικαιολογει καποια συγκριση ειναι οτι και οι δυο ηταν τεραστιες στρατιωτικες φυσιογνωμιες, που με ελαχιστο στρατο για την εποχη τους κατακτησαν τεραστιες εκτασεις του τοτε γνωστου κοσμου. Αυτο ειναι και το μονο κοινο σε αυτους τους δυο. Κοιτα τι αφησε ο καθενας πισω του και τι λενε οι ξενοι και οχι οι Ελληνες και θα καταλαβεις. Έχουν κι άλλο κοινό: Το γεγονός ότι, μεταξύ όσων άφησαν πίσω τους, συγκαταλέγονται και ασύλληπτοι αριθμοί πτωμάτων και κατεστραμμένων / καμμένων χωρών, στο όνομα όχι τής άμυνας, πράγμα που θα ήταν απολύτως σεβαστό, αλλά τού επεκτατισμού. Ό,τι κι αν «άφησαν πίσω τους», λοιπόν, από τη στιγμή που το άφησαν μέσω αιματοκυλίσματος, για 'μένα τους καθιστά ίδιους. Έχει να κάνει με το σύστημα αξιών τού καθενός, όπως συνηθίζω να λέω: Για 'μένα, δεν υφίσταται ούτε η ελάχιστη διαφορά μεταξύ δύο σφαγέων, επειδή ο ένας ήταν «συμπατριώτης» μου. Αν για 'σένα υφίσταται, είναι δικό σου θέμα και δεν πρόκειται να προσπαθήσω να σε πείσω για το αντίθετο, ούτε θα μ' ενδιέφερε μια τέτοια πιθανότητα. Αν εσυ πιστευεις οτι εισαι γιουσουφακι εγω δεν εχω να πω τιποτα. Ούτε εγώ έχω να πω τίποτα, αν εσύ πιστεύεις ότι είσαι η συνέχεια τού Σωκράτη. Πίστευέ το, δικαίωμά σου είναι. Ούτε μπορώ, ούτε και θέλω να σού το στερήσω. Kαι τι το ηθικο εχει αυτο ?Τιποτα , απλως δειχνει την προσωπικη σου πορεια.Οταν ομως κατι επηρεαζει τις εντυπωσεις η την καθημερινοτητα καποιου , τοτε αυτο εχει την ηθικη του πλευρα. Εγώ μιλώ για «υπερηφάνεια» κι εσύ απαντάς περί ...«ηθικής»! Με ρώτησες για τι νιώθω υπερήφανος και σού απάντησα. Αν με την ερώτησή σου, εννοούσες «τι θεωρώ ηθικό», μάλλον είναι η καταλληλότερη στιγμή ν' ανοίξεις κάποιο λεξικό και να μάθεις να επιλέγεις την κατάλληλη λέξη για ό,τι θέλεις να πεις. Άρχισε με την αναζήτηση τής ερμηνείας τού όρου «υπερηφάνεια» και βλέπουμε στην πορεία. Έτσι για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε κάθε φορά. Οποτε μπορεις να εισαι ευχαριστημενος και υπερηφανος για το δημιουργησες μια πραγματικοτητα να ζεις χωρις να εισαι βαρος. ...προφανώς! Δεν με συγκινεις ομως ως προς αυτο , αντιθετα το παγκοσμιο επιτευγμα ειναι πολυ πιο σημαντικο απο τον δικο σου μικροκοσμο για εμενα.Και παει λεγοντας φιλε. Τι ακριβώς έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου κι έχεις την εντύπωση ότι μ' ενδιαφέρει το αν ...συγκινούν τον οποιονδήποτε, τα όσα έχω κάνει στη ζωή μου; Πόσο μάλλον το ότι επιχειρώ την οποιαδήποτε σύγκριση των προσωπικών μου επιτευγμάτων, με τα παγκόσμιου βεληνεκούς... ...Επαναλαμβάνω: Για υπερηφάνεια μιλάμε, έννοια η οποία έχει τόση σχέση με τη συγκίνηση, όση και με την ηθική: απολύτως καμία. Απλα η δικη σου αποψη ειναι υπερβολικα κυνικη , μηδενιστικη , και απολυτα ατομικη. Ανοίγοντας το λεξικό που λέγαμε πιο πάνω, θα διαπιστώσεις ότι οι υποκειμενικές απόψεις - όποιες κι αν είναι αυτές - δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την αντικειμενική ερμηνεία των όρων. Εν προκειμένω δε, ο όρος για τον οποίο γίνεται η όλη συζήτηση, είναι η «υπερηφάνεια». Πως λέμε «μήλα» και «δαμάσκηνα»; Ή μόνη τους σχέση είναι ότι πρόκειται για φρούτα. Από 'κει και πέρα...το χάος! Στη τελικη ποιος στο καλο θεωρεις οτι εισαι , και εχεις δικαιωμα να κρινεις ορισμενα θεματα κατα πολυ ανωτερα απο τον δικο σου μικροκοσμο η απο το γεγονος οτι καταφερες να μην γινεσαι βαρος στο βιοποριστικο σου ? Χμ.. ωρες ωρες πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω... Τι λες ρε μόρτη, που θα σου ζητήσουμε και την άδεια πριν κρίνουμε το οτιδήποτε! Σοβαρά; Ποιος νομίζω ότι είμαι; Ξέρω 'γω; Εσύ ας πούμε, ποιος νομίζεις ότι είσαι, που θα κάνεις κουμάντο και θα ορίσεις το ποιος λέει και κρίνει τι; Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2013 από deesnider 1
oallosmoueautos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Α ,δεν ξεπουλαμε τις ΔΕΚΟ,τα πετρελαια και τα νησια μας στους ξενους? Δεν εγινε η κριση με σχεδιο να μας τα παρουν ολα? τα ζαφειρια και τα διαμαντια μας ?.Αλλος ενας μυθος καταριφθηκε οπως ειδαμε δικοι μας πηραν τον ΟΠΑΠ και δεν κανει κανεις ξενος ουρα να παρει τιποτα διοτι πολυ απλα κανεις σοβαρος δεν επενδυει σε μπουρδελα. Καλα το πας συνεχισε αλλοι 1000 μυθοι σου εμειναν και θα την βρεις την ακρη. Παρεπιπτοντως οι ευνοημενοι του συστηματος τους περιεγραψες σωστα απλα δεν ειναι 500κ αλλα γυρω στα 2 εκατομμυρια περιπου .Τωρα αν κανεις τις αναγωγες σε ενεργους ψηφοφορους και μη καταλαβαινεις πως ειναι σχεδον ο μισος πληθυσμος . Φυσικα δεν ειναι ολοι το ιδιο ευνοημενοι απο αυτους αλλα ειναι πολυ και αλλοι λιγο.Επομενως ?Εμεις φταιμε με διαφορετικο ποσοστο παλι εκει καταληγουμε . Συμφωνα με τον υπολοιπο πλανητη παντως μια χαρα εχουμε πτωχευσει... Η κριση ειναι παγκοσμια και δεν ειναι υποθεση της Ελλαδας.. και ο λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρεται.. Κανεις δεν ειπε οτι η κριση στην Ελλαδα ειναι σχεδιο για να μας παρουν φτηνα την κρατικη μας περιουσια.. Στην Ισπανια εχουν χασει ηδη ενα σωρο κοσμος τα σπιτια τους και εχουμε αναλογικα τα ιδια ποσοστα ανεργιας.. Η διαφορα ειναι οτι η Ισπανια ειναι μια απο τις μεγαλυτερες οικονομιες στην Ευρωπη και εχει βαρια βιομηχανια ενω εμεις κλασματα του οικονομικου της αναστηματος και δεν εχουμε βαρια βιομηχανια.. Επισης η Ελλαδα "αλωθηκε" πολυ περισσοτερο απο τις αλλες χωρες που περνουν οικονομικη βοηθεια.. για αυτο αλλωστε ειμαστε και στο ΔΝΤ.. Πες μας μια πλουσια Ευρωπαικη χωρα που εχει ιδιωτικοποιησει τους κρατικους της οργανισμους και υπηρεσιες.. που εχει "πουλησει" νησια και πληρωνει με χρυσο!! Χωρις να εχω καμια διαθεση να σε προσβαλω σε ρωταω ειλικρινα για αυτα που λες.. Εισαι ανοητος? Εχεις δει την Γερμανια, τη Γαλλια ή τη Σουηδια να ιδιωτικοποιουν ΔΕΚΟ, λιμανια, ναυπηγεια κτλ?? Στη Σουηδια μονο ιδιωτικοποιησαν καποιο τομεα της Saab γιατι ειχε χρεωκοπησει αλλα δεν ηταν κατι που δεν το περιμεναν.. Εγω αναφερθηκα στους ευνοημενους που δεν ειχαν βρακι στο κολο και κατεληξαν στα βορεια προαστια σε χρονο ρεκορ.. Αν εννοεις ευνοημενους τον ευρυτερο δημοσιο τομεα, τις ενοπλες δυναμεις, κτλ ναι.. βγαινουν περιπου 5 εκατομμυρια μαζι με τα σοια τους.. Αυτοι ειναι και η κομματικη πελατεια που στηριζει το πολιτικο συστημα.. Ολοι αυτοι που δεν φταινε τιποτε και δεν ειναι λιγοι πως αντιδρουν τοσο καιρο? Ή καλυτερα πως πρεπει να αντιδρασουν για να ξεβολεψουν τους βολεμενους και να διαλυσουν το πολιτικο συστημα? Χωρις να μπουμε σε καποιου ειδους πολιτικη συζητηση που ετσι κι αλλιως απαγορευεται στο φορουμ και δεν νομιζω να ενδιαφερει κα την πλειοψηφια των μεροκαματιαρηδων και ανεργων Ελληνων.. να προτεινουμε παραδειγματα αλλων χωρων που μας φερνουν καπως (Αργεντινη, Σιγκαπουρη, Ταιβαν, Ισραηλ, κτλ) και να συζητησουμε τι πρεπει να γινει.. Γιατι εκτος απο την κυβερνηση που ειναι στην ουσια εντολοδοχοι ξενων δεν υπαρχει τιποτε αλλο σαν προταση.. Ενα φως στο τουνελ.. Να καταγειλουμε, να παλεψουμε, να ζητησουμε διαγραφη του χρεους, να ζητησουμε ενα σχεδιο τυπου Μαρσαλ απο τις ΗΠΑ... μπλα μπλα μπλα.. ναι και να κανουμε τι? Να κανουμε την πλουτοκρατια ακομα πλουσιοτερη και την μεσαια/εργατικη ταξη πιο δουλους? 2
Atlas1988 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Αυτές οι εύκολες γενικεύσεις, αυτά τα αβίαστα, «πασαλειμμένα» συμπεράσματα, το πόσο τα γουστάρω δε λέγεται! Έχεις προσωπική εμπειρία από το τι πιστεύει σήμερα, ο γερμανικός λαός, για τους Έλληνες; Ο ιταλικός μήπως; Ο Τουρκικός; Διότι εγώ έχω εμπειρία κι από τους τρεις, η οποία ξέρεις τι δείχνει; Ότι δεν τρέφουν κανένα μίσος απέναντι στους Έλληνες, όπως θέλεις να φαντάζεσαι. Αντιθέτως, οι σημερινοί Γερμανοί π.χ., στη συντριπτική πλειοψηφία τους, απεχθάνονται το Hitler και καταδικάζουν τη γενιά των συμπατριωτών τους που τον ακολούθησε. Έχουν κι άλλο κοινό: Το γεγονός ότι, μεταξύ όσων άφησαν πίσω τους, συγκαταλέγονται και ασύλληπτοι αριθμοί πτωμάτων και κατεστραμμένων / καμμένων χωρών, στο όνομα όχι τής άμυνας, πράγμα που θα ήταν απολύτως σεβαστό, αλλά τού επεκτατισμού. Ό,τι κι αν «άφησαν πίσω τους, λοιπόν, από τη στιγμή που το άφησαν μέσω αιματοκυλίσματος, για 'μένα τους καθιστά ίδιους. Έχει να κάνει με το σύστημα αξιών τού καθενός, όπως συνηθίζω να λέω: Για 'μένα, δεν υφίσταται ούτε η ελάχιστη διαφορά μεταξύ δύο σφαγέων, επειδή ο ένας ήταν «συμπατριώτης» μου. Αν για 'σένα υφίσταται, είναι δικό σου θέμα και δεν πρόκειται να προσπαθήσω να σε πείσω για το αντίθετο, ούτε θα μ' ενδιέφερε μια τέτοια πιθανότητα. Ούτε εγώ έχω να πω τίποτα, αν εσύ πιστεύεις ότι είσαι η συνέχεια τού Σωκράτη. Πίστευέ το, δικαίωμά σου είναι. Ούτε μπορώ, ούτε και θέλω να σού το στερήσω. Εγώ μιλώ για «υπερηφάνεια» κι εσύ απαντάς περί ...