Προς το περιεχόμενο

οδηγίες για μία εργασία


nantiaki89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων γιατί ειμαι άσχετη.

 

 

εργασία: υλοποιήστε σε γλώσσα προγραμματισμού C τη δομή τησ στοίβας με χρήση πίνακα 100 θέσεων. Οι συναρτήσεις που θα πρέπει να υλοποιήσετε είναι οι push, pop, is_empty, is_full και stack_init.

 

Γράψτε πρόγραμμα C που διαβάζει μία ακολουθία το πολύ 100 χαρακτήρων και τουσ τυπώνει σε αντίστροφη σειρά. Στο προγραμμά σας να κάνετε χρήση της στοίβας που υλοποιήσατε πιο πάνω. Κατά την είσοδο τησ ακολουθίας χαρακτήρων, σε περίπτωση που ο χρήστης εισάγει περισσότερουσ απο 100 χαρακτήρες να εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα λάθουσ και το πρόγραμμα να τερματίζεται. Ο τερματισμός τησ εισαγωγής τησ ακολουθίας θα πραγματοποιείται με πάτημα του πληκτρου Enter!!!!

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ουσία θα φτιάξεις μια στοίβα με τη χρήση πίνακα, αυτή τη στοίβα θα τη διαχειρίζονται οι συναρτήσεις που σας ζητάνε και θα τις χρησιμοποιήσεις κάνοντας 1-1 τους χαρακτήρες push και μετά 1-1 pop. Οι συναρτήσεις is_empy και is_full θα τις χρησιμοποιούν οι push-pop φαντάζομαι.. Τι απορίες έχεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων γιατί ειμαι άσχετη.

 

 

εργασία: υλοποιήστε σε γλώσσα προγραμματισμού C τη δομή τησ στοίβας με χρήση πίνακα 100 θέσεων. Οι συναρτήσεις που θα πρέπει να υλοποιήσετε είναι οι push, pop, is_empty, is_full και stack_init.

 

Γράψτε πρόγραμμα C που διαβάζει μία ακολουθία το πολύ 100 χαρακτήρων και τουσ τυπώνει σε αντίστροφη σειρά. Στο προγραμμά σας να κάνετε χρήση της στοίβας που υλοποιήσατε πιο πάνω. Κατά την είσοδο τησ ακολουθίας χαρακτήρων, σε περίπτωση που ο χρήστης εισάγει περισσότερουσ απο 100 χαρακτήρες να εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα λάθουσ και το πρόγραμμα να τερματίζεται. Ο τερματισμός τησ εισαγωγής τησ ακολουθίας θα πραγματοποιείται με πάτημα του πληκτρου Enter!!!!

 

1) Κανένας δεν ήταν σχετικός πριν κάτσει να ασχοληθεί. 

2) Εάν δεν μπορείς να ασχοληθείς και να βρεις πώς γίνονται αυτά που είναι ΠΑΡΑ πολύ απλά, τότε δεν νομίζω ότι αξίζει να περάσεις το μάθημα. 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 
 

Απορώ με μερικούς φοιτητές...

 

Ακόμα και να μην έχεις όρεξη να ασχοληθείς,τουλάχιστον ψάξε!

Το νετ είναι γεμάτο από παραδείγματα στοίβας...

 

1 από τα 12.500.000 για "push pop stack program in c".

Μη με ρωτήσεις αν είναι σωστός ο κώδικας,δεν ξέρω C...

 

http://www.programmingsimplified.com/c/data-structures/c-stack-implementation-using-array

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήστε το παιδί ρε μάγκες και'γω σε 2-3 χρόνια τα ίδια θα ρωτάω.. :P

Φρόντισε τότε να διαβάσεις αυτά

http://whathaveyoutried.com/

http://codingkilledthecat.wordpress.com/2012/06/26/how-to-ask-for-programming-help/

http://www.wikihow.com/Ask-a-Question-Intelligently

https://www.google.gr/search?q=how+to+ask+good+questions

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eντάξει ο,τι καταλάβω γιατί δε ξέρω τέλεια αγγλικά! (ακόμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων γιατί ειμαι άσχετη.

 

 

εργασία: υλοποιήστε σε γλώσσα προγραμματισμού C τη δομή τησ στοίβας με χρήση πίνακα 100 θέσεων. Οι συναρτήσεις που θα πρέπει να υλοποιήσετε είναι οι push, pop, is_empty, is_full και stack_init.

 

Γράψτε πρόγραμμα C που διαβάζει μία ακολουθία το πολύ 100 χαρακτήρων και τουσ τυπώνει σε αντίστροφη σειρά. Στο προγραμμά σας να κάνετε χρήση της στοίβας που υλοποιήσατε πιο πάνω. Κατά την είσοδο τησ ακολουθίας χαρακτήρων, σε περίπτωση που ο χρήστης εισάγει περισσότερουσ απο 100 χαρακτήρες να εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα λάθουσ και το πρόγραμμα να τερματίζεται. Ο τερματισμός τησ εισαγωγής τησ ακολουθίας θα πραγματοποιείται με πάτημα του πληκτρου Enter!!!!

 

Ειναι πολυ απλο αυτο που σου ζηταει η ασκηση. Θα προσπαθησω να στο εξηγησω θεωρητικα και υλοποιησε το εσυ μετα στην C. Οταν λεμε στοιβα φαντασου τα πιατα στην κουζινα που σχηματιζουν στοιβες μπορεις να παρεις μονο αυτο που εβαλες τελευταιο και οχι αυτο που εβαλες πρωτο η δευτερο κτλπ. Η ασκηση σου λεει οτι εισαγεις ας πουμε καποιους χαρακτηρες εστω οτι αυτοι οι χαρακτηρες ειναι οι 'n' , 'a' , 'n' , 't' , 'i' , 'a' , 'k' , 'i'.

 

Επειδη αυτο που θα φτιαξεις ειναι στοιβα ουτως η αλλως ο μονος τροπος να κανεις εξαγωγη των χαρακτηρων ειναι με την αντιστροφη σειρα αφου αυτο που εβαλες τελευταιο ας πουμε στον πινακα πρεπει να βγει πρωτο και στην προκειμενη ειναι ο χαρακτηρας 'i' ο τελευταιος χαρακτηρας του ονοματος σου. Μετα θα ακολουθησει ο 'k' μετα ο 'a' κ.ο.κ τελικα το ονομα σου θα εκτυπωθει αντιστροφα. Ακριβως αυτος ειναι ο λογος που αρχικα η ασκηση σου λεει να κανεις υλοποιηση με στοιβα και μετα να τυπώσεις με την αντιστροφη σειρά :P

 

Εδω ο πινακας θα εχει 8 στοιχεια ολα και ολα απο [0] εως [7] βαζεις ολους τους χαρακτηρες ετσι και μετα τυπωνεις απο το [7] και περα για να εξαγεις τα δεδομενα της στοιβας. Ειναι απλη η υλοποιηση επειδη χρησιμοποιει πινακα. Aν έχεις καμια απορια ως προς το θεωρητικο κομμάτι ξαναρωτάς. Το βασικο ειναι να καταλαβεις στο μυαλο σου πως θα δουλεψει θεωρητικα για να μπορέσεις να το γράψεις μετα σε κώδικα. Ετσι γινεται και με τους αλγοριθμους αυτη ειναι η σωστη σειρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς για να τους διδάξει την προσπέλαση σε πίνακα και την στοίβα ταυτόχρονα αλλά και να μην είναι "δύσκολη" η άσκηση. 

 

Οι περισσότεροι φοιτητές έχουν ένα θέμα με τους δείκτες... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...