Προς το περιεχόμενο

jelly bean vs gingerbread


tommi106

Προτεινόμενες αναρτήσεις

να σας συστησω

 

google απο δω ο tommi106 

tommi106 απο δω ο γοογλης

 

http://socialcompare.com/en/comparison/android-versions-comparison

 

 

αναθεμα αν μου πηρε 1 λεπτο να το ψαξω...

 

εκτος και αν εννοεις να το ψαξουμε εμεις , να κανουμε την σουμα να την μεταφρασουμε και να στην πουμε ! ευχαριστω δεν θα παρω :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σας συστησω

 

google απο δω ο tommi106 

tommi106 απο δω ο γοογλης

 

http://socialcompare.com/en/comparison/android-versions-comparison

 

 

αναθεμα αν μου πηρε 1 λεπτο να το ψαξω...

 

εκτος και αν εννοεις να το ψαξουμε εμεις , να κανουμε την σουμα να την μεταφρασουμε και να στην πουμε ! ευχαριστω δεν θα παρω :)

Δεν είπα ψαχτε και βρείτε αν κάποιος ξέρει να μου πει

Έκανα και εγώ search και βρήκα μόνο ξένες σελίδες  αλλά το βασικό είναι ότι είμαι άσχετος με τα Android και σκεφτομε να πάρω το Samsung Galaxy Αce 2 που έχει την έκδοση 2,3  το όποιο αναβαθμίζετε σε 4,1,2 αλλά ακούω προβλήματα και θέλω να μάθω την διαφορές ώστε   να το πάρω και  μην κάνω αναβάθμιση η να ψάξω κάποιο με την 4 έκδοση στα ιδία λεφτά  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εκδοση 4.χ ειναι πολυ καλυτερη απο την 2.3 ... εχει πολλααα καινουργια κολπα...οπως ειναι λογικο ...τι ακριβως καινουργιο εχει διαβασε τα στο λινκ που παρεθεσα.

 

Απο κει και περα αν σε μια συσκευη η 4.χ εκδοση εχει θεματα αυτο μπορει να οφειλεται σε πολλους παραγοντες.Κακη ενσωματωση απο την εταιρια του κινητου ισως.Να μην τραβαει το hardware του κινητου ισως.Κακη υλοποιηση καποιων custom-ιων της εταιριας του κινητου ισως....ενα καρο πραγματα.

 

Απο την στιγμη που υπαρχει πληθωρα κινητων που τρεχουν ανδροιδ 4.χ απροβληματιστα , σιγουρα δεν φταιει το ανδροιδ αν σε καποια κινητα υπαρχουν θεματα....