«ηθικής»! Με ρώτησες για τι νιώθω υπερήφανος και σού απάντησα. Αν με την ερώτησή σου, εννοούσες «τι θεωρώ ηθικό», μάλλον είναι η καταλληλότερη στιγμή ν' ανοίξεις κάποιο λεξικό και να μάθεις να επιλέγεις την κατάλληλη λέξη για ό,τι θέλεις να πεις. Άρχισε με την αναζήτηση τής ερμηνείας τού όρου «υπερηφάνεια» και βλέπουμε στην πορεία. Έτσι για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε κάθε φορά. ...προφανώς! Τι ακριβώς έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου κι έχεις την εντύπωση ότι μ' ενδιαφέρει το αν ...συγκινούν τον οποιονδήποτε, τα όσα έχω κάνει στη ζωή μου; Πόσο μάλλον το ότι επιχειρώ την οποιαδήποτε σύγκριση των προσωπικών μου επιτευγμάτων, με τα παγκόσμιου βεληνεκούς... ...Επαναλαμβάνω: Για υπερηφάνεια μιλάμε, έννοια η οποία έχει τόση σχέση με τη συγκίνηση, όση και με την ηθική: απολύτως καμία. Ανοίγοντας το λεξικό που λέγαμε πιο πάνω, θα διαπιστώσεις ότι οι υποκειμενικές απόψεις - όποιες κι αν είναι αυτές - δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την αντικειμενική ερμηνεία των όρων. Εν προκειμένω δε, ο όρος για τον οποίο γίνεται η όλη συζήτηση, είναι η «υπερηφάνεια». Πως λέμε «μήλα» και «δαμάσκηνα»; Ή μόνη τους σχέση είναι ότι πρόκειται για φρούτα. Από 'κει και πέρα...το χάος! Τι λες ρε μόρτη, που θα σου ζητήσουμε και την άδεια πριν κρίνουμε το οτιδήποτε! Σοβαρά; Ποιος νομίζω ότι είμαι; Ξέρω 'γω; Εσύ ας πούμε, ποιος νομίζεις ότι είσαι, που θα κάνεις κουμάντο και θα ορίσεις το ποιος λέει και κρίνει τι; Σιγα μην κανω κουμαντο σε τυπους σαν εσενα , απλα τους αποφευγω.Νομιζεις οτι εισαι τοσο σημαντικος ωστε να σου κανω και κουμαντο ?Τελικα ,εχεις χιουμορ. Περα απο αυτο ομως , δεν ειναι εντελως ηλιθιο να εχεις εσυ δικαιωμα να κρινεις και να λες οτι ειναι καποιος για γιαουρτωμα επειδη νιωθει υπερηφανος που ο ανθρωπος πατησε στο φεγγαρι , αλλα συγχρονος να το παιζεις και παρεξηγημενος επειδη δηθεν σου γινεται κουμαντο πανω στην κριτικη της οκκας που κανεις ?Διοτι οπως ειπες και μονος σου , προφανως το μεγαλυτερο σου επιτευγμα ειναι να μην ζεις ως βαρος προς αλλους , η κανω λαθος ?Πως στο καλο γινεται να εχει το ιδιο ειδικο βαρος ενα παγκοσμιο γεγονος που αλλαξε την ανθρωποτητα με τις αμπελοφιλοσοφιες που λες σε αυτο το φορουμ ? Αντε να τα συγκρινεις τωρα αυτα...Κατσε να παρω και ενα ντεπον γιατι θα με πιασει πονοκεφαλος.
deesnider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Αντε παλι...Ποιος μιλησε για πορεια ?Για το οτι "παραμιλαει ο πλανητης" ?Ειπα ΚΑΘΑΡΑ για θεματα τα οποια κρινονται υπερ της ανθρωποτητας.Για θεματα τα οποια επηρεαζουνε την καθημερινοτητα ενος τεραστιου ποσοστου.Και σιγουρα το να φτιαξεις το μεγαλυτερο φραγμα στο κοσμο , αποτελει μεν ενα επιτευγμα δεν αποτελει ομως κοσμο-ιστορικο γεγονος οπως το να πατησεις στο φεγγαρι η να βρεις το φαρμακο κατα του ΑIDS.Θα αποτελουσε λογο υπερηφανειας σε Εθνικο επιπεδο. Η αναφορά στο «μηχανικό» ήταν τυχαία. Αν έπρεπε να προβλέψω ότι θα κολλούσες στη συγκεκριμένη λέξη και θα άρχιζες τις συγκρίσεις με τις άλλες επιστήμες, θα χρειαζόμουν καμιά βδομάδα πληκτρολόγηση, για να συμπεριλάβω όλα τα πιθανά και απίθανα που έχεις στο μυαλό σου. Συνεχίζει δε να μη δικαιολογεί την όποια «υπερηφάνεια» για τους Έλληνες π.χ., το να είναι πιθανώς Έλληνας αυτός που θα ανακαλύψει τη θεραπεία μια μέχρι τώρα ανίατης αρρώστιας. Ευγνωμοσύνη προς την επιστήμη ναι, είναι απολύτως λογικό να υπάρχει. Θαυμασμός και σεβασμός απέναντι σ' αυτόν που το πέτυχε, επίσης. Υπερηφάνεια όμως όχι, σε καμία περίπτωση. Επίσης, δεν υφίσταται «υπερηφάνεια σε εθνικό επίπεδο». Δε στέκει λογικά ως φράση και δεν είναι παρά εφεύρημα των ανίκανων και των αποτυχημένων, προκειμένου να παρηγορούνται για τα χάλια τους, ανατρέχοντας στα επιτεύγματα των προγόνων τους, κατά το γνωστό: «Όταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες...»... ...