mlitsis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Μετά από πρόβλημα που εμφανίστηκε στο laptop μου, το πήγα για service σε ένα κατάστημα στη γειτονιά μου το οποίο όμως μετά από δύο μέρες το διαρρήξανε και κλέψανε υπολογιστές κινητά ταμείο και κτλ….. Τώρα τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσω και από ποιόν πρέπει να περιμένω αποζημιώσει?
pinwkolwnies Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Τι διαδικασίες;Πρέπει να σε αποζημιώσει άμεσα.
NikosKallithea Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Αποζημίωση απο κανένα, μονο αν ειχες ασφάλεια κλοπής ή αν του κάνεις μήνυση και μετα απο 4-5 χρονια που θα εκδικαστεί η υπόθεση και με την προϋπόθεση να την εχεις κερδίσει θα πάρεις κάποια χρήματα.
mlitsis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Τι διαδικασίες;Πρέπει να σε αποζημιώσει άμεσα. Λυπάμαι των άνθρωπο ρε παιδία, γιατί τι φταίει και αυτός? Από την άλλη κλαίω και τα αρχεία που έχασα αλλά ντρέπομαι να του ζητήσω λεφτά. Αποζημίωση απο κανένα, μονο αν ειχες ασφάλεια κλοπής ή αν του κάνεις μήνυση και μετα απο 4-5 χρονια που θα εκδικαστεί η υπόθεση και με την προϋπόθεση να την εχεις κερδίσει θα πάρεις κάποια χρήματα. Μήνυση με τι δικαιολογία να του κάνω?
DrLo Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Λυπάμαι των άνθρωπο ρε παιδία, γιατί τι φταίει και αυτός? Από την άλλη κλαίω και τα αρχεία που έχασα αλλά ντρέπομαι να του ζητήσω λεφτά. Μήνυση με τι δικαιολογία να του κάνω? Δεν είπε κανείς ότι φταίει ... αλλά είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ του να σου επιστρέψει το laptop που του έδωσες για επισκευή. Ήταν επιλογή του να κάνει τη δουλειά αυτή και επιλογή του να μην έχει αντίστοιχη ασφάλεια. Άρα δεν είναι θέμα ότι "φταίει" απλά πρέπει να κάνει αυτό που είχε αποφασίσει να κάνει όταν άνοιγε το μαγαζί. 3
pinwkolwnies Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Άμα πάει για απάτη,σε συνδυασμό με ασφαλιστικά μέτρα,στο μήνα επάνω θάχει πρωτόδικη απόφαση. Φυσικά δεν χρειάζεται να το συνεχίσεις,απλά να ξέρει που μπορείς να φτάσεις.
mlitsis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δεν είπε κανείς ότι φταίει ... αλλά είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ του να σου επιστρέψει το laptop που του έδωσες για επισκευή. Ήταν επιλογή του να κάνει τη δουλειά αυτή και επιλογή του να μην έχει αντίστοιχη ασφάλεια. Άρα δεν είναι θέμα ότι "φταίει" απλά πρέπει να κάνει αυτό που είχε αποφασίσει να κάνει όταν άνοιγε το μαγαζί. Σωστό και αυτό!
PCharon Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Είναι δική τους ευθύνη οπωσδήποτε, αλλά πρώτον τα αρχεία που έχασες δε γυρίζουν πίσω με καμία κίνηση (κι αν δεν είχες αντίγραφο ασφάλειας τότε σου προτείνω να αυτοφασκελωθείς - χωρίς παρεξήγηση) και δεύτερον προσωπικά αν δεν ήταν ακριβό/καινούριο μηχάνημα, θα τους τη χάριζα, γιατί εντάξει, δε το ήθελαν που μαμήθηκαν (shit happens, κάποιες φορές καλά είναι να το αποδέχεσαι και να προχωράς για να γλυτώνεις το άγχος και την έννοια). Η μόνη τύχη σου είναι η περίπτωση που είναι ασφαλισμένοι.
LOULATRANS Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 αν ο καταστηματαρχης ηταν τυπικοτατος σε ολα,επρεπε το κοστος του σερβις για την μικροτερη εργασια να ξεκιναει απο τα 70 ευρω.και μετα θα ανοιγατε νηματα "οι κλεφτες,οι απατεωνες"και αλλα που γραφετε ανα διαστηματα............στην θεση του καταστηματαρχη,θα εδινα μια αποζημιωση 100-150 ευρω,μιας και ηταν μεταχειρα ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ......για αυτην την αξια ,προτεινετε στον νηματοθετη να παει δικαστικα???????????????διοτι τοσο αξιζει το λαπτοπ.............. υγ....και μην αρχισετε με τα αρχεια που ειχε μεσα ο τσ,διοτι σε ολα τα σερβις ,αναγραφεται οτι υπαρχει κινδυνος απωλειας δεδομενων για αυτο πρεπει ο ιδιοκτητης να κραταει αντιγραφα
pinwkolwnies Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 100 - 150 που λες,είναι πολλά. Όσο για το εισαγωγικό κλάμα,βάλε ντισκλέϊμερ απ' την αρχή,να κρατάμε μαντηλάκι.
gpgalanis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Παιδια μην τρελαινεστε. Το οτι του ανοιξανε το μαγαζι και κλεψανε μεταξυ αλλων και το λαπτοπ προφανως δεν φταιει ο καταστηματαρχης. Η αξιοποινη πραξη ειναι η κλοπη εκτος κι αν αποδειχτει οτι ο καταστηματαρχης εχει ευθυνη για αυτη αμεσα η μεσω καποιας παραληψης του. Σε καθε περιπτωση παντως οποιος θελει μπορει να το ψαξει και νομικα και να μας ενημερωσει.
kage Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 70-100ε επειδη θα ειχε ασφαλεια κλοπης/φωτιας/τρομοκρατικης κτλ? εγω παλι πιστευω οτι ειχε ασφαλεια γιατι ειναι ΦΤΗΝΗ
The_Judas Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Πιστεύω ότι είναι αυτονόητο ότι ο καταστηματάρχης έχει την ευθύνη να σε αποζημιώσει. Ελπίζω να έχεις πάρει κάποιο δελτίο αποστολής που να αποδεικνύει ότι το παρέλαβε.
mylo Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2013 ούτε αποζημίωση θα πάρεις, ούτε δικαστικα θα κινηθεις
CROM271 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Εγω πιστευω (χωρις να ειμαι δικηγορος, απλα με την λογικη μου) πως ακομα και δικαστικα να κινηθεις θα παρεις απο τα 3 το μακρυτερο. Περα απο αυτο, ενταξει επαθες ζημια και εσυ, αλλα αυτος μπορει να καταστραφηκε. Και οπως και να το κανουμε δεν ειναι δικια του ευθυνη οτι τον κλεψανε (εκτος αν ηταν κατι εικονικο κλπ). Για μενα κανε μια συζητηση, ρωτα αν εχει ασφαλεια κλπ, αλλα μην το παρατραβας κιολας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα