akpe Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 οφτόπικ yet again: Βασικά βάζω handicap γιατί είμαι μισάνθρωπος Όχι, σοβαρά τώρα, την ανωτερότητα την αντιλαμβάνομαι προσωπικά ως πιθανότητα επιβίωσης και μόνο, για εμένα δεν μπορούμε να συγκριθούμε αντικειμενικά κάπου αλλού. Ειδάλλως τι να το κάνω το οτι μπορώ να λύνω εξισώσεις δευτέρου βαθμού στο μυαλό μου αν κατά βάθος δεν είμαι ικανός να τραφώ μόνος μου στην άγρια φύση; Η ατακα του λούσι όντως παραπέμπει σε μάχη. Δεν εννοούσα απαραίτητα αυτό, αν και δεν το βγάζω από την εξίσωση. Το «εκτός έδρας» δεν σημαίνει να πάει κάποιος να την πέσει γυμνός σε ένα κοπάδι ύαινες, ούτε σε οποιοδήποτε ζώο. Ως έδρα αντιλαμβάνομαι τη φύση, αφού είναι το μοναδικό κοινό έδαφος που μπορούμε να έχουμε με τα ζώα. Εμείς καλώς η κακώς παίζουμε «εκτός» (η εντός, μπερδεύτηκα γαμώ) αφού η έδρα μας δεν είναι η φύση, είναι οι πόλεις, ο ηλεκτρισμός, η τεχνολογία, τα αυτοκίνητα, τα σουπερμάρκετ (και άλλα τόσα που μας έχουν κάνει μαλθακούς και άμυαλους σε σχέση με τους πρωτόγονους). Άρα δεν νομίζω οτι μπορώ να συγκρίνω άνθρωπο και ζώο επι ίσοις όροις. Πρέπει κάποιο από αυτό να το «μειώσω» για να το τοποθετήσω σε κοινό έδαφος, συγκρίνοντας έτσι τα δυο είδη ως προς τις πιθανότητες που έχουν να επιβιώσουν στα δάση και στις πεδιάδες, χωρίς «εξωτερικά» βοηθήματα. Θα μου πείτε κάλλιστα μπορώ να «μειώσω» και την ύαινα βγάζοντας της νύχια και δόντια ώστε να μην μπορεί να με ξεκοιλιάσει ε; Ξαναλέω όμως, το θέμα μου δεν είναι ποιός θα σκοτώσει ποιόν σε μάχη. Είναι ποιός θα καταφέρει να επιβιώσει στηριζόμενος μόνο σε αυτά που έχει (νύχια, δόντια, τρεχάτε ποδαράκια μου) ή αυτά που μπορεί να του προσφέρει η ίδια η φύση (τροφή, καταφύγιο, όπλα για εμάς (όχι μυδραλιοβόλα ε)). Όχι το αν μπορεί να υπερισχύσει του άλλου. Πιο αντικειμενικό δεν είναι αυτό; Αλλιώς πως θα ερμηνεύαμε την ανωτερότητα; Αποσόβηση μιας πιθανής επίθεσης; Νίκη σε ενέδρα; Εξαφάνιση του άλλου είδους από την περιοχή μας; Με αυτό το σκεπτικό το ξαναλέω, o μέσος «σύγχρονος» άνθρωπος, αυτός που α) έχει γεννηθεί σε μια ανθρώπινη κοινωνία με ελάχιστη ή μηδαμινή επαφή με την άγρια φύση και (το κυριότερο) β) δεν έχει μάθει να σέβεται την φύση και το ζωικό βασίλειο, δεν πιστεύω πως έχει και πολλές ελπίδες, σε σχέση (και όχι εναντίον) με τα υπόλοιπα ζώα. Άρα;Να το πω αλλιώς, χέστε τις ύαινες και τα ζώα. Βρείτε έναν άνθρωπο από κάποια απομονωμένη φυλή του Αμαζονίου που έχει γεννηθεί και έχει μεγαλώσει στην άγρια φύση. Αν τον συγκρίνετε με τον μέσο πολίτη σίγουρα θα τον θεωρήσετε άξεστο, αμόρφωτο, απολίτιστο, κάποιες φορές ηλίθιο, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων θα γελάει μαζί του. Πέταξε τους όμως σε μια ζούγκλα και θα δούμε ποιός είναι αντικειμενικά ανώτερος.