Δεν τους χτίζατε «εσείς», μικρέ ανόητε! Τους έχτιζαν άλλοι, κάτι χιλιάδες χρόνια πριν καν υπάρξετε ως σπερματοζωάρια μέσα στ' αρχ... τού πατέρα σας. Τραβάτε να κάνετε κάτι αντίστοιχο σήμερα, εσείς οι ίδιοι και τότε ναι, θα έχει κάθε βάση το να μιλάτε για υπερηφάνεια. Μέχρι τότε όμως, προσωπικά, μόνο να γελάω μαζί σας μπορώ κι αυτό πολύ σας είναι... Σού είπα και πριν: ψάξε στο λεξικό για την ερμηνεία τής λέξης. Εκτός κι αν αρκείσαι στο να δίνεις τις δικές σου ερμηνείες, σύμφωνα με το τι πιστεύεις, τι σ' αρέσει, τι σε κάνει να νιώθεις καλά, οπότε το κόβουμε εδώ. Δε συνηθίζω να σπαταλάω το χρόνο μου - ακόμα και τον ελεύθερο - με κολλημένα μυαλά. Επισης , λαθος παραδειγμα εδωσες.Δεν βλεπεις καν τι λεω...Εγω δεν μιλησα για "συναδελφικη" υπερηφανεια.Εγω μιλησα για το ηθικο κομματι του ζητηματος.Υπερηφανεια ετσι απλα , ειναι μια κενη λεξη.Το τι κρυβεται απο πισω ειναι το θεμα. Καμία λέξη δεν είναι κενή, όσο κι αν σε βολεύει να το πιστεύεις. Όλες οι λέξεις ανεξαιρέτως, έχουν συγκεκριμένες ερμηνείες και αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Όχι το τι ...κρύβεται από πίσω, στο μυαλό τού κάθε φαντασιόπληκτου, σύμφωνα με το τι τού αρέσει να υποστηρίζει. Αλλα αφου το πας προς αυτο το ζητημα , θα σου πω ενα παραδειγμα : ποια χωρα δεν ειναι υπερηφανη και δεν εκφραζει την υπερηφανεια της οταν χτιζει κατι μοναδικο ?Πχ τον υψηλοτερη ουρανοξυστη και παει λεγοντας.Μηπως ηταν απλα το εργο ενος μηχανικου η μηπως εκφραζει την θεληση ενος εθνους ?Μηπως εχει εναν βαθυτερο συμβολισμο ?Αυτο λεμε τοση ωρα... Πολλές - ίσως όλες - αλλά απλώς ...κάνουν λάθος! Σαφώς και η δημιουργία τού ψηλότερου ουρανοξύστη τού κόσμου π.χ., αποτελεί αποκλειστικά και μόνο έργο των μηχανικών, τον αρχιτεκτόνων και των εργατών φυσικά που δούλεψαν πνευματικά ή χειρωνακτικά για να τον φτιάξουν. Χωρίς αυτούς, ή ...θέληση τού έθνους, θα σού 'λεγα τι θα έφτιαχνε, αλλά λέω να κρατήσω ένα επίπεδο... Βαθύτεροι συμβολισμοί κι ερμηνείες όπως μας βολεύει! Πόση συγκεντρωμένη κακομοιριά, πόσα κούφια λόγια και πόση προσπάθεια να παρουσιάσουμε ως - έστω και εν μέρει - δικά μας, τα επιτεύγματα άλλων... Λες ο μεσος πολιτης της Σιγκαπουρης λοιπον να μην νιωθει υπερηφανος για τα κτηρια και τις εγκαταστασεις που υπαρχουνε εκει και αποτελουνε κατ' ομολογιαν σε πολλες περιπτωσεις συγχρονα μηχανικα θαυματα ? Ας νιώθει και άρχοντας τού σύμπαντος, ο μέσος πολίτης τής Σιγκαπούρης. Κουμάντο στα συναισθήματά του θα κάνω; Το ότι νιώθει κάπως όμως, δε σημαίνει ότι είναι και σωστό... Εγω δεν ειπα για ιδιες εργασιακες ομαδες.Ουτε μιλησα μονο για επαγγελματικα θεματα κτλ.Εγω εβαλα μεσα καποια παραδειγματα και το πιο απλο και συνηθες παραδειγμα που κανει υπερηφανο εναν λαο : τον αθλητισμο. Οταν λοιπον ενας Ελληνας παιρνει το χρυσο μεταλλιο , γιατι να μην ειμαι υπερηφανος ως Ελληνας ?Οταν μια Ελληνικη ομαδα παιρνει το Ευρωπαικο κυπελο γιατι να μην ειμαι υπερηφανος ?Κατ' επεκταση οταν ενας ανθρωπος παταει στο φεγγαρι γιατι να μην ειμαι υπερηφανος ?Μηπως μπορω να τα κανω ολα αυτα και εγω ?Μηπως ο δικος μου μικροκοσμος εχει επηρεασει σε μεγαλυτερο βαθμο την εξελιξη του ειδους απο διαφορα επιτευγματα ?Η μηπως η δικη μου καθημερινοτητα και επιτευγματα εδωσαν υπερηφανεια σε εκατομυρια κοσμου ? 1) Διαχωρίζεις τον αθλητισμό από τα ...επαγγελματικά θέματα, ή δεν το έπιασα; Να σου θυμίσω ότι ο αθλητισμός σε κάθε μορφή και έκφανσή του, είναι εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αποκλειστικά ...επαγγελματικός, ή θα σε σοκάρει η πληροφορία; Βρες μου μια μη επαγγελματική ομάδα κατηγορίας ευρωπαϊκού ή παγκόσμιου κυπέλλου, ή έναν αθλητή τού στίβου που αγωνίζεται χωρίς σαράντα σπόνσορες να τον ενισχύουν και να τού δίνουν «πακέτα» για κάθε καλή επίδοσή του κι έλα να τα πούμε ξανά. 2) Λέω ξανά: Νιώσε όπως θέλεις. Θες να νιώσεις υπερήφανος; Νιώσε! Για 'μένα, υπερήφανος είναι λογικό να νιώθει αποκλειστικά αυτός που πέτυχε το κάθε τι. Γνώμη μου και γνώμη σου... Εαν θεωρεις το γεγονος αυτο παραλογισμο , τοτε εχεις σοβαρο προβλημα.Γιατι ξαναλεω , ως προς την προσφορα στην ανθρωποτητα εισαι κατα πολυ κατωτερος απο συγκεκριμενες ομαδες πληθυσμου η συγκεκριμενες προσωπικοτητες.Και εκει ειναι η διαφορα. Ισως να μην μπορεις να το αποδεχτεις , ειμαι ομως σιγουρος οτι εαν μπορουσαν τετοια ατομα να δουνε τι γραφεις , κυριολεκτικα θα ειχανε σκασει στα γελια και θα σε κοιτουσανε με βλεμα λυπης πιστευω παρα εκνευρισμου. Διαβάζεις τι γράφεις, ή απλώς βρήκες κουμπάκια μπροστά σου και τα πατάς; Έβαλα εγώ τον εαυτό μου και τα επιτεύγματά μου σε κλίμακα σύγκρισης, ως προς την προσφορά στην ανθρωπότητα; Είπα εγώ πουθενά ότι είμαι ανώτερος ή κατώτερος από κάποιον άλλον; Τι να αποδεχτώ και τρίχες, είναι αυτά που γράφεις; Καλά, εντάξει! Εγώ έχω σοβαρό πρόβλημα... Τελος εαν κανεις παιδι και εχει μια σημαντικη επιτυχια , μην νιωσεις υπερηφανος , προφανως θα αποτελει παραλογισμο επειδη το πετυχε το παιδι και οχι εσυ.Θαρρεις και ο γονεας δεν δινει στην στηριξη του ,την αρχικη διατροφη και παιδεια , την ελευθερια των επιλογων , την ανατροφη κτλ πανω στο οποιο θα βασιστει ενα παιδι.Θαρρεις και ο γονεας δεν ειναι αυτος που γενησε αυτο το παιδι. Φυσικά και δε θα νιώσω υπερήφανος! Θα νιώσω χαρούμενος και ευτυχισμένος για εκείνο, διότι η επιτυχία του αυτή, πιθανότατα θα τού εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον. Υπερήφανος όμως όχι, σε καμία περίπτωση. Είπα: Το θεωρώ παραλογισμό ακραίας μορφής. Υπερηφάνεια δικαιολογείται να νιώθει κάποιος, αποκλειστικά για τα δικά του, προσωπικά, ατομικά επιτεύγματα. Όσο για τη στήριξη, τη διατροφή, την παιδεία και την ελευθερία επιλογών στα οποία αναφέρεσαι, αυτά αποτελούν απόλυτες υποχρεώσεις τού κάθε γονιού προς το παιδί πού φέρνει στον κόσμο, διότι αποφασίζει πριν από το παιδί για το παιδί, ακριβώς με την απόφασή του να το φέρει στον κόσμο. Αλίμονο αν δεν τού τα παρείχε! Δεν αποτελούν δελτία τα οποία θα εξαργυρώσει με πόντους προσωπικής υπερηφάνειας, για τα επιτεύγματα τού παιδιού του, λες και το παιδί τού χρωστάει κάτι. Άκου λέει «ελευθερία επιλογών»! Χάρη τού κάνει δηλαδή, αφήνοντάς το να επιλέξει το δρόμο του, έτσι; Κανονικά θα έπρεπε να αποφασίσει ο γονιός για το τι θα κάνει το παιδί στη ζωή του! Αφού αυτός το γέννησε (με άλλα λόγια, αυτός πήδηξε χωρίς προφυλάξεις, προκειμένου να διαιωνίσει το ...δοξασμένο επίθετό του. Μεγάλο κατόρθωμα, τι να λέμε τώρα; ) Η θαρρεις και το ιδιο το παιδι δεν νιωθει εσωτερικα την αναγκη να κανει υπερηφανο τον ιδιο του τον γονεα. Μερικά παιδιά ναι, μερικά παιδιά όχι. Η διαφορά είναι ότι, από τα παιδιά που ακολούθησαν αυτή την ανάγκη, ευτυχισμένοι ενήλικες, καταλήγουν μόνο όσα παιδιά έτυχε να επιθυμούν για τον εαυτό τους, την ίδια πορεία μ' αυτή που επιθυμούσαν οι γονείς τους γι' αυτά. Όσα, θέτουν υπεράνω όλων το να κάνουν «υπερήφανους» τους γονείς τους, ακολουθώντας τις επιθυμίες εκείνων για τη ζωή τους και ρίχνοντας σε δεύτερη μοίρα αυτό που επιθυμούν τα ίδια, καταλήγουν καταπιεσμένοι και προβληματικοί ενήλικες, άξιοι συμπόνιας. Υπαρχει πιο υγιες συναισθημα απο το να νιωθεις υπερηφανος για κατι που πετυχες εσυ; Είναι όντως υγιέστατο συναίσθημα. η για κατι που πετυχε ενας ομοεθνης σου η για κατι που πετυχε συνολικα η ανθρωποτητα ?Κατι που τελος παντων ξεφευγει απο την καθημερινοτητα σου και τον ατομικο μικροκοσμο σου.Κατι που σε κανει να αναρωτιεσαι που στο καλο μπορει κανεις να φτασει. Αντιθέτως, αυτό είναι ...ανίατα αρρωστημένο! Α! Και παράλογο, να μην ξεχνιόμαστε! 1
silverado Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Αυτές οι εύκολες γενικεύσεις, αυτά τα αβίαστα, «πασαλειμμένα» συμπεράσματα, το πόσο τα γουστάρω δε λέγεται! Μονος σου εδωσες την αφορμη. Σου φαινεται λογικο να λεει καποιος σε αλλον οτι επειδη νοιωθει περηφανος γιατι ο ανθρωπος πατησε στο φεγγαρι τραβαει ο οργανισμος του το γιαουρτωμα? Εμενα παντως οχι. Έχεις προσωπική εμπειρία από το τι πιστεύει σήμερα, ο γερμανικός λαός, για τους Έλληνες; Δεν χρειαζεται φαινεται απο την συμπεριφορα της ηγεσιας της Γερμανιας απεναντι στις χωρες του Ευρωπαικου Νοτου, αυτα τα τελευταια χρονια της οικονομικης κρισης. Έχει να κάνει με το σύστημα αξιών τού καθενός, όπως συνηθίζω να λέω: Για 'μένα, δεν υφίσταται ούτε η ελάχιστη διαφορά μεταξύ δύο σφαγέων, επειδή ο ένας ήταν «συμπατριώτης» μου. Αν για 'σένα υφίσταται, είναι δικό σου θέμα και δεν πρόκειται να προσπαθήσω να σε πείσω για το αντίθετο, ούτε θα μ' ενδιέφερε μια τέτοια πιθανότητα. Ο Μεγας Αλεξανδρος ιδρυσε νεες πολεις, εδωσε τις καταλληλες υποδομες για την αναπτυξη αυτων των περιοχων. Στις περισσοτερες πολεις τον δεχτηκαν σαν ελευθερωτη γιατι ηταν υπο Περσικη κατοχη. Η εκστρατια του στην αρχη δεν ξεκινησε ως επεκτατικη αλλα για την ασφαλεια της Ελλαδος και κατ'επεκταση ολης της Ευρωπαικης περιοχης απο τον Περσικο κινδυνο.
