Προς το περιεχόμενο
Silverage

Internet banking άκυρος κωδικός

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, πήρα τηλέφωνο, ενεργοποίησα το internet banking  στην εθνική και έφτιαξα και κωδικό στο site τους.

 

Προσπάθησε πόσες φορές να μπώ και πάντα μου βγάζει άκυρος κωδικός, γιατί;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, πήρα τηλέφωνο, ενεργοποίησα το internet banking  στην εθνική και έφτιαξα και κωδικό στο site τους.

 

Προσπάθησε πόσες φορές να μπώ και πάντα μου βγάζει άκυρος κωδικός, γιατί;

 

Ετσι και αλλιως το μπλόκαρες (μεχρι 3 προσπάθειες εχεις μετα τελος), τωρα πάρε τηλεφωνο την ετε 18181818 και τους λες να σου εκδώσουν ενα νεο κωδικό, ερχετε συστημένο με το ταχυδρομείο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, πήρα τηλέφωνο, ενεργοποίησα το internet banking  στην εθνική και έφτιαξα και κωδικό στο site τους.

 

Προσπάθησε πόσες φορές να μπώ και πάντα μου βγάζει άκυρος κωδικός, γιατί;

 

Έχω πολλά χρόνια το ebanking της ΕΤΕ και δεν θυμάμαι να υπάρχει διαδικασία να βάζεις μόνος το pass, εάν αυτό εννοείς. Γνωρίζω ότι στην αίτηση ορίζεις το username, σου στέλνουν ένα pass για να ενεργοποιήσεις το λογαριασμό και, στη συνέχεια, μπορείς (και επιβάλλεται) να το αλλάξεις. Άλλωστε, με το σύστημα ασφάλειας της ΕΤΕ, κάθε 3 μήνες, αν θυμάμαι καλά, υποχρεώνεσαι να αλλάξεις  pass.

 

Παρέλαβες το e-code;

 

Τέλος, για την επικοινωνία μου με την ΕΤΕ χρησιμοποιώ το 2109555000, για το οποίο δεν χρεώνεται η κλήση στον πάροχο που είμαι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έδωσαν ένα χαρτί που έγραφε το userid και τη συσκευή που βγάζει τους 6ψήφιους κωδικούς.Πήρα στο 181818 και μου ζήτησαν να τους πω ένα κωδικό που γράφει σε ένα αυτοκόλλητο πίσω απο τη συσκευή τον κωδικό που έβγαζε η συσκευή και μου το ενεργοποιήσανε.

 

Μετά πήγα στο site της εθνικής στο internet banking  και πάτησα "δημιουργία νέου μυστικού κωδικού".Έβαλα το userid, έγραψα τον κωδικό που ήθελα και τον κωδικό που βγάζει όταν πατάς το κουμπί στη συσκευή.Μου έβγαλε οτι είναι οκ και μετά πήγα να μπώ και μου έβγαζε συνέχεια οτι είναι άκυρος.



Α οι προσπάθιες πρέπει να έχουν γίνει 5 γιατί  στο χαρτί του πιν έγραφε 5.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έδωσαν ένα χαρτί που έγραφε το userid και τη συσκευή που βγάζει τους 6ψήφιους κωδικούς.Πήρα στο 181818 και μου ζήτησαν να τους πω ένα κωδικό που γράφει σε ένα αυτοκόλλητο πίσω απο τη συσκευή τον κωδικό που έβγαζε η συσκευή και μου το ενεργοποιήσανε.

 

Μετά πήγα στο site της εθνικής στο internet banking  και πάτησα "δημιουργία νέου μυστικού κωδικού".Έβαλα το userid, έγραψα τον κωδικό που ήθελα και τον κωδικό που βγάζει όταν πατάς το κουμπί στη συσκευή.Μου έβγαλε οτι είναι οκ και μετά πήγα να μπώ και μου έβγαζε συνέχεια οτι είναι άκυρος.

 

Α οι προσπάθιες πρέπει να έχουν γίνει 5 γιατί  στο χαρτί του πιν έγραφε 5.

 

H Συσκευη αυτη δεν δημιουργει κωδικους, εκανες λαθος χρίση της συσκευης

 

Η συσκευη αυτη σου παρεχει μια επιπλεον ασφάλεια οταν κανεις συναλλαγές τιποτα αλλο

 

Παρε τλφ οπως σου ειπα και στην αρχη να σου στείλουν ενα νεο κωδικο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δείτε ακριβώς τι έκανα ορίστε μια pic

attachicon.gifete.PNG

 

"o dikos mou kodikos" απο που προκύπτει, ποιος σου τον ειπε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αυτο σου λεμε όλοι απο την αρχή, ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΟΥ, το παραλαμβάνεις μέσω ταχυδρομείου με συστημένο απο την τράπεζα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισό λεπτό.

Απο την τράπεζα μου δώσαν το userid σε ένα χαρτί που το έβαλα στο πάνω κουτάκι.

Στις οδηγίες στο site της εθνικής λέει αυτό:

 

"Στη συνέχεια, θα πρέπει να δημιουργήσετε το Μυστικό Κωδικό (Password):
- Μεταβαίνετε στη login οθόνη της εφαρμογής Internet Banking.
- Επιλέγετε το σύνδεσμο «Δημιουργία Μυστικού Κωδικού (Password)».
- Εισάγετε τον Κωδικό Χρήστη (UserID), τον οποίο έχετε παραλάβει κατά τη διαδικασία εγγραφής και καταχωρείτε το Μυστικό Κωδικό που επιθυμείτε (σύμφωνα τις οδηγίες της Τράπεζας στην οθόνη της συναλλαγής).
- Για επιβεβαίωση, καταχωρείτε και δεύτερη φορά το Μυστικό Κωδικό σε επόμενο πεδίο και στη συνέχεια εισάγετε ένα κωδικό από τη συσκευή i-code, ως έγκριση της ενέργειας αυτής.

Με την ολοκλήρωση των ενεργειών αυτών, μπορείτε να εισαχθείτε στην υπηρεσία i-bank Internet Banking, χρησιμοποιώντας τον Κωδικό Χρήστη (UserID) και το Μυστικό Κωδικό που δημιουργήσατε."

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε για να μην το κουράζουμε, οπως και να εχει το θέμα (αυτην την διαδικασία τώρα την ακούω) εσυ εχεις ετσι και αλλιως μπλοκάρει το λογαριασμό σου, όποτε το μονο που μένει ειναι το τλφ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλέφωνο και το ξεμπλόκαραν τελικά.

Το πρόβλημα ήταν οτι ήθελε απο 8 μέχρι 15 χαρακτήρες αλλά εγώ είχα κωδικό με 16 και μου το έβγαζε άκυρο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα στον λογαριασμό του πατέρα μου του ζήτησε να βάλει νέο κωδικό.Πριν δυο μήνες έβαζε κωδικό 5 γράμματα,αριθμοί κτλ και τώρα προφανώς άλλαξε το σύστημα και δέχετε από 8-16. Αυτό το να αλλάζεις τον κωδικό κάθε 2 μήνες είναι για θέμα ασφαλείας ε??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.