De@th L0rd Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Οι ιοί δεν θεωρούνται έμβιος οργανισμός γιατί παρότι αναπαράγονται, δεν διαθέτουν μεταβολισμό. Κατα τ' άλλα συμφωνώ και επαυξάνω. Είμαστε ένα είδος, με τις διαφορές και τις ομοιότητές μας με άλλα είδη, και με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Τίποτα ιδιαίτερα ξεχωριστό. Δε χρειάζεται πολύ σκέψη, η ίδια η εξέλιξη το δείχνει αυτό. Debatable, The origins of viruses in the evolutionary history of life are unclear: some may have evolved from plasmids—pieces of DNA that can move between cells—while others may have evolved from bacteria. In evolution, viruses are an important means of horizontal gene transfer, which increases genetic diversity.[7] Viruses are considered by some to be a life form, because they carry genetic material, reproduce, and evolve through natural selection. However they lack key characteristics (such as cell structure) that are generally considered necessary to count as life. Because they possess some but not all such qualities, viruses have been described as "organisms at the edge of life".[8] For this reason, many scientists prefer not to call viruses microorganisms, although such usage is common and is not so much erroneous as possibly imprecise. Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Virus">Wikipedia - Virus Ε, εγώ είμαι μέσα σε αυτούς τους "some".
Dimitris1948 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Είμαστε ένα είδος, με τις διαφορές και τις ομοιότητές μας με άλλα είδη, και με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Τίποτα ιδιαίτερα ξεχωριστό. Δε χρειάζεται πολύ σκέψη, η ίδια η εξέλιξη το δείχνει αυτό. Τίποτα ιδιαίτερα ξεχωριστό? Ο ανθρώπινος εγκέφαλος τι ειναι?
flik Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Debatable, The origins of viruses in the evolutionary history of life are unclear: some may have evolved from plasmids—pieces of DNA that can move between cells—while others may have evolved from bacteria. In evolution, viruses are an important means of horizontal gene transfer, which increases genetic diversity.[7] Viruses are considered by some to be a life form, because they carry genetic material, reproduce, and evolve through natural selection. However they lack key characteristics (such as cell structure) that are generally considered necessary to count as life. Because they possess some but not all such qualities, viruses have been described as "organisms at the edge of life".[8] For this reason, many scientists prefer not to call viruses microorganisms, although such usage is common and is not so much erroneous as possibly imprecise. Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Virus">Wikipedia - Virus Ε, εγώ είμαι μέσα σε αυτούς τους "some". Καλά, αν και πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί να το θεωρούμε έμβιο ον, εφόσον δε ζει αυτούσιο. Τίποτα ιδιαίτερα ξεχωριστό? Ο ανθρώπινος εγκέφαλος τι ειναι? Απλά πιο ανεπτυγμένος απο τον εγκέφαλο που έχουν τα άλλα πρωτεύοντα θηλαστικά. Κυρίως στον προμετωπιαίο λοβό είναι η διαφορά. Αλλά δεν είναι κάτι που έχουμε σε μια μορφή και στα άλλα ζώα απλά δεν υπάρχει. Είμαστε πιο ανεπτυγμένοι στους τομείς που μας επέτρεψαν να φτιάξουμε κοινωνίες και τα λοιπά γνωστά.