deesnider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Σιγα μην κανω κουμαντο σε τυπους σαν εσενα , απλα τους αποφευγω.Νομιζεις οτι εισαι τοσο σημαντικος ωστε να σου κανω και κουμαντο ?Τελικα ,εχεις χιουμορ. Περα απο αυτο ομως , δεν ειναι εντελως ηλιθιο να εχεις εσυ δικαιωμα να κρινεις και να λες οτι ειναι καποιος για γιαουρτωμα επειδη νιωθει υπερηφανος που ο ανθρωπος πατησε στο φεγγαρι , αλλα συγχρονος να το παιζεις και παρεξηγημενος επειδη δηθεν σου γινεται κουμαντο πανω στην κριτικη της οκκας που κανεις ? Αντε να τα συγκρινεις τωρα αυτα...Κατσε να παρω και ενα ντεπον γιατι θα με πιασει πονοκεφαλος. Το πήρες το παυσίπονο; Πάμε λοιπόν: - Εσύ ήσουν αυτός που είπε «ποιος νομίζεις ότι είσαι που θα κρίνεις ....μπλα, μπλα, μπλα...» Ίσως εσύ να θεωρείς σημαντικό το να ασχολείσαι με το τι κρίνω και τι όχι. Περίεργη αντίληψη για το «αποφεύγω», ομολογουμένως... - Ποιος το έπαιξε παρεξηγημένος; Είσαι καθόλου στα καλά σου; Απλώς σου απάντησα στο δικό σου στυλ. - Όσο για το τι έχω τελικώς δικαίωμα να κρίνω ή να κριτικάρω, σκέψου, καλλιέργησέ το, βγάλε την απόφασή σου και ...στείλε μου p.m. με τα αποτελέσματα, για να ξέρω κι εγώ ο φτωχός μέχρι που με παίρνει να φτάνω... Διοτι οπως ειπες και μονος σου , προφανως το μεγαλυτερο σου επιτευγμα ειναι να μην ζεις ως βαρος προς αλλους , η κανω λαθος ? Σαφώς και κάνεις λάθος! Δε μίλησα πουθενά για μεγάλα ή μικρά επιτεύγματά μου. Έκανες συγκεκριμένη ερώτηση ( «Για τι νιώθω υπερήφανος;» ) και σού έδωσα συγκεκριμένη απάντηση, μ' ένα συγκεκριμένο παράδειγμα ( «Για κάποια πράγματα που έχω επιτύχει μόνος μου στη ζωή μου, χωρίς τη συνδρομή τρίτων.» ) Πως στο καλο γινεται να εχει το ιδιο ειδικο βαρος ενα παγκοσμιο γεγονος που αλλαξε την ανθρωποτητα με τις αμπελοφιλοσοφιες που λες σε αυτο το φορουμ ? Όταν λέω εγώ ότι τη βρίσκεις να πατάς κουμπάκια στην τύχη, κάτι ξέρω! Το πού είδες εσύ, ότι συνέκρινα ...ειδικά βάρη, μόνο εσύ το ξέρεις! Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2013 από deesnider
silverado Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Χωρις να μπουμε σε καποιου ειδους πολιτικη συζητηση που ετσι κι αλλιως απαγορευεται στο φορουμ και δεν νομιζω να ενδιαφερει κα την πλειοψηφια των μεροκαματιαρηδων και ανεργων Ελληνων.. να προτεινουμε παραδειγματα αλλων χωρων που μας φερνουν καπως (Αργεντινη, Σιγκαπουρη, Ταιβαν, Ισραηλ, κτλ) και να συζητησουμε τι πρεπει να γινει.. Γιατι εκτος απο την κυβερνηση που ειναι στην ουσια εντολοδοχοι ξενων δεν υπαρχει τιποτε αλλο σαν προταση.. Ενα φως στο τουνελ.. Να καταγειλουμε, να παλεψουμε, να ζητησουμε διαγραφη του χρεους, να ζητησουμε ενα σχεδιο τυπου Μαρσαλ απο τις ΗΠΑ... μπλα μπλα μπλα.. ναι και να κανουμε τι? Να κανουμε την πλουτοκρατια ακομα πλουσιοτερη και την μεσαια/εργατικη ταξη πιο δουλους? Να ζητησουμε λογιστικο ελεγχο του χρεους και οτι απο αυτο ειναι πραγματικο να το πληρωσουμε. Αν επιτρεψουν να γινει αυτο θα γελασει και ο καθε πικραμενος γιατι θα φανει καθαρα ολο το θεατρο που μας παιζαν αυτα τα χρονια.
Baslir Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Ο Μεγας Αλεξανδρος ιδρυσε νεες πολεις, εδωσε τις καταλληλες υποδομες για την αναπτυξη αυτων των περιοχων. Στις περισσοτερες πολεις τον δεχτηκαν σαν ελευθερωτη γιατι ηταν υπο Περσικη κατοχη. Η εκστρατια του στην αρχη δεν ξεκινησε ως επεκτατικη αλλα για την ασφαλεια της Ελλαδος και κατ'επεκταση ολης της Ευρωπαικης περιοχης απο τον Περσικο κινδυνο. Στην πορεία είπε "δε γαμιέται, ας πάμε να δούμε τι έχει παρακάτω..." 2
deesnider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Σου φαινεται λογικο να λεει καποιος σε αλλον οτι επειδη νοιωθει περηφανος γιατι ο ανθρωπος πατησε στο φεγγαρι τραβαει ο οργανισμος του το γιαουρτωμα?. Απολύτως! Δεν χρειαζεται φαινεται απο την συμπεριφορα της ηγεσιας της Γερμανιας απεναντι στις χωρες του Ευρωπαικου Νοτου, αυτα τα τελευταια χρονια της οικονομικης κρισης. Θεώρησα περιττό να υπογραμμίσω τη λέξη «λαός», στο προηγούμενο post, αλλά αποδεικνύεται ότι κάθε άλλο παρά περιττό ήταν... Σε επίπεδο νηπιαγωγείου λοιπόν, μπας και πάρεις γραμμή τι λέμε: Διακρίνεις τη διαφορά, μεταξύ τής συμπεριφοράς τής ηγεσίας ενός κράτους προς ένα άλλο κράτος και των αισθημάτων που τρέφει ο λαός του, προς το λαό τού άλλου; Τι ρωτάω κι εγώ τώρα... Η εκστρατια του στην αρχη δεν ξεκινησε ως επεκτατικη αλλα για την ασφαλεια της Ελλαδος και κατ'επεκταση ολης της Ευρωπαικης περιοχης απο τον Περσικο κινδυνο. Ακριβώς όπως και η εκστρατεία τού Hitler... Για την «ασφάλεια τής Γερμανίας» έλεγε κι εκείνος ότι γαμούσε συθέμελα το σύμπαν γύρω του... ...Α! Και για τη δημιουργία τής ...Μεγάλης Ελλάδας, επίσης (τι μού θυμίζει, τι μού θυμίζει...) Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2013 από deesnider 1
No limit Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Απολύτως! Θεώρησα περιττό να υπογραμμίσω τη λέξη «λαός», στο προηγούμενο post, αλλά αποδεικνύεται ότι κάθε άλλο παρά περιττό ήταν... Σε επίπεδο νηπιαγωγείου λοιπόν, μπας και πάρεις γραμμή τι λέμε: Διακρίνεις τη διαφορά τής συμπεριφοράς τής ηγεσίας ενός κράτους προς ένα άλλο κράτος, από τα αισθήματα που τρέφει ο λαός του, προς το λαό τού άλλου; Τι ρωτάω κι εγώ τώρα... Ακριβώς όπως και η εκστρατεία τού Hitler... Για την «ασφάλεια τής Γερμανίας» έλεγε κι εκείνος ότι γαμούσε συθέμελα το σύμπαν γύρω του... ...Α! Και για τη δημιουργία τής ...Μεγάλης Ελλάδας, επίσης (τι μού θυμίζει, τι μού θυμίζει...) Πάντως δεν έχουμε ιστορική καταγραφή για σφαγές αμάχων από τον Μ.Αλέξανδρο ενώ ο Χίτλερ χρησιμοποιούσε κρεματόρια, και οι στρατιώτες του στο Δίστομο φαντάζομαι και αλλού, σκότωναν τα βρέφη βάζοντας τους βαμβάκι με βενζίνη στο στόμα και το άναβαν.Το λέω γιατί έγινε της μόδας η σύγκριση Χίτλερ με Μ.Αλέξανδρο.Εξ ορισμού όμως καμία σχέση. 1
deesnider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Πάντως δεν έχουμε ιστορική καταγραφή για σφαγές αμάχων από τον Μ.Αλέξανδρο ενώ ο Χίτλερ χρησιμοποιούσε κρεματόρια, και οι στρατιώτες του στο Δίστομο φαντάζομαι και αλλού, σκότωναν τα βρέφη βάζοντας τους βαμβάκι με βενζίνη στο στόμα και το άναβαν.Το λέω γιατί έγινε της μόδας η σύγκριση Χίτλερ με Μ.Αλέξανδρο.Εξ ορισμού όμως καμία σχέση. Δεν τίθεται ζήτημα, ούτε μόδας, ούτε ιστορικής καταγραφής, η οποία να αναφέρεται στις ίδιες ακριβώς μεθόδους. Ο ένας έδρασε πριν από μερικές δεκαετίες, ο άλλος πριν από κάτι χιλιάδες χρόνια. Η ουσία είναι, ότι αμφότεροι έκαναν επεκτατικούς και όχι αμυντικούς πολέμους. Το ότι τους βάφτιζαν κατά το ...ευήκοον («εκπολιτιστικούς», «απελευθερωτικούς», ή όπως αλλιώς τούς βόλευε), δεν αλλάζει το γεγονός ότι - προκειμένου να ...εκπολιτίσουν (με το ζόρι...«το δικό μας πολιτισμό θα δεχτείτε κουφάλες, διότι έτσι!») και να ...απελευθερώσουν (διώχνοντας τον έναν κατακτητή και παίρνοντας τη θέση του, επίσης ...διότι έτσι!), με απλά λόγια, προκειμένου να εδραιώσουν τις «μεγάλες αυτοκρατορίες» τους - άφηναν πίσω τους ερείπια εκεί που κάποτε υπήρχαν πόλεις ολόκληρες, στάχτη εκεί που κάποτε υπήρχε δημιουργία και θάλασσες από αίμα και ανθρώπινα κουφάρια, εκεί που κάποτε υπήρχε ζωή. 1
silverado Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Απολύτως! Αρα μην παραπονιεσαι οτι εβγαλα βιαστικο συμπερασμα για σενα . εχεις προβλημα κοινωνικης συμπεριφορας. Θεώρησα περιττό να υπογραμμίσω τη λέξη «λαός», στο προηγούμενο post, αλλά αποδεικνύεται ότι κάθε άλλο παρά περιττό ήταν... Σε επίπεδο νηπιαγωγείου λοιπόν, μπας και πάρεις γραμμή τι λέμε: Διακρίνεις τη διαφορά τής συμπεριφοράς τής ηγεσίας ενός κράτους προς ένα άλλο κράτος, από τα αισθήματα που τρέφει ο λαός του, προς το λαό τού άλλου; Τι ρωτάω κι εγώ τώρα... Και στους δυο παγκοσμιους ο λαος της Γερμανιας απεδειξε οτι δεν ειχε κανενα προβλημα και καμμια ηθικη αναστολη να ακολουθησει τυφλα τους ηγετες του. Το ιδιο γινεται και τωρα γιατι οι Γερμανοι γεμιζουν περηφανεια οταν τσαλαπατουν την αξιοπρεπεια των αλλων χωρων. Τοσες φωτογραφιες, τοσα αρθρα απο Γερμανικες εφημεριδες και περιοδικα εναντιον των χωρων του Ευρωπαικου Νοτου με ακραια χυδαιοτητα δεν σου λενε τιποτα? Σε επιπεδο νηπιαγωγειου δεν ειμαι εγω αλλα αυτοι που δεν βλεπουν οτι τιποτα δεν αλλαζει και οτι η ιδια ιστορια επαναλαμβανεται ξανα και ξανα με την πρωτη ευκαιρια. Ακριβώς όπως και η εκστρατεία τού Hitler... Για την «ασφάλεια τής Γερμανίας» έλεγε κι εκείνος ότι γαμούσε συθέμελα το σύμπαν γύρω του... ...Α! Και για τη δημιουργία τής ...Μεγάλης Ελλάδας, επίσης (τι μού θυμίζει, τι μού θυμίζει...) Τωρα συγκρινεις τον Μεγα Αλεξανδρο με τον Χιτλερ Ποσο ξεκαθαρα φαινεται η αντιληψη σου .
No limit Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δεν τίθεται ζήτημα, ούτε μόδας, ούτε ιστορικής καταγραφής, η οποία να αναφέρεται στις ίδιες ακριβώς μεθόδους. Ο ένας έδρασε πριν από μερικές δεκαετίες, ο άλλος πριν από κάτι χιλιάδες χρόνια. Η ουσία είναι, ότι αμφότεροι έκαναν επεκτατικούς και όχι αμυντικούς πολέμους. Το ότι τους βάφτιζαν κατά το ...ευήκοον («εκπολιτιστικούς», «απελευθερωτικούς», ή όπως αλλιώς τούς βόλευε), δεν αλλάζει το γεγονός ότι - προκειμένου να ...εκπολιτίσουν (με το ζόρι...«το δικό μας πολιτισμό θα δεχτείτε κουφάλες, διότι έτσι!») και να ...απελευθερώσουν (διώχνοντας τον έναν κατακτητή και παίρνοντας τη θέση του, επίσης ...διότι έτσι!), με απλά λόγια, προκειμένου να εδραιώσουν τις «μεγάλες αυτοκρατορίες» τους - άφηναν πίσω τους ερείπια εκεί που κάποτε υπήρχαν πόλεις ολόκληρες, στάχτη εκεί που κάποτε υπήρχε δημιουργία και θάλασσες από αίμα και ανθρώπινα κουφάρια, εκεί που κάποτε υπήρχε ζωή. Διαφωνώ κάθετα,συνήθως τις μεγάλες μάχες τις έδινε στην ύπαιθρο τουλάχιστον τις δύο μεγαλύτερες.Οι μεγάλες πόλεις τον δέχτηκαν ως απελευθερωτή αφού έτσι και αλλιώς ο Δαρείος είχε κατατροπωθεί άρα λογικό η εξουσία να μεταβιβαστεί σε αυτόν που τον κατατρόπωσε. Τώρα δεν ξέρω αν έκαψε τίποτα χωριά ή κωμοπόλεις αλλά φαντάζομαι ότι όταν πλησίαζε με τον όγκο του στρατού του του έδιναν γη και ύδωρ από μόνοι τους.Δεν το λέω επειδή ήταν Έλληνας απλά δεν αναφέρεται πουθενά μεγάλη σφαγή.Και ο Χίτλερ αν έκανε απλώς επεκτατικό πόλεμο αλλιώς θα τον έκρινε η ιστορία, αλλά με κάτι Άουσβιτς,και χωρίς καμία διάκριση αμάχων με εμπόλεμους κρίθηκε όπως του αξίζει και ίσως και με κάποια επιείκεια. 1
deesnider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Αρα μην παραπονιεσαι οτι εβγαλα βιαστικο συμπερασμα για σενα . Είδες πουθενά να παραπονιέμαι για κάτι; Ότι γουστάρω αυτό που κάνεις είπα! Από πουθενά δε σε πιάνει κανείς, μωρ' αδερφάκι μου... Και στους δυο παγκοσμιους ο λαος της Γερμανιας απεδειξε οτι δεν ειχε κανενα προβλημα και καμμια ηθικη αναστολη να ακολουθησει τυφλα τους ηγετες του. Το ιδιο γινεται και τωρα γιατι οι Γερμανοι γεμιζουν περηφανεια οταν τσαλαπατουν την αξιοπρεπεια των αλλων χωρων. Τοσες φωτογραφιες, τοσα αρθρα απο Γερμανικες εφημεριδες και περιοδικα εναντιον των χωρων του Ευρωπαικου Νοτου με ακραια χυδαιοτητα δεν σου λενε τιποτα? Ο τελευταίος παγκόσμιος πόλεμος, εντελώς πληροφοριακά και για την ιστορία, έληξε πριν από καμιά ...εβδομηνταριά χρόνια. Αν εσύ αντιλαμβάνεσαι ότι οι σημερινοί απλοί Γερμανοί πολίτες, τη βρίσκουν τσαλαπατώντας την αξιοπρέπεια των άλλων χωρών και νοσταλγώντας τον Αδόλφο, οφείλεται πιθανότατα σε δικό σου πρόβλημα αντίληψης. Όσο δε για την τσαλαπατημένη αξιοπρέπεια των Ελλήνων τού σήμερα, την τσαλαπάτησαν πρώτα οι ίδιοι εκουσίως και συνεχίζουν να το κάνουν, πουλώντας τη μέσω τής ψήφου τους, σαράντα χρόνια τώρα, για ένα ρουσφετάκι, μια επιδοτησούλα, μια «θεσούλα για τον κανακάρη τους» και για άλλες τέτοιες υψηλές αξίες. Δε χρειάζονται κανέναν άλλο, είτε Γερμανό, είτε Τούρκο, είτε ...Μογγόλο, για να κάνουν την κακομοιριά τους σημαία. Σε επιπεδο νηπιαγωγειου δεν ειμαι εγω αλλα αυτοι που δεν βλεπουν οτι τιποτα δεν αλλαζει και οτι η ιδια ιστορια επαναλαμβανεται ξανα και ξανα με την πρωτη ευκαιρια. Μισό λεφτό να πάω να λαδώσω τ' άρματα κι έρχομαι... Τωρα συγκρινεις τον Μεγα Αλεξανδρο με τον Χιτλερ Αυτή είναι η βασική διαφορά μας επί τού προκειμένου: Ότι εγώ δεν εξετάζω το από πού κατάγεται ο κάθε φαντασμένος στρατόκαυλος, που του την έδωσε να ...«απελευθερώσει», να ...«εκπολιτίσει» ξεσκίσει τον κόσμο γύρω του, πριν τον καταδικάσω. Δε θέτω τις επιλογές και τις πράξεις των συμπατριωτών μου στο απυρόβλητο, απλώς επειδή είναι συμπατριώτες μου. Εσύ είσαι ελεύθερος να το κάνεις, να διαβάζεις Λιακόπουλο, να κάνεις ότι τραβάει η όρεξή σου...δημοκρατία - υποτίθεται πως... - έχουμε. Οι μεγάλες πόλεις τον δέχτηκαν ως απελευθερωτή αφού έτσι και αλλιώς ο Δαρείος είχε κατατροπωθεί άρα λογικό η εξουσία να μεταβιβαστεί σε αυτόν που τον κατατρόπωσε. όταν πλησίαζε με τον όγκο του στρατού του του έδιναν γη και ύδωρ από μόνοι τους. Αν ήθελαν ας έκαναν διαφορετικά... ...σε τέτοια υποθετική περίπτωση, ο κυρ' Αλέκος, είναι βέβαιο ότι θα τους έλεγε: «Καλά ρε μάγκες! Αφού δε με θέλετε, πάω κι εγώ να φύγω και sorry για το μπάχαλο...» (η λεπτή, σχεδόν αόρατη γραμμή, που διαφοροποιεί το «δέχομαι κάποιον ως ...οτιδήποτε», από το «βάζω την ουρά στα σκέλια μπροστά στον όγκο τού στρατού του, προκειμένου να μη γίνω κι εγώ ανάμνηση πριν τής ώρας μου»...) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα