Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με Anti-Aliasing, Texture Filtering, Tessellation σε PC Games


alex00a

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι κακή η ερώτηση, και εγώ έχω παρόμοια απορία στο τί να διαλέξω στα video options του κάθε παιχνιδιού. Ποιό είναι καλύτερο, ποιό βαρύ και όχι και τόσο σημαντικό, μέχρι πόσα χ?? ΑΑ και AF να βάλω. Άν κάποιος ξέρει και μπορεί με απλά λογάκια να εξηγήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι κακή η ερώτηση, και εγώ έχω παρόμοια απορία στο τί να διαλέξω στα video options του κάθε παιχνιδιού. Ποιό είναι καλύτερο, ποιό βαρύ και όχι και τόσο σημαντικό, μέχρι πόσα χ?? ΑΑ και AF να βάλω. Άν κάποιος ξέρει και μπορεί με απλά λογάκια να εξηγήσει...

Το AF πάντα 16Χ μιας και έχει πολύ μικρό performance hit με τις τελευταίες κάρτες.

Από AA τώρα, τα περισσότερα τελευταία παιχνίδια έχουν FXAA/MLAA/ΤΧΑΑ(Αυτό δουλεύει μόνο στις GTX6xx/7xx) τα οποία ναι μεν φτιάχνουν τα jaggies αλλά θολώνουν τα textures, κάποια όμως έχουν και MSAA(Όπως το Splinter Cell Blacklist) που είναι το καλύτερο, φτιάχνει τα jaggies χωρίς να θολώνει τα textures βέβαια έχει μεγαλύτερο performance hit από τα FXAA/MLAA.

 

Κάποια παιχνίδια πάλι δεν σου λένε καν τι έχουν αλλά το καταλαβαίνεις, έχουν Anti-Aliasing On/Off για παράδειγμα, αν στο On έχει θολούρα σημαίνει ότι έχει FXAA/MLAA, αλλιώς έχει MSAA.

 

 

Όλες οι αναλύσεις θέλουν AA, μόνο το 4K δεν θα θέλει καθόλου λογικά, βέβαια το 16XAF είναι για όλες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι κακή η ερώτηση, και εγώ έχω παρόμοια απορία στο τί να διαλέξω στα video options του κάθε παιχνιδιού. Ποιό είναι καλύτερο, ποιό βαρύ και όχι και τόσο σημαντικό, μέχρι πόσα χ?? ΑΑ και AF να βάλω. Άν κάποιος ξέρει και μπορεί με απλά λογάκια να εξηγήσει...

ποιο ειναι καλυτερο; το texture filtering σε μεγαλες αναλυσεις σε μικρες το antialliasing

ποιο βαρυ; το tesellation

οχι και τοσο σημαντικο το tesellation δεν αξιζει διοτι τρωει πολλα fps

μεχρι ποσα χ εσυ το επιλεγεις αυτο αναλογα με την καρτα που εχεις και την ισοροπια poy θες να εχει το παιχνιδι fps/ποιοτητα εικονας

το texture filtring με το af ειναι τα ιδια;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοίτα με τη κάρτα σου το tessellation είναι βαρύ και μπορεί να κάνει πολλά παιχνίδια unplayable, όμως όχι ότι και δεν αξίζει 

 

για μένα αυτό κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά σε dx11 τίτλους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλές και άμεσες απαντήσεις!

Επομένως :

 

AFx16 πάντα

AA>MSAA>FXAA-MLAA-TXAA όπου ΑΑ και καλύτερο και βαρύτερο.

 

Έβαλα το XCOM The Bureau και πραγματικά απόρησα που είδε ο TotalBiscuit τα καταπληκτικά γραφικά. Θα δοκιμάσω με αυτές τις ρυθμίσεις να δω τί αποτέλεσμα θα έχουν.

Αυτή τη θολούρα που λέτε δεν την καταλαβαίνω, φταίει ότι παίζω σε 1680χ1050?

Τα juggies είναι οι ευθείες γραμμές που σπάνε την εικόνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το AF πάντα 16Χ μιας και έχει πολύ μικρό performance hit με τις τελευταίες κάρτες.

Από AA τώρα, τα περισσότερα τελευταία παιχνίδια έχουν FXAA/MLAA/ΤΧΑΑ(Αυτό δουλεύει μόνο στις GTX6xx/7xx) τα οποία ναι μεν φτιάχνουν τα jaggies αλλά θολώνουν τα textures, κάποια όμως έχουν και MSAA(Όπως το Splinter Cell Blacklist) που είναι το καλύτερο, φτιάχνει τα jaggies χωρίς να θολώνει τα textures βέβαια έχει μεγαλύτερο performance hit από τα FXAA/MLAA.

 

Κάποια παιχνίδια πάλι δεν σου λένε καν τι έχουν αλλά το καταλαβαίνεις, έχουν Anti-Aliasing On/Off για παράδειγμα, αν στο On έχει θολούρα σημαίνει ότι έχει FXAA/MLAA, αλλιώς έχει MSAA.

 

 

Όλες οι αναλύσεις θέλουν AA, μόνο το 4K δεν θα θέλει καθόλου λογικά, βέβαια το 16XAF είναι για όλες.

υπαρχει και το smaa το οποιο ειναι αρκετα καλο κι αυτο!.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...