De@th L0rd Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Τίποτα ιδιαίτερα ξεχωριστό? Ο ανθρώπινος εγκέφαλος τι ειναι? Γτπ μωρέ, τίποτε ξεχωριστό ανάμεσα στο να έχεις επίγνωση της ύπαρξης σου κ του σύμπαντος, πως να γιατρεύεις ασθένειες του είδους σου κ άλλων ειδών, το ίδιο με το να γλύφεις το κώλο σου ή να ξύνεσαι ή να τρώς τα κοπρανά σου. Οι σκύλοι, οι γάτες κ τα γελάδια είναι πιο έξυπνα από τον άνθρωπο. Ίδιες απόψεις με μάνα φίλου μου που δεν έχει ιδέα τι είναι το ίντερνετ, κ από τότε που θυμάται τον εαυτό της, ο κόσμος της είναι μόνο το χωριό που ζει 50+ χρόνια. Και είναι σχεδόν αναφάλβητη. Μάλλον τώρα καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θεωρούν τα ζώα πιο έξυπνα... 1
Lucifer Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Τι πάει να πει «εντός έδρας»; Η «έδρα» της ύαινας είναι τα νύχια, τα δόντια, η ταχύτητα και -μιας και είπες για ύαινες- το τσάτσικο πέσιμο πολλών εναντίων ενός. Η «έδρα» του ανθρώπου είναι η ικανότητά του να usάρει μυδραλιοβόλο. Έχεις μυδραλιοβόλο;
liopyr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Μπορεί να κάνει την δουλειά με ένα LADA. ;p
chill Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 <p>Μπορεί να κάνει την δουλειά με ένα LADA. ;p</p> Έχει ψυχή το LADA; 4
Tilemaxx Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Ψυχή, θεός κτλ, ίσως και πιθανότατα στο τρισδιάστατο σύμπαν να μην υπάρχουν. Κανείς όμως, μα κανείς, δεν μπορεί να ξέρει τι υπάρχει σε ένα τετραδιάστατο ή πενταδιάστατο σύμπαν. Γι' αυτό κρατάμε πάντα μια πισινή, και δεν τα αφορίζουμε όλα εξ' αρχής. Είναι αδύνατον εμείς τα αντιληπτικά τρισδιάστατα όντα να προδικάσουμε για κάτι το οποίο μπορεί να μην βρίσκεται καν στην δική μας διάσταση. 1
tsifotis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Μπορεί να κάνει την δουλειά με ένα LADA. ;p Έχει ψυχή το LADA;Εντάξει δεν βγαίνουν όλα απ το εργοστάσιο ξεψυχισμενα
Moderators Malthador Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 οφτόπικ yet again: Βασικά βάζω handicap γιατί είμαι μισάνθρωπος Όχι, σοβαρά τώρα, την ανωτερότητα την αντιλαμβάνομαι προσωπικά ως πιθανότητα επιβίωσης και μόνο, για εμένα δεν μπορούμε να συγκριθούμε αντικειμενικά κάπου αλλού. Ειδάλλως τι να το κάνω το οτι μπορώ να λύνω εξισώσεις δευτέρου βαθμού στο μυαλό μου αν κατά βάθος δεν είμαι ικανός να τραφώ μόνος μου στην άγρια φύση; Η ατακα του λούσι όντως παραπέμπει σε μάχη. Δεν εννοούσα απαραίτητα αυτό, αν και δεν το βγάζω από την εξίσωση. Το «εκτός έδρας» δεν σημαίνει να πάει κάποιος να την πέσει γυμνός σε ένα κοπάδι ύαινες, ούτε σε οποιοδήποτε ζώο. Ως έδρα αντιλαμβάνομαι τη φύση, αφού είναι το μοναδικό κοινό έδαφος που μπορούμε να έχουμε με τα ζώα. Εμείς καλώς η κακώς παίζουμε «εκτός» (η εντός, μπερδεύτηκα γαμώ) αφού η έδρα μας δεν είναι η φύση, είναι οι πόλεις, ο ηλεκτρισμός, η τεχνολογία, τα αυτοκίνητα, τα σουπερμάρκετ (και άλλα τόσα που μας έχουν κάνει μαλθακούς και άμυαλους σε σχέση με τους πρωτόγονους). Άρα δεν νομίζω οτι μπορώ να συγκρίνω άνθρωπο και ζώο επι ίσοις όροις. Πρέπει κάποιο από αυτό να το «μειώσω» για να το τοποθετήσω σε κοινό έδαφος, συγκρίνοντας έτσι τα δυο είδη ως προς τις πιθανότητες που έχουν να επιβιώσουν στα δάση και στις πεδιάδες, χωρίς «εξωτερικά» βοηθήματα. Θα μου πείτε κάλλιστα μπορώ να «μειώσω» και την ύαινα βγάζοντας της νύχια και δόντια ώστε να μην μπορεί να με ξεκοιλιάσει ε; Ξαναλέω όμως, το θέμα μου δεν είναι ποιός θα σκοτώσει ποιόν σε μάχη. Είναι ποιός θα καταφέρει να επιβιώσει στηριζόμενος μόνο σε αυτά που έχει (νύχια, δόντια, τρεχάτε ποδαράκια μου) ή αυτά που μπορεί να του προσφέρει η ίδια η φύση (τροφή, καταφύγιο, όπλα για εμάς (όχι μυδραλιοβόλα