Προς το περιεχόμενο

Συνδεσμολογία κονσόλας ήχου


Takken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

μετά από αναζήτηση στο internet κατέληξα στην αγορά της κονσόλας Behringer xenyx 1204 USB.

Την κονσόλα την παρέλαβα σήμερα αλλά είμαι λίγο άσχετος όσο αφορά την σύνδεση της με ηχεία pc και άλλα τέτοια..

 

1204USB_P0794_Top_XXL.pngΗ κονσόλα είναι αυτή εδώ. Αν κάποιος ξέρει να μου πει πως θα συνδέσω πάνω τα ηχεία του pc και γενικά σε τι χρησιμεύουν όλες αυτές οι τρύπες :P 

Δεν είμαι και τόσο άσχετος αλλά θέλω να είμαι σίγουρος πριν κάνω το οτιδιποτε.

 

Ευχαριστώ!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κονσόλα που αγόρασες ειναι μια απλή 8 κανάλη. Για να λες ηχεία pc είναι αυτοενισχυόμενα (Χρειάζονται ρεύμα για να λειτουργήσουν) και θα έχουν βύσμα mini jack οπότε δεν συνδέονται στην κονσόλα.
Μια κονσόλα χρησιμεύει για να συνδέεις όχι μόνο μια πήγη αλλά αρκετές, διαφορετικά δεν έχει καν νόημα η αγορά της (μικρόφωνα, DI για μουσικά όργανα, cd players κλπ)
Πρέπει πρώτα να συνδέσεις την κάρτα ήχου με την κονσόλα. Mini-jack που να βγάζει 2 καρφιά εκεί που λέει Line in 5/6 ή στο 7/8.
Τα ηχεία συνδέονται απο την μπροστινή πλευρά που δεν φαινεται στη φωτο. Είτε με XLR βύσματα είτε "καρφιά". 
Η βασική συνδεσμολογία είναι :

 

Ηχεία --> Τελικός ενισχυτής --> Κονσόλα <--- Υπολογιστής

Με τα ηχεία του pc δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με την κονσόλα? Να συνδέσεις μόνο το pc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν παίζει ανάγκη ή είναι μια τύπου επένδυση και θέλει να κάνει τώρα τη δουλειά του, υπάρχει λύση.

 

http://www.google.gr/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=dGSk3TYLsHtXyM&tbnid=iSLEw-o-aXvPpM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fbriostudio.com.my%2Fonlinestore%2Fproduct_info.php%3Fproducts_id%3D229&ei=YtEmUoLRJ8PVtAaG4oFg&psig=AFQjCNHuhhdeEmPQX3Q30_rtpwvw-I4ZBg&ust=1378362082698854

 

Αυτό γενικά είναι το πλάνο, αλλά με μετατροπείς - adaptoraκια όλα γίνονται.