Προς το περιεχόμενο

Ελληνικά και προγραμματισμός

tassos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είμαι προγραμματιστής απλά θα΄θελα να κάνω μιά ερώτηση.

Όλοι ξέρουμε οτι τα Ελληνικά και ειδικά τα αρχαία Ελληνικά είναι μια ας το πω έτσι δενδροειδής(συγνώμη για την λέξη) γλώσσα. Χρησιμοποιούμε μια λέξη η μια συλλαβή για βάση για να φτιάξουμε άλλες.

Δηλαδή μια κατ΄εξοχήν γλώσσα προγραμματισμού.

( Πάντα ονειρευόμουνα...) Δεν θα ταν όμορφο κάποιοι ναι τρελλοί με τον προγραμματισμό Έλληνες αντί να προσπαθούν να βρούν τρύπες στον Bill να προσπαθήσουν να φτιάξουν κάτι απο την αρχή;

Δεν περιμένω απαντήσεις του τύπου ξέρεις πόσο δύσκολο είναι κλπ.

Το θέτω σαν θέμα όχι για να δω εγώ απαντήσεις αλλά για να συζητηθεί.

Και φυσικά κάποιοι insomaniac μεγαλύτερης ηλικίας με καλές γνώσεις αρχαίων ελληνικών να πάρουν θέση,όχι μόνο προγραμματιστές.

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Ενα λειτουργικό σύστημα Κυρίες και Κύριοι και μην μου πείτε οτι δεν υπάρχουν προγραμματιστές τόσο έξυπνοι γιατί δεν θα το πιστέψω.

Ενα λειτουργικό σύστημα λίγο καλύτερο από MAC πολύ καλύτερο από το linux και Win.

Έχουμε ήδη ένα αμύθητης αξίας εργαλείο Την ελληνική γλώσσα. Ας το εκμεταλευτούμε

Δημοσ.

Νομίζω ότι τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα..

Αν εννοείς ότι η Ελληνική γλώσσα σαν εργαλείο που προσπαθεί να περιγράψει την ουσία του πράγματος (Λόγο) θα μπορούσε να μας βοηθήσει γενικά στον προγραμματισμό (που είναι μια δομημένη μαθηματική - Λογική έκφραση) εντάξει το δέχομαι (φιλοσοφικά –ως σχεδιασμό του συστήματος).

Αν όμως θεωρείς ότι από μόνη της είναι μια γλώσσα προγραμματισμού (με την στενή έννοια του όρου) θα διαφωνήσω..