ε)). Όχι το αν μπορεί να υπερισχύσει του άλλου. Πιο αντικειμενικό δεν είναι αυτό; Αλλιώς πως θα ερμηνεύαμε την ανωτερότητα; Αποσόβηση μιας πιθανής επίθεσης; Νίκη σε ενέδρα; Εξαφάνιση του άλλου είδους από την περιοχή μας; Με αυτό το σκεπτικό το ξαναλέω, o μέσος «σύγχρονος» άνθρωπος, αυτός που α) έχει γεννηθεί σε μια ανθρώπινη κοινωνία με ελάχιστη ή μηδαμινή επαφή με την άγρια φύση και (το κυριότερο) β) δεν έχει μάθει να σέβεται την φύση και το ζωικό βασίλειο, δεν πιστεύω πως έχει και πολλές ελπίδες, σε σχέση (και όχι εναντίον) με τα υπόλοιπα ζώα. Άρα; Να το πω αλλιώς, χέστε τις ύαινες και τα ζώα. Βρείτε έναν άνθρωπο από κάποια απομονωμένη φυλή του Αμαζονίου που έχει γεννηθεί και έχει μεγαλώσει στην άγρια φύση. Αν τον συγκρίνετε με τον μέσο πολίτη σίγουρα θα τον θεωρήσετε άξεστο, αμόρφωτο, απολίτιστο, κάποιες φορές ηλίθιο, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων θα γελάει μαζί του. Πέταξε τους όμως σε μια ζούγκλα και θα δούμε ποιός είναι αντικειμενικά ανώτερος. Δύο points: 1ον) Μην μηδενίζεις το γεγονός ότι έχουμε την ικανότητα να λύνουμε εξισώσεις β' βαθμού . Αυτή είναι η καίρια διαφορά που βελτιώνει critically την δυνατότητα επιβίωσης ακόμα και σε ξένο περιβάλλον (καλά όχι η β-βάθμιες εξισώσεις συγκεκριμένα, αλλά πιάνεις το νόημα) . Σε αυτό που λες για τον γηγενή του Αμαζονίου, δεν αρκεί το ότι μπορεί να χειριστεί ακόντιο ή πετονιά καλύτερα. Αυτός υπερισχύει εκεί. Εγώ (όπου «εγώ» θέσε τον μέσο «πολιτισμένο» άνθρωπο) υπερισχύω στο ότι θα πεθάνω πολύ δυσκολότερα από αυτόν από ελονοσία ξέρω 'γω. Επιβίωση δεν είναι μόνο το φαγητό. Στην ανάγκη τρως και γρασίδι. Επιβίωση είναι να απολαμβάνεις όλες τις σύγχρονες ανέσεις του ανεπτυγμένου κόσμου. 2ο και σημαντικότερο) Το native περιβάλλον του ανθρώπου είναι ο σύχρονος κόσμος. Προσωπική μου άποψη είναι ότι μεγαλύτερο χρόνο επιβίωσης έχει ένας μέσος πολίτης (με το γνωστό μειωμένο δείκτη ευφυΐας) στην Σαχάρα ή στην Αρκτική, παρά η ύαινα στο κέντρο του Μανχάταν. Έχεις μυδραλιοβόλο; Όταν θα χρειαστεί να βρέθω αντιμέτωπος με ένα κοπάδι θανατηφόρες ύαινες που θα με λιμπίζεται, τανξ θα έχω όχι μόνο μυδραλιοβόλο. Μέχρι τότε η συζήτηση θα είναι υποθετική, ναι; 2
pinwkolwnies Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Όταν θα χρειαστεί να βρέθω αντιμέτωπος με ένα κοπάδι θανατηφόρες ύαινες που θα με λιμπίζεται, τανξ θα έχω όχι μόνο μυδραλιοβόλο. Τελικά,εσύ στο δάσος για το κυνήγι πας ή για το γ@μήσι; (από το γνωστό ανέκδοτο με την αρκούδα).
Lucifer Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Όταν θα χρειαστεί να βρέθω αντιμέτωπος με ένα κοπάδι θανατηφόρες ύαινες που θα με λιμπίζεται, τανξ θα έχω όχι μόνο μυδραλιοβόλο. Έχεις λεφτά για τανκ; Καταλαβαίνεις το πόηντ πίσω από τις χαζές ερωτήσεις μου φαντάζομαι. Η ανθρωπότητα, προφανώς και είναι στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας. Ο Malthador και ο Lucifer είναι μεζέδες, μεμονωμένα. Εσύ "θα έχεις μυδράλιο", η ύαινα έχει γεννηθεί με σαγόνια που τσαλακώνουν λαμαρίνα.
frenzy Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Θα διαφωνήσω Λουσιφερ, ο άνθρωπος έχει γεννηθεί με την ικανότητα να προσαρμόζει το περιβάλλον και τα resources στις ανάγκες του. Μεμονωμένα λοιπόν ευχαριστώ την εξέλιξη που μου έδωσε εκτός από το fight or flight, την ικανότητα να αντιληφθώ πως το ίδιο fight or flight έχει κι η ύαινα και μπορώ με λίγο προσεγμένες κινήσεις να γείρω την ζυγαριά εκεί που θέλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα